Heerlijk zacht!

Hele fijne dekbedden en kussens!

Mooi bedden goed waar je lekker in slaapt.

Goede kwaliteit en wat er ook mooi uitziet. Bestellingen worden netjes verzonden

Mooie materialen.

Mooie kleuren dekbedhoezen en fijne kwaliteit.

Snelle levering, heerlijke dekbedovertrekken, zou slleen nog graag een uitbreiding willen zien van splitovertrekken voor matras

Geweldig, MAAR.........!!

Heb mijn vierde dekbedset met onderlakens besteld, heerlijk. Vooral in het begin, na veel wasbeurten wordt de "heerlijkheid" minder. MAAR....wat me tegenvalt is dat als je "een klacht" hebt, dat daar niet op wordt gereageerd. We hebben Truly Taupe besteld en er was géén taupe aan te bekennen. Voor mij is het Truly Bronze. ik weet wel dat er altijd verschil zit in een afbeelding en de werkelijkheid, maar noem het dan géén taupe!! Het is hartstikke Bronze. MAAR........er wordt niet op gereageerd, na mijn "klacht" naar Joarz toe. En dat vind ik altijd héél zwak van een merk, vooral met deze prijzen. Reden voor mij om géén vijfde te bestellen....jammer!

Kwaliteit

Geweldig mooie kwaliteit, heerlijke lakens en kussens. Wil nooit meer anders. Goede en snelle levering.

Heerlijke knisperende lakens. Love it!

Ik heb 2 sets witte katoenen percale dekbedovertrekken (met slopen en onderlakens) en wil niks anders meer.

Snelle levering en mooie kleuren

Levering loopt snel en adequaat. De kleuren zijn prachtig en de lakens liggen heerlijk!

Fijn en mooi beddengoed.

Kleur was anders dan afgebeeld. Joarz heeft goed meegedacht en naar volle tevredenheid service geleverd. Materiaal is erg fijn en slaapt heerlijk!

Heerlijk!

Fantastisch beddengoed. Ben al jaren fan, de producten gaan lang mee en zijn na het vele wassen nog steeds heerlijk zacht.

Super! Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers!

Het enige wat jammer is, is dat je als bedrijf in het buitenland niet de BTW kunt verleggen. Wij hebben daar helemaal nooit probleem mee, behalve bij jullie helaas. 20% op een wat groter aankoopbedrag is toch zonde. Maar ondanks dat, vinden we jullie dekbedden geweldig en willen we ze toch heel graag hebben! Onze gasten zijn ook heel enthousiast als ze onder jullie dekbedden geslapen hebben!!

Prima levering weer!

Na eerdere levering product weer besteld in tweede kleur.

prachtig beddengoed

Pas voor de tweede keer iets besteld maar ik vind het prachtig beddengoed met een luxe uitstraling. Blijft heel mooi ook na vaak wassen , vandaar mijn keuze alweer hier te bestellen

De bestelde slopen arriveerden goed verpakt en op dag.

De bestelde slopen arriveerden goed verpakt en op de afgesproken dag.

Luxe beddegoed

Na het eerste JOARZ dekbedovertrek volgden er nog een paar. Zo heerlijk slaapt de katoen satijn Inmiddels heb ik er 3. Ook mijn dochter heeft er inmiddels eentje. De percale katoen is lekker koel voor de warmere dagen ,maar kreukt meer. Voor de bedden in ons toekomstige vakantiehuis ga ik zeker en vast voor JOARZ kiezen.

Heerlijke zachte luchtige lakens

De lakens liggen erg zacht. Ze zijn luchtig en daardoor wordt het ‘s nachts niet te warm of koud

Super tevreden echt top.

Mooie kwaliteit, katoen percale heerlijk koel in de zomer. En satijn lekker warm in de winter. Echt een aanrader TOP.

Product snel binnen gekregen en ziet er goed uit.

Ik ben n heel tevreden klant.

Duidelijke website, snelle levering. Goed verpakt. Hele mooie kwaliteit linnengoed.

Fantastisch beddengoed

Ondertussen heb ik al een paar sets beddengoed en ik ben absoluut fan! De lakens zijn zo zacht en aangenaam op de huid. Heerlijk voor een verkwikkende nachtrust! Ik vind de kleuren ook supermooi en glanzend. Ik wil niks anders meer!

Schitterende kwaliteit

Deze keer een hoeslaken en kussenslopen besteld . Het is een schitterende kwaliteit. Het voelt zalig aan , het ligt heerlijk .

hele goede kwaliteit

goede ervaring goed kwaliteit goede service

Blij mee wij slapen nergens anders meer onder!

Nooit koud en nooit warm precies goed is het dekbedovertrek

Of je in een 5 sterren bed ligt

Of je in een 5 sterren bed ligt

Goede kwaliteit, prachtige kleuren

De levering ging uitstekend. Website duidelijk en de kleur kwam goed overeen met de echte lakens. (Gekocht: 2 persoons onderlaken en 2x 1 persoons hoeslakens groen). Aanbiedingen via o.a. Bol.com was veel duurder, dus heb bij de leverancier zelf gekocht. Dat beviel goed! Mooi ingepakt en duidelijke wasinstructies. De stof voelt heerlijk aan. Wel eerst wassen, zodat de lakens goed aanvoelen. Helaas was de glans direct na de 1e wasbeurt minder. (Lakens zijn na aankoop eerst op 30 graden gewassen) Heb de lakens daarna gestreken, en toen zagen ze er weer als nieuw uit. Dus niet meteen schrikken na het wassen, wel strijken voor de "looks".

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.