Heerlijk beddengoed

Ik wil niks anders meer; wat een heerlijk beddengoed! Ik heb katoen-percale voor de zomer en katoen-satijn voor de winter. Het voelt heerlijk aan en blijft mooi na het wassen (en na het strijken is het nóg mooier, hoewel dat niet persé nodig is). Helemaal leuk dat er af en toe nieuwe kleurtjes bij komen. I love it!

Super kwaliteit en blijft mooi

Snelle levering . Goede bereikbaarheid

Ik had zelf een verkeerd nummer bij de postcode ingevuld waardoor ik niks hoorde . Na een telefoontje , met nauwelijks wachttijd werd dit gecorrigeerd en mijn pakketje was zo in huis .

Mooie kwaliteit, heel zacht en sterk.

Wat ik erg belangrijk vind is dat het zacht blijft en niet krimpt in de was en zelfs niet in de wasdroger

Hoeslaken, qua afmeting valt perfect over mijn topdeck. Ligt goed, prima stof.

Heerlijk comfortabel en chique!

De uitstraling van de stof is chique, daarnaast voelt het heerlijk aan. De kleur is ook prachtig. De extra lange instop strook is ook erg prettig. Na mijn eerste ervaring ga ik nu ook meerdere overtrekken bestellen. Ik hoop dat er ook spoedig splittopper- hoeslakens gemaakt gaan worden, zodat het naast een mooi geheel van beddengoed, ook dubbel genot oplevert!

Goede kwaliteit, snelle levering, netjes verpakt

Geode kwaliteit

Past goed om een hoge matras, is zacht, blijft goed na wassen en mooie keluren

GEWELDIG!!!

Het klopt wat ze zeggen, je waant je in een hotelbed! Het satijnen dekbedovertrek is geweldig, ga er zeker nog een bestellen. Zo zacht! Ook het topper-overtrek is super!!! Heerlijk geslapen!

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering, zeer goede kwaliteit!

Dit is de 2de maal dat ik een bestelling plaatste. Vooral de goede kwaliteit spreekt me ten zeerste aan. Topper!

Wat een fantastische kwaliteit!

Heb nu meerdere dekbedhoezen van Joarz het is geen goedkope dekbedhoes maar de kwaliteit is geweldig en je doet er heel lang mee dus het is het waard!

Ruime dekbedovertrek, mooi satijn

De prijs is eigenlijk een beetje boven budget voor mij, maar de dekbedovertrekken zijn de prijs dubbel en dwars waard!

Superb!!!

Well I zijn heel blij met de producten. Katoen percale is ons favorite!!!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Wij zijn heel fijn met het beddengoed van Joarz. Mooie kwaliteit en voelt fijn aan. Snelle levering en goede communicatie.

Slapen wordt een genot

Prachtige kwaliteit en afwerking. Alles royaal bemeten en daardoor geen koude voeten

Heerlijke knisperende lakens!

Echt hele mooie kwaliteit & goede pasvorm.

Slaap er super fijn op.

Heb meerdere lakens gekocht en het is het beste tot nu toe.

Ik ben Joarz fan

Helemaal blij met de topper variant - het maakt het ultieme bed compleet. De kwaliteit en uitstraling van het bedlinnen is zo fijn en mooi. Ik ben fan van Joarz en mix en match kleuren en stoffen

dit prachtige hoeslaken voelt fantastisch!

Ik ben echt reuze blij met de aankoop. Het was me het geld waard.

Duidelijke site met informatie. Netjes verpakt

Duidelijke site met informatie. Netjes verpakt. Eindelijk echt de maten die nodig zijn voor dekbed. 240x220 plus instop is ook echt 240x220 plus instop.

Heerlijk glad en luxe uitstraling

Hoes voor matras boxspring past eindelijk goed: ruim en perfect passend voor hoog matras. Gladde stof en mooi glanzend. Na wassen blijft stof hee mooi. Heb er nog 1 bij besteld want wil geen andere meer!

Beste beddengoed

Superfijne lakens

Deze lakens zijn echt heel prettig in gebruik.

Ik ben zoo blij met het beddengoed van Joarz Datvik het iedereen zou aanraden

Fijn dekbedovertrek

Prachtige stof, alleen wat kreukgevoelig.