Kwaliteitsproduct icm service

Mooie kwalitatieve producten! Bestelgemak, betaalgemak én in no-time in huis. TOP!

Goede duidelijkheid Over pas set

Erg blij met de mogelijkheid van de pas set. Helaas geen bh gehouden maar dat lag zeker niet aan het product. Mijn borst vorm is anders.

Goede pasvorm, uitstekende service En een cadeautje om uit te pakken ;)

Super goede service en snel!

Snelle levering. Had een passet besteld maar bepaalde maten waren niet meer beschikbaar in de gevraagde kleur hebben ze toch netjes bijgestoken in een andere kleur zodat je het toch kan passen. Ook qua retourzending goed meegedacht waar je de niet behouden items makkelijk kon terugzenden. Heel goede service. Mooie bh's en slipjes en bovenal ook nog eens mooi verpakt!

Goede service!

Persoonlijk zou ik, omdat ik wat zwaarder gebouwd ben, een maattabel erg prettig vinden of een filmpjes waarin uitgelegd wordt wat je moet voel voor de juiste pasvorm. Het was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Geen ondersteuning en raar retourbeleid

De sportbeha's zien er mooi uit, echter zijn ze totaal niet stevig en geven ze niet voldoende ondersteuning. Daarnaast zijn de producten na twee maand pas retour vermeld ivm een ontbrekend niet bestelde telefoonhouder waardoor alle beha's in rekening werden gebracht.

Beste S Holten, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. U heeft via Bol.com een bestelling geplaatst welke niet volledig retour is gekomen. We hebben u hierover de dag van retourontvangst gemaild, zonder reactie, daarom kon de retour niet verwerkt worden bij bol.com. Uiteindelijk heeft u aangegeven dat de bestelling mogelijk toch niet volledig retour is gekomen, en dat u het verschil zou vergoeden, wat uiteindelijk ook door u gedaan is. Ons inziens niet meer dan logisch en fijn dat het zo opgelost kon worden. Q-LINN

Super snelle service zelfs op zondag antwoord op de mail

Mooie pasvorm..fijne stof..genoeg ondersteuning voor bij het paard rijden.

goed ingepakt!

sinds ik de q-linn lingerie heb aangeschafd ervaar ik deze zeer positief, alles zit goed ingepakt waardoor je tijdens het paardrijden geen last hebt van beweegbare delen. oftewel super! buiten het fijne gebruik staat het natuurlijk ook onwijs mooi en zul je bij sommige niet eens zeggen dat het sportbh's zijn! oftewel mooi en functioneel!

Snelle en correcte service. Goed product

Met after pay een passet besteld. Snel in huis, thuis passen en retour gedaan. Binnen een dag correctie op het bedrag bij after pay. Mooi afgewerkt en comfortabel product. Goede ondersteunende sport bh voor 't paardrijden.

Snelle service, top die passer ice, complimenten. Goed bereikbaar, snel verzonden

Snel, mooi, helder en goede chatcommunicatie

Snel, helder, goede communicatie. Binnen 1 dag in huis! Zeer mooi product, fijne stof. Mooie kwaliteit

Super service en snelle levering

Ze denken mee met de passervice en uniek dat dit aangeboden wordt.

Prettige winkel en mooi product

Wat een prachtige BH en wat een functionaliteit. Ze maken waar wat ze schrijven. Eindelijk iets moois en goeds voor de paardensport

Super fijne bh tijdens paardrijden en goede service door middel van een passet.

Ik heb op een beurs de eerste keer kennis gemaakt met deze sport bh's. Gebruik al jarenlang de Barcelona tijdens het paardrijden. Dit model blijf ik zelf ook de beste vinden, wil geen andere meer!

Zorgvuldige levering

De levering was zorgvuldig. Product was met met aandacht ingepakt. Het is ideaal om een set om te passen te kunnen bestellen. Sportbeha's zitten toch net even anders dan de reguliere beha's. De beha is van heel goede kwalititeit qua pasvorm en zachte materialen. Sluit goed aan.

TollerBH

Perfekt fürs Reiten! Sitzt gut, schaut toll is und ist bequem! Sehr schneller Versand

Mooie producten en goede service

top!!!

de bh's zijn geweldig! vriendelijk geholpen en goede service.

Goede service super product

Snel geleverd, de bh is precies als gehoopt had ziet er mooi uit geeft veel steun en is ook als je niet sport goed te dragen onder normale kleding door de mooie pasvorm

Goede pasvorm, mooie uitstraling

Ik heb de sport bh Barcelona besteld, zeer goede pasvorm en zien er ook nog eens heel mooi uit! Ik doe dagelijks aan paardrijden en regelmatig aan hardlopen dus een goede, stevige bh is daarbij zeer gewenst.

Perfect , zeer zacht en comfortabel

Zeer snelle en goede levering . Zacht , comfortabel , voldoende steun , zeer mooie uitstraling voor een ( sportbeha )

Snel en fijn

Snel geleverd top product

Snelle en goede service

Snelle en goede service De beste sport lingerie die er is

Fijne webshop

Fijne webshop, duidelijke informatie over de producten. Verbeterpunt zou zijn dat als er iets niet op voorraad is, dit sneller te “updaten”.Voor de rest prima geholpen!

Top op heden een goede service.

Snelle reactie op vragen. Duidelijke uitleg bij de passet. Netjes verzorgd.