Geweldig beddengoed

De stof is echt geweldig. Je slaapt er heerlijk Onder.

Lekker beddengoed

Het was mij onduidelijk hoe ik gebruik kon maken van de actie1+1. Na contact met de klantenservice werd dat opgelost. Het beddengoed is zo prettig dat wij het graag gebruiken. De website vind ik niet duidelijk, zie bovenstaande. Blijft nog dat ik geen verschil zie tussen een hoeslaken en een topper?

Fijne kwaliteit

De hoeslakens passen goed om de matrassen. Ik heb 6 stuks 1 persoonslakens ontvangen, waarvan 2 met een wat lichtere streep op een vouwrand, misschien verschoten? Maar vanwege de aanbieding 1 + 1 ga ik niet klagen. Hoop niet dat het daardoor eerder slijt.

Fantastisch!

Prachtige stof. Blijft goed in de was...geen krimp. Mooie kleuren Ik heb nu meen ik... 5 sets van 2 onderlakens van Joarz. Tóp! Geen andere meer voor ons

Gewoon super goed

Heb nu al 6 combi kleuren In de winter perfect warm Inde zomer perfect koel

Heerlijk slapen

De stof voelt echt lekker aan tegen mn huid! Het is m’n lievelingslaken en matrasovertrek.

Prachtige kwaliteit hoeslaken.Alleen jammer dat ik geen dekbedovertrek kon bestellen van satijn kato

Met wat ik ontving zeer tevreden. Jammer dat bestellen satijn katoen dekbedovertrek niet lukt. Mvg

Heel fijn beddengoed

Ik bestel al een paar jaar al mijn beddengoed bij Joarz. Vooral de katoenpercale is heerlijk in het voorjaar en de zomer.

Top kwaliteit.

Hoeslaken en dekbed overtrek van katoen percel. Super zacht en koel, mooie kwaliteit. Na een dag geleverd. Zeker aan te bevelen.

Heerlijk beddengoed

Percale katoen gekocht lekker koel slaapt fantastisch op warme dagen

Heerlijk luxe beddengoed

Fijne stof in mooie kleuren. Order is heel snel bezorgd.

Geweldig fijn beddengoed

Snelle levering en heerlijk zacht beddengoed met een goede kwaliteit

Goede en mooie kwaliteit

Voor het eerst besteld bij JOARZ. Hiervoor belde ik eerst voor advies en ben goed geholpen. Inmiddels erg blij met de bestelling, hoeslaken is zacht en fris en blijft vooralsnog na een paar keer wassen goed aanvoelen.

Prima beddengoed

Fijn beddengoed. Ik heb zowel de satin sls de cotton variant en ben heel tevreden.

Super kwaliteit

Heerlijke percal lakens. Kussen en dekbed. In een woord geweldige kwaliteit tegen een heel betaalbare prijs. En de service van Joarz is om geweldig.

Heerlijk materiaal blijft mooi goede kwaliteit

Heb wit Egyptische katoenen dekbedovertrekken ik leg ze op ik was ze en leg ze weer op. mooie en goede kwaliteit katoen. Gewoon super. Goed product duurzaam.

Comfortabel

Vurrukuluk slapen.

Wij hebben een salonwagen die aan touristen wordt verhuurd met een kingsize bed en beddengoed van Joarz. Alle gasten geven aan nog nooit in zo'n lekker bed te hebben geslapen.

Toppers

Geweldig overtrek.

Geweldig bedrijf.

Prachtige kleuren en super kwaliteit. Snelle levering. Bovendien een zeer prettige behandeling.

Goede kwaliteit

En goede service

Goede kwaliteit stof

Ik heb de verkeerde hoezen bestelt , omdat als je op groen drukt de site automatisch naar de percerale katoen overspringt … maar dat doet niks af aan de kwaliteit van de stoffen echter ik had liever satijn katoen gehad …maar die verkopen jullie niet meer in die kleur helaas.

Mooie kwaliteit en prijs is ook redelijk!

Heerlijke stof, ontzettend blij mee

Snelle levering, mooi laken!

Wederom goede levering

Al een aantal bestellingen gedaan en allemaal zijn ze top. Goede kwaliteit en snel in huis.

Bedrijfsgegevens

Achillesstraat 120

1076 RJ Amsterdam

020 888 1013

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.