Zeer vriendelijke en professionele winkel

Veel kennis van zaken, uitermate vriendelijk en hulpvaardig.

Bovenstaande zegt al alles

Snel en netjes geregeld

Goede communicatie en uitleg over de levering en product. Super snelle levering !!

Passie

Na een hele tijd gestopt te zijn kwam ik toch weer terug bij Dampdaddy en was zeer blij verrast. Touwtje door de brievenbus om binnen te komen,eenmaal binnen word je begroet door een buitengewoon vriendelijke man die per onmiddelijk zijn kennis en passie voor het vapen over je uitstort. Het liefst bleef ik de hele middag kletsen en koffieleuten,en dat gaat zeker gebeuren,wat een fantastische kerel. Alle soorten en maten,geuren en kleuren aan smaakjes en een uitgebreid assortiment aan diy materiaal. Voor mij geen ander meer.

Ervaring en groot assortiment

Gewoon top ! Goede service geen haast verstand van zaken - groot assortiment.

Gezellig en groot assortiment

De nieuwe locatie gevonden. Een heel groot assortiment, goede service, lekker bakkie koffie en een gezellige babbel. Top.👍

Goede service en uitleg 👍

Heb weer goed aankoop advies gekregen en een lekker bakje koffie!

goeden service

goeden uitleg over zijn producten neemt de tijd vóór je

Altijd goed advies en vriendelijk

Zeer goede uitleg over de producten die er verkocht worden.

Uitstekend advies en gezellig!

Alle tijd wordt genomen om de klant goed te adviseren, en daarnaast is er ook voor terugkerende klanten alle tijd. Super.

Geweldig!!

Ik krijg altijd supergoed advies! En altijd een feestje om langs te gaan.. voel me als een kind in een snoepwinkel 😄

Meer dan goed

Supergoed advies en top service. En altijd een gezellig praatje.

top

goede uitleg over de producten veel kennis over de producten

Beste E-sigaret ervaring

Oprecht de beste service in vergelijking met de andere winkels in de buurt, online een goeie, snelle levering! Zeer ervaren eigenaar.

Een winkel met passie voor hun producten

Mijn ervaring is dat er je wordt behandeld met passie en dat er advies gegeven wordt wat de klant wil

Geweldige zaak en vriendelijke personeel

Mijn ervaring is dat ik zeer tevreden bent met Dampdaddy. Ik ben al heel lang klant en je krijg alle informatie en hulp die je nodig hebt om te gaan dampen, ze nemen de tijd voor je. Producten zijn goed en lekker, voor ieder wat wils. Ik kan het iedereen aanbevelen !!! Een woord het is een TOP ZAAK

Topper

De e smoker is een prima vervangende rookwaren inplaats van sigaretten en het is voordelig en je bespaart geld

Snelle levering, goede produkten

Snelle levering, goede produkten

Zeer vriendelijk en heeft goede uitleg.

Zeer fijne man een goede uitleg en wil zeker niet het vuil over je neus trekken. Echt waar ik ben super tevreden.

Prettig

Klein maar fijn. Leuke zaak.

top werd allemaal goed uitgelegd.

fijne uitleg

Hij neemt de tijd om alkes goed uit te leggen. Jammer dat de winkel dicht gaat

Gewoon top

Een man die weet wat je wilt en je op alle vlakken helpt

Zeer prettig

Hele vriendelijke man, super goed geholpen en nam de tijd om mij uitleg te geven. Hele prettige ervaring!

klant vriendelijk en vooral ook héél betrouwbaar

zéér goede contacten en daardoor blijft hij mijn leverancier de Klant is bij Dampdaddy KONING