De prijs (incl verzendkosten) niet waard

Erg duur voor wat je uiteindelijk krijgt Er is vrij veel tekst op een klein kaartje gezet, waardoor het lastig lezen is door de grootte van het lettertype (lettertype erg klein)

Boeken zijn geweldig, en goede klantencontact !

Heel leerzaam

Ik kan met die kaarten veel beter leren

Super tevreden

Mijn eerste bestelling was niet aangekomen, maar na dit de melden werden er onmiddellijk andere flashcards opgestuurd. Gisteren heb ik deze ontvangen en heel tevreden. Zo kan ik mezelf testen en mijn anatomie onderhouden.

Super duidelijk

Fijne duidelijke afbeeldingen om de essentie goed te begrijpen!

Veel te weinig kaarten

Uitstekend om mee te leren en werken.

Uitstekend om mee te leren en werken. Compliment.

Fijne, compacte pocket

De pocket is makkelijk in gebruik en daarnaast overzichtelijk. Hierdoor kan ik snel dingen terugvinden.

Echt geweldig hoe de flashkaarten zijn opgebouwd. Goed om naast je boeken erbij te hebben. Nu alleen nog de toets halen ;) Super snelle verzending

Mijn bestelling is nog niet compleet. Dus kan ik nog geen goede beoordeling geven.

Mijn bestelling niet compleet. Ik weet niet wanneer de rest van de bestelling komt. Ik had het fijn gevonden, daar iets meer informatie over te krijgen.

Beste Jannie, Wij gaan altijd voor de tien en topkwaliteit. Als u nog feedback heeft hoe wij de boeken of levering kunnen verbeteren, horen wij het super graag! Mogelijk heeft u een pre- order besteld. Wij hebben u een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Kornelis Team Compendium Geneeskunde

Ziet er goed en compact uit.

Ben benieuwd naar de andere drie delen die ik besteld hebt. Ik zal dan een complete beoordeling geven.

ziet er goed uit, ga er meteen mee aan de slag

snel geleverd en ook nog eens korting via MC

Mooie boekenreeks

De boeken bevatten veel info, beknopt maar volledig beschreven met goede illustraties. Aanrader, ook interessant voor paramedici.

Snelle levering, goede communicatie. Blij met het geleverde product!

Perfect!

Goede website, snelle bezorging, fantastische pockets!

Zeer handige tool

Zeer handige zakboekje om snel weer iets op te zoeken. Veel “ O ja” momenten. Kan niet achten op mijn volgende bestelling

De pockets zijn heel mooi. Er staat heel veel informatie in en zijn toch compact!

Snel en netjes. Mooie boeken

Snel en netjes. Mooie boeken. Erg blij mee

Voor werk op afdeling Vaatchirurgie onmisbaar

Erg blij met dit handige pocketboekje!

Mooi compact en volledig naslagwerk

...

Compact en overzichtelijk!!!

Super mooie en toepasbare pocket

Ik gebruik hem geregeld! En heb hem al kado gedaan aan familielid die met dr co-schappen is begonnen.

Goed, maar…

Helemaal goed kwaliteit. Een ding alleen: jullie zeiden dat jullie ronde randen zullen hebben. Maar dat heb ik niet gekregen voor mijn 3 chirurgie pockets

Correct verloop en de inhoud is zoals beloofd

Mijn eerste ervaring is een van verwondering, al jaren koop ik boeken maar deze vijfdelige reeks is een begrijpelijke synopsis van de deelaspecten van de geneeskunde zonder overladen de worden met niet essentiële informatie ( deze kan je immers terugvinden in meer specifieke literatuur). Voor mij is deze uitgave eentje die ik altijd heb gemist. Er werd ook aandacht besteed aan de fysieke eigenschappen van de boeken, degelijk afgewerkt)

Goede start van een nieuwe carrière

Onlangs deze boekenreeks aangekocht omdat ik veranderd ben van baan. In september ga ik pas in opleiding tot VS vaatchirurgie, en heb dus nog geen boekenlijst. Deze reeks is de perfecte basis. Allesomvattend en ideaal om in mijn inwerkperiode als naslagwerk te gebruiken. Ik ben ervan overtuigd dat ik deze reeks ook zeker gedurende de opleiding goed kan gebruiken en daarna.