Zowel de reeks als een pocket gekocht. Zeer tevreden!

Levering ging snel. Kan de boeken goed gebruiken voor de voorbereiding op m'n stages en coschappen. Veel afbeeldingen en klinisch redeneer schema's!

In een oogopslag alle informatie, heel handig samengevat.

Een fijne aanvulling voor in mijn boekenkast. Worden bijna wekelijks gebruikt om snel de essentie van een medisch onderwerp op te zoeken.

Geweldig naslagwerk

Een schitterend en compleet naslagwerk voor iedereen die een studie geneeskunde of verpleegkunde doet! Prettig leesbaar met duidelijke afbeeldingen en tabellen. Een echte aanrader

Prettige service en prachtige boeken op de plank!

Hele mooie pocket ontvangen, iets dikker dan verwacht "voor in de wittejas", maar ik zal hem alsnog meenemen. Ook erg fijn dat ik recent tegemoet ben gekomen met boek 1 van serie 2.0 nadat deze was gevallen en de kaft was gescheurd. Nogmaals bedankt daarvoor! Tip: de grote trefwoordenlijst (in boek 5) in alle boeken zetten, zodat je niet steeds boek 5 hoeft te pakken om te kijken in welk boek het wel staat.

Mooi, overzichtelijk

Beknopt doch duidelijk

Het compendium geeft op een overzichtelijke manier de belangrijkste dingen weer die je dient te weten na 6 jaar geneeskunde. Tijdens de studie is het heel fijn om zo'n overzichtelijk naslagwerk te kunnen gebruiken. Ik heb de eerste serie aangeschaft en zou eigenlijk de tweede serie ook willen, omdat die weer extra disciplines bevat en ongetwijfeld net zo of nog overzichtelijker zal zijn.

Zeer duiselijk en overzichtelijk

Makkelijk leesbaar en handelbaar

Mooie duidelijk boeken!

Super handig overzicht! Meer gebruikt dan ik dacht!

Eerst gebruikt voor m'n VGT's, maar daarna ook voor ieder coschap even het betreffende hoofdstuk opengeslagen. Erg handig en je gaat er lekker snel doorheen.

Toppie

Snelle levering, product voldoet aan de omschrijving. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

geweldig

boeken snel geleverd volgens afspraak

prima naslagwerk, snel up to date

een ding viel op dat de mantoux subcutaan wordt gegeven en dat moet zijn intracutaan

Snel, handig, heel veel omvattend.

Perfect boek om snel na te slaan en kennis op te frissen.

Ik heb erg veel aan de boekjes. Zeer goed hulpmiddel

Prettig in gebruik.

Uitgebreid en up-to-date.

De hele serie is een goede aanvulling op de nodige kennis in de gezondheidszorg. Ook voor Verpleegkundige is het een geweldig naslag werk.

praktisch

ik ben zeer tevreden van het compendium en zou het iedereen aanbevelen ! maar ik vind wel dat de behandeling redelijk beknopt is , bij de echte basis pathologiën vind ik dit wel jammer.

Mooi product, lange levertijd

De boeken zijn prachtig, als je ze eenmaal hebt. De levertijd op de site wordt lang niet gehaald. Besteld ruim voor de kerst, met de belofte ze binnen een week te leveren. Kreeg ze pas in het nieuwe jaar.

Fijn overzichtelijk naslagwerk

Als ambulance verpleegkundige werk ik als generalist in de acute hulpverlening. Af en toe kennis en achtergrond update is noodzakelijk. Even terug naar de basis en vandaaruit verder redeneren.

Lange levertijd. Geen informatie

Scheurkalender eind november besteld voor Sinterklaas. Door zelf contact op te nemen kwam ik er achter dat ze uitverkocht waren. Uiteindelijk pas net voor de kerst geleverd. Klanten worden echter slecht (niet) geïnformeerd. S.v.p. volgende keer jullie klanten proactief benaderen ook wanneer het geen leuk bericht is... nu geen cadeau voor Sinterklaas kunnen geven.

Fantastisch!

Compendium 2.0 besteld gezien ik laatste jaars verpleegkunde student ben, en op de ambulance wil werken. Op een zaterdagmiddag klokslag 16:30 besteld, en op maandagmiddag om 16:00 uur bezorgd. De boeken waren stevig verpakt en zijn in perfecte staat geleverd. Het bedrijf komt na wat ze zeggen. Voor 22:00 uur besteld is ook echt de volgende dag bezorgd (en in een weekend een dag langer) Ik zou dit bedrijf zeker willen aanbevelen aan anderen. Prijs/kwaliteit is ook zeer goed. Kortom; ga zo door! Een dik tevreden klant. Sven

Ideaal naslagwerk

Goed overzichtelijk, complete informatie. Ideaal als naslagwerk!

Mijn zoon, die geneeskunde studeert, was erg gelukkig met de boeken

Prima bedrijf, klantvriendelijk

Helaas klein min puntje. Per ongeluk 2 x hetzelfde product besteld, dus een st. Retour, na 2 weken nog geen bedrag retour op mijn rekening, jammer.

Super handig naslagwerk als je snel even wat wil weten.

Hoe zat het ook al weer. je kunt nu eenmaal niet alles paraat hebben. Googlen kan natuurlijk ook maar een boek (in dit geval 5 boeken) is en blijft fijn. Tevens zijn de boeken ook niet belachelijk duur.