Super snel geleverd

geweldige service

super service

Fijne online shop voor ondergoed.ki deren vinden dit naadloos ondergoed heel fijn zitten en willen niets anders. Laatst besteld maar helaas was er niet geheel veel keus in kleur en maat. Hopelijk word het snel weer aangevuld

Prima de ene dag besteld de andere dag in huis.

Betaalbare kwaliteit en prima service!

Producten zijn snel en netjes verpakt geleverd.

Opnieuw prima

Voor de 2e keer hier besteld, nu voorbeen jarig kleinkind. Snelle levering en product zoals omschreven. Prachtig die leuke tractor kleding serie.

Makkelijk besteld en snel in huis

Tractor shirt en vest

Hele leuke tractor t shirt en vest , mooie opdruk , mijn zoontje is er blij mee , makkelijk te bestellen, achter af betalen ook erg fijn een snelle levering

Goede kwaliteit prijs verhouding

Goede kwaliteit trainingspak

Een goede kwaliteit voor een mooie prijs En een snelle levering Alleen viel de bestelde maat 98/104 Er groot

betrouwbaar

Assortiment was niet compleet. Wat ik heel jammer vond. Ik wilde heel graag meer kleuren ondergoed. Er waren maar 2kleuren van de 5 of 6 beschikbaar.

Het was een goede en snelle levering

Het was een snelle en goede levering. Het product voldoet aan de verwachtingen.

Werd gezegd snelle levering maar nog steeds niks binnen

Ik heb nog steeds niks ontvangen.

Hallo Ria, Gelukkig is uw pakketje inmiddels afgeleverd! Helaas is er nog steeds af en toe behoorlijk vertraging bij PostNL. Veel plezier van uw bestelling! Excuus voor het ongemak! Mvg. Jacelien Kindermode PASik

Goed en snel

Je wordt op de hoogte gehouden via email. Bestelling binnen 1 dag in huis. Wel als je de beoordeling negeerde krijg je om de paar dagen een nieuwe mail. Dus gelijk invullen dan ben je er van af.

Snel en keurig geleverd.

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde. Besteld en de volgende dag al in huis. Verwachting van de shirts zijn helemaal hoef. Mooie kleuren en de maat is ook prima.

Snelle levering en alles past perfect!

gewoon toppie!

Goed maar ik had graag meerdere shirts willen bestellen Maar de maaten waren uitverkocht die ik nodig had

Mooie ondergoed voor de kids. Top!

Snelle levering. Mooie ondergoed en felle kleuren. Prachtig allemaal

Snel geleverd!!

Supersnel geleverd na bestellen.

En een goed kwaliteit sokken

Alles in 1 keer goed en snel geleverd

Goede pasvorm

Al eerder voor mijn zoon besteld en die is er dik tevreden mee, zal dan met deze niet anders zijn.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Mooi prijsje en snel geleverd

Toevallig kwam ik jullie tegen. Leuke setjes voor een klein prijsje. Én snel geleverd. Ik kom vast snel terug!

Super snelle levering

Goede omschrijving en snelle levering.