Geen contact mogelijk

Mogelijk is het bedrijf overgenomen want de 5 sterren die ik hier voorbij zie komen zijn ze op dit moment niet waard. Ik probeer al meer dan 6 weken contact te krijgen met de klantenservice nadat mijn iphone bij ontvangst niet goed bleek. Ik heb zelf moeten betalen voor de retourkosten en daarna niks meer vernomen ondanks meerdere mails/berichten van mijn kant. Vermoed dat ik mijn geld kwijt ben, bespaar jezelf alle moeite en ga naar iemand anders voor je refurbished producten.

Intens slechte service!

Wat een intens baggere service heeft dit bedrijf. Telefoon was defect bij levering en voor het retourneren mocht zelf betaald worden. Vervolgens al meer dan 6 (!) weken verder zonder iets te hebben gehoord over een terugbetaling. Klantenservice reageert nergens op, belooft terug te bellen en komt dit vervolgens niet na. Ik adviseer sterk om hier niet te bestellen! Je wilt denk ik niet weten hoe de service is als je een defecte telefoon hebt en deze gemaakt moet worden.

Waardeloze service

Precies na 1 jaar stopt de iPhone ermee. Telefoon opgestuurd, je krijgt geen enkele reactie van ontvangst of status van de reparatie. Voor contact kan je alleen mailen en moet er dus op die manier achter komen. Let op bij de garantie bepalingen in de kleine letters staat dat je een vergelijkbaar toestel krijg als die niet gerepareerd kan worden. Weken zonder telefoon dus en geen geld terug als je dus !!

Dag John, Vervelend dat je het zo hebt ervaren. Het toestel wat je hebt opgestuurd en een jaar mee hebt gewerkt had een technisch mankement die niet meer gerepareerd kon worden. Volgens onze algemene voorwaarden hebben we je netjes een vervangend en 'soortgelijk' toestel aangeboden die we naar je hebben opgestuurd. Dit staat in onze garantievoorwaarden goed omschreven en is niet in 'kleine letters'. In dit geval is dit ook de meest gepaste oplossing. Gezien je het product al meer dan een jaar gebruikt hebt is de teruggave van het aankoopbedrag is niet de norm. Niet bij ons, en al helemaal niet bij een nieuw product. Je gaf aan dat je in de tussentijd een ander toestel hebt gekocht. Helaas is dit niet iets waar wij rekening mee kunnen houden. We hebben gezorgd voor een goede afhandeling, nette oplossing en ons gehouden aan onze garantievoorwaarden. Vooralsnog veel plezier met je iPhone 7 en nog een fijne week tegemoet. Met vriendelijke groeten, Jesse van Mobielalsnieuw.nl

Slechte communicatie - reparatie duurt 3 weken

Telefoon had mankementen. Kan gebeuren. Toen ik het apparaat voor reparatie opstuurde duurde het 3 weken voordat ik het terughad. In de tussentijd moest ik ze meerdere keren aan het jasje trekken. Ook stuurden ze de telefoon naar het verkeerde adres terug.

Klantvriendelijk, prachtig toestel. iPhone 7 als nieuw9 ontvangen. Aanrader

Tevreden met mijn aankoop

Via Surfspot een refurbished iPhone 6 gekocht van Mobielalsnieuw. Was op dat moment de beste prijs (scheelt niet veel met andere aanbieders). Alles naar verwachting.

Hi, heel erg bedankt voor je bestelling en het plaatsen van een review. We waarderen dit enorm! Een tijdje geleden ben je geselecteerd als de winnaar van het accessoirespakket 😀 We hopen dat je het een leuk pakketje vond en er veel plezier mee hebt. Nogmaals bedankt!

Prima, steeds snelle reactie op vragen

Er was sprake van een vertraging in de levering, Hierover en het vervolg werd steeds tijdig en adequaat gecommuniceerd.

Goede service, vriendelijke toon

Ik had nog een aantal vragen over mijn refurbished telefoon, hier werd zeer snel en vriendelijk op gereageerd. Enorm prettig om te communiceren met een klantenserviceteam dat je met je meedenkt over een oplossing. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Frustratie, best wel! Maar wel vriendelijke communicatie.

Via slim.nl refurbished Iphone gekocht in kleur silver/wit. Eerste keer deed de telefoon het helemaal niet. Batterij? Hij laadde ook niet op. Teruggestuurd, nieuw binnengekregen, werkte nog steeds niet goed (weet al niet meer wat er mee aan de hand was) Uiteindelijk andere telefoon gekregen, die was helaas niet in de gewenste kleur, maar werkte wel! Dit maar geaccepteerd. Er was een leuk cadeautje als beloning voor mijn geduld bij beloofd, maar dat zat er niet bij. Het opsturen en wachten op het terugkeren van de telefoons duurde telkens wel lang, als je zonder telefoon zit. Dus uiteindelijk niet tevreden. Eerlijk is eerlijk; de communicatie (Floor) was vriendelijk en correct.

