Snelle bezorging en de boeken zien er geweldig uit!

De bezorging was snel, de mensen hielpen gelijk en de boeken zien er netjes uit.

Uitmuntend

Geweldig, snelle service

Mooi overzichtelijk

Snel geleverd (niet de volgende dag zoals vermeld stond op de website, maar alsnog binnen 2 dagen) en een mooie pocket met overzichtelijke informatie. Differentiaaldiagnosen zouden duidelijker kunnen worden weergegeven op volgorde van incidentie/voorkomen of acuut handelen noodzakelijk.

fantastisch

Boeken snel binnen, netjes geleverd! Staat echt alles in, kan het direct gebruiken voor mijn casus te maken

Super fijne boekenreeks en een geweldige service!

Duidelijke en heldere tekst, plaatjes, tabellen ect. Alles wat je nodig hebt staat er in! Fijn om mee te studeren, maar ook om als naslag te gebruiken. De service is ook super! Er was 1 boek gescheurd tijdens het transport. Binnen 3 dagen had ik een nieuw boek binnen. Top!

Begrijpelijk en compleet

Ontzettend blij met mijn pockets! Handig om snel even iets op te zoeken.

Super handig!!

Heel handige pockets voor gebruik in de dagelijkse praktijk of tijdens stages/ co-schappen. Absolute aanrader als handig en compact naslagwerk

Handige pockets met mooie lay-out!

Ik kocht de pockets radiologie, huisartsgeneeskunde, acute geneeskunde en kindergeneeskunde. Deze zijn super handig voor de stages! Het geeft een mooi en compact overzicht van de disciplines. De mooie, kleurrijke lay-out met vele figuren maakt het nog duidelijker en mooier. Een echte aanrader!

Super chill!

Snelle bezorging, fijne boekjes, overzichtelijk en makkelijk. Nu flink aantal pockets thuis op de plank staan! Top dat ze elke dag bezig zijn om zichzelf te verbeteren met bijvoorbeeld medische informatie of bijvoorbeeld inclusiviteit. Beetje verslavend is het wel, je blijft maar bestellen !

Van deze site had ik eerder moeten weten!

De pocket boekjes zijn een super ondersteuning tijden mijn MANP opleiding! Van alle vakgebieden heb ik op deze manier snel de nodige kennis letterlijk op zak. Een echte aanrader voor iedereen in het medische vakgebied.

Handig en overzichtelijk

De pockets zijn erg handig en overzichtelijk, vooral ziektescripts zijn zinvol om te kunnen gebruiken. Practisch

Compleet

Compleet naslagwerk met alles wat ik nodig heb om mij verder zowel theoretisch als in de praktijk te kunnen verdiepen. Ook de pockets zijn een enorme aanrader om op de dienst mee te nemen, direct veel informatie in je hand beschikbaar! (Brecht, student verpleegkundige)

Prachtig illustratief boek

Mooie boeken waar je gemakkelijk uit kunt leren middels de afbeeldingen, tabellen en overzichten. Blij mee!

Overzichtelijk en handig

Fijne pockets om in je jas te dragen. Snel even iets opzoeken. Overzichtelijk en duidelijke uitleg met foto's en tekeningen.

Ideaal

Handig zakboekje met alle relevante informatie. Makkelijk in gebruik en toe te passen in de praktijk.

Goed!

Als verpleegkundige i.o. is dit ideaal voor mijn stage!

Helemaal top

Ideaal voor op de poli, helemaal om snel iets op te zoeken of even snel een DD op te stellen. Staat genoeg in om op te frissen!

compact & overzichtelijk

Het boekje is veel dikker en bevat meer info dan ik had verwacht. Is goed overzichtelijk. goed aanvulling als naslagwerk.

Handig en compacte informatie bijdehand!

Handig en compact voor de medische zorgverlener. Ik gebruik het dagelijks in de ggz waar het me zeer goed ondersteunt in somatiek. Heel tevreden!

Overzichtelijke info in handig formaat!

Fijn om binnen handbereik informatie beschikbaar te hebben in klein boekformaat. Makkelijk zaken in op te zoeken en handig in gebruik.

It was good.

Something went wrong with the order so I didn’t receive it on time and had to wait for a while but the team was pretty cooperative and they even called to explain the situation and clear the air. The very next day I received the books and I am so happy about them! It is worth what it costs.

bestelling niet gekregen!

ik heb tot op heden mijn betaalde bestelling niet binnen, niet mogelijk telefonisch contact te hebben met een klantenservice, dus je komt er nooit achter hoe de status is. Erg teleurstellend!

Makkelijk besteld en snel geleverd

Duidelijke bestelsite. Procedure correct verlopen. Prima verpakt.

Wat een verrijking...ook voor een verpleegkundige in spé.

Een aanrader voor verpleegkundigen in opleiding. Heerlijk om in weg te dwalen maar toch overzichtelijk om in combinatie met de flashcards me bij de les te houden! De mooie afbeeldingen maken het gelijk inzichtelijk. Hier ga ik nog heel lang plezier van hebben!

Handig en compact!

Ik vind het een zeer handig en informatief boekje waarin ik alle belangrijke informatie terugvind.