Goede communicatie, vlotte afhandeling

Een van de boekjes uit mijn bestelling was vertraagd, dat werd meteen doorgegeven zodat ik wist wat ik kon verwachten. De andere boekjes werden vlot bezorgd. Leuke boekjes, trouwens.

Goed en snel

Duidelijke communicatie, en verzending ging precies zoals gehoopt!

Stipt op tijd

Eenvoudig te kiezen, niet te duur en snel geleverd

Snelle levering en een prima service

Speedy delivery and excellent status updates.

I was impressed by the professional website and informative email communication. I needed a language book shipped to a tutor in the UK for a student in the USA. Availability for the book was limited in the USA, and shipping costs were prohibitive.

duidelijke website en snelle levering

goede ervaring

Snel geleverd en zeer tevreden.

Na dat ik de bestelling had geplaatst werd ik snel geïnformeerd over de verwachte levertijd en deze was behoorlijk snel. Het boek kwam in perfecte staat binnen en was ook nog eens betaalbaar. kortom erg tevreden.

Uitstekend.

Snelle levering.

Snel het juiste -en ook een goed- product.

Fijne boekjes, heb er nu twee, met woordenlijsten en op het juiste niveau, dus prima te lezen, wat heel fijn is! Door herhalingen, die niet eens echt opvallen, blijven dingen je bij, heel handig! Daarbij is het verhaal ook leuk en je kunt dus echt gewoon lezen in die vreemde taal, dat is ZO leuk!!! Je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling en deze wordt vlot geleverd. Ik ben 100% tevreden.

Hallo Chila, hartelijk dank voor je uitgebreide reactie! En ja, wat is het leuk he, als je in een andere taal een leuk boekje kunt lezen. Fijn dat je zo blij bent met je boekjes, en nog veel leesplezier gewenst!

niet geheel tevreden, wel over de snelheid van levering

ik heb de boeken sneller dan gedacht ontvangen. De methode Look i can talk en de handleiding Spaans is wat mij betreft te veel op de Amerikaanse markt gestoeld. Ik ga de verhalen herschrijven met plaatsnamen van hier of van Spaanstalige landen. Voorts is eea wat te kinderachtig voor mijn doelgroep

Hallo Sophia, dank voor je beoordeling. Wat jammer dat de boeken niet helemaal in de smaak vielen. Een volgende keer kun je eerst een proefje aanvragen - van de meeste boeken staan er een paar pagina's online, bij deze boeken worden die binnenkort toegevoegd, zodat je beter kunt beoordelen of het wat voor je is. Overigens staat het je altijd vrij om boeken kosteloos te retourneren als je ze toch niet wilt hebben!

Makkelijk en supersnel in huis

Beste M, dank voor je korte maar krachtige beoordeling!

Een aanrader

Leuke boekjes om het Spaans te leren. Goede service en snelle afhandeling. Erg aan te bevelen. Lilian

Beste Lilian, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat je de boekjes leuk vindt, en succes met Spaans leren!

Vriendelijke en goede service.

Vriendelijke medewerkster bij de klantenservice, snelle levering van het product.

Beste Miranda, dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat de levering vlot is verlopen, en mocht je nog eens een vraag hebben, dan staan we je weer graag te woord!

Very efficient service

Very good communication at all times. Books were promptly delivered. No problems at all.

Thanks, Elaine, for your positive assessment of our bookshop. I hope you enjoy the books!

Snelle service en levering top!

Zeer goede dienstverlening. Mijn vraag om me de woordenlijsten te bezorgen werd direct Beantwoord. Ook de boekjes werden in een minimum van tijd bezorgd. Top! De woordenlijsten zijn zeer uitgebreid. De werkwoorden vervoegd in de lijst. Voor mij had de infinitief en de vertaling voldoende geweest. Kortom leuke boekjes om te lezen naast mijn avondcursus Spaans. Met veel plezier bestel ik nog boekjes bij jullie.

Hallo Rob, dank voor je enthousiaste beoordeling! De woordenlijsten zijn inderdaad uitgebreid, en alle woorden in de tekst staan letterlijk in de lijst, zodat je niet hoeft te puzzelen en meteen kunt doorlezen. Jij bent zo te lezen alweer een stapje verder en zou genoeg hebben aan alleen de basiswoorden. Ik hoop dat het lezen van deze boekjes je helpt om nog vlotter Spaans te leren. Veel plezier ermee!

