TOP

Eergisteren telefonisch contact gehad met eigenaar Daniel over een specifiek bad. Gistermorgen werden we teruggebeld dat het computersysteem er even uit had gelegen en dat het iets langer geduurd had voordat hij een terugkoppeling kon geven. Niet veel later worden we gebeld met de vraag of we vandaag thuis zouden zijn want dan kon hij het bad al leveren. Communicatie van dit bedrijf is gewoon super. Ik word bijzonder blij van zo'n bedrijf en uiteraard met ons nieuwe bad.

Levertijd klopt niet

Levertijd van een artikel was 2 dagen, na bestellen netjes mailtjes ontvangen dat het verzonden was en vervolgens niets meer vernomen. Na enkele dagen gewacht te hebben toch maar contact opgenomen en bleek het artikel niet leverbaar, zou over 4 weken pas geleverd kunnen worden. Enige positieve was dat er wel vrij snel geantwoord werd en er een alternatief product werd aangeboden van de site.

Ik krijg mijn verzendkosten niet terug

Ik had een viertal kleine zaken besteld. Na een paar dagen kwamen drie producten binnen en bleek dat ze de vierde zonder bericht uit de bestelling hadden gehaald. Ik kreeg wel keurig de prijs van het vierde artikel teruggeboekt. Ik zou het alleen liever eerder horen, want hoe moet ik nu aan dat artikel komen? De drie andere artikelen bevielen niet, dus ik heb de hele zending teruggestuurd (op mijn kosten). Na een paar dagen kreeg ik wel de prijs van de artikelen terug, maar niet de verzendkosten, terwijl dat letterlijk op hun site staat. En bovendien wettelijk verplicht is. De reactie was "...omdat wij deze kosten hebben moeten maken om uw bestelling op het opgegeven adres te krijgen.". Dit ruikt naar misleiding. Kwalijke zaak.

Uitstekende service en kwaliteit producten

Ben zeer tevreden over de servicegerichtheid en vriendelijkheid van de mensen die er werken. Ze denken mee en hebben kennis van zaken. Prijs kwaliteit is ook prima in orde. Kortom ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Eerste keer

Eerste keer iets online besteld en ben er zeer tevreden mee, zou het dus zeker aanraden

Mooie regendouche

Laatst een regendouche online besteld. Werd netjes optijd geleverd en makkelijk te installeren. Heel tevreden dus

Super tevreden met de service die Sanitairsupershop biedt!

Fijne webshop

Vind de webshop erg fijn om op te kijken, werkt erg makkelijk!

Zeker een aanrader

Aantal keer bij deze webshop iets besteld en ik ben niet teleurgesteld. Zou het dus zeker aanraden aan de mensen die ik ken

Mijn vaste sanitairwinkel

Haal hier altijd mijn sanitaire spullen wanneer ik deze nodig heb. Ben er meer dan tevreden over!

Meerdere keren top

Heb hier meerdere keren iets online besteld en altijd op tijd geleverd en netjes verpakt. Ben er zeer tevreden mee

Altijd tevreden met de geboden service hier, zeker een aanrader

Superfijne winkel

Elke keer als ik in de winkel kom is iedereen heel erg netjes en wordt ik goed geholpen. Dat vind ik heel erg belangrijk dus vandaar krijgen ze van mij een 10.

Aanrader

Ik zou dit bedrijf zeker wel aanraden, omdat het personeel heel servicegericht is en de gekochte producten goed zijn!

Kwaliteit is goed

De kwaliteit van de producten hier is heel goed en daarnaast helpt het ook heel erg dat de prijs niet hoog is. Prijs kwaliteit verhouding is top dus!

Nieuwe kraan

Laatst een nieuwe kraan besteld. Werd supersnel bezorgd en het werkt helemaal prima. Al met al helemaal tevreden dus!

Altijd top service hier

Bij vragen wordt je altijd supergoed geholpen, dus ik ben hier zeker tevreden over!

Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden. Je wordt hier zo goed en fijn geholpen en alles wat je koopt is van een goede kwaliteit!

Ruim assortiment

Alles wat je nodig hebt kan je hier wel vinden dankzij het fijne, ruime assortiment

Nieuw bad

Laatst een nieuw bad besteld, kwam netjes op de afgesproken dag geleverd. Daarnaast ook heel erg tevreden over het bad en de bijkomende service!

Top spullen

Regelmatig iets besteld hier en ben er altijd tevreden over geweest.

Toppers

Het personeel zijn echt toppers. Bij elke vraag goed antwoord waardoor je altijd weet wat je nodig hebt, super fijn dus!

Zeker een aanrader

De service is heel goed en de producten ook dus deze winkel zou ik zeker wel aanraden aan iedereen

Top kwaliteit

Alles wat ik hier tot nu toe heb gekocht is van top kwaliteit

Online service is top

Ik ben blij met deze winkel omdat ik alles online kan bestellen, wat enorm handig is als je niet heel dichtbij woont