Zo lekker zacht en blijft goed

Steeds weer bestel ik hier omdat dit gewoon de lekkerste maar ook de best passende en mooi blijvende hoeslakens zijn. Heel erg blij mee!

Kwalitatief mooie hoeslakens

Ik bestel al enige tijd mijn hoeslakens bij Joarz , omdat ik een lengte maat nodig heb voor een 160 x 200 bed . Dit is vrij lastig te vinden in een normale percal of een katoen/satijn . De hoeslakens zijn van een mooie kwaliteit, blijven mooi in de was . Echt een aanrader

Uitstekende kwaliteit en service

Hoeslakens van uitstekende kwaliteit en dag erna bezorgd.

Blijft geweldig beddengoed

We hebben ondertussen al een gehele collectie zeker de hoeslakens. Er komt niks anders meer oo ons bed. In combi met de dekbed overtrekken gewoon te mooi

Hemels

Een uitstekend kwaliteit van de lakens en dekbedovertrekken. Zelf kies ik voor katoen/satijn omdat dit voor de warme slaper ideaal is. En… komt stukken minder gekreukeld uit de wasdroger.

Mooie lakes

Mooi dekbedovertrek

Een fijne service en vooral snelle levering, Maar ook een heerlijk dekbedovertrek, en mooie stof.

mooi en fijne kwaliteit

heb meerdere hoeslakens maar kom steeds op de JOARz zz uit die zijn mooi en van goede kwaliteit, ook mooie kleuren

Makkelijke manier van bestellen. Uitstekende kwaliteit. Top bedrijf

Heerlijk beddengoed

Goede kwaliteit, lekker zacht.

Levering etc. Is prima

Fijne kwaliteit en altijd op voorraad

Ik bestel hier graag, omdat het fijne kwaliteit is en altijd op voorraad. Ook nu we gaan wisselen van bed direct weer nieuw beddengoed besteld.

Super fijne overtrekken en hoeslakens.

Wij slapen super goed liggen op en tussen de toppers.

Ik moet zeggen dat ik prijstechnisch het duur vond. In het begin maar...........het is de moeite waard.

Hoge kwaliteit luxe beddengoed

Het beddengoed van Joarz voelt heel weldadig. Ik heb het nog niet zo lang, ik had het aangeraden gekregen van mijn zus. Zij wil niets anders meer. Ook na heel veel wassen ziet het er nog uit als nieuw.

Cadeau om onder te slapen

Inmiddels alle dekbedden vervangen met Joarz. Heerlijk zacht en knisperig. Genieten. Ik heb ook een B&B (1 kamer) en ook daar genieten mijn gasten van hotelkwaliteit beddengoed.

Erg fijn beddengoed

Elke dag vakantie

Het voelt als of ik elke dag in een hotel bed kruip, heerlijk!

Heerlijk zacht in de wolken

Mooie uitstraling

GEWELDIG!!

Heerlijk fris en het slaap voortreffelijk!! Echt hotel kwaliteit!!

Ik heb al 3 jaar alleen die ene set van JOARZ op m’n bed.

Ik vind het zóó lekker slapen, dat m’n andere hoezen echt al 3 jaar in de kast liggen. Was in, was uit en direct ‘s avonds weer op m’n bed. Het wordt idd tijd voor een 2e set, alhoewel deze set er nog steeds goed uitziet en niet versleten is. Wauw, wat een kwaliteit! Veel anderen al getipt.

top voor een goeie prijs

Heerlijk materiaal. Lekker crispy feel.

Wat fijn

Ik ben nogal een kieskeur qua beddengoed. Heb snel last van mijn huid. Maar de hoeslakens van joarz zijn heel prettig. Daarnaast zijn de kleuren echt intens. Heel fraai! Eerst 1, inmiddels tweede set besteld en zit in twijfel over de derde…

Heerlijk

Lekker koel t laken en de hoezen zijn ook heerlijk

Zalig slapen!

Zeer aangenaam om in te slapen.

Achillesstraat 120

1076 RJ Amsterdam