Uitgebreid en up-to-date.

De hele serie is een goede aanvulling op de nodige kennis in de gezondheidszorg. Ook voor Verpleegkundige is het een geweldig naslag werk.

praktisch

ik ben zeer tevreden van het compendium en zou het iedereen aanbevelen ! maar ik vind wel dat de behandeling redelijk beknopt is , bij de echte basis pathologiën vind ik dit wel jammer.

Mooi product, lange levertijd

De boeken zijn prachtig, als je ze eenmaal hebt. De levertijd op de site wordt lang niet gehaald. Besteld ruim voor de kerst, met de belofte ze binnen een week te leveren. Kreeg ze pas in het nieuwe jaar.

Fijn overzichtelijk naslagwerk

Als ambulance verpleegkundige werk ik als generalist in de acute hulpverlening. Af en toe kennis en achtergrond update is noodzakelijk. Even terug naar de basis en vandaaruit verder redeneren.

Lange levertijd. Geen informatie

Scheurkalender eind november besteld voor Sinterklaas. Door zelf contact op te nemen kwam ik er achter dat ze uitverkocht waren. Uiteindelijk pas net voor de kerst geleverd. Klanten worden echter slecht (niet) geïnformeerd. S.v.p. volgende keer jullie klanten proactief benaderen ook wanneer het geen leuk bericht is... nu geen cadeau voor Sinterklaas kunnen geven.

Fantastisch!

Compendium 2.0 besteld gezien ik laatste jaars verpleegkunde student ben, en op de ambulance wil werken. Op een zaterdagmiddag klokslag 16:30 besteld, en op maandagmiddag om 16:00 uur bezorgd. De boeken waren stevig verpakt en zijn in perfecte staat geleverd. Het bedrijf komt na wat ze zeggen. Voor 22:00 uur besteld is ook echt de volgende dag bezorgd (en in een weekend een dag langer) Ik zou dit bedrijf zeker willen aanbevelen aan anderen. Prijs/kwaliteit is ook zeer goed. Kortom; ga zo door! Een dik tevreden klant. Sven

Ideaal naslagwerk

Goed overzichtelijk, complete informatie. Ideaal als naslagwerk!

Mijn zoon, die geneeskunde studeert, was erg gelukkig met de boeken

Prima bedrijf, klantvriendelijk

Helaas klein min puntje. Per ongeluk 2 x hetzelfde product besteld, dus een st. Retour, na 2 weken nog geen bedrag retour op mijn rekening, jammer.

Super handig naslagwerk als je snel even wat wil weten.

Hoe zat het ook al weer. je kunt nu eenmaal niet alles paraat hebben. Googlen kan natuurlijk ook maar een boek (in dit geval 5 boeken) is en blijft fijn. Tevens zijn de boeken ook niet belachelijk duur.

Mooi compleet boekwerk

Prima naslag werk met mooie afbeeldingen

Prachtige boeken !

Een 10 bestaat niet,, vandaar een 9 Zeer overzichtelijk en duidelijk !

Teleurgesteld maar dat is keurig opgelost door Compendium :-)

Ik bestel in november na een televisie uitzending de scheurkalender, dit ging soepel snel en gelijk betaald met iDeal. Was een Sinterklaas cadeautje. Scheurkalender is nog steeds niet binnen, hoop dat hij nog onder de kerstboom kan. Dat is gelukt, ik heb hem alsnog onder de kerstboom kunnen leggen en daarbij nog een extra presentje van Compendium, bedankt daarvoor!

slecht

De scheurkalender niet ontvangen. Na telefoontje van mijn kant hoorde ik dat de verzending van de scheurkalender vertraagd was. Tekortkoming van jullie kant dat jullie dit niet communiceren. De opmerking was dat het in ieder geval voor Kerst in huis was. Helaas was het voor ons een sinterklaascadeautje. Toen ik dat zei was de reactie 'ja jammer'. Dat vond ik dan weer een beetje jammer. Ik hoop inderdaad dat de scheurkalender nu in ieder geval snel geleverd wordt en dat jullie voortaan kenbaar maken dat bestellingen vertraagd zijn. met vriendelijke groet,. Judith van Ruller

Servicekosten /levertijd

De levertijd van de door mij bestelde scheurkalender is heel lang. (Waarschijnlijk minimaal 3 weken, levering zou deze week moeten plaatsvinden na bestelling op 24/11) Daarnaast vind ik het vreemd dat buiten prijs en verzendkosten ook nog "transactiekosten" worden berekend. Dit doen andere verkoopkanalen niet, daar kost de kalender € 18,45, t.o.v. € 21,63 bij Compendium Geneeskunde. Helaas zag ik dat te laat, anders had ik zeker niet rechtstreeks bij Compendium Geneeskunde besteld. Transactiekosten, een vreemde omschrijving voor een verkapte hogere prijs, niet netjes.

Een mooie samenvatting, ordelijk, alles in één boekenreeks.

Duidelijk overzicht van de belangrijkste kennis in het beoefenen van de Geneeskunde. Heel duidelijk en overzichtelijk uitgelegd. Ideaal voor de stages.

Mooi overzicht

Duidelijk helder

Top, goede service duidelijk eerlijk en tot op heden betrouwbaar

Zie bovenstaande zin.

Fantastisch stuk (monniken) werk!

Een geweldig naslagwerk dat mij zeer help bij het controleren van onderwerpen bij het ontwikkelen van medische e-Learning modules in het Haga Ziekenhuis in den Haag en mijn echtgenote helpt, als verpleegkundige in het Erasmus MC, bepaalde onderwerpen beter te begrijpen.

overzichtelijk, kort en bondig of kortom uitstekend

overzichtelijk, kort en bondig of kortom uitstekend

Prachtig

Wat een mooie en complete uitgave!!

Het slechtste wat ik ooit meemaakte

De aankondiging luidde: “vandaag voor 22u besteld is vandaag verstuurd” . Ik bestelde en betaalde mijn boeken op 5 nov. en vandaag op 27 nov. nog steeds geen boeken. Dit na 2x bellen en 2x mailen. Op de 1ste mail werd niet geantwoord, op de 2de beloofde men mij de boeken op 26 nov. Niet dus. Ik wacht nog steeds. Dat is de manier waarop zij met hun klanten omgaan.

Alles wat je moet weten beknopt en overzichtelijk in 5 boeken!

Ik ben nu serie 1 en serie 2 van het compendium. Als ik de boeken vergelijk zie ik dat deel 2 een stuk uitgebreider is. Er staat meer informatie in met name klinische informatie, anatomie en fysiologie. Na mijn mening zijn alle "basis" dingen die je moet weten in de geneeskunde aanwezig! Het was wel even wennen, ik vind deel 1 iets overzichtelijker dan deel 2. In deel 2 zijn sommige ziektebeelden verdeeld over meerdere pagina's. Maar dat komt ook omdat ik deel 1 veel gebruikt heb. Voor mij als Physician Assistant in opleiding is het een fantastisch boek zeker voor iemand met dyslexie is het beknopt en visueel ingesteld voor mij echt niet te missen. Deel 2 gaat mij weer goed van pas komen het komend jaar! Bedankt.

Aanwinst!

Goede aanvulling op de eerste editie. Vooral huisartsgeneeskunde en kindergeneeskunde zijn echt een aanwinst.

Erg snelle levering en mooi verpakt.