Wel betaald, nooit ontvangen

Een bestelling geplaatst (huwelijksbijbel Statenvertaling voor onze kinderen) en tijdig betaald, maar deze is nooit ontvangen. Een zeer teleurstellende ervaring! Klantenservice niet bereikbaar. Dit bedrijf is de naam christelijk niet waard.

Helaas is deze review geen juiste weergave van de feiten. De klant heeft de bestelling niet betaald en heeft ook geen contact met ons opgenomen. We hadden de bestelling graag willen afhandelen, maar de klant heeft niet gereageerd op onze mails en dat is wel noodzakelijk voor een snelle en correcte afhandeling van een bestelling.

Geen communicatie, trage bezorging

Boeken besteld op 30-12 met levertijd 1-3 werkdagen. Op 5-1, 13-1, 15-1 en 18-1 zelf gebeld aangezien ik steeds niks hoorde van Kameel.nl . Op 18-1 blijkt het pakketje al een tijdje te liggen bij het afhaalpunt. Het zou goed zijn als er pro-actief wordt gecommuniceerd met bijvoorbeeld de track en trace code en het systeem zou werken zodat de verwachte levertijden kloppen. Daarnaast lijkt het mij dat vertraagde orders de grootste aandacht moeten krijgen van de medewerkers zodat ze zorgen dat alles klopt en goed komt. Mooi dat de winst naar het goede doel gaat maar juist dan mag er gewoon goed gewerkt worden toch?

Bestelling nooit gehad, wel betaald!

Ruim 10 dagen geleden 4 boeken besteld en betaald. Nog steeds niets ontvangen, terwijl er stond dat de boeken op voorraad waren. 3x gemaild waar de boeken blijven, maar er wordt nergens op gereageerd. Heel raar! Ik had beter verwacht van een christelijke boekhandel. Vraag me af of de bestelling ter waarde van ruim 60 euro ooit nog gaat komen...

Belachelijk

Een incassobureau inschakelen voor een bedrag van ......8,34. Lekker dan Nooit meer bestellen bij kameel !

mail ontvangen met een kortingscode die ik niet mocht toepassen

Naar aanleiding van mijn verjaardag ontving ik van Kameel een mail met verjaardagswensen en een code om korting te krijgen op de verzendingskosten. Toen ik een bestelling plaatste en de code invoerde, kwam er bij 'gratis verzendkosten' 'ja' te staan. Nadien kreeg ik een mail met de vermelding dat die kortingscode enkel geldt voor mensen die in Nederland wonen en niet in België. Waarom kreeg ik dan die mail toegestuurd???

Actueel

Er is geen nieuws onder de zon, zegt Prediker. Zo brengt Kameel boeken onder de aandacht wat nu speelt in de wereld.

Onbetrouwbaar en onbereikbaar, riekt naar oplichting!

Onbetrouwbaar en onbereikbaar.! Je verwacht dit niet van een religieuze webshop, maar mijn bestelling is nooit opgestuurd en heb ik nooit ontvangen. Ondanks een bestelling met cadeauverpakking en tekst erbij en de opmerking dit graag vóór de Kerst te willen ontvangen. Als je contact opneemt reageren ze niet op telefoon en mail. Ook de chat is onbereikbaar. Ik begin zeer te twijfelen aan de intenties van dit bedrijf en doet me sterk denken aan duistere en dubieuze onlinewinkels. Het is dus niet het eerste waar je aan denkt als je het hebt over een boekhandel met religieuze inslag, maar mocht het toch geen zuivere koffie zijn dan vind ik dit dus een zeer schandalige zaak! Pas als er een bevredigende oplossing komt ben ik bereid deze review te herzien. Hierbij toch een herziening van mijn eerdere review. Ik ben voor wat betreft mijn kritiek iets te voorbarig geweest. Door de afgelopen feestdagen hebben de mensen het erg druk gehad en is één en ander voor wat betreft mijn bestelling misgelopen. Ook omdat ik een tekst voor Kerst had bijgevoegd met een paar emonjies waar hun apparatuur niet mee overweg kon. Ik heb uiteindelijk mijn bestelling toch ontvangen en het geld van cadeaupapier en tekst teruggekregen. Dus hierbij draai ik de kritiek van mijn mijn vorige review terug en schroef ik het aantal sterren op van één naar vier.

Perfekt, auf jeden Fall zu empfehlen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Supersnelle levering, uitstekende service