fijn bedrijf

fijne wol goed prijs kwaliteit verhouding

Mooi

Had er nog nooit van gehoord totdat ik een advertentie voorbij zag komen. Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Blij verrast te zien wat ze allemaal hadden aan garens en benodigdheden. Garen besteld om dekens te gaan haken. Vlotte afhandeling. Zeer tevreden over. Heeft mij ook wel nieuwsgierig gemaakt om de winkel te bezoeken. Afstand Raalte - Borne valt mee

Hoi Irma, dank je voor je leuke beoordeling en fijn dat je eerste ervaring is bevallen. Raalte is echt niet zo ver en ik weet zeker dat onze winkel de moeite waard is om een keertje te komen kijken :) We zijn van maandag t/m zaterdag van 9:30 tot 17 uur open, je bent van harte welkom!

Advies geven geweldig en hulpvaardig

Zeer vriendelijke mensen

Bestelling ging makkelijk. Ook heel snel geleverd.

Prima service!

Snelle bezorging. Producten makkelijk kunnen vinden.

Hoi Annie, dank je voor je mooie beoordeling, we doen ons best om de juiste service te kunnen verlenen, fijn dat we volgens jou op de goede weg zitten :) Hopelijk tot een volgende keer!

Mooie pakketten en garens. Helaas hebben ze van mijn favoriete garen merk (Drops) niet alles in hun assortiment. Ook altijd leuk is de persoonlijke noot op de pakbon En alles wordt altijd snel geleverd

Leuke webshop, veel keuze

Veel keuze, makkelijk zoeken. Leuke webwinkel

Netjes verstuurd en snel!

Snelle lever

Mooi product. Aardig briefje

Snel correct vriendelijk

Vriendelijk correct snel

Snel en prima

Zelfs een handgeschreven briefje erbij, “succes met dit mooie garen”, dit voelt goed. Zou hier zeker weer bestellen!

Bijzonder servicegericht!

Na het foutieve adres op het niet te leveren pakket werd er direct zonder aarzelen nog een pakket verzonden! Dat noem ik service!

Gewoon goed!

Snelle levering met een handgeschreven berichtje erbij., dat maakt je bestelling net even iets persoonlijker! Leuke mensen in de winkel en een overzichtelijke website, ruime keuze, kortom gewoon goed.....

Prettig kontakt zeer behulpzaam

Fijne gemakkelijke website, snelle levering van topproducten.

Snel en correct

Veel keuze. Snel geleverd en bij vragen snel antwoord. Super service dus.

Erg tevreden!!

Op tijd en correcte levering!!

Vriendelijk, snel en behulpzaam!!!

Supper goed

Supper snelle levering en zeer vriendelijk

Zoals altijd goed en snel geleverd met een persoonlijk berichtje op de pakbon. Ik bestel altijd bij hun en altijd tevreden.

Ze waren goed op hun uur

Om me mijn levering te brenge.

Overzichtelijke winkel

Mooie winkel met ruime keuze en vriendelijk behulpzaam en kundig personeel.

Bestelling snel en correct ontvangen

alles verliep vlot. geen aanmerkingen

Fantastisch aanbod, prima geholpen, zowel in de winkel als online

Mooie, overzichtelijke winkel. Grote sortering merken en soorten wol. Vakkundig personeel. Bestelling online werd snel en zonder problemen thuis bezorgd.

Prima webshop

Snel, kwaliteit

Hofstraat 19

7622 LL Borne

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...