Fantastisch geholpen!

Werd per mail zeer snel en zeer goed geholpen. Nederlandse woordenlijst direct in mijn mailbox ontvangen. TOP! Boekjes waren supersnel verzonden. Had ze de volgende dag al in huis . Erg leuke en leerzame boekjes om mee te werken naast mijn cursus.

Hoi Saskia, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat de bezorging goed is verlopen en veel plezier met je cursus!

Geweldig product en goede service.

Vlotte levering, goede service. Fijn dat er Nederlandse woordenlijsten beschikbaar zijn voor veel titels. Dit zijn echt boekjes voor mensen die een taal aan het leren zijn. Het niveau sluit goed aan.

Hallo Ineke, dank voor je fijne beoordeling, en veel plezier met de boekjes!

Heel fijne ervaring

Geweldige service

Hoi Gust, dank voor je kort-maar-krachtige beoordeling!

Precies wat ik zocht!

Ik ben met een zelfstudie Spaans bezig en zocht al een tijdje naar een Spaans kinderboek om zo mijn studie kracht bij te zetten. Wat een vondst, deze website! Zo kan ik niet alleen op een leuke manier Spaans leren, maar weet ik ook nog eens op welk niveau ik zit! Daarnaast wordt je ook nog eens vriendelijk, snel en op een fijne persoonlijke manier geholpen als je een vraag hebt. En de levering? Zelfs in Coronatijd snel de bestelling in huis. Geweldig, een dikke 10 voor The CI Bookshop!

Hoi Tamara, hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling van mijn webshop! Ik ben blij dat de boekjes je kunnen helpen bij je studie Spaans. Veel succes met Spaans leren!

Tevreden!

Mijn eerste bestelling bij The CI Bookshop. Snelle levering van 4 leesboekjes Spaans. Heb woordenlijst in het Nederlands aangevraagd en heb er reeds twee ontvangen via een vriendelijke mail. De andere 2 gaan ze zo vlug mogelijk vertalen en mij toesturen.

Hallo Sonja, dank voor je positieve beoordeling van mijn webshop. Inmiddels heb je alle woordenlijsten in huis, ik hoop dat je veel plezier zult beleven aan de boekjes!

Formidable

Ben erg tevreden over de spaanstalige leesboekjes. Het is een aanvulling op de spaanse lessen die ik volg. Ook vind ik het fijn dat er aandacht is voor het Latijns- Amerikaans, aangezien er familie in Midden-Amerika woonachtig is. De hele snelle levering is fantastisch. Een aanrader dus.

Hallo Trieneke, hartelijk dank voor de fijne beoordeling van mijn webshop. Wat leuk dat jij extra plezier hebt van het aanbod aan Latijns-Amerikaanse boekjes doordat je er familie hebt wonen. Succes met de Spaanse lessen!

Goede boekjes voor studenten en snelle levering

Als student Spaans bestel ik geregeld boekjes bij The CI Bookshop. Voor de aankoop, kan je op de website hiervan al een paar voorbeeldbladzijden lezen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan qua leesniveau. Na bestelling wordt alles tijdig en netjes geleverd. Een aanrader.

Beste Luc, dank voor je goede beoordeling van mijn webshop. Fijn te horen dat de voorbeeldbladzijden een hulp zijn bij het kiezen van het juiste boek. Succes met je studie Spaans!

Een taal leren met plezier

De Spaanse leesboekjes van CI bookshop helpen mij op een leuke manier de taal eigen te maken! Nu voor de 2e keer besteld. In de middag besteld en de volgende ochtend al in huis!

Beste N., dank voor je positieve beoordeling van mijn webshop. Fijn te horen dat je met deze leesboekjes 'met plezier Spaans leert'!

Zeer goed geholpen!

Het boekje dat ik zocht, was niet meer in het assortiment. Er was nog wel aan te komen en dat werd heel snel voor me geregeld, evenals een link naar een download van het bijbehorende luisterboek.

Hallo Cora, dank voor je positieve beoordeling van mijn webshop. Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen doordat ik toevallig dat boekje nog had liggen. En ik hoop dat je er plezier van hebt gehad!

Over The CI Bookshop

The CI Bookshop maakt talen leren gemakkelijker! Leesboekjes en lesmaterialen voor TPRS, TPR, CI en Dynamic Language Learning.