Als nieuw is werkelijk als nieuw

Bijna 2 jaar terug een Samsung S7 'Als nieuw' gekocht. Op het toestel was geen krasje te bekennen. Tot de dag van vandaag nog steeds super blij mee. Toen ik een vraag had over mijn toestel werd er snel en goed per mail gereageerd. Kortom een uitstekende service en fijne prijzen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

iPhone 8 gekocht, super en vlot !

Via de website een iPhone 8 gekocht. Werd snel geleverd en alles werkt perfect. Supertoestel, zeer tevreden !

Uiteindelijk goed afgerond

Via een ander bedrijf gekocht, maar via Mobielalsnieuw geleverd. Ik kreeg eerst een telefoon die ik niet kon gebruiken. Met veel gedoe terug gestuurd. Duurde erg lang voor ik een nieuwe kreeg. Moest vervolgens vrij lang contact zoeken voordat ik het beschermhoesje kreeg wat er bij hoorde te zitten. Telefoon doet het prima, deel retourkosten terug gehad en als compensatie een powerbank. Eind goed, al goed.

Snel, duidelijk en kwaliteit

Super snelle levering. De website is overzichtelijk en duidelijk. De producten zijn fair geprijsd. Contact gehad met Floor. Ze was erg vriendelijk en gaf duidelijke uitleg. De haribo vond ik een leuke jeste! Top service!

Doen wat ze beloven

Via Surfspot (omdat ik nog veel punten had staan) heb ik een refurbished telefoon gekocht. Ik bleek daarna zaken te hebben gedaan met mobielalsnieuw.nl. De telefoon die ik besteld had kreeg ik ongeveer na een week geleverd. Hij was refurbished dus dat er nog stof van iemands broekzak in de USB-C connector zat en wat kleine sporen kon ik verwachten. Ik kreeg er gratis duitse vodaphone software bij die ik niet kan verwijderen. Een nieuwe telefoon van dit type wordt geleverd met AKG koptelefoon en een micro-usb naar usb-c adaptertje. Die zaten er niet bij. Daar heb ik wat over moeten mailen, maar uiteindelijk kreeg ik deze keurig nagezonden met daarbij vriendelijk contact. Als ik niet veel punten had staan bij Surfspot had ik waarschijnlijk een nieuwe telefoon gekocht, maar ik ben best tevreden met deze deal zo.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede excuses bij te late levering van product

Mijn ervaring met uw bedrijf is dat ik een telefoon heb besteld bij een verkoopsite (en dat die vervolgens door u geleverd werd) maar de actie was te succesvol en de levering was vertraagd. Flink balen natuurlijk. Ik ben al over de schok heen. Dit is meer dan drie jaar geleden. Bij de aanschaf van mijn huidige telefoon was er dan ook niet zo'n aantrekkelijke actie bij die leverancier en heb ik mijn telefoon ergens anders aangeschaft. Maar die mail met excuses die die verkoopsite stuurde (mede namens uw bedrijf). Man, ik heb hem nog in mijn inbox staan. Net weer even doorgelezen en alles kwam terug. Ik weet nog dat ik het aan mijn vrouw vertelde dat de telefoons later kwamen. Nou ja, zei ze toen. Fijn dat ze in ieder geval uitleggen wat er aan de hand is terwijl ze ons ANDERHALVE WEEK laten wachten. Ik geef u dus de sterren waar u op zit te wachten. Misschien niet waarvoor u wilt dat ze zijn maar we willen toch allemaal complimenten. Zelfs terwijl u er na drie jaar nog naar gaat vissen wil ik best nog even denken wat ik goed vond gaan. In uw geval was dat best een uitdaging. Het geven van een review is natuurlijk wel eigenbelang. Er zit een kans op een prijs ofzo aan vast. Dus 4 sterren voor mobielalsnieuw.nl. Ik beveel u niet aan aan anderen. Waarom niet? Omdat ik dat eigenlijk nooit doe. Iedereen zoekt zelf wel uit waar hij zijn spullen koopt. Daarnaast zou ik de naam mobielalsnieuw.nl echt niet zo op weten te hoesten. Misschien door naamsonbekendheid hoor. Een tip: gooi er een landelijke tv reclamecampagne met bekende Nederlanders en een pakkende tekst tegenaan. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vriendelijk contact, maar van het beloofde kwam telkens weinig.

Mijn bestelling werd vlot uitgevoerd, goed maar onvolledig. Er gingen weken overheen, veel email over en weer en tenminste nog een falende zending voordat het in orde was.

Goede Servië verlening

Tevreden over het algemeen, prettige en tijdige communicatie / berichtgeving.

