UItstekend

Het was gemakkelijk op internet de bestelling te plaatsen en de volgende dag had ik de iPhone6S als thuis bezorgd.

iets vertraagde levering en geen originele apple stekker

iphone laadt met meegeleverde stekker niet goed op. Bleek geen originele apple stekker. Verder wel tevreden over levering, ook al was deze iets vertraagd. Contact hierover verliep goed.

Telefoon kwam te laat

Had op tijd een telefoon besteld maar kwam te laat voor zijn verjaardag. Niet netjes dat er geen mail kwam dat het model niet leverbaar was. Stond op de site wel leverbaar. Na gebeld te hebben twee keer zo het op de post gaan maar kwam nog een dag later aan..

Heb een iPhone voor me zoon op vrijdag besteld en de dag erna had ik hem al gekregen echte top service en zeker aan te bevelen

waardeloos bedrijf

nog steeds een produkt niet geleverd wat 2 weken geleden besteld is. ze bellen ook niet terug, terwijl ze dat wel beloven. ook de mails van de klantenservice antwoorden ze niet.

Supersnel en goed!

Hele snelle levering en een goede telefoon geleverd, top!!

Doen wat ze beloven!

Ik ben tot nu toe zeer tevreden met de aankoop. Het is jammer dat ze geen iPads hebben, want daar ben ik ook aan toe.

Slechte communicatie

Ik heb nog wel vertrouwen maar de ontzettend slechte communicatie maakt dat vertrouwen vasthouden wel echt heel lastig. 6 weken gewacht op een telefoon, meerdere malen gebeld, elke keer zouden we worden terug gebeld, dat is nooit gebeurd. Eindelijk de telefoon binnen, is deze niet simlock vrij, dochter verdrietig, met dr eigen centjes betaald.. Weer gebeld, moesten deze terug sturen. Maandag terug gestuurd, nog niets over gehoord. Weer gebeld. We wachten af hoe dit gaat aflopen..

De levering duurde langer dan op de site staat.

Maandag om negen uur besteld, donderdag gebeld, ze worden nu verstuurd u krijgt zo de track and trace. Vrijdag komt het zeker binnen. Niet dus!!! Maandag gebeld, een van de twee kunnen we leveren, de andere hebben we niet meer.... Na overleg sturen ze een andere, beide telefoons woensdag in huis, na ruim een week! Verder een prima product, het ziet er netjes en verzorgd uit.

Goed alleen wat profesioneler met uitbetaal bewijzen omgaan

Hoi ik heb mij improve x aan heb verkocht netjes goed geld ontvangen alleen de betaal bewijs moet wat profesioneler en geef mensen papier met unie nummer telefoon dit krijgt u van ons door u te ontvangen binnen 1 of 3 dagen als weekeinde op uw rekening !!! Is wat slimmer tegenwoordig zijn mensen al nerveus met fake acounts etc veel succes verder ga zo door we zien elkaar wel weer :)

een dag later dan beloofd maar mooie telefoon

was even teleurgesteld dat ik wat langer diende te wachten maar mooie telefoon. Ben wel nieuwsgierig naar staat batterij, want ik heb de telefoon wel intens gebruikt, en zit al op 50%, enkele uren na opladen tot 100%

bestelling niet ontvangen

op webside staan nog in voorraad maar mijn bestelling nog niet zenden zo veel keer gebeld die zei geen voorraad meersen weet niet wanner kan zenden

slecht

Ik bestelde op de donderdag een telefoon die op vrijdag geleerd zou moeten zijn. Het is inmiddels maandagavond en ik heb eerder vandaag twee maal gebeld om te vragen hoe het ervoor staat. De vriendelijke mensen aan de telefoon zouden proberen mij zsm terug te laten bellen, maar dat is niet gebeurd. Ik weet nog steeds niet of en wanneer de telefoon verstuurd is. Vrij vervelend. Wel krijg ik vast een link om een beoordeling te geven. Bij deze dus.

Heel positief

Via de overzichtelijke website kon ik de juiste keus maken en de verzending werd uitstekend geregeld.

Al viermaal uitstekend toestel gekocht

De toestellen zien er altijd prima en verzorgd uit. Inmiddels voor alle kinderen een iPhone 7 bij Rephone aangeschaft en dat werkt super. De laatste keer had ik een versie besteld die niet op voorraad was en toen bleef het even stil, dus dat had beter gekund. Na een belletje op een andere kleur geboekt en toen was het toestel er alsnog vlot.

Redelijk positief

Het duurde een week voordat ik de Iphone kreeg ondanks eerdere toezegging, wel keurig verpakt en het ziet er prima uit. Het is de eerste keer dat ik een Iphone gekocht heb en ik vind het daarom heel jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bijzit. Ik heb het op internet opgezocht maar dan moet ik 207 pagina's uitprinten!

Gebruik gemaakt van de 14 dagen bedenktijd en keurig het geld terug gestort gekregen na een paar dagen

Snel en boven verwachting

iPhone 6 besteld. Volgende dag in huis en niet van nieuw te onderscheiden. Top!

Netjes afgehandeld

Afgelopen week heb ik een iPhone6s besteld. Deze kwam netjes verpakt binnen - compleet met oordopjes en oplader erbij. Ook het wijzigen van de kleur was terwijl ik bestelling al had geplaatst, geen enkel probleem. Dank!

Telefoon stuk! In de avond 'nieuwe' besteld en volgende dag in huis! Telefoon ziet er nog prachtig uit en werkt naar behoren!! Dus zou hier zo weer een telefoon bestellen !

Service kan beter

De service kan veel beter: aan de telefoon kon men niet zeggen hoelang het zou duren wanneer de iphone geleverd werd. Terugbelverzoeken zijn genegeerd. Wat de iphone zelf betreft: in prima staat en netjes verpakt afgeleverd.

erg positief

heb met enige tijdpozen 2x een iPhone 6 B-grade gekocht. Toestellen werden keurig verpakt met de vermelde accessoires geleverd. Heb B-grade's gekocht en minutieus gezocht naar mogelijke beschadigingen die bij een B-grade zouden mogen horen maar heb niets kunnen vinden. Met andere woorden: ik weet echt niet wat een A-grade nog beter zou zijn. Prima product!

Op zondagavond een telefoon besteld . Dinsdag 10:30 al in huis . Track and trace erbij plus 2 jaar garantie Prima telefoon...ik zie de lichte gebruikssporen iig niet

Snel en goed opgelost

Geweldige service

Top !

snelle service, vriendelijke en behulpzaam personeel. Product de volgende dag al in huis.