Super! Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers!

Het enige wat jammer is, is dat je als bedrijf in het buitenland niet de BTW kunt verleggen. Wij hebben daar helemaal nooit probleem mee, behalve bij jullie helaas. 20% op een wat groter aankoopbedrag is toch zonde. Maar ondanks dat, vinden we jullie dekbedden geweldig en willen we ze toch heel graag hebben! Onze gasten zijn ook heel enthousiast als ze onder jullie dekbedden geslapen hebben!!

Prima levering weer!

Na eerdere levering product weer besteld in tweede kleur.

prachtig beddengoed

Pas voor de tweede keer iets besteld maar ik vind het prachtig beddengoed met een luxe uitstraling. Blijft heel mooi ook na vaak wassen , vandaar mijn keuze alweer hier te bestellen

De bestelde slopen arriveerden goed verpakt en op dag.

De bestelde slopen arriveerden goed verpakt en op de afgesproken dag.

Luxe beddegoed

Na het eerste JOARZ dekbedovertrek volgden er nog een paar. Zo heerlijk slaapt de katoen satijn Inmiddels heb ik er 3. Ook mijn dochter heeft er inmiddels eentje. De percale katoen is lekker koel voor de warmere dagen ,maar kreukt meer. Voor de bedden in ons toekomstige vakantiehuis ga ik zeker en vast voor JOARZ kiezen.

Heerlijke zachte luchtige lakens

De lakens liggen erg zacht. Ze zijn luchtig en daardoor wordt het ‘s nachts niet te warm of koud

Super tevreden echt top.

Mooie kwaliteit, katoen percale heerlijk koel in de zomer. En satijn lekker warm in de winter. Echt een aanrader TOP.

Product snel binnen gekregen en ziet er goed uit.

Ik ben n heel tevreden klant.

Duidelijke website, snelle levering. Goed verpakt. Hele mooie kwaliteit linnengoed.

Fantastisch beddengoed

Ondertussen heb ik al een paar sets beddengoed en ik ben absoluut fan! De lakens zijn zo zacht en aangenaam op de huid. Heerlijk voor een verkwikkende nachtrust! Ik vind de kleuren ook supermooi en glanzend. Ik wil niks anders meer!

Schitterende kwaliteit

Deze keer een hoeslaken en kussenslopen besteld . Het is een schitterende kwaliteit. Het voelt zalig aan , het ligt heerlijk .

hele goede kwaliteit

goede ervaring goed kwaliteit goede service

Blij mee wij slapen nergens anders meer onder!

Nooit koud en nooit warm precies goed is het dekbedovertrek

Of je in een 5 sterren bed ligt

Of je in een 5 sterren bed ligt

Goede kwaliteit, prachtige kleuren

De levering ging uitstekend. Website duidelijk en de kleur kwam goed overeen met de echte lakens. (Gekocht: 2 persoons onderlaken en 2x 1 persoons hoeslakens groen). Aanbiedingen via o.a. Bol.com was veel duurder, dus heb bij de leverancier zelf gekocht. Dat beviel goed! Mooi ingepakt en duidelijke wasinstructies. De stof voelt heerlijk aan. Wel eerst wassen, zodat de lakens goed aanvoelen. Helaas was de glans direct na de 1e wasbeurt minder. (Lakens zijn na aankoop eerst op 30 graden gewassen) Heb de lakens daarna gestreken, en toen zagen ze er weer als nieuw uit. Dus niet meteen schrikken na het wassen, wel strijken voor de "looks".

Mooie kwaliteit en prima service

De dekbedovertrekken zijn van een mooie kwaliteit! Ik had dekbedovertrekken besteld en hoeslakens. Omdat ik een verkeerde maat had besteld van de hoeslakens heb ik die geretourneerd. Echter bleek PostNL mijn pakje niet te hebben afgeleverd bij Joarz terwijl ik wel een bevestiging van ze had ontvangen. Joarz reageerde hierop dat ze PostNL hierover zouden benaderen en mijn geld direct zouden overmaken. Dat is nog eens service!

Ik ben heel blij met mijn nieuwe hoeslaken en overtrek van Joarz.

Het voelt heerlijk zacht aan en ligt heel comfortabel!

Mooie kwaliteit

Mooie hoeslakens van prima kwaliteit en snel geleverd

Heerlijk beddengoed!

Mooie kwaliteit en voelt heerlijk zacht aan.

Tevreden.

Heerlijke zachte/fijne stof.

Heeeeerlijk beddengoed, super snelle verzending!

Ik heb beddengoed van veel merken thuis liggen, maar het beddengoed van JOARZ springt er echt uit. Heerlijk zacht en crispy. Ik ga er zeker nog meer aanschaffen!

Fijne kwaliteit, snelle levering en goede service.

Heerlijk beddengoed

We hebben het katoen percale beddengoed gekocht en het slaapt echt heerlijk! Super luxe gevoel, voelt fantastisch aan! Ik ga nog een set aanschaffen hoor!

100 %

Koop nu al ongeveer 4 a 5 jaar , en heb ook al 5 diverse kleuren Van wege de droogruimte , mijn overtek zijn 240 bij 180 breng ik ze naar de wasserij en voor 10 euro Weer mooi glad gemangeld en gewassen. En als een grote foto op bed, Krijg ook uitgebreid info van de dames aan de telefoon , omdat ik pas 78 jaar ben. ze zijn zo lief,

Heerlijk nooit meer anders

Zeer tevreden lekker zacht beddengoed

Achillesstraat 120

1076 RJ Amsterdam