De dekbedovertrekken zijn heerlijk zacht, lekker lang

Het is een genot om Onder te slapen! Heerlijk zacht zoals beloofd. Joarz heeft ook hoeslakens maar helaas niet voor n topper voor een electrisch verstelbaar bed met 2 delen. Dan zou ik die ook zeker bestellen!

Waar voor je geld!

De kwaliteit van het beddengoed is zoals omschreven. Je slaapt als een prins/prinses.

Mooi en luxe beddengoed

Voelt in de verpakking heerlijk zacht aan, na eerste keer wassen wat stugger. Ik ga ervan uit dat dit het soort beddengoed is dat met de jaren lekker gaat voelen en slapen. Mooie kwaliteit.

Percale katoen

Het slaapt heerlijk. Het knisperende gevoel is erg lekker en koel. Heb hoeslaken en overtrek van. Wil ook graag nog kakens erbij. Het is niet heel dik materiaal dat zou ik nog lekkerer vinden maar ik ben er erg blij mee en zou het weer kopen. Ga het ook voor dochter kopen

Zeer content

Heel klantvriendelijk! Prijs kwaliteit is prima. Als de kleur je tegenvalt, mag je het dekbedovertrek retourneren, geldbedrag wordt teruggestort en kun je opnieuw naar wens een andere kleur uitzoeken en bestellen.

Vb: Had een verkeerd hoeslaken besteld. Ik heb hierover gemaild en kreeg een keurig antwoord en met uitleg hoe verder. Perfect en terugbetaling ook inorde. Nu nog een nieuwe bestellen. Vr groet ina.

Heerlijk

Heerlijk zacht en past goed. Ik wil niets anders meer, behalve nog meer van die mooie kleuren

Heerlijk materiaal

Zowel het satijn katoen als het knisperende katoen is heerlijk zacht en koel in de zomer.

The best!!!

Ruim een half jaar geleden een dekbedovertrek besteld. Ik heb bewust even gewacht met het schrijven van een review. Maar na een paar maanden gebruik en vele wasbeurten later kan ik zeggen dat ik echt supertevreden ben over het product. Het is heerlijk comfortabel, heel zacht en bovenal: het blijft prachtig! Ik ben heel groot fan en kan het echt ieder aanraden!!

Heerlijk

Heerlijk zacht en mooie kleur.

Heerlijk!

Prachtige kleur en voelt heerlijk zacht aan!

Heerlijk beddengoed!

Heerlijk dekbedovertrek!

Zachtste dekbed waar ik onder geslapen heb

Ik heb best wel premium dekbedden gehad maar ik moet zeggen dat dit katoen satijnen dekbed wel de kroon spant qua zachtheid. We zijn daar erg tevreden over. Enige is dat onze ervaring is dat het wel degelijk kreukt. Strijken en dan meteen erop leggen is aan te bevelen. Ik miste ook specifieke wasvoorschriften in de verpakking maar die zal wel online staan.

Fijn gevoel in bed!

Lekker zacht,koel maar kreukt wel beetje!!

Een gevoel van intense rust

De materialen geven een gevoel van intense rust,stralen eenvoud en toch luxe uit.

Geweldig !!!

Ik gebruik deze dekbedden in onze appartementen die ik verhuur aan de Belgische kust. Elke logee is er laaiend enthousiast over

Mooi bovenlaken, uitstekende kwaliteit

Bovenlaken met mooie afwerking aan de randen en uitstekende kwaliteit katoen.

Nooit meer zonder Joarz beddengoed

Enorm blij met mijn aanschaf van een hele set. Dekbedovertrek, hoeslaken en extra set slopen. De kleur is prachtig en matchen perfect. Nu katoen satijn gekocht, de volgende keer katoen percal. Daarnaast waren de producten mooi en stylisch verpakt. Daar wordt ik blij van!

N weldaad in bed

Ik verlang elke avond naar mijn heerlijke bed. De lakens voelen als n zachte oase. Ben er zo blij mee.

Ziet er prachtig uit!!

Verlichtende ervaring

Zacht, licht en mooiste

Heerlijk koel

We hadden al 2 overtrekken en nu ook een hoeslaken besteld. Wat slaapt dat heerlijk koel! Ook heel fijn bij nachtelijke opvliegers.

Heerlijk!

Superfijn beddengoed, ik hoef geen ander meer :)

Ik koop niet anders meer

Ik koop niet anders meer