Geweldig fijne hoeslakens

Bestellen makkelijk en simpel, beschrijving klopt! Fijne hieslakens.

Heerlijk beddengoed, ik ga nog een setje bestellen!

Mooie stof en mooie kleur

De dekbedhoes bevalt goed. De matras hoes vind ik qua maat iets tegen vallen. Wij hebben een matras van 180x200. Het valt wat krap.

Fenomenaal

Beter (betaalbaar) beddengoed bestaat er niet.

Genieten!

Snel bezorgd, paste perfect en slaapt héérlijk! Wel veel kreukels als de set uit de was komt.

ok

Satijn katoen ligt lekker, Ik was beddengoed op 60 graden en op de website stond dat dit kon. Nu op de label zie ik 40 graden wassen. Toch teleurgesteld.

Perfecte service

Heerlijk dekbed overtrek (goud katoen zijden) Jammer dat matras hoes er niet is in 140/200 Wat is het verschil precies tussen de kantoen zijde en de andere kan die ook in de droger?

Heerlijk geslapen onder het dekbedovertrek.

Goed geslapen, het knisperen van het dekbedovertrek is niet storend.

zeer goede kwaliteit en correcte service afhandeling

niks anders dan fijne producten. wij hebben lava, goud en wit katoen satijn en we zijn zeer tevreden!

Valt tegen.

Dekbedhoes eerst gewassen. Daarna bleven er bij strijken hardnekkig kreukels in zitten. Vergeleken de reclame, toch een behoorlijke tegenvaller. We kopen er zeker niet nog eens één.

Elke nacht een hotelervaring!

Lakens zijn superzacht, levering heel snel, wij zijn supertevreden!

Slaapt heerlijk

Slaapt heerlijk knisperend!

Boven verwachting mooi beddengoed

Voor herhaling vatbaar

Excellent

Fantastisch beddengoed en blijft super mooi, ook naar vaak wassen! Ligt ook echt heerlijk.

Heerlijk slapen

Snelle levering, aandacht aan de verpakking en het slaapt heerlijk. Ik zal zeker nog eens bestellen

Prachtig beddengoed, voelt heerlijk aan!

Gemakkelijk besteld, snel geleverd. Het beddengoed is mooi om te zien en voelt heel fijn aan (satijn). Ik ga zeker nog een tweede set bestellen.

Fijne frisse gladde stof

Het laken mag wel wat luxer gestikt worden met beter garen. Eventueel ook met een bies. Dat geeft dan een nog luxere uitstraling en komt de kwaliteit ten goede. De stof verdient het om daar iets meer van te maken.

Hele snelle levering van een mooi onderlaken! Nog niet op geslapen, want gekocht voor de zomer.....

Nooit meer iets anders

Pas verhuisd, nog maar 1 set kunnen kopen. Soms het dekbed niet op tijd droog omdat ik zonder wasdroger moet drogen. Dus 1 keer een oude set op het bed. Dan weet je dat je verslaafd bent dus gauw een tweede set gekocht!

Snelle levering. Fijn en mooi product.

Ik ben erg blij met mijn dekbedovertrek.

Eindelijk ons hotelbed!

Na een tijdlang zoeken, kwam ik uit bij Joarz en heb er geen seconde spijt van. Zo lekker heb ik buiten goede hotels nooit geslapen. Echt heerlijk!

Heerlijke lakens en dekbedovertrekken

Prima service en fijne lakens e. d

Heerlijke dekbedovertrek

We kunnen heerlijk erin slapen. Onze kinderen willen ook graag erin slapen :). Kortom, zeker een aanrader!

TOP !

Zeker voor herhaling vatbaar !

Heel goed!

Prachtige, comfortabele lakens, ben er heel blij mee!