De bestelling is zo gedaan op de website. Maar je kan ook langs in de fysieke winkel, dat ga ik zeker een keer doen. Het pakket kwam snel en zeer goed ingepakt geleverd. Met een leuke “note” van de eigenaresse! Een persoonlijk geschreven bedankje. Dat zie je niet of niet vaak

Matig

Ik ga momenteel door een donkere periode in mijn leven en wilde mezelf iets moois geven en koos toen voor een haakpakket bij de wolkast. Ik was zo blij toen het pakket binnenkwam maar wat blijkt? Het patroon wat bij de deken hoort zit niet in de doos. Een paar keer bellen met de wolkast heeft me niet geholpen. Een duur grapje zo

Fantastisch geholpen

Ik had deken pakketten besteld, bleken er geen patronen bij te zitten (omschrijving was niet helemaal duidelijk). Patronen moest je apart bestellen. Heb ik gedaan, bleek de kleur verhouding niet te kloppen. Kreeg ik gelijk wel de juiste hoeveelheid bollen wol toegestuurd. Was niet de fout van de Wolkast, maar van de ontwerpster. De communicatie via de mail ging top en snelle reacties. Echt top. Ga zeker weer bestellen in de toekomst bij de Wolkast, maar ben eerst wel even zot met 4 dekens te maken.

Keurig en op tijd geleverd, niks mis mee!

Gewoon goed

Zeer vlotte behandeling van mijn bestelling, items zeer goed verpakt, zeer tevreden

Zeer goede ervaring, een aanrader!

Zeer mooie en goede kwaliteit winkel voorraden en van alles.

Goede hulp in winkel bij evt patronen,. Vriendelijke personeelsleden. Alle soorten en merken van garen tot knopspeld. En ze nemen de tijd voor je.

Helemaal prima

Prima ervaring al meerdere malen. Mvg Erna

Veel keuze, prima service!

Zo leuk om een persoonlijk berichtje bij de bestelling te krijgen! De garens voldoen helemaal aan mijn verwachting. Ik moet me inhouden bij het bestellen zoveel keuze en zo mooi....

Altijd goede voorraad van Stylecraft en snelle verzending!

Altijd blij met de Wolkast! De voorraad is groot en de verzending is snel en goed! Eigenlijk ben ik van een andere grotere winkel nu al lange tijd voor m’n Stylecraft over gegaan naar hier en het bevalt mij en mensen om me heen enorm!

Prima en snelle levering

Leuk dt persoonlijke berichtje bij mijn pakket. Ik schrik alleen elke keer van de bezorgkosten

Snel goed geregeld

Prima qualiteit

Vlotte levering!

Dankzij de vlotte levering en de goederen in uitmuntende staat heb ik inmiddels jullie webshop aan een vriendin doorgegeven. Ook zij had het pakket de volgende dag al binnen. Super!

Mooie collectie, bestelling snel geleverd. Retourneren was geen probleem en werd snel afgehandeld

Geweldige service

Heel goede service. Vriendelijk,persoonlijk en zeer snel alles in huis. Aan te bevelen!

Goed en heel vriendelijk geholpen

geweldige zaak

vriendelijk en oplettend personeel, ik bestelde 2x breipakket voor cardigan/vest, werd gebeld om te vragen of 2x wel de bedoeling is. In mijn geval wel maar dit viel mij op, heel oplettend wat goed is. En ook de snelle levering en netjes verpakt. Ga zo door!

Mooie kleurtjes, goede kwaliteit en vlot geleverd!

Kleurtjes precies zoals op foto's. Goed verpakt. Persoonlijk kaartje maakte het af!

Snel en netjes bezorgd

Altijd netjes en snel bezorgd top

Kwaliteit en keuze

Veel merken garen, accessoires en duidelijke informatie bij elk item. Snelle en goed verpakte verzending

Goede service.

Alles wat ik bestelde was op voorraad. De producten werden snel geleverd.

Niets op aan te merken, snelle levering en zeer keurig verpakt.

snelle en goede service

Snel

Goede service, snelle verzending met persoonlijk bericht. Altijd fijn om een persoon te zijn, en niet een nummer :)

Fijne winkel, veel keuze

Online bestelling geplaatst. Bestelling kon ik de volgende dag ophalen. Alles is keurig afgehandeld. Ga zeker vaker naar deze winkel.

Hofstraat 19

7622 LL Borne

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...