Goede kwaliteit voor een goede prijs

Na een eerdere aanschaf van een dekbedovertrek weer een nieuwe gekocht. Bevalt goed!

Heerlijk slapen

Ben heel blij met ons tweede katoen percale overtrek. Slaapt echt koel als het buiten warm is.

Heerlijke lakens om lekker onder weg te dromen

Mooie en heerlijke lakens. Ik heb net mijn derde set gekocht om te kunnen wisselen van kleur. Kwaliteit blijft mooi ondanks alle wasbeurten.

Supermooi dekbedovertrek

Mooie kleur, kwaliteit en heerlijk koel.

Knisperend dekbedovertrek

Mooi spierwit dekbedovertrek van percale katoen. Lekker koel en knisperend

top! kan niet beter

heel goed kwaliteit!! ligt heerlijk

Joarz maakt het verschil bij andere kwaliteiten

Hele goede service!! Top. Snelle levering. Prachtige kwaliteit.

Knisperend fris!

Fantastisch beddengoed. Wij verhuren wat appartementen aan de Middellandse Zee en gebruiken het beddengoed voor zowel thuis als in de appartementen. Heerlijk fris, vooral als het warm is. Erg aan te raden.

Super kwaliteit goede uitstraling mooie kleuren

Een aanrader knisperend als je eronder ligt kan niet meer wennen aan andere kwaliteit

Heerlijk bedgoed

Bestelde laken en dekbedovertrek voelt als hotel kwaliteit

Zeker aan te bevelen

Snelle levering, mooie kwaliteit, elegante verpakking. Satijnen beddlinnen vind ik prachtig, makkelijk te strijken, ook perfect genaaid. Andere zeer moelijk te strijken en beetje scheef genaaid, wel kwalitatief goed.

geweldig

slaap echt beter met de katoen percale lakens

Zalig , luxe , prachtige kleuren!

Ik kocht reeds een cognac-kleurig en een wit dekbed overtrek.>perkale katoen Koop geen ander meer!

Hele fijne hoeslakens, ideaal bij warm weer,

Fijne koele stof

Heerlijk dekbedovertrek en hoeslakens.

Hoeslakens en dekbedovertrekken liggen voelen zacht en comfortabel aan. Na het wassen zijn ze snel droog en strijken heel makkelijk weer glad. En de kleur is schitterend (roestbruin). Precies zoals ik had verwacht. Ons volgende dekbedovertrek en hoeslakens zal ik zeker weer bij Joarz bestellen. Snelle levering en goede communicatie via e-mail wanneer je pakket geleverd wordt.

Fijne lakens

Mijn bestelling was snel binnen. 2 losse dekbedovertrekken en 2x slopen. Wel erg jammer dat de losse slopen niet dezelfde kwaliteit hebben als de dekbedovertrekken......

Geweldig dekbed, voelt heerlijk aan en knispert!

Geweldig dekbed, voelt heerlijk aan en knispert!

Super fijne stof voelt koel aan op de huid.

Fijn dekbedovertrek. Blijft mooi na vele malen wassen. Wij hebben de overtrek nu 2 jaar en is nog mooi.

Prachtige kwaliteit

Alles werd op tijd geleverd, mooi verpakt. het is een prachtige kwaliteit. Heb nu wit en antraciet besteld. Zou graag meer kleuren willen zien.

Fijne kwaliteit.

Super kwaliteitsvol product

Het is fantastisch om onder dergelijke lakens te slapen

Prettig

Ik heb de katoen percale gekocht. Voelt heel prettig aan.

Goed product, snelle levering g

Wil geen ander beddengoed meer!!

Heerlijk luxe beddengoed!!

Stevig, mooie lange instopstrook waardoor het dekbed goed op zijn plek blijft liggen. Voelt heerlijk aan.