directe levering, mooie wol, ik geniet ervan, zal nog bestellen bij jullie

super

De levering van de wol was snel en daarbij het persoonlijke woordje erbij vond ik erg aardig.

Prima, snelle levering.

Aanbeveling voor een volgende bestelling

Behulpzaam

Geweldige mensen die naar je luisteren en goed advies geven

De wolkast us top!

Mooie wol, fijne site, snelle levering. De wolkast is een aanrader!

Snel en compleet.

De wolkast mensen geven me het gevoel dat ik persoonlijk in de winkel ben. De handgeschreven boodschap op de orderbon waardeer ik zeer.

Mijn bestelling was er snel en was goed!

Goede en snelle levering

Is snel geleverd in goede staat. Ik vond vooral de persoonlijke tekst leuk op de pakbon,met liefde ingepakt.

snelgeleverd

ik koop graag bij Wolkast,wand me Bestelling word snel Thuis bezorgd

Geweldig behulpzaam en hebben goede kennis van alles

Goede keuze en snelle levering

Snelle levering en goed ingepakt

De bestelling werd snel geleverd, goede prijs en een passende doos voor de hoeveelheid garen.

netjes verzorgd en snel

Leuke partronen

Leuke patronen en wol en gelijk zin hebben om het te maken.

Vlotte levering

Prima verzorgd!

Mijn bestelling is vlot behandeld, alles ziet er prima uit, kan niet beter!

Super bedrijf

Ben zeer tevreden over alles

Fijne service

Veel keus Overzichtelijke website Fijne ervaring Altijd een leuk handgeschreven bericht erbij

Alles goed gegaan

Alles heel goed gegaan,toppie

Top Service

Super Klant vriendelijk,bij elke vraag krijg je erg snel antwoord,helpen waar maar kan

Snelle levering van het juiste product. Het handgeschreven berichtje op de afleverbon was erg leuk. Bedankt!

Een persoonlijk geschreven briefje erbij was leuk

Er was een persoonlijk geschreven briefje bij dat was leuk

Snelle levering, betaalbaar garen

Op andere sites was het garen wat ik wilde 15 cent duurder per bol dus besteld bij de Wolkast. De levering was super snel en het garen netjes verpakt. De handgeschreven boodschap gaf het net dat beetje extra. Erg leuk!

Enorm klantvriendelijk.

Royaal assortiment,mooie aanbiedingen. Gezellige nieuwsbrief. Gewoon een fijne winkel met hulpvaardige mensen.

Vlotte levering

Gemakkelijke site om te bestellen, vlotte en nette levering van de bestelde wol.

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...