Laden reviews...
Laden reviews...
222 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Samengevat geven de reviews een sterk positief beeld: snelle leveringen, nette verzending en vriendelijk personeel. Klanten prijzen de ruime keuze en het duidelijke bestelproces. Ook worden de persoonlijke berichtjes en goede klantenservice herhaaldelijk genoemd als pluspunten. De ervaring wijst op een betrouwbare wolwinkel met aandacht voor detail.
Helemaal blij met jullie geweldige snelle service. En dan ook nog een persoonlijk berichtje erbij, dat maakt het helemaal af. En uiteraard blij met de goede kwaliteit van de garens.
Beveelt aan
26 March 2026
Anny
Purmerend
Snel en correct. Mooie keuzes aan wol/garen….
Beveelt aan
18 March 2026
Veronique
Aalst
Wat ik tot nu toe heb gekocht is alleen maar goed. Snelle levering en hele goede kwaliteit voor een hele goede prijs.
Beveelt aan
15 March 2026
Hannie
Vlaardingen
Prima
Beveelt aan
11 March 2026
Mieke
Almere
Ik heb al twee keer bij Wollast besteld en ik ga zeker vaker bestellen. Ze hebben een ruime keuze en de bezorging is erg snel. Ik ben ook dol op hun handgeschreven briefjes :)
Beveelt aan
9 March 2026
Mujde
Leiderdorp
Fijn bedrijf
Beveelt aan
8 March 2026
Jolanda
Leiden
Duidelijke site snelle levering
Beveelt aan
8 March 2026
Germi
Neede
Top ervaring, kreeg snelle reactie op mijn vraag via de mail. Mijn pakketje was vervolgens snel in huis. Dank!
Beveelt aan
8 March 2026
Vivian
Almere
Zijn er altijd om je te helpen.
Beveelt aan
7 March 2026
Corry
Utrecht
Mijn bestelling van mooie kleuren bollen wol van Stylecraft waren makkelijk en snel besteld. De bestelling werd snel afgeleverd nadat ik makkelijk kon volgen wanneer mijn pakket zou aankomen. Een bestelling in de toekomst is zeer waarschijnlijk!
Beveelt aan
6 March 2026
Auntie Crochet
Rotjeknor
Fijne service
Beveelt aan
6 March 2026
Tiny
Urk
Aan de tel voor advies perfect geholpen, goede adviezen gehad. Wol besteld en was de andere dag al in huis met een lief kaartje erbij Mijn volgende bestellingen gingen net zo Top
Beveelt aan
6 March 2026
Edith
Dirksland
Heel snel en netjes. Bij verast met de hand geschreven opmerking. Net dat even extra is erg fijn.
Beveelt aan
6 March 2026
Claudia
De lier
Ik heb 4 strengen wol besteld, ze werden snel geleverd, zonder onnodige plastic verpakking en vergezeld van een aardig briefje.
Beveelt aan
5 March 2026
Vera
Groningen
Snelle levering, goede communicatie
Beveelt aan
5 March 2026
Bea
Tilburg
Goed contact, reageren gelijk met goede raad op mails. Fijne producten.
Beveelt aan
5 March 2026
Wilma
Horst
Snelle levering met persoonlijke noot
Beveelt aan
4 March 2026
Madeleine
Reeuwijk
Het is altijd goed en compleet.
Beveelt aan
4 March 2026
Esther
Harlingen
Heel vlotte en snelle levering.Heel uitgebreid assortiment wol.Gisteren besteld,vandaag in huis met nog een leuk bedankbriefje erbij.Dit word mijn online wolwinkel.
Beveelt aan
4 March 2026
Martine
Oudenburg
Prima opvolging van mijn opmerking; het lukte maar niet om met mijn bankkaart/mastercard te betalen. Ik heb dit ook gemeld. Dus de betaling werd uitgevoerd via een overschrijving op rekening. Dit werd ook opgevolgd door het team. Hierdoor werd er mij ook meegedeeld wanneer de betaling ontvangen was. De bestelling werd ook vlug afgehandeld en thuis bezorgd.
Beveelt aan
4 March 2026
Marleen
EPPEGEM - België
Ik bestel steeds online . Alles is aanwezig, en correct . Prima service .
Beveelt aan
4 March 2026
Danielle
Edegem
Kan door de brievenbus en dat is perfect natuurlijk. Met een verrassend persoonlijke handgeschreven boodschap, goed voor een glimlach.
Beveelt aan
3 March 2026
Ingrid
Groningen
Uitstekende kwaliteit en perfecte service
Beveelt aan
2 March 2026
Tineke
Zaandam
Levering door DHL is nooit gebeurt op mail daarover naar wolkast nooit reactie gekregen.
Beveelt niet aan
2 March 2026
Mj
Kesteren
Hoi Mj. wat vervelend weer dt je via deze manier je ongenoegen moet uiten op iets waar we niets aan kunnen doen. Ik heb gekeken maar op naam van kesteren is op 4 november vorig jaar een pakketje door de DHL afgeleverd, verder heb ik op basis van jouw naam geen bestellingen staan. Het is dat we aan het eind van dit jaar toch gaan stoppen, maar mij moet wel van het hart dat dit een erg vervelende manier is om een webshop onder druk te zetten. Als er iets is, dan kun je gewoon een mailtje sturen, onze reviews zijn gemiddeld een 9,7 over 11 jaar, dat zegt denk ik voldoende over de manier waarop wij problemen voor onze klanten oplossen. Ik wens je heel veel plezier bij het shoppen van garen, maar dan liever bij een collega van ons
Ik bestel mijn wol als sinds corona via de Wolkast. Ze hebben een mooie selectie en leveren vlot. Er wordt goed gecommuniceerd over de status van je bestelling. En als de doos dan arriveert, dan ligt er vaak bovenop de wol een kleine persoonlijke noot om me plezier te wensen met mijn project.
Beveelt aan
2 March 2026
saskia
Maastricht
Onze ambitie is om bijna alles aan te kunnen bieden wat met wol en garens te maken heeft! Daarom zijn we alle dagen druk met het uitbreiden van ons assortiment en groeien we nog steeds.
Assortiment
Wil je een omslagdoek haken? of een kerststal haken? We hebben voor de haak(st)ers bijna altijd alle nieuwe haakboeken in huis.
Daarnaast de haaknaalden van Knitpro en Clover,
zowel per stuk als in leuke giftsets, en heel veel verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld
vestspelden, steekmarkeerders, kralen, wolmolens, woldraaischijven etc...
Hofstraat 19
7622 LL Borne
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Meubels, Woninginrichting
Webshops