Really helpful and friendly staff.

Was able to help me immediately and it was at the cheapest as well. Really pleased with my interaction.

Mooie prijzen en goede communicatie

Mooie prijzen en goede communicatie. De levering was iets later dan volgens de site, maar er werd goed over gecommuniceerd. Een bad verzenden is ook wel iets anders dan het gemiddelde pakketje.

Probleem uiteindelijk toch opgelost.

Bestelling geplaatst en deze eigenlijk snel kunnen annuleren. Dit omdat de maten niet klopten. Het contact hierna verliep moeizaam en ik blijf van mening dat duidelijk contact (en dat hoeft niet binnen 24 uur te zijn) goud waard is. Persoonlijk, als ik hier dagen op moet wachten en men is telefonisch en per whatsapp niet bereikbaar; verwacht ik dat ik ben opgelicht. Uiteindelijk contact kunnen krijgen en dit verliep soepel. Hier is mij netjes uitgelegd wat de stand van zaken is.

Prachtig sanitair voor prachtige prijzen

Eerst samen thuis het winkelmandje gevuld. Daarna zijn we naar Almere gereden en waren we in een uurtje klaar met goed advies van Egbert. Kopie winkelmand hadden we bij ons.. Superblij met onze badkamer en toilet bgg

Telefonisch contact gehad

Met de klantenservice telefonisch contact over een schade melding en ze hebben netjes aangegeven van dat ze vriendelijk samen werken aan een oplossing. Het is prettig om te horen dat ze hun best doen en denken voor de klant en een oplossing willen aanbieden!

Service op inbouwnis

Twee inbouwnissen gekocht met verlichting (totaal 400 ,-) na installatie bleek de connectie kapot van de ledstrip en bij beide exemplaren verschillend en niet professioneel aangebracht. Oplossing van de klantenservice was een nieuwe led strip opsturen welke ik zelf kon monteren.

Super service en aftercare

Super service en aftercare. Vanwege tijd tekort 2+ maanden na levering de laatste hand aan het toilet kunnen leggen om erachter te komen dat ik een andere onderdeel nodig had. Na overleg via de telefoon is er een super oplossing geboden waardoor ik verder kan. Een aanrader deze winkel!

Afspraken worden waargemaakt

Ik had een IR douche van XenZ besteld. Na het bestellen (en betalen) kreeg ik toevallig(?) een aanbieding van een concurrent die goedkoper was in een pop-up. Ik heb direct een mail gedaan naar SuperSanitairShop met daarin een printscreen van deze aanbieding. Zonder discussie is direct het verschil terug betaald. Erg klantvriendelijk! Ook het leveren was dik in orde. De chauffeur belde een half uur voor aankomst dat hij er aan kwam, erg prettig! Dan de IR douche van XenZ zelf; ik nam een gokje door hem online te bestellen zonder dat ik hem in het echt gezien had. Maar ik ben zeker niet teleurgesteld. Mooi strak en solide design. Over het gebruik ervan kan ik nog niet veel zeggen, we moeten hem nog in de toekomstige badkamer plaatsen. Ook voor de overige materialen van de badkamer die wij gaan maken ga ik zeker even bij deze winkel/webshop kijken.

Gewoon super service

Ben uitstekend geholpen om het binnenwerk van een 5weg kraan te krijgen. Binnen een dag antwoord dat zij het voor elkaar kregen.

Tim

Fijn bedrijf en goede service

Best Service and Quality!!!

The first place we go in case of bathroom related things!

Een echte super shop!

Bij mijn bestelling gng er iets mis maar werd supergoed opgepakt door de klantenservice. Een echt aanrader voor je sanitair. Een echt super shop!

Fantastisch!

Wij zijn bezig met de bouw van ons huis. De sanitairwinkel waar we eigenlijk onze hele badkamer hadden besteld gaven opeens aan dat het (hoek)bad niet meer leverbaar was. Dit bad moet omhoog voordat de trappen geplaatst worden, anders gaat het niet meer lukken om hem boven te krijgen. Uiteindelijk via Google op Sanitairsupershop uitgekomen. Direct gebeld, onwijs goed geholpen. Bad besteld en zou 3 dagen voor de deadline binnen komen. Maar het bad is uiteindelijk, mega fijn, gewoon 2 weken voor de deadline geleverd! De heren hebben mij telefonisch onwijs behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan. Erg blij!

Perfecte producten en service!!!

Een hele mooie badkamer geïnstalleerd met prachtige afwerkmaterialen!! Advies kwam in de praktijk uit!!! Kwaliteit en waar voor je geld!!

Top ervaring en service!

Goede klantenservice en heel veel keuze. Ook heel veel kennis binnen het bedrijf waardoor ik snel antwoord krijg op de vragen die ik stel.

Online besteld, goed geadviseerd en snelle levering

Veel producten online besteld nadat ik telefonisch advies heb gevraagd. Snel en netjes geleverd, zeer blij nee

Super service en goed advies

Bij sanitair super shop nemen ze alle tijd om je goed te adviseren. Er is heel goed rekening gehouden met mijn wensen en ze deden echt moeite om een goed beeld te geven van wat ik kon verwachten. Persoonlijk en klantvriendelijk!

Mooie webshop, heel duidelijk en zij hebben heel veel spullen.

Goede klantvriendelijke service

Goede Service, Snelle levering

Goed geholpen

Wij hebben een hele goede ervaring met sanitairsupershop. Erg vriendelijk geholpen en goed advies gehad. Ook prettig dat ze snel konden leveren.

Topper

Echt top geholpen

Goed geholpen

Leuke website en keurige levering. Helaas had ik toch niet de juiste kraan. Dat was niet de schuld van de SanitairSuperShop. Gelukkig konden zij me na enig prettig overleg toch goed helpen!

Onbehoorlijke schofferende klantenservice

Het bestelde product zou bij bestelling voor 16 uur de volgende dag geleverd worden. Dit was helaas niet het geval. Na via de app contact gezocht te hebben, kreeg ik een zeer onvriendelijke app terug en was er niet eens moeite gedaan iets uit te zoeken. Ik kreeg het verwijt dat ik het niet tijdig besteld had. Tevens werd er op mijn vraag over de prijs die met bijna 25% gedaald was nog iets te doen was (op de site wordt immers aangegeven, vind je het product elders goedkoper laat het ons weten), werd ik schofferend geantwoord, dat ik het ook niet op prijs zou stellen als de prijs hoger was, dat ik dat dan in rekening gebracht zou krijgen. Intussen was mijn bestelde item sowieso nog niet geleverd en heb ik dagen later (na nog 3 keer contact via de telefoon en mail gehad te hebben) uiteindelijk mijn bestelling ontvangen. Zonder enige notie van het bedrijf zelf. Ook geen excuses voor de zeer onbehoorlijke manier van communiceren via de app. Dit was een zeer onaangename ervaring met dit bedrijf. Het is mijns inziens raadzaam de klantenservice als een service te hanteren naar klanten, normen en waarden van het bedrijf in het gehele bedrijf door te voeren, mee te denken in mogelijkheden en hierbij helpt pro actief informeren en beloftes nakomen. Het helpt niet klanten te schofferen en te onbehoorlijk te behandelen.

Onverwacht goede service! Een gedeelte van mijn bestelling kon niet op tijd geleverd worden. De man aan de telefoon heeft me perfect geholpen door een vergelijkbaar artikel te zoeken en deze bestelling in orde te maken. Zo kunnen we de badkamer toch op tijd gereed maken, top!

Mimaun

Mamoun