Fijne aan deze webshop is de snelle levering waardoor je lekker snel kan gaan genieten van je nieuw gekochte dingen

Fijne winkel

Fijne winkel om online én offline iets te kopen. Top service en werkt altijd vrij gemakkelijk

Tot nu toe altijd tevreden geweest

Nog nooit problemen meegemaakt, dus echt super tevreden

Prima producten

Tot nu toe al een aantal producten besteld hier, zoals o.a. een kraan en een douchewand en over alles super tevreden!

Erg fijne service

Dit in combinatie met de goede kwaliteit producten maakt het een top webshop.

Eerste keer

Vorige week voor het eerst hier iets gekocht en ben er superblij mee. Supergoede en vriendelijke service en de kraan werd snel thuisbezorgd en kon makkelijk aangesloten worden. Al met al top!

Toppertjes

Superblij met de goede service van de enorm vriendelijke medewerkers!

Nieuwe kraan besteld

en ben er superblij mee. Werkt echt superhandig!

Altijd tevreden

Ben tot nu toe altijd tevreden naar huis gegaan toen ik hier kwam

Top Service

Altijd goed hier

Blij met mijn wasbak

Nieuwe wasbak online besteld en zeker geen spijt van. Werd netjes optijd geleverd en was vrij eenvoudig te bevestigen. Nu veel plezier van de wasbak!

Ruim assortiment

Het fijne aan deze winkel is het superuitgebreide assortiment en de kwaliteit van de producten. Een aanrader dus!

Regelmatig wat besteld hier

En serieus nog nooit iets vervelends meegemaakt. Altijd op tijd geleverd en mooie prijzen en producten

Niks op aan te merken

Supersnelle levering van mijn kraan en hij werkt erg goed, helemaal top dus

Top producten

Verschillende keren iets besteld hier en nog nooit iets vervelends meegemaakt, zeker aan te raden dus!

Had snel een nieuwe douchekop nodig en had geen tijd om naar de winkel te gaan, dus op Sanitairsupershop.nl gekeken en besteld. Levering was supersnel dus ben er heel blij mee!

Superfijne winkel om te bezoeken

Na een paar keer in de winkel te zijn geweest ben ik er nu wel echt van overtuigd dat dit mijn favoriete sanitair winkel is. Altijd fijne service en nooit iets aan te merken op de medewerkers. Ik ben een trouwe klant geworden!

Altijd goed

Kom hier regelmatig in de winkel en bestel weleens wat online en ik heb nog nooit een negatieve ervaring gehad

Makkelijke kraan

LAatst een nieuwe kraan gekocht en meteen aangesloten. Ging echt supermakkelijk en tot nu toe werkt het ook heel goed, heel fijn!

Niks op de manier aan te merken hoe ik geholpen ben. Echt toppers

Blij met de kraan

Laatst nieuwe kraan gekocht voor in de badkamer en het was makkelijk te installeren en het werkt gewoon goed, top dus..

Hele goede service

Ik ben heel blij met de medewerkers in de winkel. Door hun goede hulp heb ik het juiste product gevonden en heb ik daar nu veel plezier van!

Fijne producten

Nog nooit producten gehad met de producten die ik hier heb aangeschaft, zeker een 10 dus

Heel goed geholpen door de klantenservice dus ik raad deze winkel zeker aan

Erg blij met het ruime aanbod

Er zijn zoveel producten te vinden in het assortiment dat er altijd wel iets goeds tussen zit wat past