Filters

10

Had ik dit maar eerder geweten!

Fantastische sport BH, niet te vergelijken met de de merken die ik had. Veel meer steun en een mooi vrouwelijk silhouet als ik op het paard zit ipv alles platgedrukt.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

Ondanks dat mijn bestelling niet volledig was toch alles snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle reactie en levering

fijn dat je met iemand kan chatten, en dat je een proefpakket met meerdere maten kunt bestellen. het zou wel fijn zijn als er een mail komt als de retour gestuurde spullen weer terug binnen zijn

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Linda, Bedankt voor uw review! Voorheen hebben we dit inderdaad gedaan, echter nooit reactie dus we zijn hier weer mee gestopt. Ik zal het overleggen. Veel sportplezier!

10

Geweldige service

Geweldige service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Fijn dat er een pas collectie werd meegestuurd. Dan kan je op je gemak passen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Mooie bh's. Gebruik ze voor het paardrijden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product, goede service.

Perfect voor de sportieve vrouwen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed en snel geleverd

Duidelijke site, perfecte service en snelle levering. Mijn volgende sportbh"s komen zeker weer bij Q-lijn vandaan!!

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goed

hele fijne service en wat zitten de bh's onwijs mooi verpakt ik was helemaal verrast

  • Aanbevelen? Ja
10

Top BH’s

Super service en de beste sportbh die ik tot nu toe heb kunnen vinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Fantastische service en goed meedenkend. Speciaal een compliment aan Bart, hij reageert snel, correct en overlegt prima..

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering en heel fijn product!

Goede uitleg over de maten en een super snelle levering! Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes verzorgd en snelle verzending

Mooie bh’s welke zeer comfortabel zitten ook bij de grotere maten

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Mooie spullen

  • Aanbevelen? Ja
10

Compleet verrast

Mijn pakketje was echt met zorg ingepakt, hartelijk dank hiervoor. En dan nog eens iets extra’s erbij, gewoon geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies via WhatsApp en snelle levering

Goed geadviseerd voor de maat via WhatsApp, prachtige sport bh en zit heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Freundlich,Schnell,sehr Hilfsbereit

Freundlich,Schnell,sehr Hilfsbereit und denken mit. Prima und die BH 's sitzen. Man merkt das das Personal viel Ahnung hat und mit denken. Hab mich riesig gefreut MfG Steffi

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Unkomplizierte und schnelle Lieferung

Die Sport BHs sind genauso, wie ich sie seit langem suche. Ich bestelle bald wieder.

  • Aanbevelen? Ja
8

Super sport bh

Geeft goede steun en is ook nog mooi!

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwaliteitsproduct icm service

Mooie kwalitatieve producten! Bestelgemak, betaalgemak én in no-time in huis. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede duidelijkheid Over pas set

Erg blij met de mogelijkheid van de pas set. Helaas geen bh gehouden maar dat lag zeker niet aan het product. Mijn borst vorm is anders.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede pasvorm, uitstekende service En een cadeautje om uit te pakken ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service en snel!

Snelle levering. Had een passet besteld maar bepaalde maten waren niet meer beschikbaar in de gevraagde kleur hebben ze toch netjes bijgestoken in een andere kleur zodat je het toch kan passen. Ook qua retourzending goed meegedacht waar je de niet behouden items makkelijk kon terugzenden. Heel goede service. Mooie bh's en slipjes en bovenal ook nog eens mooi verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Persoonlijk zou ik, omdat ik wat zwaarder gebouwd ben, een maattabel erg prettig vinden of een filmpjes waarin uitgelegd wordt wat je moet voel voor de juiste pasvorm. Het was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen ondersteuning en raar retourbeleid

De sportbeha's zien er mooi uit, echter zijn ze totaal niet stevig en geven ze niet voldoende ondersteuning. Daarnaast zijn de producten na twee maand pas retour vermeld ivm een ontbrekend niet bestelde telefoonhouder waardoor alle beha's in rekening werden gebracht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste S Holten, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. U heeft via Bol.com een bestelling geplaatst welke niet volledig retour is gekomen. We hebben u hierover de dag van retourontvangst gemaild, zonder reactie, daarom kon de retour niet verwerkt worden bij bol.com. Uiteindelijk heeft u aangegeven dat de bestelling mogelijk toch niet volledig retour is gekomen, en dat u het verschil zou vergoeden, wat uiteindelijk ook door u gedaan is. Ons inziens niet meer dan logisch en fijn dat het zo opgelost kon worden. Q-LINN

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd