Zeer kundig bedrijf

Ze kwamen met goed advies en ze helpte goed Ze kijken wat de mogelijkheden waren in mijn situatie. En op dat advies me badkamer laten doen en ben tot in me nopjes met de kwaliteit en de service omtrent me nieuwe badkamer

Super goed geholpen

Snel geholpen en goede service

Professioneel en persoonlijk

Duidelijke kennis van opbouw en producten. Ze ondersteunde met onze wensen maar zelf bij dingen die niet konden en dus goed zijn uitpakt met opbouw en maatvoering. Grote voorraad en product keuze ook in categorie van Gunmetal bijvoorbeeld top uitleg. Ook bij naleveren van Tegels met spoed geleverd. Zijn blij met onze badkamer+Wc. Helemaal in de wolken en SanitairSuperShop is een echte aanrader. 5/5

Goeieproducten, nog steeds erg blij mee.

Heel blij met de goede service van de sanitairsupershop. Er word meegedacht, geluisterd en vooral kwaliteit geleverd. Ga zo door!

Vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Na het aanschaffen van 2 producten bij de sanitairsupershop ben ik ontzettend goed geholpen met installatie problemen en nabestelling van onderdelen. Personeel is meedenkend, vriendelijk en behulpzaam!

Vakkundig personeel

Superrrrrrrrrrrrrrr

Grandioos

Een winkel waar er veel keuze is. Personeel erg vriendelijk en denken mee met de ideeën die ik heb. Levering ging snel zodat er snel met de verbouwing begonnen kon worden. Dus in 1 woord: TOP

Klantvriendelijke en behulpzame mensen

Kwam met een aantal vragen bij de sanitair supershop.nl binnen werd gelijk geholpen medewerkers zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam met mijn problemen van de wc verhelpen nu had ik een mega klus omdat mijn toilet niet echt het standaard is wat je tegen komt maar alles is verholpen en super goed opgelost

Snelle levering en mooie shop

Goed geholpen en goede levering

Goed advies

Zojuist in de showroom geweest om te informeren naar een nieuwe badkamer. Er werd veel tijd en aandacht aan ons gegeven. Vervolgafspraak gemaakt om alles rond te maken. Zeer tevreden over de algemene gang van zaken.

Top bedrijf zelfs na de installatie van mijn badkamer

Vakkundig personeel, dank voor alles

Uitstekende service!

Mijn geberit product was gewijzigd tov wat er op de website stond en Jeffrey heeft het super opgelost. Deed niet moeilijk en stuurde binnen 2 weken de missende onderdelen na. Klasse winkel

Super mooi assortiment

Voor mijn eerste badkamer ben ik bij Sanisupershop gekomen. Ze hebben een gigantische aanbod op de webshop en ik ben echt 20% goedkoper uit voor al mijn badkamer producten t.o.v. andere offertes die ik heb aangevraagd. Top aanbod en mooie deals!

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Heb een toilet laten plaatsen en zeer tevreden. Denken graag mee met oplossingen en zeer klantvriendelijk

Goed en betrouwbaar

Goed personeel en heel vriendelijk.

Beukers

Mooie douchecabine tegen een goede prijs kwaliteit geleverd

Kort geleden hebben wij onze badkamer groter gemaakt waardoor er plek was voor een bad wat onze wens was. Wij wilden graag dezelfde tegels gebruiken die wij al hadden en dat is gelukt. Mooi half vrij staande bad. Er is een mooie nis gemaakt bij het bad, erg handig en het staat heel mooi hij het geheel! Dikke pluim voor sanitairsupershop!

Zeer welkom gevoel

Net heel klantvriendelijk geholpen in de winkel, een welkom gevoel! Uit het grote assortiment dat ze hebben heb ik eindelijk de waskom gevonden waar ik al heel lang naar zocht. Een tevreden klant!

Uitstekend geholpen

Was een top bezoek aan de showroom, kwamen van heel ver en het was echt de moeite waard om langs te gaan, alles is ook keurig thuis bezorgt en op tijd.

Goede ervaring/ prijs en kwaliteit

Hier zijn wij goed geholpen. Duidelijk advies over het inrichten van de badkamer, meerdere tips gekregen en daarmee aan de slag gegaan. Goede en mooie showroom met opstellingen, veel keuze en vriendelijk personeel. Levertijd was ook dikke prima. De eigenaar heeft ons ook nog gekoppeld aan een aannemer die de hele verbouwing heeft gedaan. Al met al een echt hele fijne aankoop en verbouwing geweest!

Prima geadviseerd en goed meegedacht

Prima geadviseerd en goed meegedacht door de verkoper. Weliswaar beetje vertraging met de levering, maar hier konden zij weinig aan doen. Super blij met mijn nieuwe badkamer.

Top bedrijf ga zo door

Wat een toppers

Vakkundig bedrijf

Bij dit bedrijf een volledige badkamer aangeschaft en laten uitvoeren. Dit was nou eens ontzorgd worden. Alles was tot in de puntjes geregeld. Zeker aan te raden ze weten waar ze het over hebben. Wat ik merkwaardig vind te noemen is dat men valt over levertijden terwijl kom op mensen de wereld van vandaag is niet de wereld van gister alles is veranderd ik kan alleen maar beamen dat ze hun stinkende best voor je doen.

Online besteld en inderdaad de volgende dag in huis, fijn!