Doet zijn werk, maar slechte kwaliteit.

Ik heb in juni twee broekjes besteld (Ladies Boxer Olive en Ladies sport boxershort Violet Ice). Tijdens het paardrijden inderdaad geen last van schuren of irritatie, maar ze vallen volledig uit elkaar doordat alle lijmranden loslaten. Zo vaak draag ik ze niet, nog niet eens 1 keer per week. Dus ja, doet wat het moet doen, maar kwaliteit laat te wensen over.

Een cadeautje voor jezelf!!!

Supermooi product en verpakt als een cadeautje voor jezelf! Incl. megagrote waszak.

Snelle levering, keurig pakket

Levering kwam.snel, keurig persoonlijk briefje erbij, super!!

Prachtige bh’s, gelukkig heel veel maten, passets ideaal, vriendelijke mensen, keurige verpakking !

Ik heb leuke contacten gehad met Cindy. Ik had een paar probleempjes en dat heeft zij snel en heel vriendelijk geholpen. Zou als ik weer wat zou moeten hebben weer bij jullie bestellen. Groetjes Ramona Voorhof-Wilkens

Sexy functionele sportbh en goede service

Hele goede service, doen wat ze beloven! De sportbh is ook in mooie kleuren verkrijgbaar. Hij is heel stevig en bij een grote cupmaat blijft alles goed op zijn plaats zitten. Het is niet zo een saaie bh, maar je ziet er met deze bh heel sexy uit.

Fijne ladies sport boxershorts, maar snel kapot

Comfortabele sportboxers, heb er 3 van gekocht, 2 in de kleur Violet Ice en 1 in de kleur Antraciet om te gebruiken tijdens het paardrijden. Bij de Violet Ice lieten de gelijmde randen helaas al snel los waardoor er dus 'gaten' in zaten omdat ze overal in het midden los waren. Hierdoor gingen de broekjes ook te ruim zitten en kon ik ze niet meer aan. De Antraciet heeft het langer volgehouden maar ook daarbij laten de lijmnaden na een tijdje los. Dit ondanks we gewoon netjes de wasvoorschriften hebben gevolgd, maar ze slijten veel sneller dan mijn andere onderbroeken die ik voor het paardrijden gebruik. Erg jammer, maar wel fijn om te dragen tijdens het paardrijden. Helaas omdat de kwaliteit snel minder wordt en de lijmranden los gaan laten ga ik ze niet opnieuw aanschaffen.

Beste L, Bedankt voor je bericht en punt van verbetering. Ik heb nav je omschrijving en emailadres je bestelling opgezocht, deze is ruim 2 jaar geleden besteld (april 2020). Voor naadloze slips met lijmranden is dit niet heel slecht. Sindsdien zijn er echter nogal wat verbeteringen geweest aan de slips. Mocht je het toch nog eens willen proberen dan graag een mailtje zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Q-LINN

Heel klantvriendelijk

Passet besteld, juiste maat zat er niet tussen, na 1 mailtje , zonder gedoe , snel de goede maat toegestuurd gekregen. Fijne service

Goede service en snelle levering

Ben heel tevreden met het product en de service

snel en compleet geleverd

besteld en direct de volgende werkdag in huis

Fijne strings voor het paardrijden. Worden geleverd met een waszakje. Goede kwaliteit.

Hele mooie en fijne producten die ik dagelijks met veel plezier draag. En daarbij hebben ze een hele goede en adequate dienstverlening en klantenservice!

Top producten

Makkelijk besteld en snel ontvangen. Perfecte stevige sport beha's! Zeker wat prijzig, maar na mijn eerste bestelling dus nog een 2e gedaan. Super blij mee!

Fijn product

Ik zocht al heel lang naar een goede onderbroek voor het paardrijden. Het lijkt erop dat ik die nu eindelijk heb gevonden.

Super fijn sportondergoed, ik ben al jaren fan van Q-linn

Fijne pasvorm en goede ondersteuning. Ik gebruik al heel lang met veel plezier Q-linn sportbeha's. De prijs kwaliteit is erg goed!

Top bh’s voor iemand die ECHT high support wil!!

Ik was weer eens eigenwijs en probeerde een ander merk. Na passen en 2x springen ben ik overtuigd, Q-linn is voor mij de beste keus. Bh’s die goed zitten en doen wat ze zeggen, ondersteuning bieden tijdens het sporten

Super service. Denken met je mee. En alles is snel geregeld.

Duidelijke uitleg en netjes verzorgd

Prima webshop. Alles duidelijk en overzichtelijk. Super BH

Pas set, wat een top oplossing

Altijd het probleem dat je net niet de goede maat en/of kleur in de winkel kan vinden. Door de pas set kan je echt goed vergelijken. De Cannes zit echt super, ik kan geen racer back dragen, knelt de spieren in mijn nek af, gewone bandjes zakken vaak af... De Cannes blijft goed zitten, banden, lekker breed en zakken niet af tijdens het paardrijden.

Uitstekend!

Top kwaliteit top service!

Pas set is superfijn en handig, waardoor je de juiste maat kunt behouden

Mooi verpakt met wasbak, in totaal 5 BH’s, waarna je na het passen je keuze kunt maken en de andere BH’s kosteloos retour kunt sturen. Echt super service!

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf. Mooie bh’s. Uitstekende service en reageren snel op vragen.

Goed product fijne service!

De passet bleek ern uitkomst. Ik kwam toch op een andere maat uit, retour sturen en terugbetalen was in een wip geregeld. Product al gebruikt, zit erg fijn, heel degelijke kwaliteit.

Heel fijn dat je een passet kunt bestellen!

Ik heb een passet besteld en was zeer te spreken over de bh's. De maat die ik dacht te moeten hebben was niet de beste. Ik heb dus een andere gehouden en de rest netjes teruggestuurd. Echt heel handig!

Goede kwaliteit, snel verzonden en behulpzaam, aanrader!

Goed verpakt, extra waszak ook heel fijn!