Very efficient service

Very good communication at all times. Books were promptly delivered. No problems at all.

Thanks, Elaine, for your positive assessment of our bookshop. I hope you enjoy the books!

Snelle service en levering top!

Zeer goede dienstverlening. Mijn vraag om me de woordenlijsten te bezorgen werd direct Beantwoord. Ook de boekjes werden in een minimum van tijd bezorgd. Top! De woordenlijsten zijn zeer uitgebreid. De werkwoorden vervoegd in de lijst. Voor mij had de infinitief en de vertaling voldoende geweest. Kortom leuke boekjes om te lezen naast mijn avondcursus Spaans. Met veel plezier bestel ik nog boekjes bij jullie.

Hallo Rob, dank voor je enthousiaste beoordeling! De woordenlijsten zijn inderdaad uitgebreid, en alle woorden in de tekst staan letterlijk in de lijst, zodat je niet hoeft te puzzelen en meteen kunt doorlezen. Jij bent zo te lezen alweer een stapje verder en zou genoeg hebben aan alleen de basiswoorden. Ik hoop dat het lezen van deze boekjes je helpt om nog vlotter Spaans te leren. Veel plezier ermee!

Fantastisch geholpen!

Werd per mail zeer snel en zeer goed geholpen. Nederlandse woordenlijst direct in mijn mailbox ontvangen. TOP! Boekjes waren supersnel verzonden. Had ze de volgende dag al in huis . Erg leuke en leerzame boekjes om mee te werken naast mijn cursus.

Hoi Saskia, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat de bezorging goed is verlopen en veel plezier met je cursus!

Geweldig product en goede service.

Vlotte levering, goede service. Fijn dat er Nederlandse woordenlijsten beschikbaar zijn voor veel titels. Dit zijn echt boekjes voor mensen die een taal aan het leren zijn. Het niveau sluit goed aan.

Hallo Ineke, dank voor je fijne beoordeling, en veel plezier met de boekjes!

Heel fijne ervaring

Geweldige service

Hoi Gust, dank voor je kort-maar-krachtige beoordeling!

Precies wat ik zocht!

Ik ben met een zelfstudie Spaans bezig en zocht al een tijdje naar een Spaans kinderboek om zo mijn studie kracht bij te zetten. Wat een vondst, deze website! Zo kan ik niet alleen op een leuke manier Spaans leren, maar weet ik ook nog eens op welk niveau ik zit! Daarnaast wordt je ook nog eens vriendelijk, snel en op een fijne persoonlijke manier geholpen als je een vraag hebt. En de levering? Zelfs in Coronatijd snel de bestelling in huis. Geweldig, een dikke 10 voor The CI Bookshop!

Hoi Tamara, hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling van mijn webshop! Ik ben blij dat de boekjes je kunnen helpen bij je studie Spaans. Veel succes met Spaans leren!

Tevreden!

Mijn eerste bestelling bij The CI Bookshop. Snelle levering van 4 leesboekjes Spaans. Heb woordenlijst in het Nederlands aangevraagd en heb er reeds twee ontvangen via een vriendelijke mail. De andere 2 gaan ze zo vlug mogelijk vertalen en mij toesturen.

Hallo Sonja, dank voor je positieve beoordeling van mijn webshop. Inmiddels heb je alle woordenlijsten in huis, ik hoop dat je veel plezier zult beleven aan de boekjes!

Formidable

Ben erg tevreden over de spaanstalige leesboekjes. Het is een aanvulling op de spaanse lessen die ik volg. Ook vind ik het fijn dat er aandacht is voor het Latijns- Amerikaans, aangezien er familie in Midden-Amerika woonachtig is. De hele snelle levering is fantastisch. Een aanrader dus.

Hallo Trieneke, hartelijk dank voor de fijne beoordeling van mijn webshop. Wat leuk dat jij extra plezier hebt van het aanbod aan Latijns-Amerikaanse boekjes doordat je er familie hebt wonen. Succes met de Spaanse lessen!

Goede boekjes voor studenten en snelle levering

Als student Spaans bestel ik geregeld boekjes bij The CI Bookshop. Voor de aankoop, kan je op de website hiervan al een paar voorbeeldbladzijden lezen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan qua leesniveau. Na bestelling wordt alles tijdig en netjes geleverd. Een aanrader.

Beste Luc, dank voor je goede beoordeling van mijn webshop. Fijn te horen dat de voorbeeldbladzijden een hulp zijn bij het kiezen van het juiste boek. Succes met je studie Spaans!

Een taal leren met plezier

De Spaanse leesboekjes van CI bookshop helpen mij op een leuke manier de taal eigen te maken! Nu voor de 2e keer besteld. In de middag besteld en de volgende ochtend al in huis!

Beste N., dank voor je positieve beoordeling van mijn webshop. Fijn te horen dat je met deze leesboekjes 'met plezier Spaans leert'!

Zeer goed geholpen!

Het boekje dat ik zocht, was niet meer in het assortiment. Er was nog wel aan te komen en dat werd heel snel voor me geregeld, evenals een link naar een download van het bijbehorende luisterboek.

Hallo Cora, dank voor je positieve beoordeling van mijn webshop. Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen doordat ik toevallig dat boekje nog had liggen. En ik hoop dat je er plezier van hebt gehad!

Geweldig geholpen

Omdat ik niet wist welk leesboekje ik moest kopen heb ik advies gevraagd. Ik kreeg erg snel reactie en erg snel het bestelde boekje in huis. Het boekje zat goed stevig verpakt. De mevrouw die mij geholpen heeft was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze heeft mij ook de woordenlijst van het boekje doorgestuurd, per mail, met de Nederlandse vertalingen achter de Spaanse woorden. Echt super service, snelle- en goede verzending. Kortom, hier moet u zijn om een leesboekje, of iets anders te kopen, in de desgewenste taal.

