Fijn toestel, zag geen verschil met een nieuwe

Goed en snelle service, verder geen gebruik van hoeven te maken voor de vragen of klachten :)

Ben heel erg tevreden over de bestelde Iphone5c. Bestelling, betaling èn levering gingen probleemloos. Toestel was, zoals beloofd, als nieuw! CHAPEAU!!

Ben heel erg tevreden over de bestelde Samsung S7 Edge.

Ben heel erg tevreden over de bestelde Samsung S7 Edge. Bestelling, betaling èn levering gingen probleemloos. Toestel was, zoals beloofd, als nieuw! CHAPEAU!!

Het was een fijne en goede ervaring m.

Ik vond de prijzen zeer fijn waardoor het lekker betaalbaar is. Alleen de bezorgtijden duurde langer dan verwacht werd dus daar heb ik bijna een week op gewacht. Voor de rest het product was compleet in de doos, alleen jammer dat er geen pinnetje inzat om je simkaart in te doen.

Mooie producten, snelle levering, goede service.

Prima levering

Correcte afhandeling

viel in eerste instantie tegen, het is later goed gemaakt.

Mijn eerste toestel moest ik vele malen opladen. nadat ik een klacht ingediend had heb ik het toestel met jullie medeweten teruggestuurd. Er werd mij verweten dat ik er mee onder de douche had gestaan, er vertoonden zich vochtplekken. Na veel gesteggel en boze mails kreeg ik na lang wachten een nieuw toestel. Dat is tot op heden naar volle tevredenheid. Ik moet eerst nog eens denken of ik wel ooit nog een toestel bij jullie neem, zulke rare beschuldigingen vind ik niet juist

Hans, bedankt voor uw review! Helaas komen er nog altijd gevallen voor waarbij er door vocht, val en- stootschade defecten ontstaan die daar aan te verwijten zijn. Onze technische altijd doet zijn uiterste best om dit zo goed mogelijk te onderzoeken, zodat het zowel eerlijk tegenover de klant als tegenover ons blijft. Dit zijn zeker geen beschuldigingen, maar normale procedures die we moeten volgen in zulke gevallen :-) In uw geval zijn wij in goed vertrouwen ervan uit gegaan dat de waterschade die was geconstateerd niet bewust door u was veroorzaakt.

Heldere communicatie en lage prijs

Via Surfspot een iPhone 7 gekocht die niet gelijk leverbaar bleek. De website bleef goed communiceren en leverde het toestel uiteindelijk af met een klein extraatje. Telefoon is mooi, batterijduur valt echter tegen. Dit kan ook gewoon aan het toestel zelf liggen. Verder in uitstekende staat. Zou weer aankoop bij de winkel doen omdat ze een betrouwbare partij zijn en de prijzen relatief laag liggen.

Hi, heel erg bedankt voor je bestelling en het plaatsen van een review. We waarderen dit enorm! Een tijdje geleden ben je geselecteerd als de winnaar van het accessoirespakket 😀 We hopen dat je het een leuk pakketje vond en er veel plezier mee hebt. Nogmaals bedankt!

Bereikbaarheid via de mail was prima. Telefoon zag er mooi uit.

Mobiel zoals beloofd snel in huis. Zag er keurig uit. I.v.m. problemen met installeren ook contact gehad met medewerker via de mail. Snelle en prettige reacties op de gestelde vragen.

Geweldige service, er is goed meegedacht.

Ongemerkt had ik een uitgelopen model gekozen (is inmiddels ook niet meer te bestellen), kreeg vrijblijvend de mogelijkheid om beter model te kiezen tegen de helft van de meerprijs. Bedankt voor deze service!

Prima geregeld

Prima geregeld

Aanbevelen

Heb voor mijn dochter een tijdje terug een telelfoon gekocht. Na een tijdje bleek de batterij niet goed te werken. Heb hem teruggestuurd en het probleem werd zeer vlot en netjes verholpen. Kreeg een nieuw batterij en dat viel nog onder de garantie. Prima toestel, mijn dochter is erg tevreden.

Hele fijne service !!

Zeer klantvriendelijk goede service,

Zeer klantvriendelijk.

Door een foutje in de voorraadadministratie van SLIM was een bestelde Iphone toch niet in voorraad te zien. Daarover is direct goed gecommuniceerd door Mobielalsnieuw.nl en zodra dat model weer beschikbaar was, is het toegezonden inclusief een extraatje als tegemoetkoming. De Iphone was in de beloofde conditie en functioneerde voortreffelijk. Door een stomme fout van mijn man is de Iphone inmiddels "overleden" omdat hij wat voorbarig was inzette inclusief de Iphone. Daar kon het toestel helaas niet tegen. Ik overdenk om weer opnieuw bij Mobielalsnieuw via SLIM een Iphone te bestellen. Even nadenken, want het is toch altijd weer een hoop geld.

FAN-TAS-TISCH

Snelle service, compleet en in perfecte staat. Nog geen enkel probleem gehad en erg adequaat gehandeld bij aankoop.

Snelle en vriendelijke reactie op vragen, moest er wel achteraan

De refurbished telefoon die ik kocht deed het helaas niet, en ik heb hem daarom teruggestuurd. Ik kreeg netjes mijn geld terug, maar dat duurde wel een weken en een paar mailtjes van mijn kant. Maar die mails werden altijd snel beantwoord en dan werd er meteen iets gedaan, dus ik ben niet ontevreden.

Hele fijne service !!

Vrijdag mobiel verstuurd op maandag kwam hij in de middag alweer retour! Gemaakt en wel !! Beeldscherm was stuk. Weer goed gemaakt!

Correct en vriendelijk

Ben tevreden met de product !

Een bedrijf dat doet wat het belooft! My vote: 5 stars

Goed werkende website, uitstekende en vlotte levering en een produkt dat klinkt als een klok. Daarom is dit bedrijf zeer aanbevelenswaardig wat mij betreft

Thank you for your feedback!

Geweldig nogsteeds erg blij mee.

Geweldig toestel ontvangen en zeer gelukkig er mee. In prefecte staat ontvangen zoals beloofd.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Moshi, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u blij bent met uw Mobielalsnieuw en zijn u graag ook in de toekomst van dienst.

goede service, goed behandeld

Beste Josh, Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u blij bent met uw bestelling. Ook bedankt voor het melden van het feit dat u een andere kleur heeft ontvangen dan wat u besteld had. Wij zullen er aan werken om de laatste controles voor de verzending strenger uit te voeren om dit in de toekomst te voorkomen.

goede service, goed behandeld

Beste Alden, Bedankt voor uw review. Wij waarderen de moeite en hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn :)

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Celline, Bedankt voor uw review. Wij waarderen de moeite en hopen u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn :)

Over Mobielalsnieuw.nl

Refurbished telefoon? Wij zeggen liever mobiel als nieuw. Ons aanbod is voor iedereen die denkt dat nieuw niet altijd beter is, maar wel een goede smartphone voor een fijne prijs wilt. Om onze naam waar te maken bieden we dezelfde service, kwaliteit en garantie die je krijgt bij de aankoop van een nieuwe telefoon. Het verschil tussen onze refurbished telefoons en nieuwe telefoons zit ‘m enkel in het uiterlijk. Elke telefoon die we aanbieden is volledig getest en schoongemaakt. Waar nodig worden er onderdelen vernieuwd. Denk aan een scherm of batterij. Heb je nog vragen of wil je samenwerken? Stuur dit dan naar [email protected]