Uitstekende kwaliteit en - service.

De stof en dekbedovertrekken zijn van mooie kwaliteit.

Geweldig!!

Wat een prachtig en heerlijk dekbed, lekker licht en koel, we zijn er erg blij mee!!

Heerlijke Dekbedovertrekken!!

Voor ons geen andere meer, slaapt heerlijk en prachtige kleuren!!

Prachtig beddengoed om te zien en om onder te slapen.

Geweldige kwaliteit en afwerking

Nu bestel ik mijn volgende set kleurrijke beddengoed :) Ik blijf terugkomen omdat het er gewoon mooi uitziet en fijn slaapt.

Een heel prettig dekbedovertrek.

Hele fijne stof. Goede service.

Mooi dekbedovertrek en snelle service

Het kopen verliep heel erg snel en het is een mooi dekbedovertrek, maar het is jammer dat op de verpakking een andere prijs staat dan wat er voor gevraagd word. Terwijl het speciaal in Portugal gemaakt zou worden.

Duidelijke site, snelle levering.

Materiaal is precies zoals omschreven. Ik verwacht een lange levensduur. Dus het geld absoluut waard.

Heerlijke lakens

Snellen zeer goed verzorgde levering

Super zacht

Snelle service en heb inmiddels 3 sets gekocht

Ben erg blij met deze nieuwe slaapervaring.

Voor het eerst van mijn leven lig ik op een hele grote matras met vier kussens in de buurt. De champagne kleurige lakens passen perfect bij het bordeauxrode Bridgerton behang en voelen heerlijk aan. Het valt dan ook niet mee op iedere avond niet weer te juichen als ik erin duik.

Mooi linnengoed dat prachtig blijft. Ik heb de satijnen versie. De glans blijft na tig keren wassen. Ik strijk het wel voor een nog fraaier effect. Heb bij een dekbed hoes eenmaal afwijkende kleur gehad , weet nog steeds niet hoe dat gekomen is. Maar niet achter aan geweest dus eigen schuld. Ik heb nu de off white gekocht. Ook erg fraai.

Topkwaliteit.

De kwaliteit is echt top. De nieuwste kleur dusty taupe is heel mooi.

Heerlijk zacht, glad en koel gevoel

Nooit meer andere winkel, deze is heerlijk zacht, glad en koel gevoel. Zeer beter kwaliteit. Top

Super fijn dekbedovertrek

Erg tevreden over het materiaal

Onlangs heb ik katoen-satijnen dekbedovertrekset besteld. Erg tevreden over het materiaal.

Heerlijk luchtig en mooi om te zien

Superluchtig

Het is heerlijk slapen onder deze dekbedovertrekken! Service is snel en heel erg accuraat. Prijsstijging is wel stevig maar te begrijpen.

Snelle levering en mooi materiaal!

Prachtige overtrek die zich duidelijk onderscheidt van de goedkopere merken!

Je wilt nooit meer wat anders

Al verschillende kleuren dekbedovertrekken en nu ook de hoes voor de topper gekocht. Kleur en materiaal blijft prachtig.

Lekker zacht en mooi beddengoed!

Makkelijk in gebruik voor mijn B&B en praktisch!

Heerlijk

Recent de emerald green katoen-satijn dekbedovertrek gekocht. Prachtig zacht materiaal en schitterende kleur. Helemaal blij. Tevens snelle levering en mooi verpakt. Complimenten

Voldoet aan verwachting

Geweldige service