Beste José, hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling van mijn webshop! Advies is graag gedaan, en laat maar weten als ik nog eens wat voor je kan betekenen!

Snel geleverd, prima op de hoogte gehouden en niet onnodig veel verpakkingsmateriaal gebruikt.

Beste Cees, hartelijk dank voor je goede beoordeling. Leuk dat het je is opgevallen dat we zuinig zijn met verpakkingsmateriaal, daar ben ik ook echt bewust mee bezig.

Met zorg en snelheid geleverd.

Goed geïnformeerd tijdens de verzending. Geleverd binnen afgesroken termijn.

Beste Sander, dank voor je goede beoordeling!

het wordt snel geleverd.

Woensdag had ik een boekje besteld om mijn Spaans te verbeteren en als hemelvaartdag niet tusen zat had ik hem de volgende dag al en dsat vind ik echt snel. ik ben zeer tevreden over hoe ze werken. plus ik ga meer boeken bij jullie bestellen.

Beste Celeste, dank voor je goede beoordeling. Fijn dat het boekje snel is bezorgd, en ik hoop dat het heeft geholpen je Spaans te verbeteren!

Snelle levering. Goede track and trace. Soepel bestelproces.

Plezierig.

Beste Marleen, dank voor je kort-en-krachtige beoordeling!

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.

Het leren van de Spaanse taal via het TPRS systeem bevalt mij prima. Een onderdeel hiervan is het lezen van Spaanstalige boekjes. Door het regelmatig lezen van de boekjes leer je ook de gramatica steeds beter te gebruiken.

Beste Ans, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat het lezen van deze boekjes je helpt de Spaanse taal onder de knie te krijgen!

Onlangs 2 Spaanse boekjes besteld. Werd snel geleverd.

Beste Caroline, dank voor je goede beoordeling!

Overall a great experience!

I have ordered many books from the CI-bookshop over the last year and I was always very happy with the experience. Especially email communication, shipping (speed), and of course: the books! Whenever I wrote an email it was answered super fast. My students really love the comprehension based readers! I am very grateful for the CI-Bookshop because the books and teaching materials I want and need for my CI classroom aren't available in Germany. Thank you and keep up the good work!

Hi Tina, thanks for your positive assessment of my webstore! I'm so glad to hear that you and your students like the CI-novels and teaching materials!

Goed assortiment, snelle levering

Ik heb inmiddels een aantal Spaanse boekjes voor niveau A2-B1 besteld. Prijs is goed, snelle levering. Ook fijn dat er in het assortiment Spaanse boekjes nog wat te kiezen valt.

Beste Monique, dank voor je positieve beoordeling! En ja, onze afdeling Spaans bevat wel de meeste keuze, dat klopt. En er komen voortdurend nieuwe boekjes bij!

Snelle reactie en levering

Beste José, hartelijk dank voor je korte en krachtige beoordeling!

Zeer goede ervaring mee

Het boekje dat ik had besteld was er al binnen 2 dagen. Het was voor mij precies van het juiste niveau. Kom hier zeker terug!

Beste Isabel, hartelijk dank voor je goede beoordeling. Fijn dat het boekje precies van het goede niveau was, dat is toch vaak wat moeilijk in te schatten.

Prima. Snel bezorgd.

Snelle levering. De Franse boekjes zijn geschikt voor de bovenbouw Havo.

Beste Jansen, dank voor de goede beoordeling!

Veel boekjes in de spaanse taal zijn Latijns-Amerikaans

Omdat ik mijzelf vooral focus de taal zoals hij gesproken wordt in Spanje, zou ik een grotere keuze willen hebben uit boekjes uit die regio. Regelmatig loop ik nu tegen expressies en gewoontes aan die puur Latijns Amerikaans zijn. Verder is de levering tot nu toe prima.

Beste Ronald, dank voor je beoordeling van mijn webshop. We hebben al per e-mail contact gehad hierover, en dankzij jouw opmerking ben ik bezig om bij alle boekjes te vermelden of het Spaans erin 'Europees Spaans' of Latijns-Amerikaans Spaans is. Ook heb ik een blogpost geschreven over de verschillen: https://www.thecibookshop.com/nl/blogs/leestips/spaans-uit-spanje-en-uit-latijns-amerika/

het transport kostte meer dan de boeken en was 2x trager dan het gewoon per post opsturen.

je kreeg als klant geen enkele keuze qua bezorging. Ik heb het toch wel besteld omdat ik de boeken als cadeautje nodig had, maar zo iets doe ik geen tweede maal.

Beste Lieve, Wat vreselijk vervelend dat de verzending zo lang heeft geduurd! Ik begrijp volkomen dat je dat niet nog eens wilt meemaken. Wat de kosten betreft: wij zijn een kleine (eenmans-)winkel, waardoor we helaas de werkelijke kosten moeten rekenen. We hebben namelijk niet de volumes van Bol.com of andere grote webwinkel. Pakketjes versturen is duur, daar kan ik helaas niets aan doen. En nu met die corona-crisis doen zendingen er ook vaak langer over, zeker als het Paasweekend er nog eens tussen zit. Ik vind het jammer dat jouw ervaring hierdoor zo onaangenaam is geweest. Ik hoop dat in elk geval de boekjes wel in de smaak vallen. Hartelijke groet, Kirstin Plante

Over The CI Bookshop

The CI Bookshop maakt talen leren gemakkelijker! Leesboekjes en lesmaterialen voor TPRS, TPR, CI en Dynamic Language Learning.