Altijd goed geholpen en uitstekende service

Prettige en deskundige bediening

Snelle levering en een leuke handgeschreven berichtje

Alles zoals beloofd

Mooie korting, snelle verzending, product zoals omschreven, geen verzendkosten.

Super shop

We zijn al jaren klant. Helaas gaan ze stoppen. Ze hebben kennis van zaken en een hele goede service. Dit zullen we gaan missen!

U had de schoenen die ik zocht. De schoenen werden snel geleverd. Goede communicatie over de levering. Gewoon...goed, zeer tevreden!!!

Prima, met persoonlijke boodschap

Super goede service, de doos van de wandelschoenen was mooi ingepakt. En op de pakbon een ontzettend leuk persoonlijk berichtje geschreven. Ontzettend aardig!! Ik heb jullie jammergenoeg te laat ontdekt, omdat jullie ermee gaan stoppen heb ik begrepen. Ik wens jullie alle goeds toe! Met vriendelijke groeten, Wilma

Een geweldige outdoorzaak met uitstekende adviezen!

Altijd een uitstekende service en zeer goed advies. Heel vriendelijke medewerkers in de winkel. Ook online snelle service.

In de middag besteld de andere dag al in huis!

En de doos was prachtig ingepakt. Een echt cadeau. Shapoo.

Goede levering, en mooi bericht!

Prachtige schoenen, bijna delfde als ik jaren heb gehad!

Mooie schoenen versuurd in mooi verpakt pakket.

Uitstekende service.

Het maakt niet uit hoeveel paar schoenen ze uit het magazijn moeten halen. Kennis van zaken en genoeg tijd nemen dat je als klant met een tevreden gevoel de winkel uitgaat. erg jammer dat ze stoppen.

Snelle levering en eerlijke prijs

Meindl gekocht voor een goede prijs, snel bezorgd!

Perfecte service

Alleen maar goede ervaringen!

Wat jammer dat jullie ermee stoppen. Ik kwam graag bij jullie voor de aanschaf van kampeer- en buitensportartikelen. Goed advies, daar kwam ik voor en dat kreeg ik bij jullie. Bedankt voor jullie diensten in de afgelopen jaren. En nu genieten van de vrije tijd en rust van het leven na het werken! Met vriendelijke groet, Geert-Jan Kurvers, Beesel

Deskundige en persooongerichte aandacht en advies

Geniet van jullie welverdiende pensioen. Roermond en omstreken gaan jullie wel heel erg missen

Snelle verzending, goede info over de producten en een persoonlijk bericht in het pakket; aanrader!

Netjes, vlot en eerlijke prijzen

Super service en scherpe prijs

Prima eerste aankoopervaring opgedaan bij dit bedrijf. Mijn schoenen waren een kadootje met persoonlijke aandacht. Aanrader en blijf vooral zo doorgaan!

Snelle en goede service.

Hele fijne ervaring door snelle en goede service. Handgeschreven tekst met veel plezier met je wandelschoen was leuk. De betaling via de webwinkel ging niet helemaal vlekkeloos.

Alles top geregeld

Erg tevreden

Super snelle, persoonlijke service

Behalve prima schoenen, kreeg ik zomaar een linnen tas erbij en een geschreven krabbel op de pakbon. Top!!!