De bestelling werd snel geleverd.

Eerlijk en duidelijk

Website overzichtelijk en na telefonisch contact heldere informatie waar ik verder mee kan.

Alles is keurig en netjes en op tijd geleverd

Zelf ga ik zeker weer bij jullie bestellen en jullie ook aanraden.

Prachtig pakket en goed geholpen

Ik had het Queen haakpakket besteld maar twijfelde of ik het goede garen had gekozen. Ik had er toevallig voor gekozen om het pakket af te halen in de winkel, omdat ik toch die kant op moest die dag. Het personeel in de winkel was erg vriendelijk en zeer bekwaam en liet mij zien wat het verschil was tussen de verschillende garens en ik mocht het eventueel omruilen. Bleek dat ik het juiste garen al had gekozen. Mooie kans om ook de prachtige winkel eens te bewonderen. Mijn man en ik kregen zelfs een kopje koffie aangeboden omdat we van verder weg kwamen. Geweldige service!!!!

Levering is snel en correct de bestelling,

Super service!

Ik bestel krijg bij de wolkast omdat ze altijd een super service hebben en mooie producten verkopen. Het korte, persoonlijke berichtje in de doos maakt voor mij de ervaring helemaal af!

Altijd goede producten en service

Al jaren een tevreden klant

Prima winkel

Online keuze gemaakt voor een kleed om te haken. Het was moeilijk om te kiezen want er zijn zoveel leuke dekenprojecten. Uiteindelijk de Bohemien deken gekozen en de wol en het boek zijn geweldig. Fijn om mee te werken. Alleen het versturen zou iets feestelijker mogen want het kwam gewoon in een zak gepropt aan, dat vond ik een beetje jammer.

Vlot en snel

Site is helder, bestelling wirdt snel verstuurd

Geweldig!!! Super mooie labels vlot geleverd!!

Omdat er ruime keuze is

Mooi en supersnel

Hele mooi garen, snelle levering, mooie patronen , nu tweede x een Jannie crow deken besteld, super blij mee

Mooi garen en ook mooie samenstelling van kleuren.

Vraag via de mail gesteld werd ook snel beantwoord.

Zeer tevreden met de wol en de snelheid waarmee het pakket arriveerde.

Extra service met vertrouwen. Snelle verzending. Fijn contact.

Fijne website

Netjes verpakt en snel ontvangen

Altijd supersnelle levering met een persoonlijk briefje

Snelle levering en een goede prijs

Voor een mooie prijs en snel geleverd.

Prima website en snelle levering

Makkelijke website. Veel keuze. Snelle levering.

Hele goede producten

Heel goede producten en veel keuze en hele snelle service. Producten zijn snel thuis, Zodat je super snel aan je project kan beginnen. Zeker aan te bevelen.

Top bedrijf

Heb een bestelling gedaan met een uitgestelde levering, krijg keurig een e-mail dat aan mijn wens wordt voldaan!

empathisch en kwalitatief zeer goed

Kon heerlijk de wol nog in een andere kleur ruilen, goede en vriendelijke dienstverlening en heel snelle levering!!

Fijne zaak om te bestellen

Weer super snel geleverd de sokken liniaal en ook een handige hulp bij het breien

Gezellige mail van Brigitte

Gezellige mail van Brigitte

Bestelling correct

Bestelling was correct geleverd alleen liet deze even op zich wachten, wellicht te wijten aan postnl

Hofstraat 19

7622 LL Borne

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...