perfect, zeker aan te bevelen

Beste Melissa, Heel erg bedankt voor uw review. Wij zijn er mee bezig (mede dankzij uw advies) om dit beter weer te geven op onze website. Ook wij zijn van mening dat niet iedereen een laad set nodig heeft. Het is beter voor het milieu en scheelt ook meteen geld voor de klant.

goede service, goed behandeld

Beste, Bedankt voor uw review. Wij zullen uw advies zeker meenemen in onze bedrijfsvoering.

perfect, zeker aan te bevelen

Thank you for your review, we are very glad to answer your questions!

goede service, goed behandeld

Beste Ivan, Bedankt voor uw review. Wij waarderen de moeite.

Over Mobielalsnieuw.nl

Refurbished telefoon? Wij zeggen liever mobiel als nieuw. Ons aanbod is voor iedereen die denkt dat nieuw niet altijd beter is, maar wel een goede smartphone voor een fijne prijs wilt. Om onze naam waar te maken bieden we dezelfde service, kwaliteit en garantie die je krijgt bij de aankoop van een nieuwe telefoon. Het verschil tussen onze refurbished telefoons en nieuwe telefoons zit ‘m enkel in het uiterlijk. Elke telefoon die we aanbieden is volledig getest en schoongemaakt. Waar nodig worden er onderdelen vernieuwd. Denk aan een scherm of batterij. Heb je nog vragen of wil je samenwerken? Stuur dit dan naar [email protected]