Snel geleverd, geweldige service

2 paar Olukai slippers on-line besteld, de volgende dag netjes in huis, bijgevoegd een persoonlijke noot en bedankje, waar vind je dit nu nog, nergens toch, echt helemaal geweldig, TOPWINKEL !!!

ga zo door

correct

Goede prijzen en snelle levering

Erg mooie site, snelle levering en prima prijzen

Online wandelschoenen besteld naar aanleiding van advies via website

Heel origineel ingepakt Bestelling snel en correct ontvangen In de doos tips onderhoud wandelschoenen Heb heel veel last van pijnklachten voet maar deze lopen tot nu toe lekker

Snelle, vriendelijke en goede service

Goeie service, en vlotte terugbetaling bij retouren

Attent

De persoonlijke noot op de pakbon was heel erg attent! Op tijd geleverd met de benodigde instructies.

Snel en goed geleverd, zeer tevreden.

Snelle levering met een leuk persoonlijk briefje in de doos ; )

Snelle levering met een leuk persoonlijk briefje in de doos ; )

Snelle levering, goede prijzen

Snelle levering, goede prijzen

Erg mooie backpack

Handgeschreven briefje bij mijn bestelling waar ik een glimlach van kreeg bij het openen

geweldig geholpen

alltijd meedenken met de vraag en goede service ..

Wat een klantvriendelijk en klantgericht bedrijf!

We hebben online een Osprey rugzak besteld. Deze werd snel geleverd. Prima zoals vermeld op de site. Maar wat we zo leuk vonden, was dat er op de bon een leuke handgeschreven tekst stond. Ter bemoediging voor prachtige wandeltochten en vakanties. Een kleine moeite. Maar hiermee voel je toch, dat zo'n bedrijf ook online klantgericht wil zijn. Het gaf ons het gevoel dat we in de winkel deze aankoop hebben gemaakt. Dank! We zullen de tas heerlijk gaan gebruiken voor alle reizen. Groetjes terug!

uitstekend

snelle levering, juiste maat en kleur en merk, mogelijkheid om retour te sturen, praktische kaart voor onderhoud wandelschoenen er bij en zelfs nog een persoonlijke wens uit Roermond!

slechte ervaring, bestelling van afgelopen donderdag nog niet ontvangen!

Ik heb afgelopen donderdag 2 setjes doppen voor nordick-walkstokken besteld en tot op heden helaas nog niks mogen ontvangen, dus ik heb op dit moment nog niet zo'n positief gevoel over Ton Notermans VOF!

Goede service en prijs kwaliteit! Vriendelijk personeel die je goed adviseren.

Super blij mee en goede service

Heel snel geleverd, met lieve boodschap erbij. Super blij met het product (en de prijs). Heel erg bedankt!!

Zoals altijd goed geregeld hart voor hun klanten ook al komen ze uit Brabant (lol)

Zoals altijd goed geregeld hart voor hun klanten ook al komen ze uit Brabant

Extra zaten er onderhoudspapieren bij. En een persoonlijke noot. Top.

Heel blij en tevreden met mijn nieuwe Lowa wandelschoenen die snel geleverd zijn.

Snelle levering en ook mooi op tijd voor de vakantie. Ik draag al sinds de jaren 80 Lowa wandelschoenen. Dus ik wist bij voorbaat dat ze me goed zouden bevallen.

Betrouwbare site met goede kwaliteit spullen

Wij hebben wandelstokken en een merino wol shirt gekocht bij Ton Notermans. De prijs-kwaliteit verhouding was heel goed. Tevens zijn wij heel erg tevreden over het contact vanuit Ton Notermans, de bestelling leek te laat te komen (door bezorging), maar door het snelle en flexibele handelen van Angelique is alles nog mooi op tijd voor onze vakantie binnen gekomen! Kortom: absoluut een aanrader om via deze site te bestellen.

uitstekend

Goede prijs, vriendelijke en snel geleverd!

Snel en persoonlijk

Zeer snelle levering, zeer vriendelijk bij het telefonisch contact wat ik had én een aangename verrassing bij het openen van de doos met daarin een persoonlijke boodschap… Ton Notermans in Roermond TOP

Ik koop al jaren dezelfde wandelschoenen en was weer toe aan nieuwe. Ik zag bij Ton Notermans dat ze ook in het oranje verkrijgbaar waren en dat vond ik top omdat ik de blauwe en bruine wel zat was. Er zat een leuk persoonlijk briefje bij en ze waren binnen een paar dagen in huis. Omdat ik ze zo leuk vond, heb ik een tweede paar besteld maar als ik over een paar jaar weer nieuwe nodig heb, dan zal ik zeker bij Ton Notermans kijken..

Snelle levering inclusief leuk persoonlijk briefje. Dezelfde rugzak (in de aanbieding) 50 euro goedkoper dan elders.