Snel en goed opgelost

Geweldige service

Top !

snelle service, vriendelijke en behulpzaam personeel. Product de volgende dag al in huis.

Prima service en snelle reparatie van mijn Samsung tab s

Prima service en snelle reparatie van mijn Samsung tab s

Alles is super verlopen, Top!

Echt mooi toestel gehad en razendsnel in huuis. Bedabkt rephone!!

Mooie telefoon voor goede prijs! binnen dag geleverd.

Fijne service en topkwaliteit toestel

Fijn en snel contact gehad met Rephone, toestel was in hele goede conditie!

Nieuwe iPhone 11 Pro Max preordered bij Rephone

Voor de 4e keer mijn abonnement verlengd bij Rephone / Mobielrepair. Altijd goede service. Keep up the good work!

Goede service en goede telefoon!

Paar dagen geleden een telefoon besteld bij Rephone, alles goed geregeld en op tijd gekregen. Telefoon werkt naar behoren dus alles is in prima in orde!

Top product

Geweldiggg!

Super snel geleverd volgnede dag al in huis! Heel mooi toestel gekregen zonder enige sporen. Veel beter dan verwacht.

Mooi product

Telefoon besteld; werd keurig geleverd, maar er ontbraken 2 accessoires. Hierover heb ik zelf contact op moeten nemen, van het ene product werd gemeld dat het later komt, over het tweede product werd niets gezegd. Ik ga er van uit dat het goed komt en hoop op een snelle, nu volledige reactie.

Mooi iPhone 8 Plus Gold refurbished

Levering was niet zoals gepland , maar bij navraag per mail op zaterdag zelfs onmiddellijk telefoon uit Nederland gekregen van Rephone en er is dan de moeite gedaan van Rephone uit om toch zo snel mogelijk te leveren namelijk op maandag wat weer een pluspunt was . De iPhone 8 Plus Gold refurbished - A Grade is niet te onderscheiden van een nieuwe en met de accessoires erbij en de screenprotector is het gewoon af . Top !

Ik ben zeer tevreden

Zeer tevreden over mijn aankoop bij Rephone. Telefoon was heel netjes verpakt inclusief adapter en pinnetje voor SIM-kaart. En ziet echt als nieuw uit. Ook levering is prima verloop en contact met klantenservice werd heel netje afgehandeld. Ik zou deze site zeker aanbevelen.

Snelle levering I-phone 7

De refurbished I-phone 7 ziet er perfect uit en is heel snel geleverd.

Goed produkt en snelle levering

De iphone 7 werd iets later geleverd, maar daarover communiceerden ze goed, was dus geen probleem. De iphone is als nieuw, keurig geleverd! Mijn zoon is erg blij mee! Ga volgende keer weer bij Rephone bestellen!

er is een probleem met het toestel maar ik krijg geen reactie!

Beste, kunnen jullie mij even contacteren aub of antwoorden op de mails die ik reeds verstuurde? mvg Degroote Birghen Struxura bvba

goede service

heel snelle en goede service

goed tot uitstekend

Geen op of aanmerkingen gewoon top!

Slechte klantenservice

Leuk bedrijf en goede deals maar echt slechte klantenservice. Vaker emails gestuurd, geen reactie. Dan opbellen wanneer je reactie krijgt. ‘We gaan dit zo snel mogelijk voor u regelen meneer’ Week later.. nog steeds geen reactie. Dit al 2x gehad want ik heb hier 3x besteld. Ja sorry dit kan echt niet meer hoor in 2019

Mooie goed werkende iPhone 6s en snelle levering

Mooie goed werkende iPhone 6s en snelle levering

Toestel in orde Toebehoren in orde Alles goed Juist de klantenservice zou nog iets beter kunnen. Maar buiten dat niets op aan te merken

Zeer tevreden, snel een z.g.a. nieuwe telefoon in huis

Duidelijke website, nette prijzen, voldoende keuze. Er zou iets meer keuze in beschermhoesjes mogen zijn.

Moeilijk heden met shipping maar product 10/10

Had me telefoon op woensdag besteld om ongv 20:00. Op vrijdag nog steeds niets gehoord van de verzending toen maar effe gebeld toen bleek het opeens dat de iphone niet op voorraad was maar tijdens dat gesprek stond er nog steeds op de website dat hij nog wel op voorraad was.. nou was effe voor tijdje stil maar uiteindelijk te horen gekregen dat ik hem volgende dag binnen zou krijgen of maandag geen van beide is gebeurd maar hij is wel op maandag netjes verzonden en had hem dinsdag ochtend al binnen. Telefoon was helemaal in order behalve dat de verzend doos helemaal ingedeukt was.. maar gelukkig telefoon nog helemaal goed Zou ik Rephone aanbevelen, Ja maar verwacht niet altijd snelle shipping

waardeloos

mijn iphone 6S in perfecte staat opgestuurd . Kreeg daarna bericht dat er van alles mis mee was. krassen (die er niet opzaten) scherm kapot etc. Geen aanbeveling voor dit bedrijf. zorg ervoor dat je foto's maakt van hetgeen je opstuurt, dan kunnen ze er niets mee en kan je ze aansprakelijk stellen als je je telefoon kapot terug krijgt.