Mooie kwaliteit onderlaken

Mooie kwaliteit onderlaken en past goed om het matras

Prima en redelijk geprijsd beddengoed

Ik ben erg tevreden over het beddengoed van Joarz, en ook over de snelle service van Joarz. Het katoen-percale is zoals beloofd: knisperend en luchtig. Erg fijn! (Graag gewone lakens van dezelfde stof aan het assortiment toevoegen, en dan ben ik helemaal om.)

Mooie overtrekset

Alleen iets aan de dure kant. Keuze is ook vrij beperkt bij bepaalde maten

Mooi zacht materiaal

Top bedrijf

Ik heb al jaren beddengoed van Joarz. Zomers de koele percale katoen en s’ winters de satijnen versie. Daardoor graag gebruik gemaakt van de korting die aangeboden werd. Nu krijgen ook mijn logees dit heerlijke beddengoed. Joarz beddengoed is echt een aanrader.

mooie producten en de volgende dag geleverd

mooi beddengoed.

Correct

Correct

Mooie kwaliteit!

Precies wat ik graag wilde, krakend, wit en mooie kwaliteit, blij mee!

Heerlijke katoen

De lakens voelen heerlijk!

Super lekker beddengoed

Snelle service, kwaliteitsproduct en klantvriendelijk.

Geweldig beddengoed

De stof is echt geweldig. Je slaapt er heerlijk Onder.

Lekker beddengoed

Het was mij onduidelijk hoe ik gebruik kon maken van de actie1+1. Na contact met de klantenservice werd dat opgelost. Het beddengoed is zo prettig dat wij het graag gebruiken. De website vind ik niet duidelijk, zie bovenstaande. Blijft nog dat ik geen verschil zie tussen een hoeslaken en een topper?

Fijne kwaliteit

De hoeslakens passen goed om de matrassen. Ik heb 6 stuks 1 persoonslakens ontvangen, waarvan 2 met een wat lichtere streep op een vouwrand, misschien verschoten? Maar vanwege de aanbieding 1 + 1 ga ik niet klagen. Hoop niet dat het daardoor eerder slijt.

Fantastisch!

Prachtige stof. Blijft goed in de was...geen krimp. Mooie kleuren Ik heb nu meen ik... 5 sets van 2 onderlakens van Joarz. Tóp! Geen andere meer voor ons

Gewoon super goed

Heb nu al 6 combi kleuren In de winter perfect warm Inde zomer perfect koel

Heerlijk slapen

De stof voelt echt lekker aan tegen mn huid! Het is m’n lievelingslaken en matrasovertrek.

Prachtige kwaliteit hoeslaken.Alleen jammer dat ik geen dekbedovertrek kon bestellen van satijn kato

Met wat ik ontving zeer tevreden. Jammer dat bestellen satijn katoen dekbedovertrek niet lukt. Mvg

Heel fijn beddengoed

Ik bestel al een paar jaar al mijn beddengoed bij Joarz. Vooral de katoenpercale is heerlijk in het voorjaar en de zomer.

Top kwaliteit.

Hoeslaken en dekbed overtrek van katoen percel. Super zacht en koel, mooie kwaliteit. Na een dag geleverd. Zeker aan te bevelen.

Heerlijk beddengoed

Percale katoen gekocht lekker koel slaapt fantastisch op warme dagen

Heerlijk luxe beddengoed

Fijne stof in mooie kleuren. Order is heel snel bezorgd.

Geweldig fijn beddengoed

Snelle levering en heerlijk zacht beddengoed met een goede kwaliteit

Goede en mooie kwaliteit

Voor het eerst besteld bij JOARZ. Hiervoor belde ik eerst voor advies en ben goed geholpen. Inmiddels erg blij met de bestelling, hoeslaken is zacht en fris en blijft vooralsnog na een paar keer wassen goed aanvoelen.

Prima beddengoed

Fijn beddengoed. Ik heb zowel de satin sls de cotton variant en ben heel tevreden.

Super kwaliteit

Heerlijke percal lakens. Kussen en dekbed. In een woord geweldige kwaliteit tegen een heel betaalbare prijs. En de service van Joarz is om geweldig.

Achillesstraat 120

1076 RJ Amsterdam