Goede service en uitstekende kwaliteit

Service met een hoofdletter S

De eerste keer dat ik iets bij q-linn bestel. Naast de mogelijkheid om een passet te ontvangen en natuurlijk het product zelf is de service bijzonder. En dan natuurlijk in positieve zin. Het pakket is keurig verpakt, de bestelde maat in een nette verpakking incl waszak geleverd. Bij het retoursturen van de pasmaten zag ik op het retourformulier een persoonlijk bericht. Ik werd keurig geattendeerd op de dichtstbijzijnde PostNL locatie waar ik het retourpakket kon afgeven.

Super pasvorm en super service!!

Ben zeer tevreden over q-linn, heb inmiddels vijf bh’s en eindelijk een goed passende en stevige bh, de service is geweldig, had een ander soort besteld en kreeg een mailtje dat de pasvorm anders was en gelijk een suggestie met de juiste maat, kortom superservice en zeer deskundige mensen

Hele snelle levering en netjes verpakt overal was zakken bij geleverd en nog extra attentie erbij geleverd , en het zit ook nog heerlijk , kortom super !!

Prima service aleen mis ik een retourbon in het pakketje

Goed geholpen ook bij misplaatst pakket. Ik zou graag een retour bon willen ontvangen met een adressticker

Na chat contact, BH uit gezocht en besteld. Zeer fijne sport BH lijn Cannes, bandjes drukken totaal niet in de schouder en zakken niet af.

Mooie passet met leuke goodybags erbij

Snelle levering, prachtig verpakt in een mooie tas. Ook nog een mooie waszak erbij. Ik zeg; blijf dit doen! En ook de passets; ideaal!!

Mooie artikelen. Goede service

Super service en topproducten!

De passet besteld, die in goede orde aankwam. Erg goede kwaliteit en pasvorm! Toelichting en retourlabel zaten er al netjes bij. Aanrader!

Snelle levering, mooi product

geweldige service, snelle levering en meer dan een geweldig product!

Heb al vele malen verschillende bh,s gekocht. Maar altijd was het toch niet zo mooi en fijn en comfortabel. Maar nu heb ik het gevonden bij jullie!! Echt een geweldige bh en die zit superrrrrrrrrrrrrr Dusssss jullie hebben er een klant bij. Helemaal top

Top ervaring, goede service

Je krijgt er meerdere opgestuurd om te passen, die je past hou je en de rest stuur je terug, echt een super goede service

Twee hele mooie BH ‘s besteld De eerste levering was de maat niet goed Eigenlijk mijn eigen schuld want er stond netjes bij dat je 1 omvang maat groter moet bestellen als je huidige maat Maar ik was een beetje eigenwijs Q-linn heeft het binnen een paar dagen opgelost en mij advies gegeven en de juiste maat gestuurd Top service Een heel tevreden klant!!!!

Geweldig snelle service!!

Altijd zeer snel handelen vandaag besteld morgen zeker ik huis. Zee blij er de kwaliteitsvolle Bh’s

Fijne stoffen

Fijne stoffen van de sport bh’s de brede bandjes zijn zeer comfortabel!

Fantastisch merk!

Super comfortabel product.Mooie verpakking en duidelijke informatie. Snel verzonden.Fijne communicatie ook betreft het retourneren en ruilen voor een andere maat.High class product voor een aantrekkelijke prijs!

Snelle levering en super zittende bh!

Ik heb de Barcelona ivm maat 85F. Mijn maat van bh's. Dus deze besteld. En wat een top bh. Zit heerlijk en stevig! Zeker met soorten, bootcamp, geen last! Nooit meer andere bh! Dames dit is absoluut een aanrader. Zo zacht en comfortabel!

Goede kwaliteit en een super service

De bh’s hebben echt een goede kwaliteit. Waren wat prijziger dan andere merken dus heb even getwijfeld of ik ze wel zou bestellen. Toch gedaan en echt heel blij mee. De service is erg goed. Mijn maat paste niet helemaal fijn, dit werd heel makkelijk opgelost door het bedrijf door ook een andere maat te sturen zodat ik kon proberen welke beter zat.

Super fijn ondergoed, snelle levering en super service

En fraai verpakt, met speciale was zak

Mooie kwaliteit en super service

Tevreden klant

klantvriendelijk en supersnel

Fantastisch de mogelijkheid van een pas set. Thuis alle maten gepast en uiteindelijk de juiste maat gehouden en de rest zo retour kunnen sturen. Dag 1 besteld, dag 2 geleverd, en de rest meteen retour gedaan. Met afterpay wordt het bedrag meteen na retourontvangst aangepast. dus je betaalt niet eens teveel! En ik ben een hele fijne sport bh rijker die top zit !

Fantastisch.

Heel mooi systeem met de passets. Daarbij: hele mooie passende sport bh. Ik ga hem gebruiken als bikinibovenstuk. Met dank!

Super comfortable. Perfecte steun.

Hele fijne sport bh

Geweldige service!! Super fijne sportbh!!

Ik werd goed geholpen via de chat. Gelijk antwoord en fijn advies. 2 passets besteld van de Cannes en de Barcelona. Ideaal is dit. Zo kan je goed vergelijken welke maat bh het fijnste zit. Uiteindelijk gekozen voor de Cannes. Geweldige bh voor paardrijden. Ook als je een grote cupmaat hebt.

Ik twijfel over de maat en krijg na de online chathulp meteen een andere maat toegestuurd om te vergelijken. Fijne service. BH Amsterdam ziet er prachtig en stevig uit.