Fijne site waar ik mijn Haak of Breigaren kan bestellen!

Mijn ervaring is een fijne site. Waar ik veel keuzes hebt om Haak of Breigaren te bestellen. De levering vindt ik super snel. En ik zal hier in de toekomst zeker nog gebruik van maken. Vooral de Sale vindt ik heel aantrekkelijk.

Geweldige snelle service

Bijzonder aanbod verschilt met andere shops, snelle en goede service

Helemaal.perfect

Mooie kwaliteit, snelle levering. Helemaal goed.

Bestellingen worden supersnel geleverd. Bij bezoek aan de winkel werd alle tijd genomen en heel goed met me meegedacht, ook al wilde ik afwijken van een bestaand patroon.

Goede website en snelle levering

Ik heb nu 2x bij De Wolkast besteld en beide keren had ik de bestelling de volgende dag binnen. Een leuke verrassing was de persoonlijke boodschap die erbij zat

Snelle afhandeling

Heb nu een paar keer besteld bij de Wolkast. Steeds snelle reactie en bezorging.

Klantvriendelijk

Prima webwinkel

Snelle levering van mooie materialen!

Geweldige aanbieding van Stylecraft garens. Snelle en goede service en zit nu weer heerlijk te haken!

Snel en goed geleverd

Altijd keurig

Tot op heden heb ik altijd keurig alles ontvangen, netjes verpakt, niets op aan te merken

Snel

Het bestelde is meestal al de volgende dag binnen.

Prachtige wol en top service

Een dekenpakket besteld en betaald qua kleurstelling mijn 2de keus. De dag erna bleek mijn 1ste keus (die tevens in de sale was) wel weer voorradig. Zonder problemen kon ik na mijn telefoontje mijn bestelling veranderen. En binnen 2 dagen werd de betaling van de eerder bestelde deken geretourneerd. Ook de communicatie met wolkast is meer dan goed.

Prima ervaring

Snelle reactie op mijn vraag per mail. Heel snelle levering.

Netjes verpakt en vlot geleverd

De zendingen zijn snel geleverd, vriendelijk briefje erbij. Doos niet groter dan nodig. Top

Snel en vakkundig en een mooi assortiment

Mooie spullen en snel geleverd En dag later was mijn bestelling er

Snelle levering, attent briefje bij de bestelling

Echt prachtig

Ik heb voor 2 projecten wol besteld. De verpakking was degelijk, de wol prima en het verwerkt fantastisch. Zeer tevreden over.

Mijn ervaring met jullie is alleen maar positief. Goede vriendelijke en snelle service, altijd geschreven persoonlijke woorden op de bestelbon zo leuk en natuuuuurlijk prachtig materiaal ik werk er graag mee en haak met niets anders. Dank jullie wel, lieve groet Ria

Uitermate klantvriendelijk

Goede kwaliteit maar bovenal zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Ze hebben voorbij een patroon gekocht op ravelry en dat hadden ze niet hoeven doen. Echt super!!

Super snelle levering!

Zondag avond stylecraft besteld na eeuwig twijfelen. Na een bericht op facebook over dat dit de laatste dag was omdat de volgende dag de prijs omhoog zou gaan, toch de knoop doorgehakt. Ik wilde een cal meedoen alleen was hier nog niet alle info over bekend dus heb kleurtjes uitgezocht in de hoop dat ik goed gegokt heb qua hoeveelheden. Dinsdag om uurtje of 2 's middags stond post nl voor de deur met een doos vol stylecraft snoepjes. En ook nog een persoonlijk berichtje erbij. Om een lang verhaal kort te maken: supersnelle service en levering met een persoonlijk bedankje.

altijd net verzorgd met een persoonlijk handgeschreven groet

Al jaren koop ik hier mijn wol voor projecten. altijd netjes verzorgd, snelle levering en netjes verpakt.

2e bestelling, snel geleverd, alles in orde

Het enige jammere is dat de kleuren op de site net iets afwijken van de uiteindelijke kleur.

Goeie prijs, snel geleverd

Artikel kwam snel & was zoals omschreven :)

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.