Mooi assortiment, fijne winkel met lieve mensen

Ik heb drie bestellingen kort achter elkaar gedaan bij De Wolkast omdat ik een temperatuurdeken aan het haken ben en geen idee had hoeveel van elke kleur ik nodig zou hebben. De mensen van De Wolkast hebben met heel snel en heel lief geholpen. Als ik in de buurt ben ga ik zeker bij ze langs en anders blijf ik via internet bestellen. HG, Marita.

Snel besteld ..snel geleverd

Alles prima...snel besteld.. super snel geleverd ,

Goede kwaliteit van garens Super goede klantenservice Leveringen altijd op tijd

Vragen worden snel en vriendelijk beantwoord en daar bovenop nog eens een snelle levering.

Snelle en perfecte levering

Geweldig. Volgende dag al in huis.

Prima kwaliteit,goede service, snelle levering

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Prima kwaliteit garen

Prima kwaliteit garen en snelle levering.

Vriendelijkheid, snelheid, uitgebreid assortiment.

Eenvoudig te bestellen, Snelle leve48ng. Goed verpakt

Snelle levering en een persoonlijke notitie op de pakbon. Erg leuk

Snelle en correcte levering!

Prachtig pakket en meteen een antwoord op mijn vraag achteraf!

Super bedrijf

Staan altijd klaar met raad en draad

Niets op aan te merken.

Vlotte service. Pakket werd snel verzonden en wol zit mooi ingepakt in een doos

Snel weggestuurd door het bedrijf. Leuk de persoonlijke boodschap op de factuur. Ook fijn dat je op de site ziet hoeveel voorraad er is.

Snel, correct en zeer vriendelijk

Pakket besteld en idd rennen ze naar t magazijn om het te versturen. Je draait je om en de postcode staat al op de stoep. Heerlijk meteen aan de slag xxx

nette snelle levering

netjes verpakt, eerder geleverd dan verwacht. ik gaf daags daarna een workshop haken jn frankrijk. een dame heeft meteen ook wol bestrld en was ook zeer tevreden met de service. de persoonlijke boodschap op de factuur was ook erg aardig

Helemaal goed

Snel ontvangen na bestellen netjes verpakt zelfs met persoonlijk berichtje erin.

Prettige winkel

Prima afgehandeld en bestelling vlot

Mijn nummer 1

Vriendelijk ,behulpzaam als je vragen hebt. Snelle levering van het pakket naar België . Voor mij de nummer 1 van de wolwinkels.

Snelle levering, keurig verpakt

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Mooie artikelen, fijne mail met leuke projecten, verzending prima en de eigenaresse een geweldige vr

Zie hier boven

super service

prima winkel

prachtig pakket

De samenstelling van het pakket is prima. Duidelijk en met veel plezier aan de slag gegaan

Super, altijd goed geleverd

Al meerdere keren iets besteld en nog nooit klachten gehad super ga zo door

Werd direct gebeld na de pre order

Duidelijk advies

Langeveenseweg 4 7678 VE Geesteren

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...