top kwaliteit en snelle service

dit is onze 2e set en bevalt super goed !!

Slaapt geweldig!

Dekbedovertrek gekocht en de stof is gewoon heerlijk, ik kan er niets anders over zeggen!

Fantastisch materiaal

Heerlijk zacht en prachtige kwaliteit. Ook licht in gewicht.

Mooi dekbedovertrek!

Mooi dekbedovertrek! Bevalt prima !

Heerlijke stof

Prachtige kleur

Goede kwaliteit

Een snelle levering en mooie kwaliteit beddengoed

Verrassend comfort

Een bijzondere ervaring, heerlijk koel bij het wakker worden, ondanks de opvliegers.

Mooie kwaliteit

Top product!

Erg blij mee. Kwaliteit ziet er goed uit.

Top, en een zeer snelle verzending.

'S avonds een dekbedovertrek besteld en de volgende dag had ik deze al in huis. Met dit dekbedovertrek wil je niet meer uit je bed komen. Heerlijk!

Geweldige service

Geweldige producten en uitmuntende service

Heerlijk

Wat een heerlijk “kraakkatoen”, enige nadeel vind ik de instopstrook. Persoonlijk heb ik meer met een knoopsluiting, zodat het dekbed er niet uitglijd.

goede lakens, verpakkingsmateriaal onnodig zwaar/verspilling van plastic

De lakens zijn goed. Ook een 'aantrekkelijke' verpakking, maar helaas wel heel veel (ongerecycled)plastic. Overweeg ook 2 prijzen te geven, en laat mensen kiezen of ze de daadwerkelijke kosten willen betalen (incl. compensatie voor vervuiling/water en energieverbruik) of de huidige (lagere) prijzen die de lakens 'bereikbaar maken voor iedereen'.

mooie kwaliteit en goede service

supersnel bezorgd, verpakt als een kadootje, prachtige kwaliteit. Kortom: zeer tevreden

Heeel fijn en zacht

Super en zacht, heerlijk. Snelle levering!

Mooie kwaliteit en goede service

Heb het bestellen en het gekochte product tot op heden als prettig en goed ervaren

Supere kwaliteit en servy!

Zalig gevoel, je wil niks anders meer !

Merknaam op overtrek en slopen

Het is een prima kwaliteit maar niet super. Wel vervelend dat de merknaam op de producten is geborduurd, dit was niet zichtbaar op de afbeeldingen van de website. Ik heb de set geretourneerd.

Super service en mooie kwaliteit

De producten van Joarz zijn mooi van kwaliteit en kleur. Bezorging vlekkeloos en snel.

Het is zoo zacht en slaapt heerlijk!

Het slaapt heerlijk en je voelt niet dat je onder dekbed ligt, zoooo zacht!

Heerlijk dekbed

Luxe uitstraling

Besteld en de volgende dag al in huis, keurig verpakt, echt een kadootje! Mooie kwaliteit dekbed en het is heerlijk luchtig. Wij slapen er goed onder. Raad het zeker aan!

Ik heb 1 dekbedovertrek van 240x200-220 een dekbedovertrek 140x200-220 en een hoeslaken. Het 1e dekbedovertrek gebruik ik nu een paar maanden en het voelt heerlijk aan. Het overtrek is goed van maat en blijft ook zo ook al heb ik het al een paar keer gewassen. Het 2e overtrek heb ik net gekocht. Ik vind de kleuren erg mooi. Het hoeslaken voelt ook heerlijk aan Ik ben tevreden. Prijs kwaliteit is goed

Fijne kwaliteit!

Hoeslaken satijn gekocht om de stof uit te proberen. Heerlijk glad en koel aanvoelend. Ik wil ook nog een dekbedovertrek bestellen. Ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar de percale overtrekken. Misschien die ook maar eerst uitproberen in een hoeslaken….