Aangenaam verrast door snelle, algehele afwikkeling, super!

Heel blij met levering mooie garens. Pakketje was gevacumeerd waardoor het door de brievenbus paste. Slim en (milieu)vriendelijke verzending en snelle afhandeling; Hartelijk dank!

Duidelijk patroon! Prachtige acryl! & Snel geleverd!

Helemaal super

Heel snel verstuurd en keurig verpakt ontvangen.

Pas vandaag ontvangen(na 1 week) maar dat ligt aan Post NL. Heel mooie bolletjes katoen en prachtige kleur, ben er heel blij mee.

TOP!

Snel ontvangen, prima verpakt. Heerlijk om te beginnen met een nieuwe deken.

Informatie over de bollen katoen, die ik heb besteld, was goed en uitgebreid. Ik had een patroon uit een boekje met deze specifieke bollen katoen van Lana Grossa. Via Google ben ik bij de Wolkast terecht gekomen. Informatie via mail over de verzending was snel en duidelijk. Alleen omdat het bij PostNL heel druk was, kwam mijn pakketje 2 dagen later dan normaal. Voor mij was dat geen probleem. Bolletjes waren keurig verpakt met een leuke notitie (veel plezier met deze mooie bollen) op het order formulier.

Prima verzorgde levering!

Keurig verzorgd, snelle levering

Heel tevreden!

De bestelling werd supersnel geleverd..

Geweldige vriendelijke en correcte service

Prima, vriendelijk en verzorgd!

De hele bestelling is zonder problemen verlopen. Met een vriendelijke, persoonlijke “touch” bij aflevering. Een positieve ervaring!

Niet goed voor mijn gevoel!

De communicatie was snel, maar blijven er om heen draaien bij klachten!

Hoi Carla, het is heel spijtig dat je vind dat deze keer de stylecraft Special DK bijzonder slecht van kwaliteit is, zeker omdat we mega veel voorraad hebben en dus ook erg veel van elke partij hebben en ons dat nog niet is opgevallen. Ik heb voor je contact gezocht met Stylecraft, maar die geven (net als meerdere wolmerken) niet thuis met dit soort vragen. Omdat jij (terecht) aangaf dat je bij ons gekocht hebt, heb ik je een gratis label toegestuurd zodat je het garen op onze kosten terug kunt sturen. Wij willen dit dan gaan bekijken of dit inderdaad een slechte kwaliteit is. Als dat terecht is, dan zullen we alles vergoeden. Kun je dan aangeven wat in ons handelen hiervan " erom heen draaien " is en verdienen we een 1 als beoordeling? Jij kiest ervoor om hier geen gebruik van te maken en het garen niet gratis naar ons op te sturen. Gelukkig vinden vele andere klanten (zoals je hier kunt zien) ons wel erg klantvriendelijk en doen we juist heel veel voor onze klanten.

Heel fijne winkel met een snelle verzending!

Ik zou zeker weer van ze bestellen.

Zeer correcte afhandeling

Fijne, persoonlijke service

Sneller bezorgd dan aangegeven, altijd fijn!

Keurig

Keurig verpakt en een leuk persoonlijk berichtje op de bon geschreven

Tevreden over het product

Snelle levering, mooi materiaal.

Super snelle levering en een mooie paaskorting.

Snelle levering van een mooi product.

Snelle levering van een mooi product. Een persoonlijk wensje erbij.

Makkelijk online te bestellen, snel verstuurd en in een mooie passende doos verpakt (niet in een mega doos zoals ik bij bepaalde winkels wel eens meemaak).

Pakje snel en heel netjes geleverd. Bij bijkomende vragen uitstekend geholpen.

Goed en snel

Goed en snel

Hele snelle levering

Snelle levering met een lieve opmerking op de bon toppie .

Snelle levering en mooi garen niet duur

Correcte levering volgende dag al in huis

Prima bedrijf en snelle levering met een persoonlijk berichtje toegevoegd .Super!

Snelle levering en uitstekend verpakt

Makkelijke site, snelle reactie. Eenvoudig te volgen. Ik ben happy en kan weer aan de slag

Heel goed en snel!

Goede website en snelle levering, veel dank!