Snel geleverd, prima op de hoogte gehouden en niet onnodig veel verpakkingsmateriaal gebruikt.

Beste Cees, hartelijk dank voor je goede beoordeling. Leuk dat het je is opgevallen dat we zuinig zijn met verpakkingsmateriaal, daar ben ik ook echt bewust mee bezig.

Met zorg en snelheid geleverd.

Goed geïnformeerd tijdens de verzending. Geleverd binnen afgesroken termijn.

Beste Sander, dank voor je goede beoordeling!

het wordt snel geleverd.

Woensdag had ik een boekje besteld om mijn Spaans te verbeteren en als hemelvaartdag niet tusen zat had ik hem de volgende dag al en dsat vind ik echt snel. ik ben zeer tevreden over hoe ze werken. plus ik ga meer boeken bij jullie bestellen.

Beste Celeste, dank voor je goede beoordeling. Fijn dat het boekje snel is bezorgd, en ik hoop dat het heeft geholpen je Spaans te verbeteren!

Snelle levering. Goede track and trace. Soepel bestelproces.

Plezierig.

Beste Marleen, dank voor je kort-en-krachtige beoordeling!

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.

Het leren van de Spaanse taal via het TPRS systeem bevalt mij prima. Een onderdeel hiervan is het lezen van Spaanstalige boekjes. Door het regelmatig lezen van de boekjes leer je ook de gramatica steeds beter te gebruiken.

Beste Ans, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat het lezen van deze boekjes je helpt de Spaanse taal onder de knie te krijgen!

Onlangs 2 Spaanse boekjes besteld. Werd snel geleverd.

Beste Caroline, dank voor je goede beoordeling!

Overall a great experience!

I have ordered many books from the CI-bookshop over the last year and I was always very happy with the experience. Especially email communication, shipping (speed), and of course: the books! Whenever I wrote an email it was answered super fast. My students really love the comprehension based readers! I am very grateful for the CI-Bookshop because the books and teaching materials I want and need for my CI classroom aren't available in Germany. Thank you and keep up the good work!

Hi Tina, thanks for your positive assessment of my webstore! I'm so glad to hear that you and your students like the CI-novels and teaching materials!

Goed assortiment, snelle levering

Ik heb inmiddels een aantal Spaanse boekjes voor niveau A2-B1 besteld. Prijs is goed, snelle levering. Ook fijn dat er in het assortiment Spaanse boekjes nog wat te kiezen valt.

Beste Monique, dank voor je positieve beoordeling! En ja, onze afdeling Spaans bevat wel de meeste keuze, dat klopt. En er komen voortdurend nieuwe boekjes bij!

Snelle reactie en levering

Beste José, hartelijk dank voor je korte en krachtige beoordeling!

Zeer goede ervaring mee

Het boekje dat ik had besteld was er al binnen 2 dagen. Het was voor mij precies van het juiste niveau. Kom hier zeker terug!

Beste Isabel, hartelijk dank voor je goede beoordeling. Fijn dat het boekje precies van het goede niveau was, dat is toch vaak wat moeilijk in te schatten.

Prima. Snel bezorgd.

Snelle levering. De Franse boekjes zijn geschikt voor de bovenbouw Havo.

Beste Jansen, dank voor de goede beoordeling!

Veel boekjes in de spaanse taal zijn Latijns-Amerikaans

Omdat ik mijzelf vooral focus de taal zoals hij gesproken wordt in Spanje, zou ik een grotere keuze willen hebben uit boekjes uit die regio. Regelmatig loop ik nu tegen expressies en gewoontes aan die puur Latijns Amerikaans zijn. Verder is de levering tot nu toe prima.

Beste Ronald, dank voor je beoordeling van mijn webshop. We hebben al per e-mail contact gehad hierover, en dankzij jouw opmerking ben ik bezig om bij alle boekjes te vermelden of het Spaans erin 'Europees Spaans' of Latijns-Amerikaans Spaans is. Ook heb ik een blogpost geschreven over de verschillen: https://www.thecibookshop.com/nl/blogs/leestips/spaans-uit-spanje-en-uit-latijns-amerika/

het transport kostte meer dan de boeken en was 2x trager dan het gewoon per post opsturen.

je kreeg als klant geen enkele keuze qua bezorging. Ik heb het toch wel besteld omdat ik de boeken als cadeautje nodig had, maar zo iets doe ik geen tweede maal.

Beste Lieve, Wat vreselijk vervelend dat de verzending zo lang heeft geduurd! Ik begrijp volkomen dat je dat niet nog eens wilt meemaken. Wat de kosten betreft: wij zijn een kleine (eenmans-)winkel, waardoor we helaas de werkelijke kosten moeten rekenen. We hebben namelijk niet de volumes van Bol.com of andere grote webwinkel. Pakketjes versturen is duur, daar kan ik helaas niets aan doen. En nu met die corona-crisis doen zendingen er ook vaak langer over, zeker als het Paasweekend er nog eens tussen zit. Ik vind het jammer dat jouw ervaring hierdoor zo onaangenaam is geweest. Ik hoop dat in elk geval de boekjes wel in de smaak vallen. Hartelijke groet, Kirstin Plante

Had per ongeluk verkeerd adresgegevens opgegeven. Na één telefoontje door VI Bookshop opgelost zonder problemen. Dat is service.

Beste Rinze, dank voor je fijne beoordeling. Graag gedaan hoor, en laat maar weten als ik nog eens iets voor je op kan lossen!

