Bester Sport BH

Seit ich ihn bei der Fibo Messe gekauft habe, ist es mein lieblings Sport BH. Er sitzt richtig gut und hunderte Male waschen hat ihn nichts angetan. Super Qualität, schade, dass man diese nicht in Deutschland vor Ort kaufen kann. Viele Grüße

Een geweldige bh die je niet voelt

Wat een super bh! Voor mijn houding is het zeker een goed hulpmiddel maar wat mij nog blijer maakt dat je niet merkt dat je een bh aanhebt en toch doet hij zeker de ondersteunende werking.. dus zeker een aanrader!

Mijn BH is prima goede stof krijg er geen bultjes van het merk is Cannes Deep Red het is een sport BH.en fijn dat je eerst thuis kan passen. Ik ga er vast nog 1 bijbestellen goede service. Willie

Geweldige service en snelle levering

Ik ben altijd voorzichtig met online aankopen van bh's want ze vallen nu eenmaal niet allemaal hetzelfde. Bij q-linn kwam ik de passet tegen. Wat is dat fijn zeg! Heerlijk thuis passen en snelle levering. Ik heb de Cannes besteld. Deze valt aan de band wat krapper, dus een maat groter nodig. Maar hij zit echt heel erg lekker!

Geweldige Service

Wat een slim idee zo'n passet! Ik was helemaal in de war wat ik nu moest kiezen maar de qlinn customer service is geweldig. Ze hebben me geadviseerd een pas set te proberen en ik heb gekozen voor de Barcelona Olive. Super mooie en comfortable beha. Ik gebruik ze voor paardrijden. Super!

Fantastisch comfortabel met veel steun

Jarenlang op zoek geweest naar een grote maat bh die naast dat deze heel veel steun geeft ook nog eens comfortabel draagt en nu eindelijk gevonden. Gevonden in de Cannes en de Barcelona. Ideaal dat je een passet kunt bestellen, dat werkt prima. Op een minpuntje in de levering werd wel goed en snel gereageerd. En als je contact zoekt denkt men mee, korte lijnen en snelle reacties.

Slechte service

Helaas was er niemand bij de klantenservice bereid om zich in te leven in mijn opmerkingen en vragen waardoor er ook geen passende oplossing meer mogelijk was. Blijkbaar mag je ook niet laten weten dat je teleurgesteld bent want dan zijn ze helemaal niet meer bereid om ook maar iets van een oplossing te zoeken. Spijtig,ik had werkelijk gehoopt een fijn bedrijf en een fijne bhlijn te vinden waar ik dan lange tijd op zou kunnen vertrouwen.

Geachte mevrouw Dorbeck, Tijdens de ruim 20 minuten chat zijn er 3 oplossingen aangereikt, deze werden 1 voor 1 door u afgekeurd. U heeft vervolgens de gebruikte beha met de passet retour gestuurd, maar wel de waszak etc. behouden. We hebben u gevraagd dit alsnog op te sturen, en dat we hier 4 euro voor rekenen indien u dit niet terugstuurt. Let wel, we hebben zowel de verzendkosten als de retourkosten volledig voor rekening genomen, een gebruikte en onverkoopbare beha retour genomen en u heeft de waszak behouden. Erg jammer dat je nu zowel via chat, mail, facebook als Kiyoh uw ongenoegen moet blijven uitspreken. We hopen dat deze hetze stopt.

passet is een mooie uitvinding met een prima BH als gevolg

Ik was al lang op zoek naar een goede stevige sportBH. Een tijdlang heb ik een vast merk gehad maar deze bleek steeds minder leverbaar. Een nieuwe zoektocht begon, maar dat is lastig. Bestellen, passen, verkeerde maat, retourneren en dit vele malen. In winkels hangen vaak geen grotere maten sportbh's. Via Social Media kwam ik Qlinn steeds vaker tegen en daar werd ook een passet aangeboden. Ideaal! thuis op je gemak passen, het verschil tussen de maten voelen en de juiste BH houden. Het is mij gelukt. Uiteraard moet ik nog gaan ervaren hoe het gebruik van deze BH in de praktijk is. Maar het voelt nu al helemaal goed. In het bestelproces had ik wat vragen maar die kon ik snel kwijt in de chat. Vriendelijk en snel antwoord. Dus ik heb een prima ervaring tot heden met Q linn. Op naar de hardloopervaring. Als deze ook goed is, dan zien jullie me zeker weer.

