Helemaal blij

Omdat de producten zo mooi zijn, omdat de zending zo zorgvuldig verpakt was, omdat er meegedacht werd toen bleek dat niet allrs voorradig was.

Beter kan niet!

Eerste keer dat ik bij bobizz wat besteld heb: uitstekend bevallen.

Doet wat het beloofd

er kwam een mooie aanbieding Wildlife Garden voederhuisje voorbij. 3 stuks besteld. Snelle en correcte levering.

nestjes verpakt, snel geleverd

Reactief qua informatie

Mijn bestelling had vertraging. Daarover had ik graag vooraf of gedurende het wachtproces over geïnformeerd willen worden. Nu was dat pas als ik ernaar vroeg.

product voldoet aan verwachtingen

met een bedrijf als het Vinkenest zijn de servetringen van de Vink een aanvulling voor het serveren van het ontbijt.

Perfecte service

Fraai gietijzeren vogeltje besteld. Dat arriveerde helaas met gebroken pootjes. Even gebeld en binnen een dag had ik een nieuw vogeltje in huis. Overigens zijn de vogels een aanrader, prachtig.

Alleen maar positief

Prachtige producten gekregen, die snel geleverd zijn

Mooi voederhuisje

Vandaag hèèl mooi voederhuisje ontvangen. Goed verpakt en helemaal naar wens. Kom zeker nog eens terug voor de mooie spullen op de site.

Vlotte en correct

Snel geleverd en goed verpakt

Geweldig leuke dingen

alles netjes verpakt alleen een gehakkelde aurelia besteld ,dagpauwoog ontvangen

dit telefonisch al 3 keer proberen door te geven. zouden terug bellen, tot heden nog niet terug gebeld.

Positief

Positief

Mooie artikelen en vlotte levering.

Binnen zeer korte tijd mijn mooi nest/voederhuisje binnen. Duidelijke instructie hoe te gebruiken. Ben er erg blij mee.

Kapot aangekomen

Mooie originele vogelhuisjes. Helaas slechte kwaliteit. Onderdelen los ( slechte lijm) scheur in het hout

Erg goed

Product is zoals beloofd. Snelle levering.

Uiterst tevreden!

BoBizz biedt onderscheidende kwaliteitsproducten aan die niet zomaar overal worden aangeboden. De verwerking van mijn bestelling - twee mooie metalen voederhuisjes - heb ik als zeer correct ervaren. Per e-mail werd ik tussentijds op de hoogte gehouden van de status van de levering. En keurig verpakt werden ze vlot geleverd!

Als het nodig is doen ze dat extra stapje ook voor je.

Als het nodig is doen ze dat extra stapje ook voor je.

Apart houtsnijwerk

Snelle levering, mooie houtgesneden producten. Ik kocht de deurstopper(vogeltje) en een pen (in preivorm).

Geweldig artikel leuke firma

Snel geleverd goed verpakt

beetje rommelig

* één artikel niet leverbaar (was op de site niet aangegeven; ik kreeg er wel e-post over) * één artikel niet geleverd; in plaats daarvan iets dat ik niet besteld heb * twee dozen onnodig * ik heb 40,45 betaald, terwijl de factuur 39,95 bedraagt. Het gaat me niet om twee kwartjes, maar rekenfouten zijn onheilspellend * intentie tot nauwkeurigheid en klantvriendelijkheid is er duidelijk wel * indruk: betrouwbaar

Goede service en snelle levering

Snelle communicatie en snelle levering

Helemaal tevreden

Snelle en goede levering. Erg tevreden met de levering en het product

Keurige service

Had een metalen kat voor op onze schutting besteld met achteraf betaling. Bij ontvangst van het pakketje deze meteen betaald. Maar bij het uitpakken en het houden op onze schutting bleek de poes veel te klein en viel geheel in het niet - dus het artikel retour gestuurd. (uiteraard stonden de maten vermeld maar dat was voor de hele poes incl. staart - misschien in het vervolg, ook formaat van de poes op zich, erbij vermelden) Werd keurig op de hoogte gehouden van bestelling - verzending - retour - retour-ontvangst. Maar vanwege mijn betaling icm de keuze van achteraf betaling ging er wat mis in de retour-betaling maar na een mailtje van mij is dit keurig opgelost en de betaling is door hen dezelfde dag nog gedaan - dus keurige, vriendelijke en goede service!!

Snel en efficiënt

Snel en efficiënte levering