Snelle levering, mooie boekjes

Enig punt van aandacht: ik heb 2 Spaanse leesboeken besteld. Op dit moment volg ik ook een Spaanse cursus en heb één van de boekjes laten zien. Leraar wist mij te vertellen dat er ook Latijns-Amerikaans in stond. En daarbij: Het woord 'celular' als 'mobiele telefoon' bestaat niet in Spanje. In Spanje 'celular' betekent 'cellulair', en 'teléfono móvil' betekent 'mobiele telefoon'. De uitdrukking 'jugar 'carros' (jugar + de naam van een spel) is een spraak uitdrukking, niet een formele constructie. Het ww 'jugar' plus een bepaald spel heb je 'a' nodig

Hallo Jolanda, dank voor je prettige beoordeling. En inderdaad, in een aantal van onze boekjes wordt het Spaans van Latijns-Amerikaans gebruikt. Dat verschilt nogal eens met het Spaans, bijvoorbeeld in 'jugar fútbol', wat in Latijns-Amerika correct taalgebruik is, en in Spanje niet. Het is goed om daar rekening mee te houden bij het lezen, en ik denk ook dat het niet verkeerd is om op deze manier iets te leren over verschillen in taalgebruik in het enorme gebied waar Spaans gesproken wordt. Veel plezier met het lezen en succes met je cursus!

Latere levering

Latere levering maar de contact service is wel prima!

Beste Sarah, het spijt me dat je bestelling nog niet is aangekomen. Ik vind het jammer dat je geen contact met mij hebt opgenomen hierover, zodat ik er actie op zou kunnen ondernemen. Ik kan het pakketje laten opsporen of je een vervangend pakketje sturen.

Buena

Buen y rápido servicio

• ¿Nos recomendarías?

Gracias, Adriana, por tu reacción positiva. Me pregunto ¿por qué hay un contraste entre el número de estrellas y tus observaciones por escrito?

Netjes en snel geleverd

Nu we wat meer aan huis gekluisterd zijn wilde ik graag mijn Spaans weer oppakken. Ik had 1 boek liggen, maar daar kwam ik niet doorheen, dat was nog een stapje te hoog. Via CI bookshop 2 leuke boekjes voor gemiddeld niveau kunnen vinden. Dat leest veel prettiger en maakt het weer leuk om te lezen. Ongetwijfeld dat ik weer even rond kom neuzen als ik deze 2 uit heb.

Beste Peter, hartelijk dank voor je uitgebreide, positieve bericht! Fijn dat je met deze boekjes weer plezier krijgt in Spaans lezen!

Prima keuze in geleverde boeken

Jullie zijn een lichtpuntje in het Corona geweld : Want: De lessen Spaans zijn afgelopen. De OBA is dicht. En naar Spanje is al helemaal uitgesloten. Gelukkig kan ik nog Spaanse boeken bestellen bij jullie , op mijn niveau; altijd een beetje uitdagend en niet te makkelijk. Heerlijk om je in een verhaal te storten dat meestal wel een onverwachte draai krijgt. Door die vreemde taal, lijkt het wel of je in een andere wereld terecht komt. Dat heb ik nu juist nodig !

Beste Jeannette, dank voor je uitgebreide, fijne reactie! Ik ben blij dat onze boekjes je zoveel plezier doen, en je daardoor het contact met het Spaans kan houden!

Goede en snelle service

Dank je wel, Tina, voor je positieve reactie!

Niet goed

Boek besteld, CI geeft aan dat het is bezorgd maar niets ontvangen!

Beste Mark, Ik vind het jammer dat je geen contact met mij hebt opgenomen over het feit dat je bestelling niet is aangekomen, zodat ik er actie op zou kunnen ondernemen. Zelf heb ik je op 2 maart bericht gestuurd dat je pakje was geretourneerd door PostNL, maar daarop heb ik geen reactie ontvangen. Jouw pakje ligt hier te wachten op jouw reactie. Graag ontvang ik alsnog het juiste adres, zodat ik het opnieuw kan opsturen.

Fantastische webshop

Ik ben heel blij met deze overzichtelijke webshop. Ik leer mezelf Spaans en ik kan mijn niveau goed bepalen doordat er een aantal pagina's van een boek online staan. Zo weet ik of het boek geschikt is voor mij. Ga zo door.

Hallo Sabine, dank je wel, en wat fijn dat je zo blij bent met onze webshop, en leuk dat je jezelf Spaans aan het leren bent. Veel succes & plezier ermee!

Voor de eerste keer besteld :Goede service en levering oke

Beste Hans, dank je wel voor je positieve reactie!

Goede communicatie,snelle levering en leuke boekjes om weg te geven en spaans te lezen

Goede side om leesboekjes te kopen in Spaanse taal enz

Tevreden en denk meer te bestellen.

Bestelling was erg snel geleverd en compleet. Was mezelf niet helemaal duidelijk op welk niveau ik zit(half gevorderde 2) dus het eerste boekje had ik met een half uur uit. Verhaal was best interessant Ik hoop dat de volgende boekjes iets meer uitdaging zijn. Verder zeer tevreden.

Hallo Joke, dank voor je positieve beoordeling. Het is inderdaad voor iedereen lastig om precies te weten op welk niveau je zit. Ik denk zelfs dat dat niet helemaal mogelijk is, omdat iedereen per niveau toch een andere (persoonlijke) woordenschat heeft. Het beste wat je kunt doen als je een boekje uitkiest, is de voorbeeldpagina's bekijken om te zien hoe gemakkelijk je het kunt lezen. Ik hoop dat de andere boekjes uit je bestelling beter bij je pasten. En... als je niet tevreden bent (en de boekjes zien er nog ongelezen uit) mag je ze terugsturen!

Over The CI Bookshop

The CI Bookshop maakt talen leren gemakkelijker! Leesboekjes en lesmaterialen voor TPRS, TPR, CI en Dynamic Language Learning.