Snel, correct en zeer vriendelijk

Pakket besteld en idd rennen ze naar t magazijn om het te versturen. Je draait je om en de postcode staat al op de stoep. Heerlijk meteen aan de slag xxx

nette snelle levering

netjes verpakt, eerder geleverd dan verwacht. ik gaf daags daarna een workshop haken jn frankrijk. een dame heeft meteen ook wol bestrld en was ook zeer tevreden met de service. de persoonlijke boodschap op de factuur was ook erg aardig

Helemaal goed

Snel ontvangen na bestellen netjes verpakt zelfs met persoonlijk berichtje erin.

Prettige winkel

Prima afgehandeld en bestelling vlot

Mijn nummer 1

Vriendelijk ,behulpzaam als je vragen hebt. Snelle levering van het pakket naar België . Voor mij de nummer 1 van de wolwinkels.

Snelle levering, keurig verpakt

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Mooie artikelen, fijne mail met leuke projecten, verzending prima en de eigenaresse een geweldige vr

Zie hier boven

super service

prima winkel

prachtig pakket

De samenstelling van het pakket is prima. Duidelijk en met veel plezier aan de slag gegaan

Super, altijd goed geleverd

Al meerdere keren iets besteld en nog nooit klachten gehad super ga zo door

Werd direct gebeld na de pre order

Duidelijk advies

Uitstekend.

Heel erg snel en netjes geleverd, goed verpakt, gewoon erg vlot afgehandeld niks meer aan toe te voegen.

Snelle levering, goede kwaliteit, heldere communicatie

Snelle levering in een nette doos, fijne wol om mee te werken, en de communicatie over producten en levering is ook goed.

Vlotte, correcte levering

Het handgeschreven berichtje op de factuur maakte mijn dag goed. Bijzonder leuk!

Snel en persoonlijk

Ik vind het super en ben altijd blij met het, met de hand geschreven kaartje!

Uitstekend.

Snelle levering, goed verpakt. Blij met mijn aankoop.

Snelle, goede levering

Website werkt prettig, levering is snel en netjes. En altijd een vriendelijk persoonlijk woord erbij. Heel leuk!

Snelle en nette levering

super bedrijf

altijd de wol op voorraad snelle levering

Supersnelle en volledige levering, ruim assortiment.

Prettige overzichtelijke website met ruime keus. Vlotte levering met vriendelijk briefje erbij. Alleen ‘live’ in de winkel zijn is nog leuker :)

Dankjewel Corine voor je super mooie beoordeling, dankjewel daarvoor! :)

Vreemde communicatie met eigenaar

Ik krijg een raar antwoord op mijn vraag

Hoi Liane, dank je voor je beoordeling. Het is wel erg jammer dat je ons een negatieve beoordeling geeft en dat we niet aan te bevelen zijn op basis van het feit dat jij geen verzendkosten wil betalen. Je hebt zelf gekozen voor 'ophalen in de winkel' (dat gratis is, ipv verzenden), en dan in de opmerkingen gezet dat je wil dat wij het zelf bij jou thuis komen brengen. Dat wij hierop hebben aangegeven dat dit niet mogelijk was maakt nu dat je ons op deze manier beoordeelt. Erg jammer! :(

Mooie collectie

Veel keus en super snelle levering.

Dankjewel Caroline voor je mooie beoordeling, daar zijn we heel erg blij mee! :-)

top!

mijn favoriete online wolwinkel...:) de volgende dag bezorgd..in vacuum verpakking waardoor het vaak door de brievenbus past... en ook nog eens leuke aanbiedingen :)

Dankjewel Brenda voor je mooie beoordeling, fijn dat je zo tevreden bent! :)

Mooie website

Dankjewel Joke! :)

Groot assortiment, goede en snelle service!

Altijd snel geleverd, volgende dag al verstuurd. En altijd een persoonlijke krabbel op de factuur, vind ik attend van ze!

Dankjewel Annemiek, fijn om te horen dat je tevreden bent!

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.