Werd direct gebeld na de pre order

Duidelijk advies

Uitstekend.

Heel erg snel en netjes geleverd, goed verpakt, gewoon erg vlot afgehandeld niks meer aan toe te voegen.

Snelle levering, goede kwaliteit, heldere communicatie

Snelle levering in een nette doos, fijne wol om mee te werken, en de communicatie over producten en levering is ook goed.

Vlotte, correcte levering

Het handgeschreven berichtje op de factuur maakte mijn dag goed. Bijzonder leuk!

Snel en persoonlijk

Ik vind het super en ben altijd blij met het, met de hand geschreven kaartje!

Uitstekend.

Snelle levering, goed verpakt. Blij met mijn aankoop.

Snelle, goede levering

Website werkt prettig, levering is snel en netjes. En altijd een vriendelijk persoonlijk woord erbij. Heel leuk!

Snelle en nette levering

super bedrijf

altijd de wol op voorraad snelle levering

Supersnelle en volledige levering, ruim assortiment.

Prettige overzichtelijke website met ruime keus. Vlotte levering met vriendelijk briefje erbij. Alleen ‘live’ in de winkel zijn is nog leuker :)

Dankjewel Corine voor je super mooie beoordeling, dankjewel daarvoor! :)

Vreemde communicatie met eigenaar

Ik krijg een raar antwoord op mijn vraag

Hoi Liane, dank je voor je beoordeling. Het is wel erg jammer dat je ons een negatieve beoordeling geeft en dat we niet aan te bevelen zijn op basis van het feit dat jij geen verzendkosten wil betalen. Je hebt zelf gekozen voor 'ophalen in de winkel' (dat gratis is, ipv verzenden), en dan in de opmerkingen gezet dat je wil dat wij het zelf bij jou thuis komen brengen. Dat wij hierop hebben aangegeven dat dit niet mogelijk was maakt nu dat je ons op deze manier beoordeelt. Erg jammer! :(

Mooie collectie

Veel keus en super snelle levering.

Dankjewel Caroline voor je mooie beoordeling, daar zijn we heel erg blij mee! :-)

top!

mijn favoriete online wolwinkel...:) de volgende dag bezorgd..in vacuum verpakking waardoor het vaak door de brievenbus past... en ook nog eens leuke aanbiedingen :)

Dankjewel Brenda voor je mooie beoordeling, fijn dat je zo tevreden bent! :)

Mooie website

Dankjewel Joke! :)

Groot assortiment, goede en snelle service!

Altijd snel geleverd, volgende dag al verstuurd. En altijd een persoonlijke krabbel op de factuur, vind ik attend van ze!

Dankjewel Annemiek, fijn om te horen dat je tevreden bent!

mooie aanbiedingen

Ruime keuze en snelle bezorging

Dankjewel voor de mooie 10 sterren!

Super service, en top kwaliteit

Ruime keuze, en een eenvoudige website. Vandaag besteld is morgen haken. Zo fijn! Heel netjes verpakt. Mijn favoriete online winkel voor wolletjes

Goede service!

Duidelijke website, goede service en een persoonlijk berichtje bij de bestelling is erg attent!

Dankjewel Sonja!

Snel geleverd en erg netjes verpakt

Snel geleverd en erg netjes verpakt

Dankjewel Sylvia! :)

Fijn geholpen en het garen super snel ontvangen

Zie bovenstaande

Dankjewel Emmy voor deze moooie 10 sterren!

Gewoon goed!

Uitstekend geholpen snelle levering

Dankjewel Wil!

Perfecte bediening en een fijn woordje erbij, prima

Dankjewel Annick voor deze mooie beoordeling! :)

Mijn bestellingen worden altijd snel geregeld met een vriendelijke handgeschreven tekst erbij.

Prachtige winkel ruime keus aan matetialen kortom ik ben fan van jullie.

Dankjewel Annemieke voor deze mooie beoordeling! Leuk dat je in de buurt woont en dus ook onze winkel kan bezoeken! :)

Snelle levering , keurig verpakt en leuke persoonlijke boodschap erbij

Dankjewel Monica voor deze mooie beoordeling! :)

Er is volop keus in wol en garensen als je voor 17.00 uur besteld is het de volgende dag bij jou in huis. Super snel en je kan gelijk beginnen met haken en of breien

Dankjewel Jeannet voor deze mooie beoordeling! :)

Langeveenseweg 4

7678 VE Geesteren

Over De Wolkast

Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds. Assortiment Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis. Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover, zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...