Filters

10

Goede service en scherpe prijzen!

Ik heb verschillende keukenartikelen bij horecawebstore besteld. Ik ben onwijs tevreden over de kwaliteit, de prijzen en de snelle levering. Bijzonder is de klantvriendelijkheid en de service. Er werd goed meegedacht toen een artikel niet beschikbaar bleek te zijn en de communicatie was duidelijk en prettig. Als ik in de toekomst weer iets nodig heb voor mijn keuken, dan kom ik hier zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd bereikbaar

Zeer adequaat, snelle reactie op aanvragen.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht advies, slechte mailopvolging en slechte levering

Horecawebstore raad ik zoals u begrijpt absoluut af als leverancier. Ik wilde een demontabele werktafel van 2m lang en 90cm hoog. Deze was niet leverbaar, dus vraag ik hun per mail om een alternatief. uiteindelijk geven ze me per mail een link voor een alternatief, en die beste ik. Dat blijkt een lage tafel te zijn, maar nu had ik volgens hun maar beter op moeten letten en is het mijn probleem. Ook de levering verliep zeer slecht. ik had de toezegging dat de tafel dinsdag of woensdag geleverd zou worden, maar track&trace was er niet en je moet wel tekenen voor ontvangst en wanneer je niet thuis bent zijn de kosten voor opnieuw leveren voor je eigen rekening. Dus geen andere keus dan twee dagen thuis te blijven. Nutteloos want de tafel kwam niet. Die zou , nadat ik er een tweede keer achteraan zat volgens hun dan wel donderdag komen. Nog een dag thuisgebleven maar weer geen tafel, De reactie was: nou dan wordt het waarschijnlijk vrijdag. Kortom 4 dagen thuis moeten blijven! Een klachtenmail met verzoek tot oplossing wordt eerst helemaal niet beantwoord, pas als ik na een week beleeft vraag of z\e willen reageren krijg ik als antwoord dat ze het vervelend vinden maar dat het wel mijn eigen schuld is terwijl ik ze nog om advies gevraagd heb.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Grootjen, Wij betreuren het dat u onze service negatief heeft ervaren. Ook vinden wij het jammer dat u de door ons gegeven uitleg ten tijde van en na de order niet meeneemt in uw beoordeling. Omdat wij het belangrijk vinden dat een review juiste en volledige informatie bevat, zien wij reden om u van een inhoudelijke reactie te voorzien. Voor wat betreft de levertijd het volgende. Zoals u in de media heeft kunnen lezen en horen, is het enorm druk in de transportwereld. Veel bedrijven hebben hier last van (in de vorm van grote vertragingen). Daarnaast heeft u een een Belgisch leveradres opgegeven. Transport naar het buitenland blijft onvoorspelbaar en kan soms een dag langer duren dan nationaal transport. Daar komt bij dat u de order in het weekend heeft geplaatst. De order is maandag verwerkt en verzonden. De initiële bezorgdatum- en tijd was dinsdagochtend. U heeft aangegeven dinsdagochtend niet aanwezig te zijn op het opgegeven leveradres. Dit heeft ervoor gezorgd dat de levering is verplaatst naar de eerstvolgende werkdag (woensdag 21 juli). Woensdag 21 juli was een nationale feestdag in België. Dit heeft de zending met een extra dag vertraagd. Wij hebben u telefonisch uitgelegd dat het feit dat u zelf op de initiële bezorgdatum niet beschikbaar was, de huidige drukte in de transportwereld en de nationale feestdag in België omstandigheden zijn die de levering hebben vertraagd en waar wij helaas geen invloed op hebben. Wij begrijpen dat het vervelend voor is dat u langer heeft moeten wachten, maar wij betreuren het dat u geen begrip heeft/had voor de genoemde omstandigheden. Desondanks hebben wij u daarna geprobeerd te helpen. Wij hebben geprobeerd met u mee te denken en een aantal oplossingen aan u aangeboden, maar daar ging u helaas niet mee akkoord. Over het bestelde product merk ik het volgende op. Wij hebben voorafgaand aan de bestelling vaak contact met u gehad (zowel per e-mail als telefonisch). Wij hebben u daarbij van diverse adviezen voorzien. Uit onze e-mailcorrespondentie blijkt ook dat u om sterke en beschikbare tafels vroeg die op korte termijn geleverd kunnen worden. Aan de hand daarvan hebben wij u twee opties aangeboden. Het is dan aan u welke tafel u kiest. De maten van beide tafels staan bovenaan de productpagina weergegeven. U heeft voor de lagere (goedkopere) tafel gekozen. Wij gaan ervan uit dat onze klanten de gewenste maten zelf controleren alvorens ze een bestelling plaatsen. Ook nadat u uw bestelling heeft ontvangen, hebben wij aangegeven dat wij ons best gaan doen om u zo goed mogelijk te helpen met een alternatief product, maar ook dat heeft u tot onze spijt afgewezen. Wij hebben ons best gedaan om u zo goed mogelijk te bedienen. Wij adviseren u in het vervolg uw order (de gewenste afmetingen) goed te controleren alvorens een bestelling te plaatsen en rekening te houden met weekend- en feestdagen. Met vriendelijke groet, Team Horecawebstore

10

Top Horeca Webstore

Goed product gekregen. Redelijk snelle levering ondanks de corona situatie. Top service vanuit de klantenservice. goede kwaliteit aan eerlijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service redelijk snelle levering

Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel schakelen, direct regelen

Ik had met spoed een 1400 liter vrieskast nodig. Waar Goos Horeca het liet afweten door hun belofte niet na te komen, heeft horeca webstore wél geleverd. Snel de vriezer kunnen regelen en optijd met mijn nieuwe zaak open kunnen gaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, meedenken in oplossingen (bijv. als iets niet voorradig is), vriendelijk personeel en kwalitatieve spullen. Verhouding prijs-kwaliteit is uitstekend.

Verbeterpunten

-

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke afspraken en een snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ondanks dat het gewenste product niet op voorraad was, werd met mij meegedacht voor een alternatief en heb ik uiteindelijk een soortgelijk product (voor een nog betere prijs!) kunnen bestellen. Levering ging ook vrij snel; na twee dagen kreeg ik ‘t bezorgd. Tot slot: topkwalititeit, inmiddels een paar bestellingen gedaan en nooit gedoe gehad met het apparatuur.

Verbeterpunten

Wellicht werken aan een betere vindbaarheid?

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Bestelling vrij snel ontvangen en waren makkelijk bereikbaar tijdens voor al mijn vragen omtrent het product.

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Scherpe prijzen, beste kwalieit,snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel geleverd en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Een product besteld, bleek niet voorradig te zijn. Dit hebben ze snel gemeld en hebben meegedacht aan een alternatief. Ik ben zeer tevreden hierover.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hele fijne samenwerking. Ik had mijn bestelling heel hard nodig, hoefde daar niet lang op te wachten, want gedurende het weekend werd mijn probleem opgelost. Dat vind ik een goede service. De kwaliteit van de horeca tafels is goed. Ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan. Betrouwbaar en snel!

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen, producten zijn snel geleverd. Ben heel tevreden.

Verbeterpunten

Misschien fijn om de productinformatie uit te breiden.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Leuke en zeer uitgebreide webshop. Mooie prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle levering , mooie nette overzichtelijke site, scherpe prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Scherpere prijzen ben ik niet tegengekomen; top bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd