Zeer goed en vakkundig geholpen

Badkamer en toilet gekocht. Goede en duidelijke adviezen van Daniel gekregen. Super blij mee!

Goed begonnen helaas geen fijne afhandeling

Alles begon prima, Saniatairshop was meedenkend en de afspraken gemaakt. Bij plaatsing bleek een besteld toilet niet geplaatst te kunnen worden, door de loop van de leidingen. Op 18 december 2021 was de badkamer klaar. Wij hebben niets meer gehoord dus begin februari contact opgenomen. Niet alleen om het geld terug te vragen voor het niet geplaatste, dus niet geleverde toilet, maar ook om de hoeveelheid tegels die we over hadden. Wij hebben begrip voor zuinig snijden en iets meer rekenen voor rondom het toilet maar, er zijn slechts 20 tegels gebruikt en 24 tegels over!!!!! En ja die stonden op offerte, maar wij zijn er vanuit gegaan dat een specialist op dit gebied wel nauwkeurig weet hoeveel er nodig is. Er zijn er dus meer over dan gebruikt, allen keurig nog in doos!!!!!!!!! Na telefonisch contact, waarbij het niet meeviel om de verantwoordelijke te spreken te krijgen was hij duidelijk, tegels kunnen niet terug!!!! Maar bij teruggave van teveel betaalde geld voor toilet zou hij coulance tonen en ook iets voor tegels terug geven. Na 10 mails!!!! hieromtrent kregen wij vandaag (18 februari) het geld op de rekening. Precies het bedrag voor het toilet, NIETS VOOR DE TEVEEL GELEVERDE TEGELS. Jammer, zoveel belovend begonnen. Maar kennelijk als je hebt betaald doen ze geen enkele moeite meer.

Beste Nellie, Wat spijtig om te horen dat jullie het zo hebben ervaren. Wij hebben helaas het beleid dat we tegels niet retour nemen, dit heeft betrekking op vloertegels, wandtegels en mozaiek tegels, dit is in verband met de tint/batchnummers van de tegels niet mogelijk. Het aantal tegels is besteld op basis van een concreet plan, als deze gaandeweg wijzigt, dan hebben wij hier geen invloed op en leveren wij de hoeveelheid wat er besteld is. Dit is het beleid en dit hebben wij voortijdig gecommuniceerd en communiceren wij ook op onze webshop bij informatie over retourneren. Voor de spullen die niet geleverd zijn, hebben wij het geld terug gestort. De communicatie is helaas niet gegaan zoals beide partijen gewenst hadden, mede door een vakantie en ziekte. Hiervoor onze excuses, wij vinden het ontzettend jammer dat u dit zo heeft ervaren.

Dramatisch

Ik heb hier helaas een keukenkraan gekocht die al defect en gebruikt bleek te zijn. Na maanden lang aan het lijntje gehouden te worden heb ik dezelfde kraan weer bij hun besteld en het onderdeel verwisseld. Toen ze hier achter kwamen waren ze ineens wel thuis en dreigde ze om aangifte te doen. Als ik 185,- zou betalen dan was het opgelost. Wat een oplichters!!

Onterecht behandeld

Mijn retour slecht afgehandeld helaas.. moest flink Mijn best doen om mijn gelijk te bewijzen, en werd via de app beschuldigd dat er kerstspullen in het retour zaten (wat dus niet zo was) en later was Mijn retour ineens verdwenen en konden ze niks vinden.. uiteindelijk Mijn geld terug gekregen maar geen excuus of vriendelijk afgesloten.. dit was eenmalig en niet weer

Onbekwame klantendienst

Elke week krijg ik te horen dat mijn pakje volgende week geleverd word. Klantendienst super arrogant wanneer je vraagt of ze dit elke week gaan zeggen.

Beste Heidi, Dankjewel voor je review, wat spijtig om te horen dat je ons een 1 hebt gegevens en ons niet zou aanraden aan kennissen. Wij hebben de afgelopen maanden veel tegenslag gehad met onze transport en onze leveringen. Dit komt door corona en leveringen die bijvoorbeeld vast liggen in havens. Ik snap dat jij daar geen kennis van hebt en dat we je helaas een paar keer teleur hebben moeten stellen. Hierover hadden wij wellicht duidelijker over kunnen communiceren. Badmeubels worden vaak op aanvraag gemaakt en hebben bij ons een gemiddelde levertijd van ongeveer 3 weken. Ik zie dat dit ook geldt voor uw bestelde badmeubel en dit vermelden wij ook op de webshop bij de desbetreffende producten. Hierbij wil ik graag onze excuses aanbieden. Dit is niet de normale gang van zaken en wij streven er met man en macht aan om dit niet te laten gebeuren. Excuses voor het ongemak en de miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Team Sanitair Super Shop

Levertijden zeer lang en slechte klantenservice

Op 22 juni een spiegel bij SanitairSupershop besteld met levertijd 1-3 werkdagen. Na een paar dagen geen spiegel of verzendbevestiging ontvangen te hebben, heb ik zelf op 29 juni gebeld. Kreeg een meneer aan de lijn die mij vertelde dat mijn order waarschijnlijk net de bestelling van de spiegels had gekruisd, want die deden ze 1 keer per week. Hij zou donderdag 1 juli bij ons zijn. Weer niks gehoord en zelf opnieuw contact opgenomen op woensdag 7 juli. Kreeg een mevrouw aan de lijn die het heel vreemd vond dat wij nog niks hadden ontvangen, maar zij kon op dat moment niet in het systeem waar te zien zou zijn waar de spiegel zich bevond. Het zou worden uitgezocht en ik zou de volgende dag worden teruggebeld. Inmiddels zijn we weer 3 dagen verder en nog steeds niks vernomen van SanitairSupershop.

Beste Jorne, Dankjewel voor je review, wat jammer om te horen dat je nog niets van ons hebt gehoord. Wij hebben de afgelopen maanden veel tegenslag gehad met onze transport en onze leveringen. Dit komt door corona en leveringen die bijvoorbeeld vast liggen in havens. Ik snap dat jij daar geen kennis van hebt en hierover hadden wij wellicht duidelijker over kunnen communiceren. Dit was helaas ook het geval met jouw spiegel. De spiegel is inmiddels naar je onderweg of hopelijk heb je hem al in ontvangt mogen nemen. Ik hoop het tweede. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging. Dit is niet de normale gang van zaken en wij streven er met man en macht aan om dit niet te laten gebeuren. Excuses voor het ongemak en de miscommunicatie. Ik hoop dat je ondanks dit, heel veel plezier hebt van je mooie spiegel. Met vriendelijke groet, Team Sanitair Super Shop

Slechter kan niet!!

Te horen krijgen als een badmeubel kapot binnenkomt ,tja de goeie moeten onder de kwade leven.,wij krijgen iedere dag van die telefoontjes.dus,bewijs het maar!!(Daniel) al met al 950 euro!!

Beste Brenda, Dankjewel voor je review, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Bij badmeubels en alle andere producten van onze webshop/showroom geven wij altijd 48 uur de tijd om de producten te controleren na ontvangst. Mochten er dan beschadigingen zijn kunnen wij onderzoeken waar dit is gebeurd, tijdens transport of in het magazijn en dan gaan wij op zoek naar een oplossing waar beide partijen zich in kunnen vinden. Echter kunnen wij dit na enkele weken niet meer uitzoeken, omdat er dan te veel tijd overheen gegaan is, (in dit geval maanden) en kunnen wij niet meer met een oplossing komen. Excuses voor het ongemak en wij hopen dat u zich kunt vinden in onze werkwijze. Met vriendelijke groet, Team Sanitair Super Shop

Zeker een aanrader

Mooi hangend toilet gekocht. Prima levertijden en een scherpe prijs. Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Gewoon een fijne winkel.

Mooie producten!

Zeer uitgebreid assortiment, dus je kunt er alles vinden. Ook personeel heeft veel kennis van zake, dus je wordt hier altijd goed geholpen!

Goed geholpen

Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe wasbak voor in de badkamer kwamen we uit bij sanitairsupershop. Al onze vragen werden hier super snel door de medewerkers beantwoord. Wij komen hier zeker vaker terug!

Tevreden klant

Ik was op zoek naar een regendouche voor in de nieuwe badkamer, en daarbij kwam ik uit bij sanitairsupershop. Ze hebben super veel keus en zijn scherp geprijsd. Ik zat nog wel met een aantal vragen, maar die zijn meteen door de klantenservice beantwoord. Fijne gang van zaken hier!

Website is erg overzichtelijk en ze hebben bijna alles. De klantenservice was goed bereikbaar en wist op al mijn vragen antwoord te geven. Ook toen er wat mis ging tijdens het bestelproces hebben ze me uitstekend verder geholpen.

Top webshop

Normaal ben ik niet zo van het online winkelen, maar bij Sanitair supershop staat er een uitgebreide beschrijving onder de producten. Hierdoor kwam ik niet voor verrassingen te staan: De producten kwamen op tijd binnen en werken naar behoren. Werd via de mail ook goed op de hoogte gehouden over de levertijden. Professionele en nette webshop waar bijna alles wel te verkrijgen is. Zeker een aanrader!

Medewerkers met kennis

Zelf ben ik echt een leek als het gaat om douchekranen, putjes en bakken, maar ik ben uitstekend geholpen door de klantenservice. Op hun advies heb ik mijn aankopen gedaan en heb er geen spijt van gehad! Mijn bestelling had ik al binnen 2 dagen binnen. Alles was netjes verpakt. Al met al gewoon een fijne winkel!

Super tevreden

Door het brede assortiment is het soms even zoeken naar het juiste product, maar ik ben super tevreden met de nieuwe wasbak! Ik had eerst nog wel wat vragen, maar ben super verder geholpen aan de telefoon door de klantenservice. Ze hadden veel kennis in huis en hebben mij goed geadviseerd. Bestelling kwam precies zoals aangegeven op tijd binnen, waardoor hij meteen gemonteerd kon worden.

Mooi pandje met behulpzame medewerker

Ik werd goed geholpen door een vriendelijke medewerker die veel product kennis heeft. Top!

Goed geholpen door sanitairsupershop!

Contact gezocht met sanitairsupershop over een aantal producten die ik wou bestellen. Hier kreeg ik duidelijke antwoorden uit en online bestelt! Levertijd was goed aangegeven en kwam ook op aangegeven datum. Blij met mijn nieuwe badmeubels. Een aanrader!

Top geregeld, kan niet anders zeggen

Ik heb zelf een fout gemaakt met mijn meubel waardoor hij beschadigd is. De klantenservice heeft mij goed te woord gestaan en goed meegedacht in de oplossing. Erg vriendelijk en professioneel.

Heel blij

Na lang zoeken heb ik de perfecte waskom gevonden. Was redelijk snel in huis en ben er erg blij mee.

Super geregeld, aanrader

We hadden een aantal producten besteld waaronder 2 toiletten. Op 1 zat een kleine kras/vlekje, dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Na melding kregen we binnen 2 dagen een nieuwe toegestuurd. Perfect afgehandeld, en superblij met onze mooie spullen die ook nog het meest voordelig waren tegenover andere aanbieders.

Uitstekende snelle service

Ik heb bij sanitair super shop een fontijn kraan met bijhorend sifon besteld. Helaas bleek bij montage een onderdeel van het sifon te missen wat door de leverancier niet werd mee geleverd. Sanitair super shop heeft direct een vervangend onderdeel toegestuurd waardoor de aannemer de volgende dag alsnog het sifon kon aansluiten. Super service dus!

Onprofessionele klantenservice

De klantenservice van een bedrijf toont meestal zijn waarde op moment dat iets niet goed verloopt. Helaas scoort deze bedrijf een dikke onvoldoende. Het begon met de levering van de bestelde spiegel (online) 1 Hoekje van de spiegel bleek beschadigd. Omdat ik de verpakking 7 dagen na levering opende (omdat ik nog bezig was met klussen in de badkamer toen hey geleverd werd) kon ik geen beroep doen op garantie. Dit terwijl hun garantievoorwaarden niet duidelijk over is (let daar op!!!) Nadat ik de spiegel terug heb gestuurd, ik kon nog beroepen op de hwrroepingsrecht, bleek het nog meer beschadigd (grote ster in de spiegel) re zijn ontvangen. Hietbij ga ik vanuit dat het buiten hun schuld is. Ik moest maar een claim indienen bij Postnl. Oke so be it. Helaas hebben ze niet de sticker met adressering en barcode van postnl bewaard. Dus een claim bij Postnl is ook kansloos voor mij. Ik verwacht van een professionele bedrijf dat ze weten dat ze zoiets niet zomaar kunnen weggooien, als de klant een claim moet indienen. En de manier van communiceren per mail is echt dramatisch. Ik koop iig nooit meer iets bij deze toko.

Top Service

Alle producten niet op voorraad in goed overleg in delen geleverd. Zo konden wij verder met onze verbouwing. Op het laatst bleek een drukknop van de wc niet geleverd. Dit was volgens Sanitairsupershop wel zo, echter zonder enige verdere discussie alsnog nageleverd! Echt een top bedrijf.

Vreselijke service

Wat een vreselijke service. Na 2 maanden en 10 x bellen eindelijk wasmeubel ontvangen. Past de bovenste lade niet! Uiteindelijk maar stuk eruit laten zagen want heb de moed niet om weer te gaan bellen met dit bedrijf

Verkeerd product ontvangen waarbij ik niet kosteloos kan retourneren

Helaas heb ik een product ontvangen wat niet overeenkomt met de website. Ik ben hier van te voren niet over ingelicht. Het product kan ik niet kosteloos retourneren. Omdat het om een toilet pot gaat zullen de kosten voor het retourneren erg hoog zijn.

Markerkant 10132 1316AL Almere