Handig om thuis te kunnen passen.

Snelle levering, netjes verpakt en goede, duidelijke service. Klein minpuntje, Belgische post nl- punten kunnen de code om te retourneren niet scannen. In Nederlandse punten, ging dit wel zeer vlot. Het product beveel ik zeker aan.

Wat een geweldig idee om pas sets te kunnen sturen. Rustig op mijn gemak de maten kunnen passen. Ik zat te twijfelen tussen 2 maten dus later nog een keer aangedaan om goed te voelen. En zo tot de goede maat gekomen. Geen verkoopsters die aan je om zitten te sjorren, heerlijk! Heb mijn sport bh nog niet geprobeerd tijdens het paardrijden, maar zoals ik er nu over denk ben ik er heel blij mee en wil ik niet weer anders. Alleen heb ik geen track & trace code ontvangen, heb via after pay besteld en wel een mail gekregen van after pay dat de bestelling is geplaatst en hoe het verder gaat met after pay maar geen verwachte leverdatum etc. Dat is het enige min puntje eraan. Alles wordt er bij geleverd om de overige bh's terug sturen, hoef zelf niks aan te melden en uit te printen.

Handige passet en leuk verpakt!

Dmv het kijken van het tv programma Beste Kijkers bij deze website gekomen. Daar zag ik de mogelijkheid een passet te bestellen. Lekker in de veiligheid van thuis je nieuwe sportbeha passen. Bestelling wordt mooi verpakt en ik ben erg blij met mijn nieuwe sportbeha. Ik ben hardloper en heb gekozen voor de Barcelona uitvoering. Deze zit echt heerlijk stevig! Een aanrader wat mij betreft!

Top service, mooiste en beste sportbh’s ooit!!

Wat een ontzettend goed bedrijf. Goede website ook. Ik sta helemaal achter het idee van echt mooie sportbh’s. Super klantgericht. Contact en levering verlopen snel, je wordt uitgebreid geholpen en goed geadviseerd. De sportbh’s zijn echt prachtig, nog nooit zulke mooie bh’s gezien! Hier voel je je tenminste echt ‘mooi’ in. De bh’s zijn van hele mooie en goede kwaliteit. Zitten heerlijk en ondersteunen perfect. De kleuren en het materiaal zijn ook super mooi, net als de gedetailleerde afwerking. Ik heb het model ‘Amsterdam’ in de kleuren light blue en violet ice. Ik ben actief in de springsport (paardensport). Ik heb geen hele grote cupmaat en omvang, maar ze ondersteunen ontzettend goed tegen alle schokken die ze op moeten vangen (van het springen, doorzitten, galop etc). Ik was eerst bang dat het er, bij dit model, niet in zou blijven zitten, maar daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Het zit allemaal stevig, maar zeker niet beknellend. Ook kun je dit model dragen met lagere shirtjes of tops, ook het lichte push-up effect vind ik mooi. Kortom, ik ben echt super enthousiast en blij dat ik dit top bedrijf heb ontdekt. Als ik weer een sportbh nodig heb ga ik die zeker weer bij Qlinn bestellen!!

Super pasvorm en goed stevig

De nu past prima en heeft een goede en stevige pasvorm. De banden op de schouder zijn mooi breed waardoor het niet snijd in de schouders.

Top service die pas set en een fijne Sport BH

Na bestelling een snelle levering. Het pakket ziet er goed uit. Het is prettig om de optie van de pas set te hebben dan kun je meerdere Bh’s passen. De bh heeft een goede pasvorm en biedt goede ondersteuning. Ook is het fijn dat er een waszak bij zit.

Product is perfect, webshop en afhandeling matig

Allereerst het product, sportbeha is perfect. Ik wil geen andere meer. De webshop en het doen van een bestelling vind ik rommelig. Misschien om mijn e-mailadres achter de @ geen standaard is als bijv. Outlook.com. Daardoor krijg ik, tenminste dat denk ik, geen orderbevestiging. De bestelling komt wel door, vervolgens krijg ik twee soorten van track en trace. Één zou ook genoeg zijn. Als laatste is e-mail die leidt tot deze waardering, erg rommelig. Eerste deel is, ICT technische code taal. Later is er wel tekst te lezen. Komt erg knullig over. Maar niets weerhoudt me om toch in de toekomst weer een bestelling te plaatsen, want de levering is snel.

Pluspunten

Super service en onwijs snelle levering.

Ga zo door.

Pluspunten

Super schneller Versand nach Deutschland, tolle Produkte auch für kräftige Menschen.

Keine.

Pluspunten

Snelle levering, via de chat goed geholpen, producten netjes verstuurd

Bij een passet een evt 2e maat aan kunnen geven, als je twijfelt welke maat je moet nemen.

Pluspunten

Goede en snelle levering passets erbij perfect achterafbetaling ook een pluspunt!

Pluspunten

Duidelijke webdite met snelle service

Ik krijg (ongevraagd) maar heel lief bedoeld een bovenarmband waar mijn gsm in past. Deze gebruik ik niet en ligt dus nu ergens in de kast.

Pluspunten

Snelle levering. Duidelijke uitleg bij de pas - set.

Pluspunten

meedenken, snel reageren en ondanks dat ik de spullen heb geretourneerd beveel ik dit bedrijf zeker aan. Helaas paste het niet goed.

Pluspunten

Snelle levering. Blij verrast over de luxe verpakking en ongevraagde extra's. Maat is goed. Super kwaliteit.

Pluspunten

Pluspunten

Keurig verpakt pakket ontvangen.

Pluspunten

Passet, snelle levering, achteraf betalen

Geen!

Pluspunten

Super snel en netjes ingepakt echt perfect.

Pluspunten

Snelle, correcte levering, passet is ook handig, prachtige sportbh's die heerlijk zitten, kortom zeer tevreden!

Pluspunten

Kwalitatief goede artikelen, zorgvuldige zending

melding track and trace zou fijn zijn

Pluspunten

Wat een mooie bh’s en zo functioneel

Nvt

Pluspunten

Vlotte levering, mooi verpakt en fijn advies bij vragen over de pasvorm.