Snelle verzending en voordeling

De verzending is echt top en vlug gelopen. De boeken zijn ook vrij voordelig vergeleken met andere aanbieders

Enorm handig kort overzicht van de kernpunten per discipline

Handig naslagwerk voor tijdens de bachelor en de coschappen. Ik zou het aan iedereen aanbevelen.

Mooi om cadeau te geven, absoluut geen geld verspilling

De boeken zien er heel goed uit en zijn supersnel geleverd. Over de inhoud van de boeken kan ik geen beoordeling geven. Ik heb ze gekocht voor een van mijn kinderen die aan de studie geneeskunde gaat beginnen.

Super boeken!

Had ik deze boeken maar eerder gehaald! Begin aan mijn 3e jaar geneeskunde, heb ze gehaald om kennis voor de voortgangstoets op te frissen, maar zijn zeker zeer handig naast de gewone studie! AANRADER

Snelle bezorging en hele mooie boeken!

Duidelijke website, bestellen ging makkelijk, snelle bezorging en hele mooie boeken. Handig om je weer in te lezen na promotieonderzoek.

Goed duidelijk overzicht

snelle levering. Overzichtelijk. Handig voor het voorbereiden van de VGT.

Exact zoals verwacht en snelle, degelijke service.

De boeken am sich heb ik inhoudelijk nog niet kunnen beoordelen wegens nog niet doorgenomen. De snelheid van levering alsook de zuiver materiële degelijkheid van de boeken zijn zeker wel pluspunten.

Beschadigde boeken ontvangen, kosteloos retourneren tot nog toe niet gelukt

Ik heb vorige week beschadigde boeken ontvangen (verpakking was ook onaangepast aan zending) en probeer sindsdien om die kosteloos terug te sturen vanuit België, helaas tot nog toe zonder succes.

Mooi en handig naslagwerk

De boeken zien er prachtig uit en informatie is gemakkelijk op te zoeken. Alles is heel overzichtelijk weergegeven. De boeken werden ook zeer snel geleverd.

Handig

Praktisch, handig, overzichtelijk

Is cadeau voor zoon die gaat starten met geneeskunde. Ziet er prachtig uit

Inhoudelijk kan ik er niets over zeggen (ik heb het Compendium cadeau gedaan, ben zelf een geneeskundeleek). Maar de boeken zien er prachtig en stevig uit (ze zullen een paar jaar mee moeten!) en de levering was snel en stipt. De gratis scheurkalender was een mooie bonus.

Snelle levering en leuke kortingen!

Het totaalpakket besteld. Helaas was het niet mogelijk om het totaalpakket vast te ontvangen en later de scheurkalender van 2020 te ontvangen (die over 4 weken uitkomt), dat is het enige minpuntje. Voor de rest snelle levering en goede kortingen!

Boeken zien er mooi uit, jammer dat er in juli een scheurkalender van 2019 geleverd wordt.

Helaas is een hoekje van een boek beschadigd tijdens de bezorging. Dit is gemeld en daar komt geen reactie op van uw kant. Jammer.

Prachtige boeken

Goed en volledig naslagwerk! Lay-out is super

Positief

Mooie serie boeken.

Mooi en overzichtelijk

Prima afhandeling en overzichtelijke site. Wel jammer dat het niet helemaal duidelijk was dat de gratis scheurkalander die van dit jaar was en niet voor volgend jaar.

FANTASTISCHE SERIE

Ik ga dit jaar beginnen aan de opleiding geneeskunde! Hierdoor is mijn geneeskundigekennis 0,0. Als ik de boeken doorblader vallen mij een paar dingen op. Ten eerste, de inhoud is ontzettend overzichtelijk weergeven. Alles is makkelijk te vinden en goed uitgewerkt. Ten tweede, de vormgeving is echt geweldig! Alles zicht er super professioneel en mooi uit! Echt een aanrader zou ik zeggen! Ik zou de serie 100% AANBEVELEN!

Mooi cadeau

We hebben dit gegeven aan ons nichtje dat haar eindexamen heeft gehaald in geneeskunde gaat doen. Dit lijkt me een prima stapeltje boeken om te hebben bij die studie

Goede service !!

Had per ongeluk een verkeerde postcode opgegeven. Contact gezocht en de zending werd alsnog kosteloos verstuurd.

Ik ben overweldigd door de vele beknopte informatie en de prachtige afbeeldingen

Ik vind Compendium erg aan te raden. Gelijk alle vier de boeken besteld voor een compleet overzicht. Het was best een aanschaf, maar het is het dubbel en dwars waard!

Goede service, snelle levering

Vriendelijke, behulpzame medewerkers

Goede levering

Goede levering, leuk om te geven en met plezier ontvangen

Pluspunten

Mooie vormgeving van de boeken. Snelle bezorging.

Bij het verpakken is er echt mega veel plastic gebruikt. Ik snap dat het belangrijk is dat de producten netjes aankomen, maar misschien kunnen jullie er een stevige kartonnen envelop omdoen of opvullen met papier. Zeker in een tijd waarin mensen bewust zijn van het plastic probleem een fijn punt.

Over Compendium Geneeskunde