Een fijne winkel met een ruime keus voor de deken-holics onder ons.

Uistekend

Online en in de winkel heel prettig en uitgebreid assortiment. Alles wat je je op het gebied van garens en de edele kunst van het haken en breien kunt wensen

Prima levering van mijn bestelling

Duidelijke website, goede communicatie bij vragen via klantenservice en blij met het geleverde pakket

Mooie keuze, snel in huis

Een ruime keuze aan mooie wol en snel bij je thuis, kom zeker terug.

Altijd keurige levering

Al diverse keren besteld, maar altijd keurig op tijd geleverd. Kan geen minpunten bedenken!

Snel

Enthousiast over snelheid van leveren. Goede kwaliteit, zoals beschreven.

Fijne webshop om garen te bestellen!

Fijne webshop om garen te bestellen. Bij vragen altijd een vlot en duidelijk antwoord. De pakketten zijn wel vaak een paar dagen onderweg, maar bestel altijd op tijd zodat ik niet hoef te wachten ;)

Mooie producten, snelle levering.

Top winkel!

Een winkel met een geweldig goed assortiment aan garens en andere benodigheden. Prijs is goed. Levering is snel en goed.

Zeer goede wolwinkel, fijn personeel met deskundigheid.

Een feestje om naar toe te gaan, veel keuze en behulpzaam en deskundig personeel.

Pakket besteld en snel binnen . Beschrijving en wil goed

Fijn de brievenbus post, lekker snel

Goed!

Snelle levering. Met een kleine handgeschreven tekst op de bonbwat het toch wat persoonlijks geeft. Nog nooit problemen gehad

Super snelle levering en altijd een persoonlijk woordje bij de bestelling.

Een aanrader

Ze denken met je mee, bij vragen per mail krijg je snel antwoord. En je bestelling wordt direct verstuurd.

Correcte levering

Vlugge besteling mooie wol heel tevreden

Nadat ik zelf m'n patroon had verwijderd kreeg ik zonder te betalen een nieuw patroon. Mijn dank is groot

geweldig

garen netjes gesield in de brievenbus

Altijd zeer tevreden, daarom ook al jaren vaste klant

mooie bolletjes

De bolletjes worden snel opgestuurd en ze zijn precies zoals verwacht. Heldere omschrijving op de website. 1 minpuntje voor de website: er staan veel uitverkochte producten in de lijst en dat maakt het zoeken naar leuke kleuren lastig.

Hoi, dank je voor je beoordeling, feedback is altijd prettig. In dit geval kunnen we daar niet zoveel aan doen, er zijn een behoorlijk aantal kleuren niet leverbaar en als we die uit zetten op het moment dat ze niet op voorraad zijn, dan denken mensen dat wij die kleuren niet in ons assortiment hebben en gaan ze ergens anders kijken. Nu kun je zien dat we de kleuren normaal wel hebben, alleen nu even niet. Het is te hopen dat alle leveranciers weer snel kunnen leveren :)

Ik bestel zeer regelmatig bij de Wolkast en ben altijd super tevreden. Ze hebben leuke aanbiedingen, prachtige garens en versturen snel. Het persoonlijke berichtje bij iedere bestelling maakt het ontvangen van je pakketje echt helemaal af!

Hoi Kelly, dank je wel voor de lieve woorden, dat is nou precies waar we het voor doen :) Hopelijk tot een volgende keer!

Prima hielpen zeer goed toen ik met vragen in de lucht kwam

Hoi Janet, dank je voor je beoordeling, we doen inderdaad ons best om iedereen te helpen, ook met specifieke wensen. Ondanks het tekort aan personeel proberen we altijd op tijd antwoord te geven, zodat jullie snel geholpen zijn :)

Open, gezellig, kennis, groot assortiment.

Alle tijd om samen de goede kleuren wol uit te zoeken voor een groot project, heel fijn.

Hoi Marion, dank je voor je beoordeling. In de winkel is het inderdaad nog veel leuker om te zoeken naar de leukste bolletjes, in het echt zijn de bolletjes ook op zijn mooist. Graag tot een volgende keer!

Een hele goede ervaring!

Hofstraat 19

7622 LL Borne

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...