Superieure kwaliteit voor een faire prijs!

Franck en zijn team hebben onze nieuw aangekochte woning in zijn geheel voorzien van een frisse laag latex. Vanaf het eerste moment communiceert Franck helder, snel en klantgericht. Tijdens de werkzaamheden kregen we regelmatig een update via Whatsapp, echt heel erg leuk en prettig. Het resultaat mag er zijn, de latex zit er superstrak op. Alles is gedekt, randen zijn haarscherp. De woning werd mooi schoon en opgeruimd weer opgeleverd. Onze verwachtingen zijn overtroffen en dus bevelen we Brinkhil van harte aan! Kwaliteit voor een faire prijs!

• Kennis & Vakmanschap

Wij zijn zeer blij met het werk dat Franck bij ons gedaan heeft.

Franck heeft onze woning compleet airless gespoten aan de binnenkant. We zijn zeer blij met het resultaat. Ik heb nog nooit zulke strakke muren gezien. Als we weer wat moeten laten spuiten bellen we absoluut Franck. Duidelijke afspraken , goede prijs en een stukje vakwerk. Franck bedankt!

Top Communicatie, Top Resultaat

Wij hebben als nieuwe bewoners van een appartementen complex onze nieuwe appartementen laten afwerken door de firma Brinkhil/ Koegler. Fijne communicatie waardoor we continu op de hoogte waren van de vorderingen. Alle appartementen zijn mooi en strak afgewerkt. Bedankt voor de fijne samenwerking.

• Kennis & Vakmanschap

Uitgebreide en zeer duidelijke omschrijving

De offerte was zeer uitgebreid. Duidelijker dan bij de meeste anderen. Er wordt netjes en professioneel gewerkt en dat zie je terug in het eindresultaat. Erg goed geregeld allemaal.

• Kennis & Vakmanschap

Heel netjes gewerkt, prachtig resultaat! Veel mooier dan zelf rollen.

Erg blij met het resultaat!

geweldig resultaat

Via Brinkhil schilderwerken, heeft Jordi Koegler mijn nieuwbouw woning gespoten. De plafonds, muren, hoge plinten, trappen en alle binnendeuren zijn gedaan, en dat in verschillende kleuren. Jordi heeft een ontzettend hoog afwerkingsniveau achter gelaten waar we heel trots en blij mee zijn. Daarnaast is hij heel makkelijk in de omgang. Bovendien is dankzij zijn flexibliliteit onze bouwplanning weer helemaal op orde nadat eerder in de bouw het een en ander vertraagd was. Als je in zee gaat met een schilder, hoop je op iemand als hem; hij heeft het waar gemaakt.

Top werk afgeleverd!

Brinkhil heeft top werk geleverd!

• Kennis & Vakmanschap

Fijn om mee samengewerkt te hebben

Kort samengevat: snelle reacties, vriendelijke, kwaliteit werken alles wordt opgeruimd en al het afval gaat mee. Kortom aanrader

Aanrader

We hebben onze zolder door Franck en zijn collega laten spuiten. Ze hebben netjes werk geleverd en alles ook weer schoon opgeleverd. Kan ze zeker aanraden. Franck is super gedreven in zijn vak.

Supergoed werk geleverd!

Wij zijn enorm tevreden over het werk van Brinkhil. Het contact verliep soepel, duidelijk in wat ze konden bieden. Heel netjes en heel zorgvuldig gewerkt. Met een prachtig resultaat! Absoluut een aanrader!!

Alles netjes gespoten en afgewerkt. Vriendelijke mensen en goede service. Wij zijn zeer tevreden!

Super snel en top kwaliteit geleverd

Weer hebben Franck en zijn collega bewezen om zeer secuur werk te leveren en nog super snel ook. Dit is al de tweede keer dat Franck ons laat zien top kwaliteit te leveren Hij laat zien dat er nog betrouwbare vaklieden bestaan. Afspraak is afspraak. Niet aan twijfelen gewoon laten doen door deze supervriendelijk en vakkundige latexspuiters.

