Gewoon goed

Netjes geleverd niks mis mee

Correcte, snelle levering.

Bestelling zeer snel en netjes geleverd.

Gewoon goed geregeld

Zie boven

tevreden over bestelling

Soepele bestelling en levering van producten. Zag er netjes uit en voldeed aan de verwachtingen

Fijne snelle levering producten zoals op site omschreven

Het naadloze kinderondergoed is heerlijk, eindelijk geen kriebelende naadjes en labels meer. Service ook perfect!

Zie onderzijde

Snelle levering, en de beschrijving van het artikel klopt met wat ik heb gekregen. Prima service.

Lekker vlot

Snelle levering, prima prijs/kwaliteit

Prijs prijs/ kwaliteit verhouding en snelle levering.

product was snel geleverd

jammer dat het niet paste maar dat werd heel netjes opgelost TOP

Snelle en goede levering

Bestellen gaat super makkelijk. Binnen 2 dagen hadden we de bestelling. Ik ben een tevreden klant.

Was iets mis gegaan met levering, 1 mailtje en het werd opgelost! Kortom prima.

Mazzel dat ik deze slips heb gevonden!

Per toeval jullie site bekeken omdat ik al zo lang opzoek was naar Sweet Angel boxershorts dames grote maat, want het lastige is dat deze slips niet overal te verkrijgen zijn. Vooral als je extra grote maten nodig hebt. Maar uiteindelijk heb ik deze nu gevonden met behulp van jullie site, ben er zeer tevreden over en ze passen me perfect! PS. Dank jullie wel voor deze koop, en zeker voor in de toekomst, Groetjes van een tevreden klant!!! 😀

Overzichtelijke site

Een fijne winkel met genoeg keus. Goede levering en netjes optijd. Zeer aan te raden.

Een aanrader

Zeer snelle levering! Naadlozeonderbroekjes zijn erg zacht en mooi. Mijn dochter is tevreden.

Voldoet helemaal

Snelle levering. En een prima product zoals omschreven

Boxers naadloos

Hierbij zet ik dat naadloze boxers van prima kwaliteit zijn erg mooie kleuren.

Hele mooie aparte T-shirt met prachtige tractor

Onze kleinzoon vond het geweldig zo'n mooie tractor op z'n T-shirt!

Eerste keer besteld. Geleverd volgens afspraak. Artikel was conform omschrijving. Dikke duim👍🏼

Niks op aan te merken .

Erg goed

Mijn ervaring is erg goed ik kan er niet meer van maken . Wat ik besteld heb was prima en snel.

Snelle en correcte levering

Keurig kwaliteit en prima levering

Slechte koop

Ik had iets besteld maat m maar bij binnenkomst valt het gigantisch tegen .veel te klein lijkt eerder s.

Eenvoudig, snel en kwalitatief!

Makkelijk te bestellen, vlotte levering en goed spul ! Een aanrader.

Keurig en snel verzorgd

Goeie en prettige service