Telefoon verkocht maar geld nooit gekregen, men reageert ook niet

Mijn telefoon aan hen verkocht, maar nooit geld gekregen en men reageert ook niet op mailtjes.

3 weken en nog geen telefoon

Mijn dochter heeft 28 november een telefoon besteld, die de volgende dag geleverd zou worden. Geen bericht, ook niet na mail met vraag waar hij blijft vanuit haar. Na telefoontje naar hen afgelopen vrijdag de belofte dat hij dinsdag in huis zou zijn: ik wacht nog steeds…. En ook niet even een berichtje ontvangen met excuus of uitleg…. Vandaag weer gebeld: hij is gisteren (donderdag) verzonden. Weer belofte niet nagekomen. Ik ben benieuwd of ik hem nu snel mag ontvangen…..

verkeerd over dit bedrijf

Ik heb de betaling gedaan op vrijdag 10 december 2021 om 10 uur, gewacht op zaterdag, maandag, dinsdag en ze sturen geen mail, ze zeggen niets. Ik heb besloten dat ik het product niet meer wil, ik heb het geld op mijn rekening nodig, dat is het beste. Ik hoop dat ze zich verwaardigen op deze opmerking te reageren, want de e-mails die ik stuur worden niet beantwoord of bestaan niet. Ik denk niet dat ze een serieus bedrijf zijn.

• ¿Nos recomendarías? No

Perfect!!

Iphone 11 verkocht aan Rephone. Getaxteerde waarde was eveneens perfect! Alles is netjes verlopen. Van ontvangst tot uitbetaling. Hen nog een mail gestuutd of het bedrag eerder gestort kon worden op mijn rekening en dat was geen enkel probleem. Ik weet de volgende x waar ik mijn Iphone 13 pro kan verkopen. Keep up the good work.!!

Goed!

Goede prijs voor mijn oude toestel gekregen, vriendelijke service, geld binnen 2 weken op mijn rekening.

Slechte service

Rephone geeft aan dat het bedrag van de ingeleverde telefoon binnen 14 werkdagen op de rekening staat maar dat was totaal niet het geval bij mjj. Ik heb meerdere keren gebeld en kreeg steeds een ander verhaal van hun collega’s. Jammer is dit.

Goed en correct

Het was slechts een kleinigheid. Geen contact om mijn GSM op te laden. Stof en vuil in het contacthuis. Snel verholpen en nog gratis ook.

Communatief zeer slecht

Morgen in huis duurde opeens 7 dagen. Uiteindelijk zelfs een telefoon gekregen die kapot was. Deze was teruggestuurd en weer na 7 dagen moest ik zelf bellen om te horen dat ze de telefoon niet meer op voorraad hadden. Wel snel mijn geld terug gekregen maar ik kan dit bedrijf niet aanraden. Voor alles moest ik zelf bellen en op mijn email werd niet gereageerd.

Makkelijk en snel in huis Zeer tevreden

Kreeg mijn bestelling niet geplaatst maar werd snel opgelost en iPhone keurig binnen volgende dag. Mooie iPhone ook.

Mooie prijs gekregen voor mijn oude telefoon

Telefoon opgestuud, had wel wat beschadigingen, en toch netjes de prijs gekregen die ik had aangemeld. Dus zeker een aanbeveling!

Mijn geld niet ontvangen binnen beloofd termijn

Mijn geld niet ontvangen, we zijn nu op dag 15. 2x gemaild, geen reactie. Gebeld, zou vandaag gestort worden. Niet gebeurt. Op chatfunctie facebook ook geen reactie. Morgenochtend maar meteen weer bellen. Anders m’n rechtsbijstand inschakelen.

Beste prijzen heel goed

Nieuwe iphone gekocht dus oude moest snel verkocht worden. Dat ging heel goed.

Komen betaling niet na, klantenservice reageert niet

iPhone opgestuurd, betaling zal binnen 14 dagen volgen. Nadat betaling uitblijft, gemaild: Geen reactie. Nogmaals gemaild: geen reactie. Gebeld: lulkoekverhaal. Ondertussen 3 weken verder en nog steeds geen betaling. Geen serieus bedrijf, raad het af.

Vast klant altijd goed geholpen

Regelmatig bestellen wij hier en tot nu toe altijd een fijne service en snelle communicatie. Producten ook in orde.

Heel tevreden

Prachtig toestel ontvangen na bestelling. Ook keurig geleverd binnen 1 dag. Voor nogmaals.

Langere dan beloofd wachten op betaling

Twee telefoons aangeboden ter inruil: iPhone 11 pro max 256Gb en iPhone 11 pro 256Gb. Er werd vanuit Rephone een prima aanbod gedaan met de belofte binnen 14 dagen te betalen. Na 14 dagen stond er echter geen geld op de rekening waarop ik een E-mail had gestuurd. Twee dagen later stond het geld alsnog op de rekening. Ik vind het niet erg om te wachten. Ik had het ook prima gevonden als de wachttijd drie weken was geweest, zolang het bedrag dan ook op mijn rekening had gestaan. Bij het insturen van een relatief dure telefoon neem je een groot risico en dat vraagt om vertrouwen in Rephone. Dit vertrouwen bouw je op door je aan de afspraken te houden.

komt afspraken niet na.

Heb hier mijn 11 pro max ingeruild. Dag nadat ik het op de post heb gedaan meteen een waardevoorstel gekregen waarmee ik akkoord ben gegaan. Super snel reactie dus. Maar je raadt het al... Ik mijn geld krijgen binnen 14 dagen? Nee hoor. Erachteraan gemaild, werd mij gezegd dat de betaling rond een bepaalde datum stond ingepland, nou prima, ik had reactie. Maar nee, ook rond die datum geen geld op mijn rekening. Nu inmiddels bijna een maand verder en op mails reageren ze niet meer. Kortom: ronduit asociaal, slechte service en ze houden zich niet aan hun afspraken zoals ze op hun website aangeven.

Erg blij met de nieuwe telefoon

Mooie webshop en goede prijzen. De telefoon zag er ook goed uit.

Na 22 uur nog besteld en volgende al in huis. Mooi toestel met geen gebruiksporen.

Goede partij voor verkoop

Heel handige website en duidelijke communicatie om de oude telefoons aan te bieden en te verkopen! Top!

Erg tevreden en kom zeker bij jullie terug

Er was een dag of wat vertraging in de bestelling maar werd keurig en snel opgelost. Dus toch uitermate tevreden met een goed product. Dank.

5 ster

Is oke

iPhone gestuurd en kreeg er nog een heel hoog bedrag wat ik niet eens verwacht had Dus heel blij mee!