Super bh’s en goede service!

Hele fijne sport bh’s, ik wil nooit meer anders! Fijn dat je een passerie uit kan proberen zodat je zeker weten de goede maat hebt. Fijn bedrijf met goede service!

Snelle levering met persoonlijke aandacht. Er wordt echt met je mee gedacht.

Snelle levering en kwalitatief goed product!

Snelle levering en de sportbh gebruikt nu voor de eerste keer en zat fantastisch. Paardrijden zonder zadel met draf en galop was geen enkel probleem. Zeer tevreden!

Helaas niet fijn

De bh zit zo vreselijk strak terwijl mijn borsten los in de cups zitten. Bij een lingerie zaak mijn maten laten opmeten en dat was 90C Bij jullie 90B besteld, maar omvang is echt vreselijk straks. Ik had er 2 besteld dus stuur er 1 terug. Ik heb nml de andere wel gedragen om te kijken of het met dragen beter werd, maar absoluut niet. Het snijd ook in mijn oksels aan de voorkant. Dus een 95 zou dat nog meer doen

Beste Judith, Jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de sportbeha. U schrijft dat u zich heeft laten opmeten bij de lingeriezaak, dat is goed! In de omschrijving staat echter heel duidelijk dat het model Cannes erg krap valt in de omtrek, dus dat u een omtrek maat ruimer moet bestellen. Daarnaast adviseren we altijd om de PASSET te bestellen. Als u maar 1 van de 2 punten gelezen had, dan was de irritatie waarschijnlijk een stuk minder geweest... De optie PASSET is juist bedacht om in 1 bestelling altijd de juiste pasvorm te ontvangen, en met gratis retourlabel voor de overige items. Daarnaast is er natuurlijk altijd de optie 'chat', 'email' en 'tel' op de website om bij twijfel of vragen contact op te nemen. Jammer dat u ons door zo een onnodige fout aan uw zijde een slechte review geeft!

De passet kwam snel en bevatte genoeg om mijn keuze uit te kunnen maken. 1 Maat was niet meer leverbaar en daar heb ik 1 tip over: voeg 'm dan toe in een andere kleur, zodat je in ieder geval die maat kunt proberen.

erg goed

Snelle levering, Mooi verpakt en met mooie grote waszak erbij.

Ben erg tevreden over de passet. Rustig thuis passen en de rest weer in de doos, retoursticker erop en weer versturen. Geld ook weer binnen paar dagen terug. Gaan we vaker doen.

Snelle levering pas set werkt super

Mooie passervice

Mooi dat ze een pas service hebben..helaas voor mij paste ze alle 5 niet..

Supersnelle levering.

Ik moest iets ruilen, dit toegelicht via de mail. Werd direct actie ondernomen.. Super tevreden!

Klantvriendelijk

Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en behulpzaam bij een eventuele retourzending door al een mogelijk inleveradres op het retourformulier te vermelden.

Goede service en uitstekende kwaliteit

Service met een hoofdletter S

De eerste keer dat ik iets bij q-linn bestel. Naast de mogelijkheid om een passet te ontvangen en natuurlijk het product zelf is de service bijzonder. En dan natuurlijk in positieve zin. Het pakket is keurig verpakt, de bestelde maat in een nette verpakking incl waszak geleverd. Bij het retoursturen van de pasmaten zag ik op het retourformulier een persoonlijk bericht. Ik werd keurig geattendeerd op de dichtstbijzijnde PostNL locatie waar ik het retourpakket kon afgeven.

Super pasvorm en super service!!

Ben zeer tevreden over q-linn, heb inmiddels vijf bh’s en eindelijk een goed passende en stevige bh, de service is geweldig, had een ander soort besteld en kreeg een mailtje dat de pasvorm anders was en gelijk een suggestie met de juiste maat, kortom superservice en zeer deskundige mensen

Hele snelle levering en netjes verpakt overal was zakken bij geleverd en nog extra attentie erbij geleverd , en het zit ook nog heerlijk , kortom super !!

Prima service aleen mis ik een retourbon in het pakketje

Goed geholpen ook bij misplaatst pakket. Ik zou graag een retour bon willen ontvangen met een adressticker

Na chat contact, BH uit gezocht en besteld. Zeer fijne sport BH lijn Cannes, bandjes drukken totaal niet in de schouder en zakken niet af.

Mooie passet met leuke goodybags erbij

Snelle levering, prachtig verpakt in een mooie tas. Ook nog een mooie waszak erbij. Ik zeg; blijf dit doen! En ook de passets; ideaal!!

Mooie artikelen. Goede service

Super service en topproducten!

De passet besteld, die in goede orde aankwam. Erg goede kwaliteit en pasvorm! Toelichting en retourlabel zaten er al netjes bij. Aanrader!

Snelle levering, mooi product

geweldige service, snelle levering en meer dan een geweldig product!

Heb al vele malen verschillende bh,s gekocht. Maar altijd was het toch niet zo mooi en fijn en comfortabel. Maar nu heb ik het gevonden bij jullie!! Echt een geweldige bh en die zit superrrrrrrrrrrrrr Dusssss jullie hebben er een klant bij. Helemaal top

Top ervaring, goede service

Je krijgt er meerdere opgestuurd om te passen, die je past hou je en de rest stuur je terug, echt een super goede service

Twee hele mooie BH ‘s besteld De eerste levering was de maat niet goed Eigenlijk mijn eigen schuld want er stond netjes bij dat je 1 omvang maat groter moet bestellen als je huidige maat Maar ik was een beetje eigenwijs Q-linn heeft het binnen een paar dagen opgelost en mij advies gegeven en de juiste maat gestuurd Top service Een heel tevreden klant!!!!

Geweldig snelle service!!

Altijd zeer snel handelen vandaag besteld morgen zeker ik huis. Zee blij er de kwaliteitsvolle Bh’s