Snelle verzending

Afgelopen dinsdag wol besteld en vanmiddag al geleverd. Echt super bedankt!! En ook bedankt voor het leuke attente briefje, welke ik in de doos aantrof. Mijn breiproject is nu al geslaagd, top !!

Mijn bestelde bol wol was heel mooi gevacumeerd!! En zo dus een brievenbus pakketje. En een persoonlijke boodschap erbij!!!

Zeer vlot en goed verpakt geleverd

Makkelijk te gebruiken webshop. Bestellen gaat eenvoudig. De bestelling werd vlot en goed verpakt geleverd. Compliment!

Snelle verzending

Goed contact

Vlugge levering

Leuke webshop snelle reactie

Makkelijk bestellen en snel in huis. Toppie

Goede service en snelle levering.

Prima webshop

Makkelijke site dus snel besteld en snel geleverd. Goede kwaliteit - prijs verhouding.

Heel blij

Bestelling werd vlot geleverd. Mooie wol en als kers op de taart een persoonlijk briefje. Dat vond ik heel lief.

Een vriendelijk op de toekomst gerichte droom wol winkel.

Een vriendelijk op de toekomst gerichte droom wol winkel. Het zit hem in de kleine details bewust hergebruik van de verpakking als een voorbeeld voor de toekomst Droom wol met vriendelijke brief door mij met een glimlach ontvangen ik denk alweer aan het volgende project dank je wel Anne

Toen van één van de garens die ik had besteld niet voldoende op voorraad was, kreeg ik direct een mailtje over of ik liever iets minder had, een andere kleur of niets. Heel netjes. Fijn bedrijf.

Duidelijke info, en ze doen wat ze beloven

Snel en goede kwaliteit

Sneller binnen dan verwacht en blij met mijn bestelling!

Perfect!

Super snelle verzending, alles uitstekend! Bedankt!

Super service.

Het was een prettige ervaring om bij jullie te bestellen. Jullie hebben me als klant erbij. Alles liep perfect. Als mijn dekentje af is dan zet ik het in de kijker op Facebook met jullie referenties. Bedankt

Snelle bezorging,goede service!

Uitstekend!

Snelle sservice

Alles netjes ontvangen

Groot aanbod

ik haak graag met wol van stylecraft special dk. De wolkast heeft een groot aanbod in veel kleuren. Topwinkel. Ook snelle levering naar België.

Prima garen prima service

Vlotte afhandeling van mijn bestelling…. Volgende keer bestel ik hier weer

Super snelle (brievenbus)levering!!!! Goedkoop en zeer snel! Mooi vacuum verpakt! Echt grandioos! Heel blij mee!

super!

Complete bestelling, goede levertijd, en leuk een persoonlijke boodschap op de bon! Altijd toch extra persoonlijk

Snelle en persoonlijke service

Ik heb mijn pakket garen heel snel binnengekregen, mét een persoonlijke boodschap.

Goed bezorgt

1 wilde graag met meerdere kadobonnen betalen. Dat is in het huidige(oude) systeem niet mogelijk. Na een mailtje te hebben gestuurd werd dit snel en vakkundig opgelost en de volgende dag had in mijn pakket met garen in huis.

Snelle levering, fijn contact.