Goede prijs

Prima telefoon voor een mooie prijs. Zo goed als nieuw.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beloven veel, komen dat ook na als je veel geduld kunt opbrengen

Refurbished telefoon besteld via een andere organisatie die met Mobiel alsnieuw samenwerkt. Dat was zeker niet gecommuniceerd. Telefoon die was besteld bleek niet leverbaar (maar was wel betaald), omdat met een redelijke bijbetaling een beter toestel geleverd zou worden ingegaan op dat aanbod van Mobielalsnieuw. Dit (extra) betaald, maar geen levering van een toestel. Pas na weken wachten en herhaaldelijk mailcontact is het toestel geleverd. De beloofde extra levering zat daar weer niet bij. Op punt gestaan formele klacht in te gaan dienen bij consumentenorganisatie. Het toestel dat uiteindelijk werd geleverd is uitstekend (niet van nieuw te onderscheiden op alle fronten, prima batterijduur), kortom niets op aan te merken.

Uitstekende kwaliteit

Refurbished telefoon besteld die wat gebruiksporen zou hebben, maar niets van te zien of merken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service. Telefoon vertoonde bij levering mankement, maar dat is snel opgelost.

Over de service van Mobielalsnieuw ben ik tevreden. Ik bestelde een refurbished toestel dat er bij ontvangst keurig uitzag - er bleek alleen een technisch mankementje te zijn. Telefoon teruggestuurd en na enige tijd kreeg ik het toestel hersteld en wel retour. Sindsdien geen enkel probleem meer gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn toestel, zag geen verschil met een nieuwe

Goed en snelle service, verder geen gebruik van hoeven te maken voor de vragen of klachten :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben heel erg tevreden over de bestelde Samsung S7 Edge.

Ben heel erg tevreden over de bestelde Samsung S7 Edge. Bestelling, betaling èn levering gingen probleemloos. Toestel was, zoals beloofd, als nieuw! CHAPEAU!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het was een fijne en goede ervaring m.

Ik vond de prijzen zeer fijn waardoor het lekker betaalbaar is. Alleen de bezorgtijden duurde langer dan verwacht werd dus daar heb ik bijna een week op gewacht. Voor de rest het product was compleet in de doos, alleen jammer dat er geen pinnetje inzat om je simkaart in te doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten, snelle levering, goede service.

Prima levering

Correcte afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

viel in eerste instantie tegen, het is later goed gemaakt.

Mijn eerste toestel moest ik vele malen opladen. nadat ik een klacht ingediend had heb ik het toestel met jullie medeweten teruggestuurd. Er werd mij verweten dat ik er mee onder de douche had gestaan, er vertoonden zich vochtplekken. Na veel gesteggel en boze mails kreeg ik na lang wachten een nieuw toestel. Dat is tot op heden naar volle tevredenheid. Ik moet eerst nog eens denken of ik wel ooit nog een toestel bij jullie neem, zulke rare beschuldigingen vind ik niet juist

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Heldere communicatie en lage prijs

Via Surfspot een iPhone 7 gekocht die niet gelijk leverbaar bleek. De website bleef goed communiceren en leverde het toestel uiteindelijk af met een klein extraatje. Telefoon is mooi, batterijduur valt echter tegen. Dit kan ook gewoon aan het toestel zelf liggen. Verder in uitstekende staat. Zou weer aankoop bij de winkel doen omdat ze een betrouwbare partij zijn en de prijzen relatief laag liggen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bereikbaarheid via de mail was prima. Telefoon zag er mooi uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mobiel zoals beloofd snel in huis. Zag er keurig uit. I.v.m. problemen met installeren ook contact gehad met medewerker via de mail. Snelle en prettige reacties op de gestelde vragen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige service, er is goed meegedacht.

Ongemerkt had ik een uitgelopen model gekozen (is inmiddels ook niet meer te bestellen), kreeg vrijblijvend de mogelijkheid om beter model te kiezen tegen de helft van de meerprijs. Bedankt voor deze service!

Prima geregeld

Prima geregeld

Aanbevelen

Heb voor mijn dochter een tijdje terug een telelfoon gekocht. Na een tijdje bleek de batterij niet goed te werken. Heb hem teruggestuurd en het probleem werd zeer vlot en netjes verholpen. Kreeg een nieuw batterij en dat viel nog onder de garantie. Prima toestel, mijn dochter is erg tevreden.

Hele fijne service !!

Zeer klantvriendelijk goede service,

Over Mobielalsnieuw.nl

Refurbished telefoon? Wij zeggen liever mobiel als nieuw. Ons aanbod is voor iedereen die denkt dat nieuw niet altijd beter is, maar wel een goede smartphone voor een fijne prijs wilt. Om onze naam waar te maken bieden we dezelfde service, kwaliteit en garantie die je krijgt bij de aankoop van een nieuwe telefoon. Het verschil tussen onze refurbished telefoons en nieuwe telefoons zit ‘m enkel in het uiterlijk. Elke telefoon die we aanbieden is volledig getest en schoongemaakt. Waar nodig worden er onderdelen vernieuwd. Denk aan een scherm of batterij. Heb je nog vragen of wil je samenwerken? Stuur dit dan naar vraag@mobielalsnieuw.nl

Filter op Taal