Helemaal top, en snelle verzending

Mijn bestelling was super snel verzonden, het was netjes verpakt, en er was zelfs een aardig handgeschreven tekstje geschreven op de pakbon. Ik heb al vaker bij de Wolkast besteld, en kan ze zeker aanraden.

Goede winkel, ruime sortering

Online besteld omdat ik op vakantie was. Ik had het graag een week later ontvangen, mailtje gestuurd maar helaas is het toch te vroeg verstuurd. Verder tevreden

Duurzaam verzonden

Ik had al goede ervaringen met de wolkast met geweldige (telefonische) adviezen, prima website, ruime keuze en snelle verzending. Maar daar komt nu nóg iets bij. Mijn pakketje werd zojuist bezorgd en paste door de brievenbus. Dit omdat mijn bestelde wolletjes vaccuum in plastic waren gezogen en zo heel weinig ruimte innemen. Ik zeg: goed bezig Wolkast!!! Julllie verdienen een prijs voor duurzaamheid! Minder verzendkosten en minder co2 uitstoot. Ik blijf fan van jullie!

zeker aan te raden.

Behulpzaam, en een snelle afhandeling.

Supersnelle service, kleine hoeveelheid wol zo verpakt dat het door de brievenbus kan

Ook leuk, altijd een persoonlijk handgeschreven berichtje bij je pakketje

GE-WEL-DIG

Geen moeite is te veel; doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen; snelle behandeling; snelle beantwoording van e-mail en écht klantvriendelijk!

geweldige winkel!!

bestellingen komen op tijd en altijd vriendelijk

Wat een service geven jullie en natuurlijk prachtig materiaal ik ben zeer tevreden over jullie ga zo door. Mvg Ria Jansen

Zeer snelle en nette levering, de persoonlijke boodschap is erg leuk!!

Goed verzorgd en snelle levering.

Goed verzorgd en snelle levering.

Prima webwinkel!

Als webwinkel een aanrader! Snelle, complete levering. Nog nooit gehad dat er iets ontbrak of verkeerd geleverd was!

Perfecte service!

Snelle service en persoonlijk contact. Goed en breed assortiment.

Snelle levering en keurige afhandeling

Grote keuze in garens en vlot geleverd!

Fijne webshop met snelle levering

Precies gevonden wat ik zocht. Ook een paar x live in de winkel geweest. Heerlijk om rond te neuzen.

Snel geleverd, persoonlijke service

Goedkope en snelle verzending. Ook nog een leuk handgeschreven briefje erbij. Klein detail, maar toch leuk als je het pakketje opent. In de winkel is de service trouwens ook altijd top!

Goede service en snelle reactie top

Zie hier boven, Zeer tevreden

Helemaal prima

Prachtig garen, keurig bestelsysteem, snel geleverd

Geweldig super snelle levering

Hele snelle levering. Meestal duurt het iets langer als het naar Zuid Limburg gestuurd moet worden. Toppie

Ziet er verzorgd uit

Snel besteld en keurig verpakt

Vriendelijk en uitstekende service.

Ik ben zo blij dat ik jullie gevonden heb, assortiment heel groot en je word heel goed en vriendelijk geholpen via de telefoon. Als ik iets nodig heb kijk ik eerst op jullie website. Alles was weer netjes verpakt en Jim ik kan zeker weer even vooruit ;-) Kijk weer uit naar de volgende nieuwsbrief. Vriendelijke groetjes en tot de volgende keer. Monique

Snel bezorgd.

Bedankt voor het kleurenadvies dat ik van jullie ontving .Nu ik er mee werk is het een goede combinatie .Ook de Bestelling was vlot verwerkt. Met vriendelijke groet : Geertje van der Maas.

Prettig, snel en accuraat !!!!

Mijn wolletjes moesten naar Texel ipv mijn huisadres in Almelo. Na een telefoontje van mij is dit keurig veranderd. Alleen de postduif kan het eiland niet vinden, dus ik hoop dat het pakje vandaag aankomt. Haha. De wolletjes die ik gisteren besteld heb, komen vandaag volgens mij ook!! met vriendelijke groeten, Tetta Remmelink

Besteld, volgende dag in huis!

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...