Zeer fijne lakens!

Al meerdere sets, erg fijn!

Bestel al mn beddengoed hier

Goede kwaliteit, vriendelijke en snelle service en zelfs een keer de verkeerde maat besteld, uitgepakt en mocht t toch retourneren. Super

Heerlijk zacht

We hebben inmiddels meerdere pakketten gekocht, omdat ons oude beddengoed minder lekker ligt.

Heerlijk beddengoed!

Het katoen-satijnen beddengoed slaapt heerlijk, zachte, mooie stof en blijf ook mooi.

Heerlijk Bedgoed

Goede kwaliteit snelle levering

Heerlijk beddengoed en mooie kleur

Heerlijk

Een mooi en comfortabel dekbedovertrek

Fantastisch beddengoed

Prachtig beddengoed een sieraad om onder te kruipen. Voelt heerlijk aan, prachtige kleuren. Blijft heel mooi na een wasbeurt. Laat het in de lucht of op een wasrek drogen dat komt de stof ten goede.

Heerlijk zacht beddengoed

Mooie kleur, snel droog na het wassen (satijn) dus geen droger nodig, hoeft ook niet gestreken te worden.

Heerlijk

Het is een heerlijk overtrek, niet goedkoop maar dat is het zeker waard! Slaapt heerlijk

Goede reactie, toen bleek dat de maat niet goed was, soepel hersteld!

Toen we doorkregen dat de maat niet optimaal was werd zonder gedoe een oplossing gezocht en gevonden. Makkelijk contact, goed opgelost!

Super fijn

Wil geen ander dekbedovertrek meer.

Geweldig dekbedovertrek en topper.

Ik heb drie dekbedovertrekken en toppers voor op ons bed. Ze slapen heerlijk en staan mooi op bed. We willen geen ander dekbedovertrek en topper meer.

Heerlijk dekbedovertrek en uitstekende service!

Ik heb een dekbedovertrek besteld, maar na het wassen zag ik een klein rond weeffoutje. Ik heb toen een foto gemaild en kreeg de volgende dag de reactie dat er al een nieuw exemplaar onderweg was.

heerlijk zacht luxe beddengoed!

het luxe gevoel van een zacht, glad dekbed is zalig....

Heel fijn beddengoed

Snelle levering. Maar belangrijker is de hele fijne kwaliteit. Zachte katoen-satijn, slaapt heerlijk. Alleen wat verwarring over het wasvoorschrift. In de bevestigingsmail staat 60 graden. Op het label in de dekbedovertrek staat 40 graden.

Heerlijk mooi kwaliteitsvol beddengoed!

Snelle levering van heel mooi beddengoed. Veel keuze in de kleuren. Fantastische kwaliteit.

Prachtig dekbed in een fantastische kleuren beschikbaar

Met de Katoen Satijnen dekbed in Terra is ons bed in een hotelbed omgetoverd. Fijn materiaal en beschikbaar in de juiste kleuren.

Zijdezacht en uiterst comfortabel, how about Joarz?

Nog nooit zo'n kwaliteits beddengoed gehad. We hebben ondertussen vrijwel alle kleuren katoen-satijn. Onze hoop is dat er ook katoen satijnen hoeslakens komen met een hoogte van meer dan 35 cm.

Snel en prima!

De bestellingen worden vakkundig verpakt en snel geleverd. Na mijn bestelling volgen téveel mails, ik koop niet elke 2 weken beddengoed, ook als er weer een aanbieding is.

Heerlijke matrasovertrek

We hebben een matrasovertrek besteld bij Joarz en zijn super tevreden!

Mooie kwaliteit en het blijft mooi

Het blijft mooi en de kleuren blijven mooi

Heerlijk beddengoed

Heb de katoen-satijn, slaapt zo heerlijk zacht, verrukkelijk gewoon. Kleur light-Grey prachtig. En levering was supersnel!

Heel mooi produkt

de prijzebn zijn verhoogd, nu met koerting dezelfde prijs, goed ondernemerschap, nog steeds het geld waard, groet ben

topperdetop