Fantastische stof

Voelt heerlijk aan

Mooie satijnen lakens, en tevreden van de levering, meer moet dat niet zijn.

Heerlijk slapen.

lekker zacht heerlijk slapen

Heerlijk dekbedovertrek!

Fijn materiaal, mooie kwaliteit!

Geen goede service

Ik had een klacht over het kleurverschil van mijn dekbed overtrek Ik kon 10 procent korting korting met moeite kreeg ik toen 15 procent op mijn volgende aankoop Ik vond en vind dat geen goede service Voor de rest ben ik wel heel tevreden hoor Groet Annelies de Graaf

Snelle levering, fijn materiaal

Heerlijk koele dekbedhoes, voor een warme slaper ;)

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb dekbedovertrekken besteld. Zachte kwaliteit en natuurproduct en transpireert niet.

Wat een fantastische kwaliteit

Hele goede kwaliteit

Ik heb het dekbedovertrek nu voor het eerst op, het voelt heerlijk zacht en ziet er prachtig uit. Goede kwaliteit!

Fijn hoeslaken

Mooie kleuren Fijne stof Snelle levering Goede prijs kwaliteit

Erg fijn beddengoed

Ben al jaren klant. Het beddengoed blijft mooi. Levering is doorgaans binnen 1 dag

Hoge kwaliteit en punctuele (af)levering

Alle door mij bestelde/afgenomen artikelen, van welke kwaliteit/type dan ook, zijn van grote klasse. Hetzelfde geldt de afhandeling van elke bestelling. Alle toezeggingen/beloftes worden iedere keer weer volledig waargemaakt. Slapen onder JOARZ is totaal genieten.

Heerlijke luxe

Ik slaap zo fijn in jullie luxe lakens, echt alsof je in n 5* hotel slaapt!!

TOP SPUL

Ben er heel erg blij mee !

Makkelijk te bestellen, snelle levering, heerlijk genieten.

Het gehele proces van bestellen tot leveren en het daarna genieten van het product is perfect.

Na telefonisch contact werd mijn probleem direct opgelost, zonder extra kosten in rekening te brengen. Bedrijf is goed bereikbaar en denken met je mee. En de kwaliteit is uitstekend.

Top kwaliteit

Het is super kwaliteit nergens te vinden

Heerlijke kwaliteit

Goede en snelle levering

Héérlijk beddengoed

De lakens en dekbedovertrekken zijn prachtig om te zien en de stof voelt luxe en fijn aan. Ik ben fan!

Meer als positief

De wijze en aanbieding van goederen is online duidelijk weergegeven, het transport en aflevering was goed omschreven en binnen de gemaakte afspraken en de kwaliteit van het product is uitstekend en deze ervaring was ook al bij de voorgaande levering van JOARZ.

Top producten!

Heel fijne producten . We slapen er allemaal op en in ❤️

Heerlijk beddengoed, makkelijk in de wasmachine, met weinig gewicht.

Dit beddengoed voelt heerlijk licht en koel aan. Ook makkelijk dat het weinig weegt, grote overtrekken wassen is niet echt mijn hobby, maar met deze is het een eitje.

goede service en terugstuur afhandeling

Op de site/beeldscherm weergave is de Lava Smoke best zwart maar dit viel in werkelijkheid tegen voor mijn waarneming. Dus alles teruggestuurd (op eigen kosten) en na 4 dagen was het geld teruggestort. Ik wacht op de Midnight Black en heb geen idee wanneer dit leverbaar is.

Heerlijk beddengoed

Voor de 2e keer een bestelling geplaatst. Heerlijk beddengoed.