Erg tevreden!!

Op tijd en correcte levering!!

Vriendelijk, snel en behulpzaam!!!

Supper goed

Supper snelle levering en zeer vriendelijk

Zoals altijd goed en snel geleverd met een persoonlijk berichtje op de pakbon. Ik bestel altijd bij hun en altijd tevreden.

Ze waren goed op hun uur

Om me mijn levering te brenge.

Overzichtelijke winkel

Mooie winkel met ruime keuze en vriendelijk behulpzaam en kundig personeel.

Bestelling snel en correct ontvangen

alles verliep vlot. geen aanmerkingen

Fantastisch aanbod, prima geholpen, zowel in de winkel als online

Mooie, overzichtelijke winkel. Grote sortering merken en soorten wol. Vakkundig personeel. Bestelling online werd snel en zonder problemen thuis bezorgd.

Prima webshop

Snel, kwaliteit

Het enige wat ik vind als het er brievenbus pakketje is, zou ik ook de verzendkosten hierop aanpassen ! Ik ben een kleine afnemer, en kan niet teveel vooruit kijken wat ik nodig ben

Goed verzorgd, snelle levering.

Snelle levering goede kwaliteit

Heel goed!

Snelle levering met altijd een persoonlijke boodschap. Héél leuk!

Prima geholpen !

Gewoon goed geholpen. Vriendelijk en goede tips gekregen.

Altijd snel, netjes en vriendelijk.

Was mijn eerste bestelling maar zal vast niet de laatste zijn. Snel verstuurd, goed verpakt en persoonlijke tekst.

Rop!

Gewoon top!

Mooie site, en heel snel levering met een persoonlijk geschreven briefje erbij. Wordt er gewaardeerd. Ook kreeg ik snel geld terug toen bleek dat er bepaalde bol wol er niet meer was. Dus gewoon in 1 woord TOP

Op mijn telefonische vraag, kreeg ik duidelijk antwoord. Fijn gesprek

duidelijke site, mooie wol

Duidelijke site, mooie wol

Ruime keus, snelle verzending EN altijd hand geschreven berichtje erbij

Geweldige pakketten!

Heb al meerdere pakketten en wol besteld. Steeds met een vriendelijk, handgeschreven briefje erbij met: veel haakplezier!

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...