Goede kwaliteit, snelle levering.

Volgende dag al bezorgd. Goede kwaliteit dekbed duidelijk dikker/beter katoen dan andere dekbedden.

Vlot en correct

Snelle, vlotte en complete levering.

Snel, goed en aan te bevelen.

Uitstekende kwaliteit.

Heerlijk

Lekker zacht, bevalt prima

Geen goede prijs kwaliteit verhouding

Duur product dat niet fijn gestikt is. Sommige naden van de witte donsovertrek zijn niet mooi afgewerkt. Kreukt ook harder dan verwacht.

lekker zacht spul, mooi glanzend en glad.

Mooie kwaliteit, goede service

Percal dekbedovertrek met stipjes werd snel bezorgd. Meteen gewassen en in gebruik genomen. Mooie kwaliteit. Kwam er na gebruik achter dat een van de kussenslopen niet goed was genaaid bij de naad (gaatje). Gemeld en meteen een set nieuwe kussenslopen ontvangen. Erg goede service!

Afhandeling bestelling is uitsekend, het product minder

Kwaliteit van het hoeslaken valt tegen. Het is niet goed mooi glad om de matras te krijgen. Het elastiek is erg slap en doet zijn werk niet. Iedere nacht schiten de hoeken los. Echt geen aanbeveling

Fijn laken, past perfect

Fijn hoeslaken dat perfect om de matras past. Snelle levering.

heerlijk zachte lakens

Eindelijk goed spul voor normale prijs!

Als kritische slaper heb ik zelfs mijn vrouw overtuigd. Heerlijke dekbedovertrekken met een goede prijs/kwaliteit. Nu nog wat meer keus in kleuren. Succes met het uitbouwen van de business. Een beetje aan de PR werken?

Hetzelfde gevoel zoals het omschreven is

Heerlijke overtrek van goede kwaliteit. Zeer tevreden

Goede prijs kwaliteit verhouding

Simpele website, snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Veel is ok, kwaliteit even afwachten.

Website, bestellen en levering is prima. De kwaliteit van de dekbedovertrekken (450TC) was iets lichter dan ik verwacht had maar het materiaal voelt wel prettig aan. Verder bleek bij het uitpakken dat een van de lakens niet goed gestikt was en het stiksel los had gelaten. Kan uiteraard een incidenteel foutje zijn. Anders puntje van aandacht. Vr. Gr. Sven.

Prima dekbed

Heerlijk dekbed, precies zoals omschreven.

Bestelling en levering verliep snel. Dekbedovertrekset wit van satijn geweven katoen is plezierig om onder en op te slapen. Prima prijs voor de geboden goede kwaliteit. Wanneer de kwaliteit goed blijft kom ik zeker terug om te kopen.

Mooie kwaliteit, heerlijk om onder te slapen.

Hotelkwaliteit, ben heel blij met de Percale lakens

Heerlijk dekbed

Snelle levering. Voelt goed aan. Ik heb een witte genomen en ben er blij mee

Hele fijne lakens

Overzichtelijk bestelproces Mooi pakket Super fijne lakens

Heel klantvriendelijk

Neemt direct actie als je vragen hebt over het bestelde.

Bijzonder goede kwaliteit tegen een meer dan redelijke prijs.

Zowel de bestelling als de levering verliepen soepel. De dekbedovertrek sets en de lakens zijn mooi gemaakt en de kwaliteit van de satijn geweven katoen is buitengewoon plezierig om onder en op te slapen.

Fijn product en fijne afhandeling bij probleem

Zowel dekbedovertrek als hoeslaken bevallen goed. Het hoeslaken was alleen gescheurd in de hoek, maar na melding kregen we gelijk een nieuwe. Top geregeld!

Goed product

goede service en snel geleverd .

Correcte en snelle afhandeling van de aankoop

Nette website en snel geleverd

Top kwaliteit!