Super snelle service zelfs op zondag antwoord op de mail

Mooie pasvorm..fijne stof..genoeg ondersteuning voor bij het paard rijden.

goed ingepakt!

sinds ik de q-linn lingerie heb aangeschafd ervaar ik deze zeer positief, alles zit goed ingepakt waardoor je tijdens het paardrijden geen last hebt van beweegbare delen. oftewel super! buiten het fijne gebruik staat het natuurlijk ook onwijs mooi en zul je bij sommige niet eens zeggen dat het sportbh's zijn! oftewel mooi en functioneel!

Snelle en correcte service. Goed product

Met after pay een passet besteld. Snel in huis, thuis passen en retour gedaan. Binnen een dag correctie op het bedrag bij after pay. Mooi afgewerkt en comfortabel product. Goede ondersteunende sport bh voor 't paardrijden.

Snelle service, top die passer ice, complimenten. Goed bereikbaar, snel verzonden

Snel, mooi, helder en goede chatcommunicatie

Snel, helder, goede communicatie. Binnen 1 dag in huis! Zeer mooi product, fijne stof. Mooie kwaliteit

Super service en snelle levering

Ze denken mee met de passervice en uniek dat dit aangeboden wordt.

Prettige winkel en mooi product

Wat een prachtige BH en wat een functionaliteit. Ze maken waar wat ze schrijven. Eindelijk iets moois en goeds voor de paardensport

Super fijne bh tijdens paardrijden en goede service door middel van een passet.

Ik heb op een beurs de eerste keer kennis gemaakt met deze sport bh's. Gebruik al jarenlang de Barcelona tijdens het paardrijden. Dit model blijf ik zelf ook de beste vinden, wil geen andere meer!

Zorgvuldige levering

De levering was zorgvuldig. Product was met met aandacht ingepakt. Het is ideaal om een set om te passen te kunnen bestellen. Sportbeha's zitten toch net even anders dan de reguliere beha's. De beha is van heel goede kwalititeit qua pasvorm en zachte materialen. Sluit goed aan.

TollerBH

Perfekt fürs Reiten! Sitzt gut, schaut toll is und ist bequem! Sehr schneller Versand

Mooie producten en goede service

top!!!

de bh's zijn geweldig! vriendelijk geholpen en goede service.

Goede service super product

Snel geleverd, de bh is precies als gehoopt had ziet er mooi uit geeft veel steun en is ook als je niet sport goed te dragen onder normale kleding door de mooie pasvorm

Goede pasvorm, mooie uitstraling

Ik heb de sport bh Barcelona besteld, zeer goede pasvorm en zien er ook nog eens heel mooi uit! Ik doe dagelijks aan paardrijden en regelmatig aan hardlopen dus een goede, stevige bh is daarbij zeer gewenst.

Perfect , zeer zacht en comfortabel

Zeer snelle en goede levering . Zacht , comfortabel , voldoende steun , zeer mooie uitstraling voor een ( sportbeha )

Snel en fijn

Snel geleverd top product

Snelle en goede service

Snelle en goede service De beste sport lingerie die er is

Fijne webshop

Fijne webshop, duidelijke informatie over de producten. Verbeterpunt zou zijn dat als er iets niet op voorraad is, dit sneller te “updaten”.Voor de rest prima geholpen!

Top op heden een goede service.

Snelle reactie op vragen. Duidelijke uitleg bij de passet. Netjes verzorgd.

Top service!!

Top bh's en erg vriendelijk personeel!

Niet een zin! 1 Woord SUPER!!!!

De perfecte bh! Niet alleen voor het sporten, maar ook voor mijn werk in de zorg. Ik ben zo blij dat ik dit merk heb ontdekt op Horse Event. Bestelling gedaan via de site. Vriendelijk geholpen als ik vragen had. Keurig opgestuurd en ontvangen. Heb de lingerie zaak bij ons buurt attent gemaakt op het merk zo blij ben ik en hoop van harte dat ze contact opnemen zodat ook andere deze prachtige en fijne lijn kunnen ontdekken en ervan genieten.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Via Google deze site ontdekt. Zeer mooie sport bh's ook eindelijk eens voor de grotere maten. Ik heb zelf 95 G. Ook mooi de flexibele beugel in de bh. Dit is een concept wat ik vind dat eigenlijk al jaren in alle bh's zou moeten, omdat bij mij geregeld beugels breken met alle ellende vandien. Tot nu toe erg tevreden over snelle levering en kwaliteit van het product. Ook leuk dat er een klein presentje in de verpakking zat en mooie waszakjes voor de bh's. Ik kom hier zeker terug als klant.

Handig om thuis te kunnen passen.

Snelle levering, netjes verpakt en goede, duidelijke service. Klein minpuntje, Belgische post nl- punten kunnen de code om te retourneren niet scannen. In Nederlandse punten, ging dit wel zeer vlot. Het product beveel ik zeker aan.

Wat een geweldig idee om pas sets te kunnen sturen. Rustig op mijn gemak de maten kunnen passen. Ik zat te twijfelen tussen 2 maten dus later nog een keer aangedaan om goed te voelen. En zo tot de goede maat gekomen. Geen verkoopsters die aan je om zitten te sjorren, heerlijk! Heb mijn sport bh nog niet geprobeerd tijdens het paardrijden, maar zoals ik er nu over denk ben ik er heel blij mee en wil ik niet weer anders. Alleen heb ik geen track & trace code ontvangen, heb via after pay besteld en wel een mail gekregen van after pay dat de bestelling is geplaatst en hoe het verder gaat met after pay maar geen verwachte leverdatum etc. Dat is het enige min puntje eraan. Alles wordt er bij geleverd om de overige bh's terug sturen, hoef zelf niks aan te melden en uit te printen.

Handige passet en leuk verpakt!

Dmv het kijken van het tv programma Beste Kijkers bij deze website gekomen. Daar zag ik de mogelijkheid een passet te bestellen. Lekker in de veiligheid van thuis je nieuwe sportbeha passen. Bestelling wordt mooi verpakt en ik ben erg blij met mijn nieuwe sportbeha. Ik ben hardloper en heb gekozen voor de Barcelona uitvoering. Deze zit echt heerlijk stevig! Een aanrader wat mij betreft!

Overveldsestraat 20 4841KX Prinsenbeek