Verkeerd product ontvangen waarbij ik niet kosteloos kan retourneren

Helaas heb ik een product ontvangen wat niet overeenkomt met de website. Ik ben hier van te voren niet over ingelicht. Het product kan ik niet kosteloos retourneren. Omdat het om een toilet pot gaat zullen de kosten voor het retourneren erg hoog zijn.

Onvriendelijk en asosiciaal

Ik heb gebruik gemaakt van de knop om een offerte aan te vragen Zonder enige aanleiding krijg ik de reactie; ze hebben daar 15% Black friday korting dus bestel u hem lekker daar aub'. Ten eerste: Jullie bieden de mogelijkheid, ten tweede: een professioneler antwoord was het minste dat je kon doen.

Prima in orde en persoonlijk

Prima in orde en persoonlijk

Geen reactie gekregen

Na levering geen factuur gekregen, ook niet nadat ik per e-mail een verzoek daartoe had ingediend. Geleverde goed, toiletpot, was bijzonder moeilijk te bevestigen. Hiervoor was speciaal gereedschap nodig dat niet was meegeleverd en de pot moest hoger geplaatst worden dan de standaard hoogte van 1 mtr. Hiervoor werd niet gewaarschuwd. Alleen door een ringsleutel te kopen, deze in te korten, lukte het om de wcpot met pijn en moeite te bevestigen.

Levering te laat en slechte compensatie

Toilet werd te laat geleverd (ivm problemen met leverancier)met flinke gevolgen voor mij ivm oplevering badkamer. Uiteindelijk 10% korting gecrediteerd gekregen. Dit is niet in verhouding tot de schade. Erg jammer...

profiteren om zoveel mogelijk te verdienen aan een klein dopje

we hadden maar een klein dopje nodig. Dit kostte 8 euro. Verzendkosten was ook een euro of 8. Belachelijke prijs

Alles behalve klantgericht!

Wat een waardeloos bedrijf! Op zondag een wandcloset besteld.. op werkdagen vóór 12.00 besteld is morgen in huis stond er op de webpagina. Dinsdag binnen dacht ik, dinsdag aan het einde van de middag nog niks ontvangen en ook nog geen bericht van SanitairSuperShop. Klantenservice gebeld, kreeg iemand aan de lijn die het uit zou zoeken en me terug zou bellen waarschijnlijk nog dezelfde middag. De volgende dag om 11.00 nog niks gehoord, dus maar weer gebeld.. "U bent de eerste op mijn lijstje, en ik bel u over een half uurtje terug". Na 2 uur wederom niets vernomen en maar weer gebeld.. iemand anders aan de lijn: "Ik ben nieuw, maar ik ga er meteen achteraan voor u". Daarna wel teruggebeld en er werd aangegeven dat ik het bestelde wandcloset de volgende dag zou ontvangen. De volgende dag werd ik in de ochtend gebeld door de vervoerder.. "Ik ben zo bij u voor de aflevering van uw bestelling." 2 uur later nog niemand gezien, dus besloten de vervoerder maar weer te bellen hoelaat hij gaat arriveren. "Ik heb uw wandcloset allang bezorgd.. op nummer 114". Ik woon echter op nummer 14, foutje van SuperSanitairShop. Uiteindelijk na nog een discussie aan de telefoon met de klantenservice medewerker (veel gekker kon het niet worden) de WC pot op advies van hen zelf maar op gaan halen bij dit adres, waar ik na, verdeeld over de dag, 3 keer aanbellen eindelijk mijn wandcloset in bezit had. Van hun probleem werd mijn probleem gemaakt, "wij kunnen helaas niks voor u doen" werd er door de telefoon verteld. Goh, waarom verbaasd mij dit nou niks?... Een excuus voor alle ongemak kon er krap vanaf, maar een vorm van compensatie voor dit ongemak ho maar. "Daar ga ik niet over en ik ga nu verder". Wat een waardeloze bedoeling bij dit bedrijf, ik zou het iedereen afraden hier te kopen. De website ziet er mooi uit en met 7000m2 aan sanitair zou je zeggen dat je te maken hebt met een capabel bedrijf, maar niets is minder waar.

Geen goeie service

Spullen besteld waren niet op voorraad kan gebeuren maar stuur even een mailtje wanneer de 2 spulletjes wel weer leverbaar zijn. Heb van 1 wel bericht gehad en andere niet terwijl ik wel al moet betalen klopt ook niet. Zet AfterPay pas in werking nadat ik de levering ontvangen hebt. Zijn nog verbeter puntjes

Slecht

Bestelling geplaatst miste een rubber ring wat kan gebeuren. Vervolgens werd ik neer gezet als iemand die gek was omdat het altijd zo is. Monteur was aanwezig en gaf aan dat het niet klopt, bouwmarkten verkochten dezelfde spullen alleen een andere kleur daarom besteld maar ook daar zaten de ringen erin. Ik bestel hier niet meer. Alles leek teveel moeite voor ze.

Prima, ik zal hier gerust weer kopen.

Ik heb hier twee handdoek radiatoren gekocht. Alleen onderblokken erbij besteld ,per ongeluk zonder montagemateriaal. Ben hierover gebeld.Er zou een extra nota komen.Prima. Zonder meerkosten is het uiteindelijk kompleet geleverd. Top!

Goede prijs, fantastische service

We hebben diverse meubels voor de badkamer besteld. Wat ons vooral aansprak waren ze keuzemogelijkheden en de scherpe prijzen. Daarbij is de service fantastisch gebleken.

Top !!!

* Zeer goed verpakt tegen schade. * Snel geleverd

Geweldig!!

Super snelle levering, en een fijne communicatie. Ik raad het aan toppie

Prima, wat lange levertijd

Prima webwinkel. Verbeterpunt zou een kortere levertijd kunnen zijn (in mijn geval 4 weken). Dit was echter wel duidelijk aangegeven op de site en ook binnen deze termijn geleverd. Doen dus zeker wel wat ze beloven!

Top ervaring

Goede en duidelijke website. Bestelling snel geleverd en precies zoals omschreven.

Erg vriendelijke mensen helpen je echt goed.snelle levering netjes verpakt echt aan te raden gwoon in 1 word geweldig.

duurde wat lang maar na een telefoontje snel geleverd.

bestelling bleef uit omdat deze plots niet voorradig was, maar na enkele dagen wachten en een telefoontje werd de bestelling snel geleverd, dus toppie.

Snel duidelijk en klantvriendelijk contact

Betrouwbare winkel

Goede service en snelle levering

Super service ook voor uitzonderingen

Ik heb een super ervaring met jullie ik had iets wat ik retour moest sturen en ik was over het termijn heen en met een belletje met collega’s van jullie de situatie uitgelegd met betreffende overlijden kon het toch retour super service

Mooi bad, snel geleverd.

We hadden een half vrijstaand bad besteld voor een goede prijs, dat snel en goed verpakt geleverd werd. Het bad was niet beschadigd maar was wel met een rode watervaste stift beschreven, iets dat er op het witte akryl slecht afgaat

Zeer snelle levering

Probleemloze snelle levering

Makkelijk besteld en goed ontvangen.

Mijn bestelling was niet compleet. Na gebeld vriendelijke mensen en snel opgelost en na geleverd.. top

Markerkant 10132

1316AL Almere