Makkelijk te bestellen, snelle en keurige levering, en het allerbelangrijkste, mooie kleuren en prettige materialen.

De percale- katoen voelt heerlijk koel en fris...

Zie boven

Heerlijk zacht en cool.

Al jaren klant en zeer tevreden over de lakens. Meerdere overtrekken voor mijn kinderen op kamers in gebruik en ook zelf slaap ik graag onder deze dekbed overtrekken. De topper hoeslaken vind ik wat aan de kleine kant en ik wacht nu tot de sale over is omdat ik dan pas weer een nieuw witte dekbedhoes kan bestellen. Misschien de ‘gewone’ collectie ook tijdens de sale aanbieden voor de volle prijs. Dat is toch geen probleem? Ik ben erg enthousiast over de zachte en verkoelende lakens van Joarz.

Goede product

Heel goed kwaliteit

Fijne hoeslakens

Snel en keurig geregeld

Prachtige kwaliteit

Heerlijke dekbedden en goede service

Prima prijs/kwaliteit, snel geleverd

Gewoon zoals je verwacht - bestellen en paar dagen later geleverd.. Heel fijne slopen en hoeslakens van percale katoen tegen goede prijs. Blij mee!

Geweldige service

Heerlijk koel beddengoed - hoeslakens

Zeer Goede kwaliteit en heerlijk koel beddengoed. Graag zouden we ook hoeslakens bestellen maar er zijn op dit moment in de collectie alleen echt suffe en saaie kleuren (in het verleden waren er simpele klassieke en patronen dessins die echt mooi waren) .... dat is dan wel weer jammer anders had ik ook wat hoezen besteld.

Prachtige kwaliteit

Dekbedhoes en hoezen voor het matras heb ik van Joarz. Wat een mooie kwaliteit, het voelt zacht en koel aan hele fijne stof. En niet te vergeten, hele mooie kleuren! Natuurlijk betaal je meer dan voor de gemiddelde hoes maar dat betaalt zich op ieder vlak dubbel en dwars terug. Aanrader!

Zeer goede kwaliteit katoenen lakens

Ik heb een aantal witte katoenen hoeslakens gekocht en ben er erg blij mee.

Heerlijk laken

Twee lakens voor onze topper gekocht. Ligt heerlijk koel, blijft netjes zitten

Voelt fijn aan

De lakens voelen zeer prettig en comfortabel aan. Heel fijn.

Knisperend en verkoelend.

Fantastisch beddengoed. Het is knisperend en werkt verkoelend tijdens warme nachten. Zodra je gaat verliggen vind je weer een koel plekje in bed. Het beddengoed is sterk en zacht. Ik wil niets anders meer.

Mooie kwaliteit onderlaken

Mooie kwaliteit onderlaken en past goed om het matras

Prima en redelijk geprijsd beddengoed

Ik ben erg tevreden over het beddengoed van Joarz, en ook over de snelle service van Joarz. Het katoen-percale is zoals beloofd: knisperend en luchtig. Erg fijn! (Graag gewone lakens van dezelfde stof aan het assortiment toevoegen, en dan ben ik helemaal om.)

Mooie overtrekset

Alleen iets aan de dure kant. Keuze is ook vrij beperkt bij bepaalde maten

Mooi zacht materiaal

Top bedrijf

Ik heb al jaren beddengoed van Joarz. Zomers de koele percale katoen en s’ winters de satijnen versie. Daardoor graag gebruik gemaakt van de korting die aangeboden werd. Nu krijgen ook mijn logees dit heerlijke beddengoed. Joarz beddengoed is echt een aanrader.

mooie producten en de volgende dag geleverd

mooi beddengoed.

Correct

Correct

Mooie kwaliteit!

Precies wat ik graag wilde, krakend, wit en mooie kwaliteit, blij mee!

Heerlijke katoen

De lakens voelen heerlijk!

Super lekker beddengoed

Snelle service, kwaliteitsproduct en klantvriendelijk.

Geweldig beddengoed

De stof is echt geweldig. Je slaapt er heerlijk Onder.

Achillesstraat 120

1076 RJ Amsterdam