Mooie website, goede prijzen, geweldig beddengoed

Na enige zoektocht naar kwalitatief hoogstaand beddengoed zijn we bij Joarz terecht gekomen. Ruime keuze in top kwaliteit. Snel besteld en geleverd. Erg tevreden.

Goede kwaliteit en top service

Goede kwaliteit en top service

Zeer goede kwaliteit, snelle.levring, slaapt heerlijk.

Heerlijk zacht mooi beddegoedd

Blijft mooi ook na paar keer wassen. Alsof je elke dag in een hotel slaapt. Heb het mijn kinderen ook cadeau gedaan

Kwaliteit

Mooie, zachte kwaliteit beddengoed. Voelt erg prettig aan. Snelle bezorging.

Mooie kwaliteit en prachtige glans

Dekbedovertrek is heerlijk zacht en heeft een prachtige glans

100%

Ik heb reeds 6 kleuren van katoen / satijn

Snel bezorgd, fijne kwaliteit

Prettige website om op te kijken. Het dekbed is mooi van kleur en het percale katoen voelt fijn aan. Ik heb hem nog niet volledig kunnen gebruiken omdat ik nog in afwachting ben van het dekbed zelf. Maar al met al voelt de stof erg fijn bij aanraken.

Heel fijn beddengoed

Erg tevreden over producten en snelle levering

Geweldige slaapervaring!

In het voorjaar bij een fantastische B&B in De Heen kennis mogen maken met het beddengoed van Joarz. Het ziet er prachtig uit en het voelt heerlijk aan. Inmiddels ook een set aangeschaft en uitermate tevreden.

Fijn beddengoed

Bestel al vaker bij JORZ, is fijn beddengoed.

Goed product, prima service

Zonder meer goed, had ik eerder moeten doen...

Heerlijk!

Altijd afwachten als je een nieuw dekbed besteld van een ander merk. Maar wat slaapt dit heerlijk!! Wij hebben de katoen-satijn genomen. Alsof je meer deken hebt en het slaap zo zacht. Over de duur, hoe lang je ermee doet, weten we niet maar we gaan zeker nog een set bestellen.

Voelt luxe

Goede kwaliteit en heerlijk Percal katoen.

Super kwaliteit, ademend, mooi

Een kwalitatief hoogwaardig product

Heb 8 eenpersoons beddengoed. Zowel percale (voor de zomer) en percale voor najaar/winter. Het is eerlijk en heerlijk beddengoed!! Beter is er niet

Heerlijk luxe gevoel

De satijn hoezen en lakens slapen heerlijk. Ik heb al diverse malen gekocht in diverse maten. Voor mijzelf en als cadeau voor een ander. De hoezen zijn lekker lang en ik weet nu al dat ik komende zomer weer ga kopen. Het enige nadeel vind ik dat het dekbed snel naar beneden zakt. Het helpt wel dat ik de onderkant vouw zoals door u aangegeven, maar desondanks heb ik regelmatig meer laken dan dekbed beet en moet ik het weer naar boven schudden. De onderkant zodanig maken dat het minder open is en dus minder kan zakken zou prettig zijn

Heerlijke dekbedovertrekken!

Ik heb zowel een satijnen als een percale dekbedovertrek en ik kan ze beiden aanraden. Satijn is lekker zacht en weelderig in de winter en percale is licht en knisperend in de zomer. Bezorging is ook top; binnen 2 dagen.

Heerlijk zacht!

Hele fijne dekbedden en kussens!

Mooi bedden goed waar je lekker in slaapt.

Goede kwaliteit en wat er ook mooi uitziet. Bestellingen worden netjes verzonden

Mooie materialen.

Mooie kleuren dekbedhoezen en fijne kwaliteit.

Snelle levering, heerlijke dekbedovertrekken, zou slleen nog graag een uitbreiding willen zien van splitovertrekken voor matras

Geweldig, MAAR.........!!

Heb mijn vierde dekbedset met onderlakens besteld, heerlijk. Vooral in het begin, na veel wasbeurten wordt de "heerlijkheid" minder. MAAR....wat me tegenvalt is dat als je "een klacht" hebt, dat daar niet op wordt gereageerd. We hebben Truly Taupe besteld en er was géén taupe aan te bekennen. Voor mij is het Truly Bronze. ik weet wel dat er altijd verschil zit in een afbeelding en de werkelijkheid, maar noem het dan géén taupe!! Het is hartstikke Bronze. MAAR........er wordt niet op gereageerd, na mijn "klacht" naar Joarz toe. En dat vind ik altijd héél zwak van een merk, vooral met deze prijzen. Reden voor mij om géén vijfde te bestellen....jammer!

Kwaliteit

Geweldig mooie kwaliteit, heerlijke lakens en kussens. Wil nooit meer anders. Goede en snelle levering.

Heerlijke knisperende lakens. Love it!

Ik heb 2 sets witte katoenen percale dekbedovertrekken (met slopen en onderlakens) en wil niks anders meer.