Altijd snelle levering en goed verpakt

Goede service, snel en netjes geleverd!

Goed assortiment en snelle levering

Zie boven

Erg goed

Ik had eerst de verkeerde bestelling gekregen, gebeld ze gingen gelijk het uit zoeken en zorgen dat ik zo snel mogelijk mijn bestelling als nog kreeg. De volgende dag is de verkeerde bestelling opgehaald en mijn eigen bestelling gebracht erg snel dus.

Fijne winkel

In het verleden meerdere bestellingen geplaatst: snelle levering. Ruime keuze. Ook werden we vriendelijk te woord gestaan als er telefonisch contact werd gezocht. Van het weekend voor het eerst een bezoek aan de winkel gebracht. We hebben heerlijk op ons gemak heel de winkel bekeken. We werden fijn geholpen/geadviseerd.

Goede snelle levering

Fijne webwinkel snelle levering en goed verzorgd.

Echt een hele leuke winkel!

Super snel verzonden, heel fijn contact. Top!

Vaste klant hier. Groot assortiment en super personeel

Goed assortiment, snelle service

Meteen gevonden wat ik zocht en de volgende dag al in huis, top!!

Prima vlotte levering.

Hele vlotte, nette levering. Leuk ook even het persoonlijk berichtje op de afleveringsbon.

Prima service en altijd snel en een persoonlijke boodschap, dus een aanrader!!

Snelle levering en altijd een persoonlijke noot erbij

helemaal TOP

ook al bestel ik altijd online: ik voel me zeer gewaardeerd en krijg alle aandacht!! Keifijn!!

Geen gedoe, bestellen en via track and trace goed te volgen, bezorgd volgens afspraak

Gewoon uitstekend

Alles netjes verpakt, mooi op tijd en met een handgeschreven persoonlijk kaartje erbij. Dus precies zoals het hoort en zelfs iets extra's!

Goede service en meedenken

Fijn dat er meegedacht wordt wanneer je garen koopt voor een project. Op advies heb ik katoen gekocht ipv synthetisch garen voor het maken van een badkamer kleed

Geweldig super fantastisch

Zeer ruim aanbod, vlotte levering en persoonlijk berichtje in het pakket maakt het helemaal af

Fijne website en snel geleverd.

Altijd een prima ervaring.helemaal niets op aan te merken

Zeer nette en snelle levering

In het pakket zat een kleine attentie en op een briefje werd mij veel plezier gewenst met het artikel. Erg leuk!

Patroon was prima

snel en goed

mijn bestelling kon ik makkelijk plaatsen op een overzichtelijke website en ik had de bestelling de andere dag al binnen. Top.

Prima afhandeling!

Nadat ik de bestelling had gedaan, kreeg ik al snel de mail dat de bestelling verzonden was. De verzending op zich liep wat vertraging op door Koningsdag, maar daar kan de Wolkast vanzelf niets aan doen. Toen ik hierover contact opnam, werd ik erg vriendelijk en correct geholpen.

Zoals altijd TOP!!!

Een goeie en snelle service met een vriendelijke en sympathieke noot!

heel veel keuze

mijn zo verwachte bolletje acryl werd zelfs thuisbezorgd! Enorme sortering in de nieuwe winkel.

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...