Pluspunten

Op 26 februari jl. heb ik bij Mobielalsnieuw.nl een iPhone 6S 64 GB - goed - gekocht. Had het in huis binnen de tijd zoals vermeld was. Het uiterlijk van het toestel - goed - was boven mijn verwachting. Het was werkelijk een - goed - toestel en beter dan omschreven! De batterij was 98%. Gezien ik een goed toestel had ik verwacht dat dit misschien minder zou kunnen zijn maar in tegendeel. Zeer tevreden! Pluspunten - het uiterlijk veel beter dan verwacht.

niet iedereen heeft een nieuwe laadset nodig. Zag later pas dat ik deze ook zonder kon bestellen. Misschien kunnen jullie dit iets beter tonen op de website.

Pluspunten

Fantastische service op maat. Had een iPhone 7 (Als Nieuw) aangeschaft waarvan de batterij (mijns inziens) niet helemaal optimaal functioneerde. Dit was voor Mobielalsnieuw geen probleem. Ik kon de telefoon (gratis) terugsturen en binnen 2 dagen had ik 'm weer in huis met een compleet nieuwe batterij erin (100% batterij capaciteit). Zo moet service zijn!

Geef bij het toestel op de site duidelijke(re) info over de precieze status van de batterij, bijv de batterijcapaciteit % icm cycle count. Dit maakt wat mij betreft de keuze om te kiezen uit de 4 verschillende productcondities ook wat makkelijker.

Super bedankt voor de feedback! Wij erg blij dat u tevreden bent met de service. Wij zullen uw feedback zeker meenemen om onze service te verbeteren :-)

Pluspunten

Helpful and professional staff!

Thanks a lot! :-) Thanks for the review!

Over Mobielalsnieuw.nl

Refurbished telefoon? Wij zeggen liever mobiel als nieuw. Ons aanbod is voor iedereen die denkt dat nieuw niet altijd beter is, maar wel een goede smartphone voor een fijne prijs wilt. Om onze naam waar te maken bieden we dezelfde service, kwaliteit en garantie die je krijgt bij de aankoop van een nieuwe telefoon. Het verschil tussen onze refurbished telefoons en nieuwe telefoons zit ‘m enkel in het uiterlijk. Elke telefoon die we aanbieden is volledig getest en schoongemaakt. Waar nodig worden er onderdelen vernieuwd. Denk aan een scherm of batterij. Heb je nog vragen of wil je samenwerken? Stuur dit dan naar vraag@mobielalsnieuw.nl