Top bedrijf, goede mensen en kwaliteit

Heel blij dat we ons huis door Brinkhil hebben laten latex spuiten! Ook de trap hebben wij met lak laten spuiten. Het is allemaal supermooi geworden. Dank Franck en team voor meedenken en adviseren met een uiteindelijk top resultaat. En nog belangrijker tegenwoordig alle afspraken nagekomen. Afspraak is afspraak. Erg prettig.

Komt afspraken perfect na en zeer goed resultaat

Zeer goed eindresultaat en perfect conform planning

Pluspunten

Brinkhill via internet op gezocht. Altijd spannend wat je tegen komt. Over de telefoon heel vriendelijk en behulpzaam. Op de afgesproken dag, waren ze er. Heel netjes werk afgeleverd en de muren super strak afgeleverd. Ik beveel hun bedrijf zeker aan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Eigenaar Frank Brinkhil verdient een dikke pluim. Alle afspraken en verzoeken zijn tot in detail netjes uitgevoerd. Wij hebben ons hele huis laten spuiten waarvan verschillende muren met een kleur. Iedere dag kregen we een update van de werkzaamheden. Er is uitmuntend werk geleverd voor een hele schappelijke prijs.

Zou ik echt niet kunnen verzinnen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een goed en snel reagerend bedrijf die topwerk leveren tegen een goede prijs

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Franck heeft samen met zijn collega 65m2 spuitwerk verzorgd in mijn nieuwe woning. Na een voorinspectie kon op korte termijn de opdracht uitgevoerd worden. Dit alles verliep van begin tot eind voorspoedig. Een verademing in vergelijk met sommige andere bedrijven... Franck bedankt!

ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

super klantvriendelijk, prettig in de omgang! netjes gewerkt

iets meer de puntjes op de i, met name de wegwerking van de oneffenheden op de slaapkamer voor het spuiten viel ons iets tegen. De woonkamer echter wel prima!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alleen maar lovend; Franck (en collega) komt zijn afspraken na, werkt super netjes, snelle en duidelijke reactie bij vragen. Transparant prijs model. Airless spuiten, levert strak en snel een mooie latex wand op.

Geen relevante verbeterpunten aan te dragen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het bedrijf heeft een fantastische klus geleverd in een korte tijd. Super om te zien hoe snel je huis opknapt. De vriendelijke en betrouwbare benadering maakt het bedrijf nog extra een aanrader.

Geen.

Pluspunten

Duidelijke offerte. Alles staat zeer duidelijk omschreven in de offerte. Zoals het omschreven wordt, is het ook uitgevoerd. Dit bedrijf is ook zeer correct in de communicatie. Ook het resultaat is prachtig. Kortom: Boek dit bedrijf!

Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De vakmannen van dit bedrijf zijn erg betrokken en nauwkeurig. Alles is hier mooi strak gespoten. Kleine oneffenheden zijn keurig geplamuurd. Top bedrijf.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ondanks regelmatig vragen of ons nieuwe plafond ook met voorstrijk behandeld zou worden nooit antwoord op gehad. Vragen ons nog steeds af of dit is gebeurd. Plekken op de muur zijn niet geraakt. Niet goed afgeplakt. Vlekken op de vloer van het spuitwerk. Dat terwijl de stukadoor de vloer al had afgeplakt. Maar er is niet verder meer naar gekeken ondanks het verzoek dit wel te doen. Als complete verrassing vonden we ook al het afval (lege emmers, plastic, papier etc) verstopt achter de afvalcontainers. Niets gescheiden maar alles bij elkaar. Kost ons een rit naar de afvalverwerking en de bijbehorende kosten. En dat terwijl in heel Nederland het afval gescheiden wordt aangeboden. De laatste tijd veel werkmensen over de vloer gehad maar die namen alles weer mee. En zij hadden ook geen woorden over deze werkwijze.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zorgvuldig en netjes in hun werk, goede communicatie, mooi resultaat! Aanrader!

Over Brinkhil airless applications

Brinkhil airless applications - airless & lak specialisten Nederland