Mooi beddengoed en snelle levering top

Heerlijk zacht en luchtig

Ik ben heel tevreden met het hoeslaken van Joarz. Hij past goed en ligt heerlijk.

Fijn dekbedovertrek van mooie kwaliteit

Zou het alleen leuk vinden als er een mooie rand of volante aan de kussensloop zou zitten.

Mooie dekbedhoes

Dekbedhoes 220/240 satijnkatoen champagnekleur. We zijn erg tevreden over bovenstaande dekbedhoes en zijn ook naar alle tevredenheid geholpen. Lekker zachte stof en mooie warme kleur. Marianne van der Waerden Rosmalen.

Super kwaliteit tijdens bedtijd

Het beddengoed van Joarz is superfijn om op én onder te slapen. Het is knisperend én knus En supermooie kleuren Ik ben er bijna aan verslaafd

Mooi, zacht en blijft ook mooi na het wassen.

Ik heb verschillende onderlakens en dekbed hoezen. De satijnen lakens zijn mijn favoriet.

Héérlijk chique en door olie/vet-gebruik tijdens de liiefe zie je geen vlekken en laten zich uitstek

Uitmuntende lakens!

Zeer aangename , uitstekende kwaliteit

Heel goede kwaliteit en voelt zeer zacht Aan. Voelt ook helemaal niet koud en kil aan Een aanrader !

Goede service en snelle levering

Goede kwaliteit, erg tevreden

Super beddengoed en snelle levering

Net als altijd prima beddengoed en snelle levering.

Heerlijk beddengoed

Het slaapt heerlijk onder dit beddengoed.

Koop al jarenlang bij Joarz

Kwaliteitsproduct!

Fantastisch !

Dekbedovertrekset Pure White katoen percale besteld bij Joarz. In één woord fantastisch, alsof ik onder een wolk lig. Knisperend en zacht en koel. Ik ben er echt heel erg blij mee, voor mij niets anders meer.

Heerlijk

Voelt de hele week als pas gewassen, daar hou ik van

Heel prettige stoffen

Snelle levering, mooi verpakt. Het beddengoed bevalt heel goed. Het enige dat ik mis is een instopstrook, of knopen/rits. Nu zakt het dekbed er vaak uit aan de onderkant.

hotelkwaliteit

Inderdaad ... zoals de website van Joarz aangeeft, niets te veel gezegd.

Heel fijn beddengoed

Ik neem altijd de satijnkatoenen versie en vind die heel fijn in gebruik. Ze zien er ook goed uit, gaan best wel een tijd mee en het ingeweven merkje (nieuw?) oogt erg mooi!

Prettig

Prettige website makkelijk en duidelijk. Snelle levering. En dan de kwaliteit!!! Gewoon weg geweldig!!!

Prachtige kwaliteit!

Wat een prachtig dekbed! Het heeft een heel mooie glans, waardoor het een luxe uitstraling heeft. En het ademt, waardoor het heel goed aanvoelt.

Uitstekend beddengoed.

Blijft mooi. Ook na vaak wassen.

heerlijk beddengoed

Erg fijn beddengoed, al zou ik de toppers wel breder willen. Na 1x wassen blijven ze aan de smalle kant in de breedte, de lengte is wel goed

Ik kom iedere keer weer terug. Dit is de 4de keer dat ik hier bestel.

Ik denk wel dat de samenstelling van het materiaal is veranderd in de loop van tijd. Het ligt nog steeds heerlijk en het staat mooi in de slaapkamer.

Heel fijn

Slaapt lekker cool.

Tegenvallend voor die prijs!

De afwikkeling van de internet bestelling ging perfect. Na een dag had ik het produkt in huis. Het produkt zelf,een katoen satijnen dekbedovertrek vind ik tegenvallen. Het is een duur produkt maar het kreukt gigantisch. Eenzelfde kwaliteit dekbed. Overtrek van een ander merk doet dit niet. Ik raad de koop van een dergelijk produkt bij dit merk af als je een beetje kreukvrij wilt. Ik heb de voorschriften gevolgd en eerst gewassen voor gebruik.

Mooie kwaliteit snelle levering

Ik heb meerdere keren beddengoed besteld. Het blijft mooi in de was. De materialen zijn mooi en de levering snel. Zal in de toekomst zeker weer bestellen. Hoop dat ze dan ook split topper hoeslakens in het assortiment hebben. En grotere gewone laken. Ze slapen heerlijk met name in de zomer maar zijn net wat smal op een 180 bed.