Soepel in retourneren

De hoezen icm de dekbedden verschoven en ik mocht zelfs na gebruik retour sturen, ze gaan morgen op de post

Fijn beddengoed.

Het beddengoed heeft een mooie zachte kwaliteit.

Geweldig zacht dekbedovertrek in een fantastische kleur.

Ik heb gekozen voor de kleur bleu dream en deze doet zijn naam eer aan. Het is een ware droom van een dekbedovertrek, het voelt heerlijk zacht en de kleur is prachtig. Echt een aanrader.

Verschil katoen percale en de katoen satijn

Zowel de katoen satijn als de katoen percale heb ik gekocht. De percale heeft mijn voorkeur, die vind ik echt bijzonder. Voelt fris aan, knispert, is een luchtige stof maar voelt iets stijver aan. De satijn is zachter, maar niet super bijzonder. De kleur goud van de satijnen versie is wel heel mooi.

Super fijn overtrek!

Heerlijk dekbed overtrek

Goede levering, mooie producten.

Als je contact opneemt word je snel geholpen. Onderscheid in de 2 soorten dekbedovertrekken vind ik niet heel duidelijk aan gegeven.

In één woord een aanrader

Bestelling snel en netjes geleverd, en we waren al bekend met de kwaliteit van het dekbedovertrek dus zijn met deze tweede bestelling ook zeer tevreden

Een topproduct, dat voel je meteen.

Je waant je in een luxe hotel onder dit beddengoed!

Vlotte levering. Ook van de verpakking was week gemaakt - instant happy. Beddengoed zag eruit en voelde zoals ik gehoopt had. Goede prijs-kwaliteit.

Producten geleverd zoals verwacht. Perfecte maatvoering en nog fijner, heerlijk om tussen te slapen. Helemaal tevreden!

Heerlijk dekbed

Snelle levering, netjes verpakt. Goeie kwaliteit.

Dekbed en overtrekken

Eerst een dekbedovertrek en onderlaken besteld. Dit beviel zo goed dat we Nog een set hebben besteld. En 2 weken geleden hebben we ook het dekbed besteld en alweer een week slapen wij hier heerlijk onder. Alle producten hebben een mooie kwaliteit en blijven na het wassen ook mooi

prima bedovertrek, snel geleverd

2 persoons katoen/satijn dekbedovertrek besteld, valt mooi om de matras en voelt fijn aan.

Sne, Joarz levert wat er wordt beloofd!

Bestellen ging soepel, levering was echt heel snel. De verpakking was een echt cadeautje en heel compact. Eenmaal mijn bed opgemaakt wilde ik maar een ding, slapen! Prachtige kleur is lava, het is echt een feestje levering, uitpakken en opmaken, aanrader. Gijs

Super zacht 1 heel groot nadeel ..... je wilt je bed niet meer uit.

Heerlijk zachte lakens! Mooie luxe kwaliteit.

Mooie luxe lakens in prachtige kleuren. Snelle levering en goede respons bij vragen.

Goede service en leuke kwaliteit!

Snelle levering. Zalige kwaliteit!

Makkelijke site, met duidelijke beschrijving. snelle bezorging en hele mooie kwaliteit! Alsof je in een hotel bent!

Heerlijk!

Mooie kleuren en zachte stoffen.

Vanaf de bestelling tot aan het er op slapen helemaal goedgekeurd

Helemaal uitstekend!

Voelt prettig

Dekbedovertrek voelt zacht en prettig aan. Fijn dat er over de hele breedte een instopstrook zit. Kreukt bijna niet. Mooie warme kleur.

Fijn beddengoed, goede pasvorm

Fijn beddengoed, goede pasvorm en voelt prettig aan.

heerlijk dekbed hoes

Eindelijk de knoop doorgehakt en een joarz dekbed hoes besteld. We zijn er erg blij mee goede kwaliteit en prima prijs.

Goede communicatie. Goede, snelle levering. Goed verpakt in doos. Heerlijk dekbed!! En fijn dekbedovertrek. Wij zijn heel tevreden.

Heerlijk

Mooie stof slaapt heerlijk. Jammer ik moest ze toch strijken. Kleur net als op afbeelding Champagne