De allerbeste sport bh die er bestaat voor grote cup mate

De Cannes Bh is een unieke sport bh Die maximale steun geeft , ook aan grote cupmaten En hij zit ook nog eens comfortabel Ik Zou iedereen deze bh aanraden Ze weten niet wat ze missen

Super bh’s en goede service!

Hele fijne sport bh’s, ik wil nooit meer anders! Fijn dat je een passerie uit kan proberen zodat je zeker weten de goede maat hebt. Fijn bedrijf met goede service!

Snelle levering met persoonlijke aandacht. Er wordt echt met je mee gedacht.

Snelle levering en kwalitatief goed product!

Snelle levering en de sportbh gebruikt nu voor de eerste keer en zat fantastisch. Paardrijden zonder zadel met draf en galop was geen enkel probleem. Zeer tevreden!

Helaas niet fijn

De bh zit zo vreselijk strak terwijl mijn borsten los in de cups zitten. Bij een lingerie zaak mijn maten laten opmeten en dat was 90C Bij jullie 90B besteld, maar omvang is echt vreselijk straks. Ik had er 2 besteld dus stuur er 1 terug. Ik heb nml de andere wel gedragen om te kijken of het met dragen beter werd, maar absoluut niet. Het snijd ook in mijn oksels aan de voorkant. Dus een 95 zou dat nog meer doen

Beste Judith, Jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de sportbeha. U schrijft dat u zich heeft laten opmeten bij de lingeriezaak, dat is goed! In de omschrijving staat echter heel duidelijk dat het model Cannes erg krap valt in de omtrek, dus dat u een omtrek maat ruimer moet bestellen. Daarnaast adviseren we altijd om de PASSET te bestellen. Als u maar 1 van de 2 punten gelezen had, dan was de irritatie waarschijnlijk een stuk minder geweest... De optie PASSET is juist bedacht om in 1 bestelling altijd de juiste pasvorm te ontvangen, en met gratis retourlabel voor de overige items. Daarnaast is er natuurlijk altijd de optie 'chat', 'email' en 'tel' op de website om bij twijfel of vragen contact op te nemen. Jammer dat u ons door zo een onnodige fout aan uw zijde een slechte review geeft!

De passet kwam snel en bevatte genoeg om mijn keuze uit te kunnen maken. 1 Maat was niet meer leverbaar en daar heb ik 1 tip over: voeg 'm dan toe in een andere kleur, zodat je in ieder geval die maat kunt proberen.

erg goed

Snelle levering, Mooi verpakt en met mooie grote waszak erbij.

Ben erg tevreden over de passet. Rustig thuis passen en de rest weer in de doos, retoursticker erop en weer versturen. Geld ook weer binnen paar dagen terug. Gaan we vaker doen.

Snelle levering pas set werkt super

Mooie passervice

Mooi dat ze een pas service hebben..helaas voor mij paste ze alle 5 niet..

Supersnelle levering.

Ik moest iets ruilen, dit toegelicht via de mail. Werd direct actie ondernomen.. Super tevreden!

Klantvriendelijk

Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en behulpzaam bij een eventuele retourzending door al een mogelijk inleveradres op het retourformulier te vermelden.

Goede service en uitstekende kwaliteit

Service met een hoofdletter S

De eerste keer dat ik iets bij q-linn bestel. Naast de mogelijkheid om een passet te ontvangen en natuurlijk het product zelf is de service bijzonder. En dan natuurlijk in positieve zin. Het pakket is keurig verpakt, de bestelde maat in een nette verpakking incl waszak geleverd. Bij het retoursturen van de pasmaten zag ik op het retourformulier een persoonlijk bericht. Ik werd keurig geattendeerd op de dichtstbijzijnde PostNL locatie waar ik het retourpakket kon afgeven.

Super pasvorm en super service!!

Ben zeer tevreden over q-linn, heb inmiddels vijf bh’s en eindelijk een goed passende en stevige bh, de service is geweldig, had een ander soort besteld en kreeg een mailtje dat de pasvorm anders was en gelijk een suggestie met de juiste maat, kortom superservice en zeer deskundige mensen

Hele snelle levering en netjes verpakt overal was zakken bij geleverd en nog extra attentie erbij geleverd , en het zit ook nog heerlijk , kortom super !!

Prima service aleen mis ik een retourbon in het pakketje

Goed geholpen ook bij misplaatst pakket. Ik zou graag een retour bon willen ontvangen met een adressticker