Heel veel aandacht voor gladde afwerking stucwerk

De afstemming tussen stukadoor en spuiter is van groot belang glad spuitwerk te krijgen. Daar is Brinkhil heel precies mee.

Vakmannen die kwaliteit leveren

Eerlijk en goed advies tijdens het eerste bezoek over de werkzaamheden die gedaan moesten worden. Eindresultaat was super en dat voor een scherpe prijs.

• Kennis & Vakmanschap

De medewerkers hebben netjes gewerkt

Onze wanden, plafonds en houtwerk zijn gespoten . Erg mooi resultaat, wel 2 oplever puntjes, maar deze zijn keurig hersteld. De eigenaar is erg betrokken, dat verdient een compliment

• Kennis & Vakmanschap

Snel, professioneel en klantvriendelijk!

Vanaf het begin erg prettig contact gehad met Franck vooraf en tijdens het werk. In verband met onze verbouwing zochten wij naar een bedrijf dat vrij snel aan de slag kon. Na het drogen van het stucwerk en voor het leggen van de vloer. We kregen vrij vlot een mooi voorstel van Franck met een snelle planning. Vooraf is Franck langs geweest om het stucwerk te controleren en ons te adviseren. De werkzaamheden zijn vervolgens zeer professioneel, snel en netjes uitgevoerd, met als resultaat een super wit en strak gespoten plafond. Echt een aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Superieure kwaliteit voor een faire prijs!

Franck en zijn team hebben onze nieuw aangekochte woning in zijn geheel voorzien van een frisse laag latex. Vanaf het eerste moment communiceert Franck helder, snel en klantgericht. Tijdens de werkzaamheden kregen we regelmatig een update via Whatsapp, echt heel erg leuk en prettig. Het resultaat mag er zijn, de latex zit er superstrak op. Alles is gedekt, randen zijn haarscherp. De woning werd mooi schoon en opgeruimd weer opgeleverd. Onze verwachtingen zijn overtroffen en dus bevelen we Brinkhil van harte aan! Kwaliteit voor een faire prijs!

• Kennis & Vakmanschap

Wij zijn zeer blij met het werk dat Franck bij ons gedaan heeft.

Franck heeft onze woning compleet airless gespoten aan de binnenkant. We zijn zeer blij met het resultaat. Ik heb nog nooit zulke strakke muren gezien. Als we weer wat moeten laten spuiten bellen we absoluut Franck. Duidelijke afspraken , goede prijs en een stukje vakwerk. Franck bedankt!

Top Communicatie, Top Resultaat

Wij hebben als nieuwe bewoners van een appartementen complex onze nieuwe appartementen laten afwerken door de firma Brinkhil/ Koegler. Fijne communicatie waardoor we continu op de hoogte waren van de vorderingen. Alle appartementen zijn mooi en strak afgewerkt. Bedankt voor de fijne samenwerking.

• Kennis & Vakmanschap

Uitgebreide en zeer duidelijke omschrijving

De offerte was zeer uitgebreid. Duidelijker dan bij de meeste anderen. Er wordt netjes en professioneel gewerkt en dat zie je terug in het eindresultaat. Erg goed geregeld allemaal.

• Kennis & Vakmanschap

Heel netjes gewerkt, prachtig resultaat! Veel mooier dan zelf rollen.

Erg blij met het resultaat!

geweldig resultaat

Via Brinkhil schilderwerken, heeft Jordi Koegler mijn nieuwbouw woning gespoten. De plafonds, muren, hoge plinten, trappen en alle binnendeuren zijn gedaan, en dat in verschillende kleuren. Jordi heeft een ontzettend hoog afwerkingsniveau achter gelaten waar we heel trots en blij mee zijn. Daarnaast is hij heel makkelijk in de omgang. Bovendien is dankzij zijn flexibliliteit onze bouwplanning weer helemaal op orde nadat eerder in de bouw het een en ander vertraagd was. Als je in zee gaat met een schilder, hoop je op iemand als hem; hij heeft het waar gemaakt.

Top werk afgeleverd!

Brinkhil heeft top werk geleverd!

• Kennis & Vakmanschap

Fijn om mee samengewerkt te hebben

Kort samengevat: snelle reacties, vriendelijke, kwaliteit werken alles wordt opgeruimd en al het afval gaat mee. Kortom aanrader

Aanrader

We hebben onze zolder door Franck en zijn collega laten spuiten. Ze hebben netjes werk geleverd en alles ook weer schoon opgeleverd. Kan ze zeker aanraden. Franck is super gedreven in zijn vak.

Supergoed werk geleverd!

Wij zijn enorm tevreden over het werk van Brinkhil. Het contact verliep soepel, duidelijk in wat ze konden bieden. Heel netjes en heel zorgvuldig gewerkt. Met een prachtig resultaat! Absoluut een aanrader!!

Alles netjes gespoten en afgewerkt. Vriendelijke mensen en goede service. Wij zijn zeer tevreden!

Super snel en top kwaliteit geleverd

Weer hebben Franck en zijn collega bewezen om zeer secuur werk te leveren en nog super snel ook. Dit is al de tweede keer dat Franck ons laat zien top kwaliteit te leveren Hij laat zien dat er nog betrouwbare vaklieden bestaan. Afspraak is afspraak. Niet aan twijfelen gewoon laten doen door deze supervriendelijk en vakkundige latexspuiters.

Top bedrijf, goede mensen en kwaliteit

Heel blij dat we ons huis door Brinkhil hebben laten latex spuiten! Ook de trap hebben wij met lak laten spuiten. Het is allemaal supermooi geworden. Dank Franck en team voor meedenken en adviseren met een uiteindelijk top resultaat. En nog belangrijker tegenwoordig alle afspraken nagekomen. Afspraak is afspraak. Erg prettig.

Komt afspraken perfect na en zeer goed resultaat

Zeer goed eindresultaat en perfect conform planning

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een goed en snel reagerend bedrijf die topwerk leveren tegen een goede prijs

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Franck heeft samen met zijn collega 65m2 spuitwerk verzorgd in mijn nieuwe woning. Na een voorinspectie kon op korte termijn de opdracht uitgevoerd worden. Dit alles verliep van begin tot eind voorspoedig. Een verademing in vergelijk met sommige andere bedrijven... Franck bedankt!

ga zo door!

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het bedrijf heeft een fantastische klus geleverd in een korte tijd. Super om te zien hoe snel je huis opknapt. De vriendelijke en betrouwbare benadering maakt het bedrijf nog extra een aanrader.

Geen.

Over Brinkhil airless applications