Eerste keer

Eerste keer iets online besteld en ben er zeer tevreden mee, zou het dus zeker aanraden

Mooie regendouche

Laatst een regendouche online besteld. Werd netjes optijd geleverd en makkelijk te installeren. Heel tevreden dus

Super tevreden met de service die Sanitairsupershop biedt!

Fijne webshop

Vind de webshop erg fijn om op te kijken, werkt erg makkelijk!

Zeker een aanrader

Aantal keer bij deze webshop iets besteld en ik ben niet teleurgesteld. Zou het dus zeker aanraden aan de mensen die ik ken

Mijn vaste sanitairwinkel

Haal hier altijd mijn sanitaire spullen wanneer ik deze nodig heb. Ben er meer dan tevreden over!

Meerdere keren top

Heb hier meerdere keren iets online besteld en altijd op tijd geleverd en netjes verpakt. Ben er zeer tevreden mee

Altijd tevreden met de geboden service hier, zeker een aanrader

Superfijne winkel

Elke keer als ik in de winkel kom is iedereen heel erg netjes en wordt ik goed geholpen. Dat vind ik heel erg belangrijk dus vandaar krijgen ze van mij een 10.

Aanrader

Ik zou dit bedrijf zeker wel aanraden, omdat het personeel heel servicegericht is en de gekochte producten goed zijn!

Kwaliteit is goed

De kwaliteit van de producten hier is heel goed en daarnaast helpt het ook heel erg dat de prijs niet hoog is. Prijs kwaliteit verhouding is top dus!

Nieuwe kraan

Laatst een nieuwe kraan besteld. Werd supersnel bezorgd en het werkt helemaal prima. Al met al helemaal tevreden dus!

Altijd top service hier

Bij vragen wordt je altijd supergoed geholpen, dus ik ben hier zeker tevreden over!

Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden. Je wordt hier zo goed en fijn geholpen en alles wat je koopt is van een goede kwaliteit!

Ruim assortiment

Alles wat je nodig hebt kan je hier wel vinden dankzij het fijne, ruime assortiment

Nieuw bad

Laatst een nieuw bad besteld, kwam netjes op de afgesproken dag geleverd. Daarnaast ook heel erg tevreden over het bad en de bijkomende service!

Top spullen

Regelmatig iets besteld hier en ben er altijd tevreden over geweest.

Toppers

Het personeel zijn echt toppers. Bij elke vraag goed antwoord waardoor je altijd weet wat je nodig hebt, super fijn dus!

Zeker een aanrader

De service is heel goed en de producten ook dus deze winkel zou ik zeker wel aanraden aan iedereen

Top kwaliteit

Alles wat ik hier tot nu toe heb gekocht is van top kwaliteit

Online service is top

Ik ben blij met deze winkel omdat ik alles online kan bestellen, wat enorm handig is als je niet heel dichtbij woont

Omdat mijn product niet goed geleverd was heb ik contact op moeten nemen met de klantenservice. Dit was echt super snel opgelost en een foutje kan iedereen maken, zolang je het maar oplost. Super tevreden dus!

Kraan en wc

Laatst een kraan en wc besteld en ze werken beide helemaal prima. Super tevreden dus!

Toppers

Prima kwaliteit producten en een hele vriendelijke service!

Nieuw toilet gekocht

Laatst online een nieuw toilet gekocht, was makkelijk aan te sluiten en van goede kwaliteit. Aan te raden dus!