Geweldige klantenservice

Na wat gedoe met beschadigde boeken hebben ze erg veel moeite in het herstellen van de fout gestoken. Daarnaast zijn de boeken natuurlijk prettig en heel handig als overzicht.

Uiteindelijk zeer tevreden over kwaliteit van de boeken

Zeer slechte ervaring met bezorging! Daarna is de klanten helpdesk niet bereikbaar! Na lang wachten, 2,5 week boeken toch ontvangen. Zeer tevreden over de kwaliteit van de boeken!

Bestelling pas na meer dan twee weken binnen

Uiteindelijk twee weken moeten wachten op mijn bestelling omdat ze eerst het onderzoek bij DHL wilden afwachten. Na aandringen van mijn kant is het pakketje uiteindelijk nogmaals verstuurd zonder de uitslag van het onderzoek bij DHL af te wachten. Ter compensatie is beloofd om de kosten van 1 boekje te vergoeden maar dat bedrag heb ik tot op heden (1 maand na belofte, er werd gezegd 3 weken wachttijd) nog niet ontvangen.

Zeer slecht

Bestelling gedaan op 5 oktober wat ik tot op heden nog niet ontvangen heb. Vreemd aangezien er op de website staat voor 22.00 uur besteld is vandaag bezorgd.

Onwijs goede en duidelijke samenvatting

Ook als dierenarts een erg leuke collectie boeken om te hebben

Heel duidelijk en verhelderend.

boeken ok, bezorging niet

Ik was niet thuis op moment van bezorging. Het pakket stond buiten voor de deur. totaal doorweekt door een stortbui net daarvoor. gelukkig waren de boeken enigszins verpakt in plastic waardoor de schade aan de boeken meeviel. Wel is het een groot bedrag om voor de deur te plaatsen. Pakket had bij de buren bezorgd moeten worden.

Snelle service, prachtige boeken

Snelle service en prachtige boeken

Beschadigde boeken + geen bereikbaarheid

Ik heb vanuit Compendium zelf (in de doos was het goed verpakt) beschadigde boeken opgestuurd gekregen. Op zich geen groot probleem maar sinds ontvangst heb ik meermalen geprobeerd contact op te nemen en ik krijg geen enkel respons. De klantenservice ligt er gewoon uit ofzo, neemt niemand op!

Goede service en mooie boeken!

De compendium boeken zijn erg fijn om in de lezen en leren. De service was ook erg goed, ik had de boeken de volgende dag al in huis!

Een hele positieve ervaring

Goed klantencontact Levering op tijd Komt heel betrouwbaar over

Heel handig overzicht van alle belangrijke leerstof!

Als student geneeskunde is het heel handig om op deze boeken te kunnen terugvallen! Ook om bepaalde zaken snel nog eens te herhalen voor een stage of praktijkoefening komen ze goed van pas.

Mooi, compleet, duidelijk, toevoeging op kennis, snel geleverd en goed verpakt.

Erg mooie boeken met een duidelijk inhoud die goed te begrijpen is. Voor een verpleegkundige zeer fijne toevoeging van kennis en diepgang voor het vak. Binnen 1 dag warden de boeken geleverd en netjes en stevig verpakt, waardoor het juist extra leuk is de mooie exemplaren te ontvangen en de doos te openen.

Echte aanrader!!

Geweldige boeken reeks voor mijn studie geneeskunde! Aanrader

Vlot afgehandeld. Boek was goed verpakt.

Vlot afgehandeld. Boek was goed verpakt.

Snelle verzending en voordeling

De verzending is echt top en vlug gelopen. De boeken zijn ook vrij voordelig vergeleken met andere aanbieders

Enorm handig kort overzicht van de kernpunten per discipline

Handig naslagwerk voor tijdens de bachelor en de coschappen. Ik zou het aan iedereen aanbevelen.

Mooi om cadeau te geven, absoluut geen geld verspilling

De boeken zien er heel goed uit en zijn supersnel geleverd. Over de inhoud van de boeken kan ik geen beoordeling geven. Ik heb ze gekocht voor een van mijn kinderen die aan de studie geneeskunde gaat beginnen.

Super boeken!

Had ik deze boeken maar eerder gehaald! Begin aan mijn 3e jaar geneeskunde, heb ze gehaald om kennis voor de voortgangstoets op te frissen, maar zijn zeker zeer handig naast de gewone studie! AANRADER

Snelle bezorging en hele mooie boeken!

Duidelijke website, bestellen ging makkelijk, snelle bezorging en hele mooie boeken. Handig om je weer in te lezen na promotieonderzoek.

Goed duidelijk overzicht

snelle levering. Overzichtelijk. Handig voor het voorbereiden van de VGT.

Exact zoals verwacht en snelle, degelijke service.

De boeken am sich heb ik inhoudelijk nog niet kunnen beoordelen wegens nog niet doorgenomen. De snelheid van levering alsook de zuiver materiële degelijkheid van de boeken zijn zeker wel pluspunten.

Levering beschadigde boeken rechtgezet

Heb eerst beschadigde boeken ontvangen, maar uiteindelijk alles kosteloos kunnen retourneren en correcte zending ontvangen.

Mooi en handig naslagwerk

De boeken zien er prachtig uit en informatie is gemakkelijk op te zoeken. Alles is heel overzichtelijk weergegeven. De boeken werden ook zeer snel geleverd.

Handig

Praktisch, handig, overzichtelijk