Zoals beddengoed moet zijn.

Ik heb 2 overtrekken 260x220 besteld en 1 hoeslaken. Het slaapt zo heerlijk. Als ik had geweten dat ik een enquête kon invullen en dan voor de volgende bestelling 15% kreeg, had ik eerst 1 overtrek gekocht. En daarna nog een overtrek en hoeslaken. Had ik toch €33 korting gehad. Ik zou heel blij zijn als ik die nu toch verrekend krijg. Ik hoor graag van u. Ineke Pasveer.

Mooi zacht heerlijk in een mooie kleur

Snelle keurige levering van het ruime en prettige dekbedovertrek, 's avonds om 19.00u besteld en volgende dag in huis!

Snel en netjes

Met liefde heb ik mijn zuster en zwager een set beddengoed gegeven. Gisteren besteld en vandaag aangekomen. De informatie van eerst Joarz zelf en vervolgens van meneertje N.L. Post was duidelijk en voor het middaguur had zuslief het pakketje uitgepakt en zat bij te komen van de verrassing.

Klopt met mijn verwachting

Bezorging en ervaring is precies wat ik van een dekbedhoes en laken mag verwachten. Zo zacht en koel is de hoeslaken, en alles zorgvuldig ingepakt en bezorgd.

Echt fantastische dekbedovertrekken! Super snelle service!

We genieten van ons dekbedovertrek uit de katoen-percale collectie. Het is knisperend fris en hagelwit van kleur. De maat (180-200/220) is perfect voor ons donsbed van 180 bij 220. De dag na de bestelling werd alles al bezorgd. En ook nog in een mooie verpakking! Wij gaan zeker nog een keer bij JOARZ bestellen!

luxe genieten!

Genieten van heerlijk zacht katoen/satijn materiaal. Opnieuw zeer positieve ervaring na eerdere bestelling vorig jaar. Super snelle levering, prachtig cadeautje. Genot om uit te pakken en te gebruiken. Top kwaliteit materiaal, blijft mooi. Achteraf net iets te vroeg besteld, want na het uitpakken, kwam de champagne kleur nieuw in het assortiment.

Prachtige overtrekken

Bestellen ging snel en makkelijk en de overtrekken zijn prachtig. Heerlijk knisperend wit katoen. Superblij mee!

Heerlijk beddengoed

Het slaapt fantastisch ik heb. nu de variant met satijn deze kreukt minder dus dat is zeker een pre.. Ik raadt iedereen JOARZ aan.

Super goede kwaliteit, heerlijk!!

Snell levering, zeer goede kwaliteit. Het slaapt heerlijk!!!!

snelle levering. Product prima. Jammer dat de matrashoezen alleen in wit zijn

Klantvriendelijk, snelle levering

Ik werd heel goed geholpen bij de vragen die ik had. In de avond besteld en de volgende dag had ik het in huis. De kwaliteit is super goed. Als ik beddengoed nodig heb bestel ik bij jullie.

Fijne lakens!

Fijne lakens! Ik bestel nog een set ;-) Hoeslakens iets aan de grote kant.

Besteld volgende in huis Kleur perfect Materiaal top kwaliteit

Heerlijke lakens en snel geleverd

Fijne lakens!!

Supersnelle levering, perfecte communicatie en Heerlijk beddengoed!

Een cadeautje om uit te pakken en een cadeautje om onder te slapen! Ik wil nooit anders meer... Topkwaliteit op álle fronten!

Super snel in huis na bestellen

Snel in huis na bestelling een nadeel is dat je verpest wordt met dit dekbed en niets anders meer wilt.

Als je echt verwend wil worden met slapen!

Als je eenmaal voelt hoe het is om onder dit materiaal te slapen wil je nooit meer anders! Zo heerlijk zacht.. in een woord geweldig!

Heel mooi materiaal, heel mooie kleur, snel verstuurd, leuk kaartje erbij

Bij Joarz vond ik de perfecte kleur beddengoed. Het pakketje werd snel verstuurd met een leuk kaartje erbij. De kwaliteit is echt heel mooi. Ik ga zeker meer bestellen!

Een blijvertje

Prima beddengoed want lekker zacht

Goed product, goede service.

Heerlijk zacht, licht en fris dekbedovertrek. Knispert zo lekker als ik me nestel in mn bed.

Fijn dekbedovertrek!

Snel ontvangen, overtrek voelt fijn, zoals verwacht. Slapen er heerlijk onder!

Mooi dekbed.

mooi dekbed. Snelle levering

Heerlijke materialen

Mijn dekbedovertrek en hoeslaken bevallen uitstekend. Snelle levering, super verpakt en hele goede kwaliteit.

Heerlijke katoenen krisperige lakens

Heerlijk bed sinds ik die overtrekken heb!

Goeie kwaliteit

Slaapt heerlijk zacht