Snelle levering.

Snelle levering, hulpvaardig

Prettige en deskundige begeleiding bij vragen.

De mensen in de winkel zijn zeer hulpvaardig en weten in het algemeen waar je het over hebt. Proberen oplossingen en of alternatieven aan te dragen indien nodig. Niets dan goeds over deze winkel!

fantastisch

Mooie wol, snel verzonden en een persoonlijke boodschap... fantastisch!!

Goede snelle service

Super service, snelle levering met een vriendelijk handgeschreven briefje erbij met veel succes.

Helemaal top !

Snelle levering heel goed verpakt een aanrader!

Super goede service

In eerste instantie ontving ik de veiligheids oogjes die ik besteld had in de verkeerde kleur. Ik heb toen een mail gestuurd en binnen een paar minuten had ik een reactie dat ik ze mocht houden en dat ze de goede op zouden sturen. Super tevreden dus!

Goede levering

Snel, verzorgd en persoonlijk

Geduldig, behulpzaam en vriendelijk.

Goed persoonlijk contact. Meedenken met de klant.

S middags besteld en de volgende dag al in huis. Fantastisch!!! Leuk ook de persoonlijke tekst erbij.

Altijd goed en snel geholpen, zeker aan te bevelen, heel leuk een persoonlijk bericht👍

Het patroon is heel goed.

Alles klopte en alles zat erbij wat ik nodig had. Kortom prima. resultaat mocht er ook zijn.

Top!!!

Snelle service, prachtige wol en een leuk woordje bij op faktuur

Kei goed

Hele snelle en nette levering. Met een persoonlijk bericht

Snelle levering en vriendelijke mensen! Ook leuk dat ze er een persoonlijk briefje bij in doen :)!

Vandaag besteld, morgen in huis

Keurig verpakt met handgeschreven berichtje. Snelle levering.

Snelle en goede service

Voor de eerste keer besteld maar super tevreden

Doen wat ze beloven

Prima service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Doen wat ze beloven. Pakketje binnen 1 dag in huis. Hier kunnen veel bedrijven wat van leren.

Ik ben snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Ik ben snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.

To the point

Makkelijk bestellen en snel geleverd

In de winkel nemen ze alle tijd om mooie kleuren combinaties samen te stellen samen met de klant.

Leuke persoonlijke boodschap

Leuk en compleet haakpakket dat doordat het vacuum was getrokken gewoon door de brievenbus paste. Snelle verzending en een leuke persoonlijke boodschap op de pakbon.

Snelle verzending. Helaas heeft het pakje bijna een week bij PostNL rondgezworven, maar gelukkig is het toch aangekomen. Wolkast was ze er behulpzaam.

Snel en vriendelijk

Persoonlijke boodschap op de bon is erg attent! Snelle levering is ook erg fijn.

Snel service

Mooi patronen boek tegen een redelijke prijs persoonlijke noot op de pakbon maakt het erg persoonlijke en warm