Heerlijk knisperend wit beddengoed!

Mooi dekbedovertrek en samen met het hoeslaken Is het iedere nacht weer heerlijk slapen.

Fijn materiaal

Het materiaal voelt heerlijk aan.

Verwachting overtroffen!

Super blij met mij aankoop. Voelt fantastisch met bijzonder mooie kleur! Als ik dan toch een tip mag geven: wellicht zou een korte 'best practise' qua wassen bij het pakketje zeer welkom zijn ipv enkel op de website.

Zoals beloofd!

Het beddengoed is zoals beloofd en slaapt heerlijk en mooie, goede kwaliteit. Echt een aanrader!

top service en top product!

Super blij met onze witte dekbedhoes van percal katoen. Eindelijk een fijne hoes en kussenslopen na een aantal miskopen.

Snel en correct! Dit was mijn eerste aankoop!

Snel en correct!! Mijn eerste ervaring!

Heerlijk slapen onder de fijne en zachte satijnen stoffen!

Voelt zacht en koel. Geen zware dekens op je.

Zo heerlijk zacht voelt geweldig.

Zo heerlijk zacht. Wooohhhh

Heerlijk beddengoed

De stof van katoensatijn voelt heerlijk aan en is van superkwaliteit. Jammer dat er niet meer kleuren beschikbaar zijn.

Verwachting waargemaakt

Je krijgt een goede kwaliteit-prijs verhouding. Snelle bezorging

Snel en hoge kwaliteit

‘s Avonds besteld, ‘s ochtends al in huis. Mooie kwaliteit. Omschrijving van de dekbedtypes op de website kloppen als een bus.

Prachtige producten

Ik hou erg van de kwaliteit van de katoen-percale. Volgende keer probeer ik voor de satijn

Heerlijk slapen

Ons hele gezin slaapt er onder en het bevalt goed. Het is heerlijk slapen!

Geweldige ! wel een korte invoegstrook.

Goedemorgen, Het is een fantastische hoes alleen een te korte invoegstrook.

Heerlijke overtrek

Heerlijk en mooi dekbedovertrek, ik heb de katoen/satijn genomen. Voelt prettig aan, 1 minpuntje mijn dekbed is 200x200 , waardoor hij snel naar beneden zakt en je een lege rand aan de bovenkant hebt.

Prachtige kwaliteit lakens!

Goede service, snel geleverd en het materiaal is absuluut prachtig!

Hele fijne kwaliteit en snelle levering!

Keurig aan de afspraak gehouden

Keurige behandeling en afwerking

Snelle levering, fijn product,

De beste kwaliteit voor een scherpe prijs!

Overheerlijk zacht, een fantastische kwaliteit!

Ik heb twee hoeslakens besteld ze waren snel in huis leuk verpakt en ze liggen zalig zacht dus wassen en gelijk terug op bed geweldig

De lakens zijn inderdaad zijdezacht. Met een glimlach om mijn mond val ik in slaap

Heerlijk zachte lakens, mooie kwaliteit

Upgrade van je slaapcomfort!!

Erg goed

Complimenten over de kwaliteit ! Heerlijk slapen is vanaf vandaag geen probleem!

snelle levering katoen satijn is heel zacht