Heerlijk beddengoed

Zowel de satijn als katoen-satijn, heerlijk beddengoed!

Ik slaap nergens anders meer onder, en ik zou alle kleuren wel willen kopen. De kwaliteit is geweldig en voor een betaalbare prijs.

met hoeslaken

Goede pasvorm zeer comfortabel toppertje

Goede service en fijn hoeslaken

Joarz heeft een goede en snelle service . De hoeslakens van katoen percale zijn heerlijk koel in de zomer.

Heerlijk zacht

Zacht en degelijk katoen.

Heerlijk zachte katoen-satijnen set

Het katoen-satijnen dekbedovertrek Pearl Champagne besteld en daarna ook de bijpassende topper hoeslaken. Het voelt en slaapt zoals het eruit ziet…superzacht. Niet meer woelen, maar heerlijk relaxt slapen!

In 1 woord : fan-tas-tisch!

De stof katoen-satijn is zo heerlijk zacht; voelt echt koninklijk om eronder te liggen. De stof is zacht, maar niet te glad. Ook de subtiele glans op de stof is waanzinnig mooi. Echt een aanrader om beddengoed van JOARZ aan te schaffen!

fijn materiaal en service

zulke fijne dekbed hoezen heb ik nog niet eerder gehad.

Tevreden!

Voor de tweede keer besteld en ben net zo tevreden! Super mooi product en heel goed kwaliteit!

Mooi beddengoed van goede kwaliteit

Goede website en mooie kwaliteit beddengoed. Matrasovertrek zou fijn zijn als er meer maten zouden komen bijvoorbeeld 140/ 160 en 200/220 breed.

Super kwaliteit- slaapt beter dan rozen :-)

Heerlijke dekbedovertrek en hoeslaken gekocht. Kwaliteit blijft erg mooi. In de zomer is het lekker fris en in de winter lekker warm. Niet twijfelen, gewoon kopen!

Heerlijk in een krakend vers bed te liggen

Ik vind het heerlijk als mijn bed fris is opgemaakt met katoen dat knispert en kraakt. Dat doet het beddegoed van Joarz

Fijn beddengoed.

Mijn hoeslaken is koel en mijn overtrek van satijn en verschil is duidelijk merkbaar.

Heerlijk zacht beddengoed, snelle levering

Superzachte stof

Idd alsof je tussen de wolken slaapt, fantastische dekbedhoes, vlotte levering en vriendelijk geprijsd.

Ik heb twee dekbedovertrekken van Joarz. In beide materialen. Slaapt super zacht en blijft mooi na het wassen!

Fantastisch!

Beddengoed voelt heerlijk aan!

Prachtig beddengoed

Goede service. Het beddengoed was mooi ingepakt. Werd ook geleverd op de afgesproken tijd.

Fijn beddengoed

Mooie kwaliteit stof en leuke kleuren.

Fijn overtrek dat goed om het dekbed blijft zitten en slaapt heerlijk

Zeer fijn overtrek, heb er nu al 2 gekocht met ook de hoeslakens erbij. Slaapt heerlijk luxe, het kost wat maar dan heb je ook wat en blijft lang mooi

Snel geleverd en prima kwaliteit

De titel zegt alles

fantastisch!

Slapen met Joarz beddengoed wordt zo een feestje!

Ik heb een dekbedhoes gekocht en ben zeer tevreden

Zeer goed product

Topkwaliteit en heerlijk om onder te slapen Chapeau

Heerlijk materiaal

Het is heerlijk om onder te slapen en heel snel geleverd.