besteld en snel volgens afspraak…

Keuze product en bestelling ging redelijk eenvoudig en de bestelling was binnen 3 werkdagen op de stoep blij mee.

Ik was verbaasd over de goede wijze dat ik de planten heb aangeleverd

Ik was verbaasd over de goede wijze dat ik de planten heb aangeleverd gekregen. Keurig verpakt met grote zorg. De planten zien er mooi uit. Meteen geplant. Nu hopen dat ze het allemaal gaan doen. Vertrouw erop.

Goede klantenservice

Een probleem bij de kweker werd perfect opgelost door hee dat is het! Prima klantenservice en daardoor een tevreden klant! Super

Prima.

Snelle reactie op e-mail. Leuke ervaring en simpel.

Gewoon Goed.

Al een aantal keren kamerplanten besteld Tot nu toe heel tevreden

Altijd goede Levering

Ik schrijf niet zo heel veel reviews, maar *Hee Dat Is Het * verdient er wel eentje. Voor meerdere producten contact gehad met de klantenservice.

Verrast!

Het was een verassing zo snel als ik mijn planten in huis kreeg en hoe goed het ingepakt was. Erg tevreden. Volgende bestelling wordt weer hier!

Topservice!!

Ik ben zelf woonachtig in België, had 3 "pannekoekplantjes" besteld voor mn zus in Nederland. Vandaag heeft ze ze ontvangen. Ze sprong een gat in de lucht omdat ze die plantjes zolang zocht.. Ze heeft me eem video ervan gestuurd. Mooi verpakt in een doosje. Groene verse bladeren. Bedankt "Hee dat is het!" Ik weet waar ik vokgende keer weer moet bestellen :) Xxx Guler

De kamerplanten waren zo goed Ingepakt, dat ze heel aangekomen zijn

Mooie kamerplanten

Een overzichtelijke website om al mijn kamerplanten te kopen Waarom naar de winkel gaan om met planten te gaan slepen. De kamerplanten waren goed verpakt in een mooie doos

Dank

Wij als fam. zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Al twee keer besteld en alles wordt van ouds goed bezorgd

Aankoop gedaan met verzoek bezorging 1 april, 1 week later.....nog niet bezorgd.

Planten met kaartje uitgezocht voor een speciale dag (1 april) met het verzoek erbij om dan te bezorgen. Geen melding dat het druk is of later bezorgd kan worden. Helemaal niks. Nu 1 week later is het nog steeds niet bezorgd. Na mijn beklag kreeg ik te horen dat het geld terugbetaald zou worden. Ook dat heb ik nog niet ontvangen. Mijn teleurstelling is erg groot en ik zal hier nooit meer iets bestellen.

Toppie

Kamerplanten kwamen wel iets later dan op de website stond Maar dat kan ik wel goed begrijpen in deze carona tijd, we zijn al blij dat ze zijn geleverd

Leuke Shop

Kamerplanten goed ontvangen. Wordt zeker vaste klant bij Heedatishet.com

Goed verzorgd

Het boeket wat ik besteld had in deze webwinkel is bij de ontvanger zeer goed ontvangen.

Super!!

Helaas was het door mij bestelde product uitverkocht. Kreeg netjes een e-mail met excuses en het betaalde bedrag werd teruggestort. Wat schetste mijn verbazing, de volgende werd er een schitterend boeket bezorgd. Met een heel leuk kaartje erbij, dat zij het zo sneu vonden dat mijn bestelde product was uitverkocht. Ontzettend leuk en attent!!!! Dus dit bedrijf kan voor mij niet meer stuk!!!!! 😁

Prachtige kerstboom en keurig geleverd en verpakt

Zal zeker meer bestellen

Perfect beloofd wat ze zeggen

Mijn plant ziet er precies uit zoals op hun site. Ik ben heel tevreden en zal zsm meer planten bestellende het ook doorvertellen. En plant is ook heel goed ingepakt.

Topkwaliteit Kamerplanten

Goed Verpakt en snel geleverd

Snelle Levering

goede informatie, snelle levering, goede prijs

Super service!

Er was gepland dat het product zou toekomen binnen 48 uur, maar ik heb mijn bestelling al gekregen na 36 uur! Het product was ook zeer goed en veilig verpakt en was in zeer goede staat!

Mooie Musa

Heb hier een mooie musa besteld,goede kwaliteit en netjes bezorgd

formidable

Heel goede ervaring goede service en planten die er fris en goed uitzien.

Prima eerste kennismaking

Makkelijk besteld en snel en goed verzonden. Tot een volgende keer!

Mooie kamerplanten,goed verpakt

Over Hee Dat Is Het

Hee Dat Is Het een online webwinkel met het verkoop van Kamerplanten en bloemen die direct en vers van de Kweker komen. Al onze planten zijn supervers , en worden binnen 48 uur geleverd door heel Europa