Onbetrouwbaar Sturen telefoon beschadigd terug

Stuur nooit je telefoon op naar deze onbetrouwbare site. Iphone XS opgestuurd, waarde 230. Kreeg ineens een mail dat de waarde maar 120€ was. Prima dan niet, retour aangevraagd. Ik had er al een slecht gevoel bij dus gemaild dat ik mijn telefoon in dezelfde staat terug wilde. Wat blijkt? Ik krijg mijn telefoon met krassen terug, terwijl er geen enkele kras op stond. Hierdoor is mijn telefoon 100€ minder waard. Wat een idioterie!

Beste Karen, Vervelend dat dit zo mis is gelopen. In eerste instantie viel de waarde lager uit door een defect aan het toestel. Helaas is het daarna mis gegaan met het retourneren van toestel. We hopen dat we intussen een passende oplossing hebben geboden en u alsnog naar tevredenheid hierop kunt terugkijken. Met vriendelijke groet, Rephone

Heel duidelijk

Beoordeling duurde enkele dagen maar daarna een mooie waardebod gekregen en het geld uitbetaald. Zeer goed!

Slecht bereikbaar, geen reacties op e-mail

Via Rephone mijn Iphone 11 pro verkocht. Op de website een bedrag aangegeven van €390. Na opsturen van de telefoon de beoordeling gekregen dat de telefoon in slechtere staat zou zijn en dat ze €360 uit zouden betalen. Niet mee eens en via de mail om toelichting gevraagd. Na twee weken pas reactie met als antwoord dat de telefoon al verkocht is en dat ze dus niet meer kunnen kijken naar de staat van het toestel. Vervolgens eigen foto's opgestuurd ter onderbouwing maar geen reactie meer via de mail, ook niet na meerdere herinneringen.

In één zin zeer tevreden

Ik wilde mijn iPhone verkopen en had geen zin in marktplaats. Makkelijk geregeld via rephone voor een goede prijs.

Goed product, komen we zeker terug

De bestelling was goed verpakt binnen gekomen en snel geleverd. iPhone zag er nog heel goed uit.

Kort en krachtig Toestel aangemeld opgestuurd en uitbetaald. Makkelijk proces.

Op lichting

Mijn iphone 12 pro zou ik € 6oo.- ontvangen dus niet een zeer on betrouw baar bedrijf mooie beloftus maar na komen vergeet het

Komt statements van site niet na

Via Tweakers.net op deze webshop uitgekomen en zo een telefoon besteld. De site stelt dat 'vandaag besteld, morgen in huis'. Nu begrijp ik dat dit door omstandigheden niet altijd het geval kan zijn, maar vanuit de webshop is er totaal geen communicatie dat er vertraging is. Een mailtje naar de klantenservice wordt volledig genegeerd. Na 2 dagen toch maar gebeld en wordt verteld dat de telefoon 'vandaag' wordt opgestuurd. De volgende dag nog geen track-en-trace code, dus nogmaals gebeld. Krijg je te horen dat het pakket wel is aangemeld, maar dat PostNL waarschijnlijk problemen heeft. Dit is natuurlijk mogelijk, maar dat maak ik vrij weinig mee bij andere shops. De volgende dag nog steeds geen bericht, dus nogmaals gebeld, hetzelfde bericht. Inmiddels al heel wat reviews van de site gelezen en zie veel negatieve berichten, dus maak me wat zorgen. Door de gebrekkige berichtgeving, geen transparantie van het proces & het niet kunnen/willen tonen van bewijs van versturen denk ik opgelicht te zijn en deel dit ook met de klantenservice. Plots ontvang ik daarna een bericht met een track en trace code die ik kan volgen en de volgende dag wordt de telefoon alsnog afgeleverd. Al met al een zeer slechte ervaring en bestel hier ook niet weer iets en raad het zeker niemand aan.

Nog geen geld ontvangen

Iphone 11 opgestuurd. Bevestiging ontvangen dat er binnen 14 dagen geld overgemaakt zou worden. Nog steeds niks ontvangen. Mailtje gekregen dat het er morgen op zou staan. Nog steeds niks. Telefoonnummer op de website is niet te bereiken. Ik vermoed dat dit oplichting is.

