Top product voor top prijs.

Zeer vlotte en efficiente communicatie met verkoper. Zeer correcte en snelle levering. Netjes verpakt.

Goede ervaring,

Snelle verwerking en afhandeling na telefonisch contact

Toegankelijke website en nette service

Ik had twee knie-braces besteld in de maten XL en L. De XL was niet op voorraad. I.v.m. Onze wintersportvakantie werd de L voor mijn echtgenote na een prettig telefonisch contact gelijk opgestuurd. Bedankt.

Vlotte levering van precies de brace die ik wilde hebben. Bedankt

Snelle levering en prima service

Ik had een maat te klein besteld. Na telefonisch contact de enkelbrace teruggestuurd en grotere maar gekregen. Binnen een week was alles geregeld

Vlot geleverd

Mooi product, doet zijn werk boven verwachting

Brace dier goed zijn wel

Te lang moeten wachten op het product.

Een patella knieband besteld, na 1 week niet geleverd. 2 x gebeld en ingesproken, maar ik werd niet teruggebeld. Toen maar een Whatsappje gestuurd. Al met al 2 weken op moeten wachten. De patella knieband doet goed zā€™n werk.

De kniebandage maat die ik eerst bestelde was niet op voorraad, maar wel door mij betaald. Heb de ā‚¬57.- nog niet terug! Heb inmiddels een maat kleiner besteld en geleverd gekregen.

Vlotte levering

Vlotte levering, netjes verzorgd. Product net zoals beschreven op de site.

Eerdere waardering niet geplaatst en nog steeds geen geld terug op retour!

Ik heb al een beoordeling gegeven vlak na ontvangst brace, maar zie hem er niet tussen staan. Ik was niet tevreden over patellaring en zij baleinen.

Vervelend dat de McDavid kniebrace niet aan uw wensen voldoet. Wij gaan dit terugkoppelen aan McDavid. Gisteren hebben wij je retour gestuurd kniebrace ontvangen. De terugbetaling is uitgevoerd. De betaling zal een deze dagen op je rekening verschijnen. Wij boeken het bedrag pas altijd terug als het retour gestuurd product bij ons binnen is en niet op het moment dat het terug gestuurd wordt. Vandaar dat er wat vertraging in zit. Onze excuses voor de vertraging. Uw eerdere beoordeling kunnen wij niet vinden. Wij hebben overigens geen invloed op dit systeem. Klantenvertellen.nl KiyOh is een onafhankelijk beoordelingssysteem dit door heel veel webshops in Nederland wordt gebruikt.

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Twee cold pack houders gekocht. In mijn veronderstelling dacht ik de beide cold pack houders inclusief gel te hebben gekocht. Dat was echter niet het geval. Direct gebeld met sportmedishop.nl. Kreeg ook inderdaad iemand direct aan de lijn, die het ook heel vervelend vond dat ik de advertentie niet goed had gelezen en bood mij onmiddellijk twee gel compressors geheel gratis aan. Inclusief gratis verzending. Dat vind ik nou gewoon helemaal top qua service. De volgende dag de gel ook thuis ontvangen en de combinatie cold pack houder en gel uitgeprobeerd. Fantastisch en veel beter dan al het geknoei met ijsblokjes, tape en washandjes. Ondanks de uitstekende service ook de beide producten zijn uitstekend. Dit bedrijf verdient een dikke dikke pluim šŸ‘šŸ‘

Goede service van de website!

Goede service, levering van product volgens afspraak. klantgerichte website!

Brace netjes op tijd in huis. Via de mail wordt je op de hoogte gehouden. Kan nog geen beoordeling geven bij eventuele retourzendingen en/of gebreken.

Goede service.

Goede ervaring, een aanrader!

Pluspunten

Snelle levering van de producten.

Pluspunten

Goeie website, snelle levering

Geen

Pluspunten

Prima kniebrace ontvangen. Uitstekende service en snelle levering! Super!

Pluspunten

Zeer vriendelijk en ze reageren snel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Tape is goedkoper, snelle bezorging.

De soort tape die wordt aangeraden omdat leukotape er niet is, is niet vergelijkbaar, verre van eigenlijk. En had liever een mailtje ofzo met een link naar de track and trace, wist niet dat die er was...

Pluspunten

Snelle en betrouwbare levering.

NVT

Pluspunten

Afgelopen week met braces een weekje geskiet. Van tevoren telefonisch contact gehad over welke braces hierbij passend waren. Voor het eerst in een aantal jaren geen pijn en vocht in de knie gehad. De brace is erg goed bevallen.

Pluspunten

snelle afhandeling . goed advies

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Service is ok

Over Blue 42 Sportbracestore.nl

Blue 42 sportmedische producten en sportmaterialen Twitter: @blue42_nl Facebook: Blue42NL blue42.nl sportmedishop.nl kinesiotapestore.nl desporttapestore.nl verzorgingskoffers.nl kinesiotapestore.de sporttapestore.de