Snel en volgens offerte

Ik heb mijn iPhone 8 Gold 64 GB verkocht aan Rephone. Het verzendlabel was snel binnen waarna ik hem verstuurd heb via PostNL. Binnen een dag was hij bezorgd en kreeg ik al een bevestiging per email dat hij nagekeken zou worden. Het weekend zat ertussen en vervolgens kreeg ik een mail dat ik conform hun eerste voorstel het geld gestort krijg. Fijn dat het zo snel gaat! Dit is de aanbieder die het meeste aanbood voor mijn oude iPhone (zonder krassen en/of beschadigingen).

Besteld en snel binnen goed product

Top zeker aan te bevelen

Denken actief mee aan oplossing voor een wat moeilijke levering. Erg fijne ervaring.

Zeer goede ervaring

Verwerking duurde enkele dag maar goed op de hoogte gehouden en snel afgehandeld. Ga zo door.

Makkelijk bestellen mooie webshop Telefoon was heel netjes geen sporen Mail goed beantwoord

Een 10

Fijne ervaring met Rephone

Top kwaliteit

Koop hier regelmatig toestellen en iPads voor ons bedrijf. Keurige service en duidelijke informatie.

Ik had mijn opgestuurd om te verkopen was heel snel gegaan en netjes op de hoogte gehouden dus erg tevreden.!

Echt een dikke 9,5 voor de klantvriendelijkheid!

Mijn mobiel maakte trilgeluiden die niet normaal waren. Ik heb toen contact opgenomen en daar werd heel snel naar gekeken. Ik werd serieus genomen en er werd snel doorgezet naar een reparatie. Deze is snel uitgevoerd zodat ik mijn mobiel snel weer terug had. Ik ben de hele tijd heel goed op de hoogte gehouden. Medewerkers zijn heel erg vriendelijk! Ik ben van plan om hier zeker vaker producten te kopen!

Goed bezorgt

Defecte oortjes.

Heb gewoon defecte oortjes ontvangen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u problemen heeft met uw Airpods. We willen dat natuurlijk graag oplossen. Om gebruik te maken van onze garantieservice of retourservice kunt u via onze website uw aanvraag indienen. U kunt vervolgens een label van PostNL downloaden waarmee u het apparaat kosteloos naar ons op kunt sturen. Via deze link kan u dat doen: https://www.rephone.nl/garantie Zodra we het apparaat ontvangen hebben, zullen we deze binnen 5 werkdagen repareren en aan u terugsturen of het aankoopbedrag zal binnen 14 dagen op uw rekening worden teruggestort. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Rephone

Telefoon verkocht en precies bedrag gekregen zoals aangemeld.

Beste Dries, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat het inruilen van uw telefoon zo goed is verlopen! Met vriendelijke groet, Rephone

Zeer snelle en correcte afhandeling

Zeer professionele verwerking van mijn bestelling

Beste Biezen, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat het bestellen bij ons zo goed is verlopen! Met vriendelijke groet, Rephone

Beter dan verwacht

Zelfs met de optie ‘meest gebruik’ viel het erg mee met gebruikssporen. Alleen wat lichte krasjes op de achterkant! Verder werkt die prima en ziet er (in t hoesje) uit als nieuw

Beste Lola, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de geleverde telefoon zo goed bevalt! Met vriendelijke groet, Rephone

Snel en betrouwbaar

Goede service.

Geen reactie meer, en niets ontvangen

Ik heb vanaf zaterdag niets meer vernomen na mijn bestelling en ook niets ontvangen !!!! Dus dat is niet echt lovend ! Vind €430,- ook niet echt een bedrag om niets meer over te horen. Maar na 2 keer bellen toch netjes opgelost en een zeer mooi toestel ontvangen.

Beste Patrick, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas was er inderdaad wat fout gegaan bij ons in het systeem waardoor uw bestelling niet helemaal goed binnen kwam bij ons. Gelukkig hebben we dit op kunnen lossen en vandaag zal er een toestel naar u worden verstuurd. Die zal dan morgen bij u worden bezorgd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Rephone

De iPhone werkt perfect. Snelle levering.

Beste Frank, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo blij bent met de geleverde iPhone! Met vriendelijke groet, Rephone

Uitstekend!

Uitstekend!

niks aan te zien mooie iphone

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde iPhone! Met vriendelijke groet, Rephone

5 sterren

Mijn telefoon was in het water gevallen dus heel snel maar een refurbest besteld en was volgende ochtend gelukkig al binnen.

Beste Angelique, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat uw bestelling zo snel is geleverd, we hopen u nog vaker te zien! Met vriendelijke groet, Rephone

Goed bedrijf en correcte service

Had even wat vragen en netjes beantwoord door mevrouw de klantenservice. Daarna besteld en volgende dag binnen. Gewoon netjes via PostNL. En zelfs 2 jaar garantie dus dat is geruststellend.

Goedemiddag, Heel erg bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door onze klantenservice! Met vriendelijke groet, Rephone

Handig

Toestel voor het eerstverkocht via rephone. Was even spannend maar ging heel snel en kreeg binnen 1 dag al een beoordeling met bedrag. Akkoord en afgehandeld. Volgende keer weer.

Beste Ton, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat het inruilen van uw toestel zo goed is verlopen, we hopen u nog vaker te zien! Met vriendelijke groet, Rephone

Goede webshop goed product

Toestel besteld met hoesje en screenprotecter. Zat zelfs als geplakt op scherm. Dus erg fijne ervaring!!

Beste Joey, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u blij bent met onze service! Met vriendelijke groet, Rephone

Ik ben tevreden met het ontvangen toestel. Zag er goed uit en netjes verpakt. Voor mijn bedrijf heb ik vaker toestellen nodig en kom ik zeker weer terug. Dank.

Beste Mark, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u blij bent met uw bestelling, we zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Rephone

Snel betrouwbaar

Gunstige prijs Snelle levering Fijne communicatie