Goede kwaliteit

Inmiddels ons derde vogelhuisje, gaan altijd jaren mee!

Netjes geleverd!

goede site en makkelijk bestellen

Makkelijk kunnen bestellen en snelle levering.

Goede en snelle service

Breed assortiment en het bestellen alsmede de orderafhandeling gaat vlot. Het bestelde artikel was snel in huis.

Product naar verwachting, snelle levering. Het betrof de dieren wasknijpers

Snelle bezorging en goed ingepakt!

Helemaal goed

De bestelling kwam niet helemaal correct aan. Maar werd snel en plezierig opgelost.

Mooie producten.

Mooie brievenhouder gekocht. Echt wat anders als standaard. Op tijd geleverd en mooi product

Uitmuntend!!

Snelle verzending van mijn pakket en perfecte klantenservice!!

Prachtige vogels van Wildlife Garden

Zijn optijd verstuurd, goed verpakt. Erg blij mee!

Heel netjes verpakt en keurig afgeleverd!

Eerste keer maar heel blij met de mooie haken, keurig verpakt en afgeleverd! Ziet er uit zoals beschreven!

Alles vlot verlopen

Zeer goede service

Bobizz doet er alles aan om je bestelling vlot ter bestemming te krijgen.

Zeer goede service

Bobizz doet er alles aan om je bestelling vlot ter bestemming te krijgen.

Goede website, werkt prima, snelle levering en prima product

Prachtige producten, snelle levering, geen enkele fout

De bestelde producten zagen er nog mooier uit dan op de foto's. Heel mooi houtsnijwerk! Alles was goed verpakt. Ik zou zo weer bestellen.

Wat een leuke ervaring.

Eerst werd er al heel snel geleverd. Helaas was een artikel van de zending niet het juiste. Hierover heb ik gemaild en ik kreeg prompt het juiste artikel toegezonden zonder enige berekening en het verkeerde artikel hoefde niet terug. Dit is 5-sterren service.

Product voldoet aan dat wat beloofd is.

Pakket is op tijd en in goede staat geleverd

Super mooie levensechte gietijzeren mus

Hele mooie vogel, zit hier nu trots in mijn tuin. Vond het alleen jammer dat het langer duurde voordat het geleverd werd. Gebeld, Telefoonnummer ingesproken, maar niet teruggebeld. Nu had ik geen cadeautje voor de verjaardag. :(

Mooie producten, goede service.

Goede website, goede service. Mooie houten producten. Aanrader.

De bestelling liep vlot, en het onderdeel in de verpakking was goed verpakt. De eerste indruk van het product is er goed en lied zich makkelijk bevestigen.

dubbel

De klok ziet er leuk uit en precies zo als op de foto. Goed verpakt verstuurd en snel verzonden. Jammer dat de rode schijf van de klepel beschadigd is en een groot gemis is dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit.

Geweldig de vogeltjes zijn net echt

De volgende bestelling komt er snel aan.