Helder, duidelijk en superfijn dat alles in een pocket staat!

Tijdens de coschappen superfijn dat je alles bij de hand hebt!

Super compleet zakboekje, mooi klein formaat .

Snelle verzending. In brievenbus afgeleverd.

Hele goede service

Boeken kwamen snel binnen + de service is heel goed en de medewerkers zijn erg klantvriendelijk :))

Duidelijk en overzichtelijk

Mooie en duidelijk, fijn om mee te werken.

Het perfecte boekje om mee te nemen op stage!

Het is een fantastisch boekje om bij de hand te hebben op stage. Je kan snel en eenvoudig een bepaalde topic opzoeken en alles staat duidelijk uitgelegd! Would reccomend!

Handig formaat.

Makelijk mee te nemen. Daarnaast worden de onderwerpen visueel en schematisch ondersteund. Dit boekje moet je gewoon hebben. It's a musthave!

Goed!

Mooi boek, snelle levering!

De Compendium pocket's zien er fantastisch uit en motiveren enorm om je stages goed voor te bereiden

De pocket's zijn heel gestructureerd, handig om mee te nemen en nodigen echt uit om erin te lezen. Het hele gezin grijpt mijn pocket's wel eens vast als ik ze ergens heb laten rondslingeren ;) Het is een geweldig handig naslagwerk. Ik grijp niet zo gemakkelijk terug naar mijn cursussen, maar wel naar de pocket's. Ze zijn ideaal om je kennis even op te frissen. Ze lezen vlot en je kan er snel gericht iets in opzoeken. Ik vind het ook een enorm voordeel dat er nu goede Nederlandstalige handboeken zijn, naast de vele Engelstalige cursussen.

Mooi overzichtelijk boek

Ben net begonnen met het boek en bijna alles staat er overzichtelijk in. Het formaat is ook lekker compact waardoor je hem makkelijk mee kan nemen. Veel ziektebeelden en tips.

TOPPRODUCT!

Ik ben zelf geen dokter, maar student remote paramedic aan het College of Offshore and Remote Medicine. Wij worden getraind om voor een groot stuk aan telemedicine te doen en instructies van artsen op te volgen. Deze boeken en pocketguides helpen daar enorm bij!

Mooi informatief en duidelijk boek

Het is een heel uitgebreid en duidelijk boek

Beschadigde pocket

Tevreden met de inhoud, zeer nuttig. Helaas was de kaft van de pocket al beschadigd en de hoekjes zijn kapot.

Snel, overzichtelijk en super kwaliteit

De boeken kwamen de volgende dag al stevig verpakt binnen. De kwaliteit van de boeken is zeer goed. Alle informatie is overzichtelijk en gestructureerd verdeeld over de boeken en daarmee perfect voor de geneeskunde student.

Op elke vraag van een staflid antwoorden dankzij de pocket

Mijn kennis gynaecologie was naar mijn mening onvoldoende aan het begin van de stage. Voor de start had ik amper tijd gehad om alle cursussen helemaal te herhalen! Dankzij een klein handboekje in de zak van je jas kan je tussendoor alles snel opzoeken waardoor je op quasi alle vragen van de stafleden kan antwoorden! Zo maak je direct een goeie indruk! Je voelt je direct een pak zelfzekerder!

Pocket is handig, past makkelijk in mijn zak!

Super snel in huis en pocket past makkelijk in mijn zak zodat ik altijd even iets kan opzoeken tijdens mijn co-schap. Ook de kleine kaartjes zijn erg handig … heel blij mee :)

Alles in 1, wat wil je nog meer

Ik kan niet meer zonder. Alles in 1, in een overzichtelijke pocket die je makkelijk wegstopt in je tas maar past zelfs in je jas!

Fijne naslagwerken voor in de praktijk

De grote boeken zijn ideaal om mee te studeren. De pocketversies (Huisartsenzorg en dermatologie) zijn perfect voor in de praktijk. Ze zijn fijn om te gebruiken tijdens of rondom een consult. Er staan veel ondersteunende afbeeldingen in en de informatie is kort en bondig beschreven. Heel blij mee!

praktisch en duidelijk

Een onmisbaar pocket waar ik snel mijn kennis kan opfrissen

Super snelle levering, goede kwaliteit zakboekjes. Blij hiermee.

Fan-tás-tisch!! overzichtelijk, helder, compact, I LOVE IT

Ik studeer voor PA in NIjmegen, en de compendium boeken zijn zó ovezichtelijk, helder en compact geformuleerd dat dit het studeren een stukje eenvoudiger maakt.. Best aanschaf sinds de start van de opleiding 10 maanden geleden.

Top die pockets, snelle levering ook!

Super pockets, super snelle levering ook. Pockets zijn erg handzaam in gebruik. Zijn beknopt maar volledig en bieden een zeer goede ondersteuning en voldoende achtergrond informatie. Kortom: IK BEN FAN!

Snel en duidelijk de informatie die ik zoek

Snel bij de hand en opzoeken van informatie die duidelijk beschreven staat

Heel overzichtelijk!

Fijn om een naslagwerk te kunnen gebruiken dat goed aansluit bij mijn studie en de lezer leert op een klinische manier na te denken.