Fijne website

Makkelijk aan te melden en telefoon op te sturen. Alles netjes afgehandeld.

Telefoon verkocht maar geld nooit gekregen, men reageert ook niet

Mijn telefoon aan hen verkocht, maar nooit geld gekregen en men reageert ook niet op mailtjes.

3 weken en nog geen telefoon

Mijn dochter heeft 28 november een telefoon besteld, die de volgende dag geleverd zou worden. Geen bericht, ook niet na mail met vraag waar hij blijft vanuit haar. Na telefoontje naar hen afgelopen vrijdag de belofte dat hij dinsdag in huis zou zijn: ik wacht nog steeds…. En ook niet even een berichtje ontvangen met excuus of uitleg…. Vandaag weer gebeld: hij is gisteren (donderdag) verzonden. Weer belofte niet nagekomen. Ik ben benieuwd of ik hem nu snel mag ontvangen…..

verkeerd over dit bedrijf

Ik heb de betaling gedaan op vrijdag 10 december 2021 om 10 uur, gewacht op zaterdag, maandag, dinsdag en ze sturen geen mail, ze zeggen niets. Ik heb besloten dat ik het product niet meer wil, ik heb het geld op mijn rekening nodig, dat is het beste. Ik hoop dat ze zich verwaardigen op deze opmerking te reageren, want de e-mails die ik stuur worden niet beantwoord of bestaan niet. Ik denk niet dat ze een serieus bedrijf zijn.

• ¿Nos recomendarías? No

Perfect!!

Iphone 11 verkocht aan Rephone. Getaxteerde waarde was eveneens perfect! Alles is netjes verlopen. Van ontvangst tot uitbetaling. Hen nog een mail gestuutd of het bedrag eerder gestort kon worden op mijn rekening en dat was geen enkel probleem. Ik weet de volgende x waar ik mijn Iphone 13 pro kan verkopen. Keep up the good work.!!

Goed!

Goede prijs voor mijn oude toestel gekregen, vriendelijke service, geld binnen 2 weken op mijn rekening.

Slechte service

Rephone geeft aan dat het bedrag van de ingeleverde telefoon binnen 14 werkdagen op de rekening staat maar dat was totaal niet het geval bij mjj. Ik heb meerdere keren gebeld en kreeg steeds een ander verhaal van hun collega’s. Jammer is dit.

Goed en correct

Het was slechts een kleinigheid. Geen contact om mijn GSM op te laden. Stof en vuil in het contacthuis. Snel verholpen en nog gratis ook.

Communatief zeer slecht

Morgen in huis duurde opeens 7 dagen. Uiteindelijk zelfs een telefoon gekregen die kapot was. Deze was teruggestuurd en weer na 7 dagen moest ik zelf bellen om te horen dat ze de telefoon niet meer op voorraad hadden. Wel snel mijn geld terug gekregen maar ik kan dit bedrijf niet aanraden. Voor alles moest ik zelf bellen en op mijn email werd niet gereageerd.

Makkelijk en snel in huis Zeer tevreden

Kreeg mijn bestelling niet geplaatst maar werd snel opgelost en iPhone keurig binnen volgende dag. Mooie iPhone ook.

Mooie prijs gekregen voor mijn oude telefoon

Telefoon opgestuud, had wel wat beschadigingen, en toch netjes de prijs gekregen die ik had aangemeld. Dus zeker een aanbeveling!

Mijn geld niet ontvangen binnen beloofd termijn

Mijn geld niet ontvangen, we zijn nu op dag 15. 2x gemaild, geen reactie. Gebeld, zou vandaag gestort worden. Niet gebeurt. Op chatfunctie facebook ook geen reactie. Morgenochtend maar meteen weer bellen. Anders m’n rechtsbijstand inschakelen.

Beste prijzen heel goed

Nieuwe iphone gekocht dus oude moest snel verkocht worden. Dat ging heel goed.

Komen betaling niet na, klantenservice reageert niet

iPhone opgestuurd, betaling zal binnen 14 dagen volgen. Nadat betaling uitblijft, gemaild: Geen reactie. Nogmaals gemaild: geen reactie. Gebeld: lulkoekverhaal. Ondertussen 3 weken verder en nog steeds geen betaling. Geen serieus bedrijf, raad het af.