Klopt helemaal!

Mooie kwaliteit en kleur. Bestelling en levering verloopt volgens afspraak.

Feels like Heaven

Nadat ik op internet gelezen had hoe Joarz rotot stand is gekomen, werd ik nieuwsgierig. Net het satin cotton dekbedovertrek in champagne kleur ontvangen. Simpel, maar mooi verpakt in papier met touw. De stof voelt heerlijk zacht en luxueus aan en ziet er erg mooi uit met een lichte, bescheiden glans. Ik ben om! Dit is Genieten met een hoofdletter!

Heel tevreden

Ik bestel zeker een 2e set bij! Ze zijn hun geld echt wel waard

Super zacht en glad

Ondanks het transpireren s’ nachts door de overgang , slaap ik heerlijk omdat de hoeslaken heel goed vocht opneemt.

Heerlijke slaapervaring

Ik twijfelde doordat het toch een aardige investering is, maar ben er blij mee. Slaap lekkerder in m’n bed sinds m’n nieuwe lakens. Vind de lakens alleen wat ruim voor het matras en dekbed, ze zitten niet helemaal strak.

Al mijn beddengoed hier gehaald

Heerlijk, kan het niet anders omschrijven

Knisperig percale de hele week!

Dat knisperige wat je normaal alleen de eerste dag hebt, blijft bij het percale beddengoed van Joarz de hele week. Heerlijk!

Prachtige kwaliteit en snelle levering

Levering top en kwaliteit erg mooi daarna veel te veel mails..irritant

Heerlijk dekbedovertrek

We hebben gekozen voor de Percale versie van het Joarz dekbedovertrek. En deze bevalt echt erg goed. Voelt luxe, schoon, nieuw aan. Gewoon goed. Een aanrader.

Heerlijke luxueze overtrekset

De satijn geweven dekbedovertreksetten heb ik inmiddels al meerdere besteld in diverse kleuren. Ze voelen heerlijk zacht aan en hebben een luxueuze uitstraling.

Fantastisch beddengoed

Geniet iedere nacht van het heerlijke knisperende katoen van JOARZ!

Heerlijke slaapervaring

Snelle levering van een heel fijn dekbedovertrek. Door het fijne materiaal kunnen we nog meer genieten van onze nachtrust.

Mooi dekbed van goede kwaliteit

Wel een beetje aan de prijs. Anders zou ik wellicht nog meer kopen. Nu heb ik het gevoel dat het iets te hoog geprijsd is.

Dekbed en hoes erg comfortabel

Het materiaal voelt idd heel erg comfortabel en fijn aan.

fantastische produkten, contact maken ging iets lastiger

Ik ben heel blij met de prachtige kwaliteit van de dekbedhoezen. Ik had moeite om contact te krijgen, toen ik een vraag over mijn berstelling had. Eerst liet ik een bericht per mail achter, vervolgens heb ik de telefoon ingesproken, maar niemand reageerde. Pas na weer een keer bellen kreeg ik contact.

Helemaal tevreden!

Heldere site, snelle verzending en de hoes, laken en slopen zijn heerlijk! Enige lastige vond ik een keuze te maken uit de twee soorten, de verschillen te kunnen beoordelen.

Snelle levering, heerlijk beddengoed!

Geweldige kwaliteit

Geweldige kwaliteit lakens, heerlijk

Heerlijk dekbedovertrek

Snelle service en een fijn product!

Goede kwaliteit

Uitstekende kwaliteit, snel geleverd en mooi/goed verpakt

heerlijk dekbedovertrek

heel zacht dekbedovertrek, zeer blij mee

Heerlijk beddengoed

Wat een heerlijk beddengoed ,ik heb de gouden variant met bijpassende lakenhoes, die heel past om matras met topper. Een echte aanrader.

Goede prijs voor hoge kwaliteit en snelle levering

Perfect. Goede prijs voor hoge kwaliteit. Zal snel weer iets bestellen want aan 1 niet genoeg.

Prachtige kleuren, heerlijke stof

We genieten van de het nieuwe beddengoed. Het is inderdaad ‘hotelkwaliteit’ zoals beloofd op de site. We vinden het mooi qua kleur en uitvoering. Enige minpuntje is dat het hoeslaken echt te groot is voor onze matrassen (80x200) en er geen kleinere maat beschikbaar is.

Fantastisch verslavend linnengoed

Zo lekker slapen onder het linnengoed van Joarz. Extra kussenslopen besteld, want het is ook een genot voor je hoofd. Prachtig aangeleverd. Echt een kado aan mijzelf.