Hoi Rene, allereerst bedankt voor de review! Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over de communicatie. Soms komt het wel eens voor dat er bij wat oudere modellen, in uw geval een iPhone 5C, door verouderde software en het gebrek aan update mogelijkheden defecten zich sneller voordoen. Dit was voor ons ook een mooie les waar we iets uit hebben geleerd. Daarom zijn wij ook gestopt met het aanbieden van toestellen waarvan er bekend is dat er zich snel problemen kunnen voordoen met de software en hardware. Wij doen altijd ons best om te leren van de feedback van onze klanten en passen waar nodig onze werkwijze en aanbod daarop aan :-) Vandaar dat wij ook met een slechte review niet ontevreden zijn, omdat we daarmee ons aanbod en service kunnen verbeteren.

Snelle levering, goede klantenservice

Recent nieuwe Iphone besteld, zo goed als nieuw! Snelle levering. Vriendelijke medewerkers, bij vragen goed bereikbaar. Zeer tevreden met aankoop!

Makkelijk, hoog kwaliteit en proffesioneel!

Kort geleden mijn telefoon ontvangen waar ik heel blij mee ben. Zeer netjes verpakt en leuke hoesje en bescherm glas gratis er bij gekregen!

Hoi Nina, we vinden het erg leuk dat we je blij hebben kunnen maken met je Mobielalsnieuw! Heel veel plezier ermee.

Soepel en vriendelijk

Paar maanden terug een Huawei P20 besteld (ja, net voor de VS - Huawei oorlog). Telefoon was werkelijk ALS NIEUW en ik kreeg er een leuk hoesje en een zakje Haribo bij. Ik had voor mijn aankoop een paar vragen en heb daarvoor contact gehad met de klantenservice. Moet zeggen dat het heel soepel, snel en vriendelijk verliep.

Snel, zorgvuldig.

Snelle levering, product zoals beschreven en leuke extratjes.

Als nieuw is werkelijk als nieuw

Bijna 2 jaar terug een Samsung S7 'Als nieuw' gekocht. Op het toestel was geen krasje te bekennen. Tot de dag van vandaag nog steeds super blij mee. Toen ik een vraag had over mijn toestel werd er snel en goed per mail gereageerd. Kortom een uitstekende service en fijne prijzen!

Hoi Florian, fijn om te horen dat het toestel nog steeds goed functioneert! Daar staan wij natuurlijk volledig achter. We zijn erg blij om te horen dat het toestel was zoals je verwacht had. Nog vele fijne jaren met je Mobielalsnieuw :-D

iPhone 8 gekocht, super en vlot !

Via de website een iPhone 8 gekocht. Werd snel geleverd en alles werkt perfect. Supertoestel, zeer tevreden !

Uiteindelijk goed afgerond

Via een ander bedrijf gekocht, maar via Mobielalsnieuw geleverd. Ik kreeg eerst een telefoon die ik niet kon gebruiken. Met veel gedoe terug gestuurd. Duurde erg lang voor ik een nieuwe kreeg. Moest vervolgens vrij lang contact zoeken voordat ik het beschermhoesje kreeg wat er bij hoorde te zitten. Telefoon doet het prima, deel retourkosten terug gehad en als compensatie een powerbank. Eind goed, al goed.

Snel, duidelijk en kwaliteit

Super snelle levering. De website is overzichtelijk en duidelijk. De producten zijn fair geprijsd. Contact gehad met Floor. Ze was erg vriendelijk en gaf duidelijke uitleg. De haribo vond ik een leuke jeste! Top service!

Doen wat ze beloven

Via Surfspot (omdat ik nog veel punten had staan) heb ik een refurbished telefoon gekocht. Ik bleek daarna zaken te hebben gedaan met mobielalsnieuw.nl. De telefoon die ik besteld had kreeg ik ongeveer na een week geleverd. Hij was refurbished dus dat er nog stof van iemands broekzak in de USB-C connector zat en wat kleine sporen kon ik verwachten. Ik kreeg er gratis duitse vodaphone software bij die ik niet kan verwijderen. Een nieuwe telefoon van dit type wordt geleverd met AKG koptelefoon en een micro-usb naar usb-c adaptertje. Die zaten er niet bij. Daar heb ik wat over moeten mailen, maar uiteindelijk kreeg ik deze keurig nagezonden met daarbij vriendelijk contact. Als ik niet veel punten had staan bij Surfspot had ik waarschijnlijk een nieuwe telefoon gekocht, maar ik ben best tevreden met deze deal zo.

