Fijne strings voor het paardrijden. Worden geleverd met een waszakje. Goede kwaliteit.

Hele mooie en fijne producten die ik dagelijks met veel plezier draag. En daarbij hebben ze een hele goede en adequate dienstverlening en klantenservice!

Top producten

Makkelijk besteld en snel ontvangen. Perfecte stevige sport beha's! Zeker wat prijzig, maar na mijn eerste bestelling dus nog een 2e gedaan. Super blij mee!

Fijn product

Ik zocht al heel lang naar een goede onderbroek voor het paardrijden. Het lijkt erop dat ik die nu eindelijk heb gevonden.

Super fijn sportondergoed, ik ben al jaren fan van Q-linn

Fijne pasvorm en goede ondersteuning. Ik gebruik al heel lang met veel plezier Q-linn sportbeha's. De prijs kwaliteit is erg goed!

Top bh’s voor iemand die ECHT high support wil!!

Ik was weer eens eigenwijs en probeerde een ander merk. Na passen en 2x springen ben ik overtuigd, Q-linn is voor mij de beste keus. Bh’s die goed zitten en doen wat ze zeggen, ondersteuning bieden tijdens het sporten

Super service. Denken met je mee. En alles is snel geregeld.

Duidelijke uitleg en netjes verzorgd

Prima webshop. Alles duidelijk en overzichtelijk. Super BH

Pas set, wat een top oplossing

Altijd het probleem dat je net niet de goede maat en/of kleur in de winkel kan vinden. Door de pas set kan je echt goed vergelijken. De Cannes zit echt super, ik kan geen racer back dragen, knelt de spieren in mijn nek af, gewone bandjes zakken vaak af... De Cannes blijft goed zitten, banden, lekker breed en zakken niet af tijdens het paardrijden.

Uitstekend!

Top kwaliteit top service!

Pas set is superfijn en handig, waardoor je de juiste maat kunt behouden

Mooi verpakt met wasbak, in totaal 5 BH’s, waarna je na het passen je keuze kunt maken en de andere BH’s kosteloos retour kunt sturen. Echt super service!

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf. Mooie bh’s. Uitstekende service en reageren snel op vragen.

Goed product fijne service!

De passet bleek ern uitkomst. Ik kwam toch op een andere maat uit, retour sturen en terugbetalen was in een wip geregeld. Product al gebruikt, zit erg fijn, heel degelijke kwaliteit.

Heel fijn dat je een passet kunt bestellen!

Ik heb een passet besteld en was zeer te spreken over de bh's. De maat die ik dacht te moeten hebben was niet de beste. Ik heb dus een andere gehouden en de rest netjes teruggestuurd. Echt heel handig!

Goede kwaliteit, snel verzonden en behulpzaam, aanrader!

Goed verpakt, extra waszak ook heel fijn!

Goede steun bij hardlopen én paardrijden

Al lange tijd ben ik op zoek geweest naar een goede sport-bh. Via een vriendin werd ik getipt op de Cannes van Q-linn. En hij voldoet aan alle verwachtingen. Geen zere schouders meer, geen heen-en-weer geschud van de "dames" en geen irritatie van de band. Kortom, voor mij een perfecte sport-bh bij marathons lopen en paardrijden.

Perfecte service

Al vele sportbeha’s gepast. Ook veel duurdere merken, maar het zat toch allemaal net niet. De passervice van Q-Linn is echt geweldig. Rustig op het gemakje passen en kijken welke maat het beste past. Ik ben gegaan voor het model Barcelona. Erg mooie sportbeha. Ondersteunt heel goed en alles zit goed ingepakt. Ik gebruik hem voor paardrijden. Het presentje en de waszak is erg leuk erbij.

Goede service en advies

Prima oplossing, die pas service. Het is toch maatwerk. Makkelijk terug sturen. Ik was wel wat laat, maar hopelijk accepteren ze het.

Toch juiste maat kopen

Het is inderdaad een heel fijne onderbroek om te dragen, maar ik heb toch spijt dat ik, zoals aangeraden, een maat groter heb gekocht, want hij verschuift nu een beetje omdat hij wat te groot is.

Gute Qualität für den Reitsport

Die Unterwäsche eignet sich durch das besondere Material und die nahtfreie Verarbeitung sehr gut für den Reitsport.

Dear Luisa, Thank you for your message. I've checked your order, it's ordered at Wednesday at 11AM and send out the same day. According to the DHL your desired delivery address is wrong, and therefore the delivery is 'on hold'. We will send you an email now to see if we can force a new delivery attempt. Too bad you critisize our company on this delivery issue. We have choosen to only deliver with DHL since this courier is usually fast and more correct compared to for example TNT. Hope you can revise the review once your parcel is delivered and you can check the quality of our products. Q-LINN

Bester Sport BH

Seit ich ihn bei der Fibo Messe gekauft habe, ist es mein lieblings Sport BH. Er sitzt richtig gut und hunderte Male waschen hat ihn nichts angetan. Super Qualität, schade, dass man diese nicht in Deutschland vor Ort kaufen kann. Viele Grüße

Een geweldige bh die je niet voelt

Wat een super bh! Voor mijn houding is het zeker een goed hulpmiddel maar wat mij nog blijer maakt dat je niet merkt dat je een bh aanhebt en toch doet hij zeker de ondersteunende werking.. dus zeker een aanrader!

Mijn BH is prima goede stof krijg er geen bultjes van het merk is Cannes Deep Red het is een sport BH.en fijn dat je eerst thuis kan passen. Ik ga er vast nog 1 bijbestellen goede service. Willie

Geweldige service en snelle levering

Ik ben altijd voorzichtig met online aankopen van bh's want ze vallen nu eenmaal niet allemaal hetzelfde. Bij q-linn kwam ik de passet tegen. Wat is dat fijn zeg! Heerlijk thuis passen en snelle levering. Ik heb de Cannes besteld. Deze valt aan de band wat krapper, dus een maat groter nodig. Maar hij zit echt heel erg lekker!

Geweldige Service

Wat een slim idee zo'n passet! Ik was helemaal in de war wat ik nu moest kiezen maar de qlinn customer service is geweldig. Ze hebben me geadviseerd een pas set te proberen en ik heb gekozen voor de Barcelona Olive. Super mooie en comfortable beha. Ik gebruik ze voor paardrijden. Super!