Kwaliteit, snel bezorgd, heerlijk zacht!

Katoen satijn bleu dream gekocht samen met hoeslaken katoen satijn. Slaapt heerlijk, voelt echt luxueus zoals een hotelbed. Dit ligt vederlicht met maximaal genot.

Goede snelle service en goed telefonisch bereikbaar

Prima. Snelle levering is altijd fijn!

Super snelle service en heerlijk, schitterend dekbed!

Heerlijk dekbedovertrek en heel mooi. Goede l, nette service en zeer snel.

Super snel geleverd, mooie kwaliteit, voelt heerlijk!

Mooie kwaliteit, snel geleverd en voelt fijn. Mooie kleuren ook.

Heerlijk zachte dekbedovertrek

Heel blij ben ik met de mooie goudkleurige dekbedhoes. Super zacht!

Fantastisch product!

Voor de tweede keer een prachtige dekbed set gekocht bij JOARZ. Een echte aanrader voor iedereen, wil nooit meer een andere. Goede service, snelle en betrouwbare levering, chapeau.

Heerlijk knisperend koel glad puur beddengoed!

Ben zo blij dat ik de stap heb genomen om Joarz beddengoed te bestellen! Bed opgemaakt met een nieuw onderlaken van de bekende winkel van de rookworsten (ahum) en daarop Joarz en ik merkte meteen het verschil. Heb nu dus ook een matraslaken van Joarz besteld en kan niet wachten om de beide te combineren en te slapen in mijn uber witte knisperend koel en glad, luxe bed. Na het wassen kreukt het idd amper en het geheel is veel en veel mooier dan andere dekbedden en lakens van andere merken (het verschil is moeilijk te zien online maar trust me... er is een verschil!). Ik heb de percal katoen versie besteld. Nu na wit heb ik ook nog Lava grijs voor de logeerkamer gekozen! Ik kijk uit naar meer mooie lakens van Joarz.

Heerlijk zacht

Fijne hoes met goede instopstrook. Heerlijk zacht! Heel fijn om onder te slapen.

Hele mooie overtrekken

Mooie overtrekken. Goede stevige kwaliteit en lange stroken om in te stoppen. Alleen het verschil tussen de twee soorten is me onduidelijk. Betaling en ontvangst van de bestelling verliep prima.

Mooi glanzend dekbedovertrek

Heerlijke dekbedhoezen

Prachtige dekbedhoezen. voelen heerlijk aan. Echte hotel kwaliteit. Ga zeker nog een paar bestellen.

Heerlijk!!

Al een tijd ben ik geïnteresseerd in Egyptisch katoen. Maar die prijzen weerhouden mij sws van de aanschaf. Voor wat ik gewend ben uit te geven aan hoeslakens, is dit hoeslaken van Joarz nog steeds aan de hoge kant. Maar wat een verschil met gewoon katoen. Superzacht en koel. Dat heb ik er wel voor over. Wat een verbetering zou zijn, is als de randen echt onder het matras zouden zitten zodat het tijdens het slapen nog strakker op zijn plek zou blijven. Maar ik koop er zeker nog één!.

Heerlijke dekbedovertrekken

Aan iedereen aan te raden!

Wat een kadootje!!

Snelle levering, leuk Verpakt en wat een kadootje als je in je bed stapt!! Heerlijke kwaliteit!

Fijn en mooi beddengoed

Al tijden had ik de bestelling in mijn mandje liggen maar vond het toch vrij prijzig. Uiteindelijk de gok gewaagd en we zijn er heel blij mee. Ziet er mooi uit, is lekker zacht (voor katoen/satijn gekozen) en slaapt fijn. De kleur (goud) is ook erg mooi. Niet te overheersend. De maat komt goed overeen. Bij ons zitten er wel veel draadjes aan de stiksels, dat vind ik jammer en oogt wat slordig. Maar ons volgende beddengoed bestellen we zeker weer hier.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit van het product, makkelijk betaal proces en snelle levering.

Goed, snel en fijn

Goed, snel en fijne kwaliteit

Blij mee

In eerste instantie dacht ik; is nou goudkleurig? Had het toch net iets anders in mijn hoofd. Maar ben er wel echt blij mee en bestel daarom nog extra kussenslopen bij.

Prima kwaliteit

Heerlijk dekbedovertrek!

Prijs / kwaliteit?

Een fijne dekbedset, ja. Maar als ik het eerlijk moet beoordelen, weet ik niet zeker waarom deze beter zou zijn dan een van de duurste van IKEA of H&M bijvoorbeeld. Joarz is erg duur.

Topkwaliteit dekbedovertrek

Snelle levering. Mooi verpakt. Dekbedovertrek voelt heerlijk aan. Net alsof je in een hotel logeert.

Goede kwaliteit en service.

Goede kwaliteit/service en snelle levering.

TEVREDEN OVER KWALITEIT

Tot nu toe tevreden. Deze week wordt het dekbedhoes voor de eerste keer gewassen. Ben benieuwd?

Top kwaliteit!

Kussenslopen zijn goed bevallen dus nu kunnen de dekbedhoezen besteld worden!

Goede serviceverlening!

Een klacht is perfect opgelost. Fijn persoonlijk contact en de kwaliteit van de dekbedhoes is heel goed. Heerlijk zacht en "krakerig".