Goede excuses bij te late levering van product

Mijn ervaring met uw bedrijf is dat ik een telefoon heb besteld bij een verkoopsite (en dat die vervolgens door u geleverd werd) maar de actie was te succesvol en de levering was vertraagd. Flink balen natuurlijk. Ik ben al over de schok heen. Dit is meer dan drie jaar geleden. Bij de aanschaf van mijn huidige telefoon was er dan ook niet zo'n aantrekkelijke actie bij die leverancier en heb ik mijn telefoon ergens anders aangeschaft. Maar die mail met excuses die die verkoopsite stuurde (mede namens uw bedrijf). Man, ik heb hem nog in mijn inbox staan. Net weer even doorgelezen en alles kwam terug. Ik weet nog dat ik het aan mijn vrouw vertelde dat de telefoons later kwamen. Nou ja, zei ze toen. Fijn dat ze in ieder geval uitleggen wat er aan de hand is terwijl ze ons ANDERHALVE WEEK laten wachten. Ik geef u dus de sterren waar u op zit te wachten. Misschien niet waarvoor u wilt dat ze zijn maar we willen toch allemaal complimenten. Zelfs terwijl u er na drie jaar nog naar gaat vissen wil ik best nog even denken wat ik goed vond gaan. In uw geval was dat best een uitdaging. Het geven van een review is natuurlijk wel eigenbelang. Er zit een kans op een prijs ofzo aan vast. Dus 4 sterren voor mobielalsnieuw.nl. Ik beveel u niet aan aan anderen. Waarom niet? Omdat ik dat eigenlijk nooit doe. Iedereen zoekt zelf wel uit waar hij zijn spullen koopt. Daarnaast zou ik de naam mobielalsnieuw.nl echt niet zo op weten te hoesten. Misschien door naamsonbekendheid hoor. Een tip: gooi er een landelijke tv reclamecampagne met bekende Nederlanders en een pakkende tekst tegenaan. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

Vriendelijk contact, maar van het beloofde kwam telkens weinig.

Mijn bestelling werd vlot uitgevoerd, goed maar onvolledig. Er gingen weken overheen, veel e-mails over en weer en tenminste nog een falende zending voordat het in orde was. Niettemin: eind goed, al goed

Goede Servië verlening

Tevreden over het algemeen, prettige en tijdige communicatie / berichtgeving.

Goede prijs

Prima telefoon voor een mooie prijs. Zo goed als nieuw.

Beloven veel, komen dat ook na als je veel geduld kunt opbrengen

Refurbished telefoon besteld via een andere organisatie die met Mobiel alsnieuw samenwerkt. Dat was zeker niet gecommuniceerd. Telefoon die was besteld bleek niet leverbaar (maar was wel betaald), omdat met een redelijke bijbetaling een beter toestel geleverd zou worden ingegaan op dat aanbod van Mobielalsnieuw. Dit (extra) betaald, maar geen levering van een toestel. Pas na weken wachten en herhaaldelijk mailcontact is het toestel geleverd. De beloofde extra levering zat daar weer niet bij. Op punt gestaan formele klacht in te gaan dienen bij consumentenorganisatie. Het toestel dat uiteindelijk werd geleverd is uitstekend (niet van nieuw te onderscheiden op alle fronten, prima batterijduur), kortom niets op aan te merken.

Uitstekende kwaliteit

Refurbished telefoon besteld die wat gebruiksporen zou hebben, maar niets van te zien of merken.

Goede service. Telefoon vertoonde bij levering mankement, maar dat is snel opgelost.

Over de service van Mobielalsnieuw ben ik tevreden. Ik bestelde een refurbished toestel dat er bij ontvangst keurig uitzag - er bleek alleen een technisch mankementje te zijn. Telefoon teruggestuurd en na enige tijd kreeg ik het toestel hersteld en wel retour. Sindsdien geen enkel probleem meer gehad.

Over Mobielalsnieuw.nl

Refurbished telefoon? Wij zeggen liever mobiel als nieuw. Ons aanbod is voor iedereen die denkt dat nieuw niet altijd beter is, maar wel een goede smartphone voor een fijne prijs wilt. Om onze naam waar te maken bieden we dezelfde service, kwaliteit en garantie die je krijgt bij de aankoop van een nieuwe telefoon. Het verschil tussen onze refurbished telefoons en nieuwe telefoons zit ‘m enkel in het uiterlijk. Elke telefoon die we aanbieden is volledig getest en schoongemaakt. Waar nodig worden er onderdelen vernieuwd. Denk aan een scherm of batterij. Heb je nog vragen of wil je samenwerken? Stuur dit dan naar [email protected]