Niets te klagen!

Ik ben er helemaal blij mee!

Prachtig

Heel mooi beknopt boekje, interessant, leerzaam. Aanrader!

Fijne organisatie, snelle verzending en prima communicatie.

Tevreden over compendium geneeskunde.

Duidelijk

De uitleg is zeer duidelijk. Als verpleegkundige vind ik het zelf een meerwaarde omdat je veel bijleerd of zaken die verwaterd zijn terug komen. Leuke boek om te lezen. Voor verpleegkundige kan ik het zeker aanraden.

Uitgebreid zeer handig naslagwerk

Wat een uitgebreid en handzaam pocketboek. Heel makkelijk in gebruik, tevens tijden werk in je zak te bewaren. Goede duidelijke omschrijving. Ook op verpleegkundig niveau van toegevoegde waarde!

top boek

Als interventie verpleegkundige kan ik snel wat na slaan op medisch gebied als ik snel tot een conclusie moet komen bij een triage. Het boek is duidelijk, leest makkelijk en compact. Ik sleep het overal mee naar toe. Groet Lia Behr-Lahr.

Mooi cadeau

Mooie serie

Ik heb de boekenserie gekocht voor mijn zoon, eerste jaarsgeneeskunde. Het is een verjaardagscadeau.

Volgende week zal hij het krijgen. Het ziet er geweldig uit!

Geen telefonische contact mogelijk

Ik heb mijn bestelling opgehaald en in plaats van de reeks heb ik alleen een boek in het doosje en het is onmogelijk om jullie op te telefoon te krijgen. Wat een drama!!!!!!! Hoe kan dat?

ALLES staat er kort en duidelijk in uitgelegd!

Ik gebruik de pocket van pediatrie tijdens mijn stage op kinderoncologie. De medicatie, veel syndromen en de lijst met afkortingen heb ik al veel geraadpleegd. Thuis heb ik ook de pocket van neurologie en cardiologie. Ook over die 2 pockets ben ik zeer tevreden.

Heel handig op spoed

Heel handig op spoed als je even niet weet welke richting je uit moet met een casus.

Tekst is gedrukt in licht grijs waardoor minder goed leesbaar

Tekst slecht te lezen door lichte druk van de letters.

Superfijn overzicht!

Ter voorbereiding op mijn coschap kindergeneeskunde toch maar de pocket aangeschaft. Hij is een stuk dikker dan ik had verwacht maar er staan dan ook super veel in, ideaal zo heb ik de kennis in ieder geval altijd in mijn jaszak ;) Met name omdat kinderen geneeskunde zo breed is vind ik het erg fijn dat ik nu 1 duidelijk overzicht heb.

Uitgebreid genoeg maar beknopt, handzaam, compleet, volkomen relevant.

boekje psy niet ontvangen

beste VRIJ 10/3/823 ik heb de laatste bestelling :boekje psy. niet ontvangen. zou volgens postnl op zaterdag 4-3/23 om 17:51 besteld zijn. track 3STXAF1018161. niks ontvangen. HUGO LEFEBURE STROKAPELSTRAAT 2 2235 HOUTVENNE- HULSHOUT

Ontzettend blij mee

Mooie boeken om als verpleegkundig specialist in een huisartsenpraktijk aan de slag te gaan!

Overzichtelijk en gedetaileerde ilustraties, een echte aanrader.

Boeken zullen veelvuldig gebruikt worden tijdens studie en ook in de fase na de studie.

Erg handig, bespaart veel op zoek werk

Compact en basis wat je nodig hebt om een co-schap te doorkomen. Veel informatie in handbereik. Voor diepgang toch echt de grote boeken raadplegen

Prachtig uitgevoerd medisch naslagwerk

Onvoorstelbaar veel beknopte en relevante informatie met fraaie overzichten, tekeningen en foto’s. Boek 3 bevat een storende fout op blz 64 en 65: twee dezelfde foto’s van pityriasis versicolor (afbeelding 71 en 74). Op afbeelding 74 zou lymfoedeem van de oksel moeten zijn afgebeeld. Dat kan ik er niet op zien. Verder niets dan lof!

Helder en prettig te lezen

Goed beeld van de discplines; Aan de hand van de vragen cases wordt direct ook duidelijk, of de gebruiker van dit compendium, ook begrijpt wordt hij of zij gelezen heeft.

Veel gemak

Misschien ook een pocket serie aanbieden, net als de serie van 5 grote edities.

Duidelijk geschreven en de inhoud sluit aan op wat ik nodig heb

Ik ben er heel blij mee. Het ziet er mooi uit en duidelijke structuur goed in elkaar. Sluit inhoudelijk goed aan op wat ik nodig heb.

Meest overzichtelijke medische info ooit !

Geweldig goede en waardevolle pockets met de overzichten waarnaar ik altijd al op zoek was (huisartsgeneeskunde, acute geneeskunde en psychiatrie) Sluit optimaal aan op de praktijk.

Goed!

Goed compact en duidelijk geschreven!

Snelle levering, produkt zoals beschreven, goed verpakt, onbeschadigd ontvangen.

Marconistraat 16 3029AK Rotterdam

020 2246910