Handige passet en leuk verpakt!

Dmv het kijken van het tv programma Beste Kijkers bij deze website gekomen. Daar zag ik de mogelijkheid een passet te bestellen. Lekker in de veiligheid van thuis je nieuwe sportbeha passen. Bestelling wordt mooi verpakt en ik ben erg blij met mijn nieuwe sportbeha. Ik ben hardloper en heb gekozen voor de Barcelona uitvoering. Deze zit echt heerlijk stevig! Een aanrader wat mij betreft!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service, mooiste en beste sportbh’s ooit!!

Wat een ontzettend goed bedrijf. Goede website ook. Ik sta helemaal achter het idee van echt mooie sportbh’s. Super klantgericht. Contact en levering verlopen snel, je wordt uitgebreid geholpen en goed geadviseerd. De sportbh’s zijn echt prachtig, nog nooit zulke mooie bh’s gezien! Hier voel je je tenminste echt ‘mooi’ in. De bh’s zijn van hele mooie en goede kwaliteit. Zitten heerlijk en ondersteunen perfect. De kleuren en het materiaal zijn ook super mooi, net als de gedetailleerde afwerking. Ik heb het model ‘Amsterdam’ in de kleuren light blue en violet ice. Ik ben actief in de springsport (paardensport). Ik heb geen hele grote cupmaat en omvang, maar ze ondersteunen ontzettend goed tegen alle schokken die ze op moeten vangen (van het springen, doorzitten, galop etc). Ik was eerst bang dat het er, bij dit model, niet in zou blijven zitten, maar daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Het zit allemaal stevig, maar zeker niet beknellend. Ook kun je dit model dragen met lagere shirtjes of tops, ook het lichte push-up effect vind ik mooi. Kortom, ik ben echt super enthousiast en blij dat ik dit top bedrijf heb ontdekt. Als ik weer een sportbh nodig heb ga ik die zeker weer bij Qlinn bestellen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super pasvorm en goed stevig

De nu past prima en heeft een goede en stevige pasvorm. De banden op de schouder zijn mooi breed waardoor het niet snijd in de schouders.

Top service die pas set en een fijne Sport BH

Na bestelling een snelle levering. Het pakket ziet er goed uit. Het is prettig om de optie van de pas set te hebben dan kun je meerdere Bh’s passen. De bh heeft een goede pasvorm en biedt goede ondersteuning. Ook is het fijn dat er een waszak bij zit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Product is perfect, webshop en afhandeling matig

Allereerst het product, sportbeha is perfect. Ik wil geen andere meer. De webshop en het doen van een bestelling vind ik rommelig. Misschien om mijn e-mailadres achter de @ geen standaard is als bijv. Outlook.com. Daardoor krijg ik, tenminste dat denk ik, geen orderbevestiging. De bestelling komt wel door, vervolgens krijg ik twee soorten van track en trace. Één zou ook genoeg zijn. Als laatste is e-mail die leidt tot deze waardering, erg rommelig. Eerste deel is, ICT technische code taal. Later is er wel tekst te lezen. Komt erg knullig over. Maar niets weerhoudt me om toch in de toekomst weer een bestelling te plaatsen, want de levering is snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service en onwijs snelle levering.

Ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super schneller Versand nach Deutschland, tolle Produkte auch für kräftige Menschen.

Keine.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, via de chat goed geholpen, producten netjes verstuurd

Bij een passet een evt 2e maat aan kunnen geven, als je twijfelt welke maat je moet nemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle levering passets erbij perfect achterafbetaling ook een pluspunt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke webdite met snelle service

Ik krijg (ongevraagd) maar heel lief bedoeld een bovenarmband waar mijn gsm in past. Deze gebruik ik niet en ligt dus nu ergens in de kast.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Duidelijke uitleg bij de pas - set.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

meedenken, snel reageren en ondanks dat ik de spullen heb geretourneerd beveel ik dit bedrijf zeker aan. Helaas paste het niet goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Blij verrast over de luxe verpakking en ongevraagde extra's. Maat is goed. Super kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig verpakt pakket ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Passet, snelle levering, achteraf betalen

Geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snel en netjes ingepakt echt perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle, correcte levering, passet is ook handig, prachtige sportbh's die heerlijk zitten, kortom zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwalitatief goede artikelen, zorgvuldige zending

melding track and trace zou fijn zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat een mooie bh’s en zo functioneel

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte levering, mooi verpakt en fijn advies bij vragen over de pasvorm.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ontzettend goede service! Bij een passet met afterpay als betaalmiddel heb ik uiteindelijk enkel de bh betaald die ik heb gehouden. Bh is van goede kwaliteit en zorgt voor een goede houding en stevigheid die ik met hardlopen wel kan gebruiken.

Er staat op de site geen verzendkosten... echter heb ik bij de betaling wel 3.95 verzendkosten betaald nadat de rest van de passet in mindering is gebracht. Dat was vooraf niet duidelijk, had wel gemogen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afhandeling van de bestelling. Bezorging correct en terugkoppeling van de vragen.

Meer verkooppunten bij evt lingeriezaken.

Over Q-linn.com

Filter op Taal