Mooie en fijne kwaliteit dekbedhoezen

Snelle levering, mooi en met zorg ingepakt, fijne kwaliteit van de hoezen (Pencal). Zo tevreden dat ik gelijk een nieuwe set heb besteld in een andere kleur.

Goed en snel geleverd.

Snelle levering en mooie kwaliteit!

Goede en snelle service

Snelle levering en wat een leuke verpakking! Ik heb het gedeeld op sociale media omdat het er uit zag als een cadeau !

Slaapt heerlijk koel.

Fijn dekbed met lange instopstrook.

Heerlijk zacht laken

Heerlijke zachte ervaring ! Top

geweldige en prachtige hoeslakens

nvt zie bovenstaand

Hele leuke behulpzame vrouw aan de telefoon

Mooi kwalitatief goed product

Mooie stof. Fijn dat het duurzaam materiaal is!

Goede bezorging en ingepakt als een mooi kado!

Het slaapt heerlijk koel, vooral met deze warmte!

Als je lekker wil slapen, dan ga je voor JOARZ!

De levering is snel, de kwaliteit fantastisch, ik ben fan!

Voelt heerlijk glad aan

Omdat het moeilijk is tegenwoordig iets kwalitatief goeds te vinden zijn we blij op dit beddengoed gestuit te zijn. Het voelt fijn aan. Wat het compleet zou maken als er ook overtrekken voor topdekmatrassen zouden zijn? En de glans is minder dan op de foto, verder dik tevreden.

Heerlijk

Het laken is heerlijk zacht voor de huid. Zelfs met de warmte van 30 gr. heerlijk koel.

Snelle levering, heerlijke stof!

Snelle levering, heerlijke stof!

Heb katoen percal laken, mooi en zacht

Zeer vlotte levering

Een heerlijk gevoel van luxe

Het beddengoed geeft een heerlijk gevoel van luxe. Mooie en goede kwaliteit. Ook een zeer snelle levering.

Fantastisch geslapen met onder en bovenlaken van Joartz

Fantastisch geslapen met onder en bovenlaken van Joartz

Dekbedovertrek is prachtig qua kwaliteit en zachtheid en de kleur sluit daar mooi bij aan.

Heel goed, in eerste instantie vond ik de kleur in het echt wat minder roze dan ik gezien had op de site maar ik ben er nu erg blij mee. Misschien kan er iets aan gedaan worden dat de kleur zoals die op de site wordt weergegeven precies hetzelfde is in het echt.

Snelle levering keurig verpakt En onderlaken en dekbedovertrek in een woord Geweldig

Mooi dekbedovertrek. Fijne stof

Mooi dekbedovertrek, prachtige kwaliteit van de stof

nog nooit zo lekker geslapen

heerlijk zacht laken

goede service, snel, mooi materiaal

Heel fijn luchtig overtrek nooit meer wat anders

Toevallig kwam ik Yoarz online tegen heb nog even getwijfeld vanwege de prijs. Maar na een week gebruik wil ik nooit meer wat anders! Zo licht en koel heerlijk. De beloftes op de site worden wat mij betreft dan ook meer dan waard gemaakt.

Degelijke kwaliteit. Zeker zijn prijs waard.

Heerlijke stof

Fijne stoffen, goede kwaliteit en klantenservice. Wat ik minder vind is dat er weinig keuze is. De collectie mag een stuk uitgebreider met meer kleurkeuze en patronen. Retourneren is voor eigen rekening, wat niet meer echt van deze tijd is. Je moet dus zeker zijn dat de kleur past in je slaapkamer wat moeilijk is van een foto.

Snelle levering, fijne materialen

Sinds onze eerste koop wil ik liever geen ander beddengoed meer. Een duurder segment maar absoluut waar voor je geld. Mooie grote hoeslaken die mooi om dikke matrassen passen! Wij sparen nog even door! Echt een cadeau aan jezelf!