Snel levering

Excellent!

Really good experience and yarn :)

Een fijne en betrouwbare winkel!

Bij vragen altijd een vlotte reactie en levering altijd uitstekend verzorgd. Ik ben fan!

Mooi assortiment. Ik kijk graag even rond op de site om leuke ideeën op te doen. Bestellingen worden snel geleverd en zijn prima verpakt.

Snelle en goede service

'S middags mijn bestelling gedaan en de volgende dag begin van de middag al in huis. Snelste levering (binnen de 24 uur) ooit! Alles aanwezig en zag er goed uit. Erg blij mee en ga hier zeker vaker bestellen. Zeker ook een aanrader omdat het minimale bedrag voor bestellen zonder verzendkosten ook nog acceptabel is, waar sommigen toch echt de plank mis slaan momenteel doen zij dus juist niet!!

Super!!

Leuke pakketten, prima prijzen, zeer goede kwaliteit en een hele snelle nette levering. Ik ben fan1

Wat een fijne reactie Annelies! Dankjewel daarvoor! :)

Snelle levering ook in België

Snelle levering ook makkelijk laten naleveren van wol

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service Joke! Dankjewel voor je mooie review! :)

geweldige service, met een persoonlijke noot

online bestellingen altijd direct verzonden en als dat kan vacuum verpakte wol, zodat het pakje door de brievenbus kan

Dankjewel Nelleke voor je mooie review!

Snelle bezorging met handgeschreven kaartje

Snelle bezorging, netjes verpakt en en leuk handgeschreven kaartje erbij!

Bedankt voor je leuke berichtje Michaela! En de mooie beoordeling ! :)

9 bolletjes garen besteld, keurig net in een doosje verpakt, met de labels allemaal boven en gelijk. Leuk handgeschreven briefje er bij in waarop diegene me veel plezier wenste met het garen. Maakt het persoonlijk!

Dank je wel voor deze lieve woorden, daar worden we erg blij van. Hopelijk tot een volgende keer!

Goede verpakking en een leuke persoonlijke boodschap

Dankjewel Wilma!

Super wol,super advies en supersnelle bezorging in een woord geweldig

De verzending ziet er goed uit de wol is fijn om mee te haken

Dankjewel Joke voor deze mooie beoordeling!

Snelle levering, goed verzorgd.

Snelle levering, goed verzorgd.

Dankjewel Janny!

Elke bestelling die ik doe wordt snel klaargemaakt en verzonden. Laatst had ik nóg 1 knotje van een bepaalde kleur en verfbad nodig. Even gebeld met ze en het knotje was er nog en kon gelijk met de bestelling mee die al klaarstond

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service Mieke! Dankjewel voor je mooie beoordeling! :)

Giede ervaring,snelle levering

Fijne goede ervaring

Dankjewel Arja!

Goed.

Ik heb bij jullie het pakket voor de Follow the squares deken gekocht en kon het patroon niet downloaden. Heb gebeld maar jullie zouden terug bellen. Nu bijna twee week verder nog niets gehoord. Heb het inmiddels zelf opgelost maar misschien een aandachtspuntje voor jullie? Verder geen klachten. Mooi pakket, vriendelijk personeel en vlotte levering. Makkelijk te bereiken. Bestel hier zeer zeker weer.

Hoi Gea, dank je voor je beoordeling. Ik weet dat we gebeld hebben en dat ik het patroon hier heb geprint en dat er niets mis was met dat patroon, die ik je nogmaals heb toegestuurd. Ik kreeg daarna via een ander medium door dat het niet lukte en dat je het garen terug wou sturen. Van een medewerkster kreeg ik te horen dat je gebeld had en ik heb 2x naar je gebeld en geen gehoor gekregen, door de enorme drukte en de onderbezetting van het personeel ben ik er helaas niet meer toe gekomen om je vaker terug te bellen, dat is er inderdaad bij in geschoten. Mijn excuses dat dit niet goed is gegaan, maar ik ben wel erg blij dat je nu toch een manier hebt gevonden om je patroon in zijn geheel te printen, was het een foutje met de printer? Vond het erg apart hoe hij begon te printen vanaf pagina 11. Hopelijk wordt je deken wel erg mooi, want daar gaat het uiteindelijk om. Groetjes, Jim

Snelle levering, goede producten, goede service

Snelle levering, goed producten, goede service

Dankjewel Fenna!

alles prima geregeld

zeer tevreden

Dankjewel Anja!

Snelle levering .

post nl was het pakketje kwijt, er werd gelijk een nieuwe toegestuurd. Fijn contact.

Dankjewel Conny voor je mooie review!

fantastisch!!

Alles naar wens

Dankjewel Joke voor deze mooie review en fijn dat alles naar wens was!

geweldig

Het was de volgende dag geleverd perfect op tijd

Fijn om te horen, dankjewel!

Mooi garen

Mooie website Snelle levering Top kwaliteit garen Ben erg tevreden

Fijn om te horen Adriana, dankjewel!

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.