Overzichtelijke website, snelle levering!

Goed advies en uitstekende service!

Mobiel top! Levering niet compleet, reactie blijft uit

Mobiel nu bijna een week in huis en erg tevreden over tot nu toe. Helaas was de levering niet compleet zoals aangegeven op hun website en ontbreekt de EarPods met lightning aansluiting in de overigens keurige doos, heb daar direct een mail over gestuurd maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen dus ben benieuwd of die nog gaat komen. Kortom toestel gewoon goed maar after sales kan beter.

Beste Eric, Bedankt voor uw recensie en onze excuses voor de late reactie. We hebben gelukkig het probleem kunnen oplossen door de oortjes na te leveren. Met vriendelijke groeten, Team Rephone

Goed product en snelle levering

Fast service, good product - exactly as described.

Fast service, good product - exactly as described.

Zo goed als nieuw

Correcte levering . Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede aftersales

Mijn telefoon twee keer storing binnen de garantie, eerste keer gerepareerd binnen 3 dagen. Tweede keer een nieuw toestel gekregen.

Top bedrijf !

Goede levering en mooi toestel, zeker voor herhaling vatbaar.

Goede iPhone, snel geleverd, mooi doosje.

Top snel geleverd

uiteindelijk best goed

in de winkel geweest, model lag in het magazijn. zou gereserveerd worden, is ook gebeurd. geprobeerd contact te krijgen dat ging wat lastiger. mail was niet binnengekomen telefonisch gevraagd of de telefoon nog beschikbaar was, zou bevestigd worden, maar is niet gebeurd. deze week in de winkel geweest, telefoon was er nog en daarna goed afgehandeld. al met al een goede ervaring, contact zou beter kunnen.

Navraag gedaan over levering

Was onduidelijk wanneer levering zou plaatsvinden. Bij nlpost Bruna afgeleverd ipv huisadres. Kreeg link na navragen.

van SERVICE & GARANTIE hebben ze bij REPHONE niet veel begrepen...

Vorig jaar enkele Apple iPhones gekocht. Eentje daarvan werkt niet meer naar behoren. Retour gestuurd voor reparatie. Krijg bericht dat het frame krom is en het een standaard probleem is van een Apple iPhone. Dus GEEN garantie. Nog enkele mails gestuurd geprobeerd te bellen. Maar helaas geen reactie meer. Kortom gaat alleen maar om verkoop en GEEN service en garantie.

middelmatig

heb ruim een weekmoeten wachten op de foon welkeruim op voorraad was. De onderdelen zoals aangegeven op de website de earphone, en de adapter kabel lighting naar earphone ontbraken.Tevens was er geen screenprotector aangebracht hetgene door U mee adverteerd

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend inderdaad van de missende accessoires, wij hebben hier dan ook onze excuses voor aangeboden en hebben dit gelukkig kunnen oplossen door ze zo snel mogelijk na te leveren. Met vriendelijke groeten, Team Rephone

Leveringsmoment niet naar wens

Mijn voorkeur voor leverdag had ik bij de bestelling aangegeven. Hiervoor gebruik gemaakt van het veld voor algemene opmerkingen, omdat deze keuze niet standaard mogelijk leek. Ik ging r al vanuit sat dit niet was verwerkt, en inderdaad .. nu naar het postkantoor.

Zeer snelle levering. Goed product. T.

Niet te vertrouwen

Mijn tel na opsturen terug gestuurd gekregen met een beeldscherm vol krassen. Geen mail of iets gehad over hun ontvangst van mijn tel en na contact zeggen ze dat ze wel hadden gemaild. Gevraagd dit mailtje nog eens te sturen maar dat deden ze niet. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar niemand neemt steeds op.

Beste Iona, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb even gekeken in de computer en zie dat er inderdaad een waardemail naar u is gestuurd. U heeft hier diezelfde dag nog op gereageerd dat u het toestel terug wilde, dus ik snap niet precies wat er dan fout is gegaan. Met vriendelijke groeten, Team Rephone

vlot en betrouwbaar maar niet zeer helder qua inhoud doos

Bestellen en krijgen ging heel vlot, toestel werkt goed. Echter, op de homepage stond er een actie rond 'airpods' bij een iphone 7, dat vonden we echter niet meer terug bij de bestelling. Er zat evenmin andere oortjes bij de phone..

Fantastische ervaring

Ik heb een 2e hands iPhone X 64GB aangekocht. Ik heb voor een 3 sterren toestel gekozen. Dit zou willen zeggen ‘ Duidelijke gebruikssporen, hevig gebruikt’. Maar wat was mijn verbazing groot toen ik het goed ingepakte toestel uit de doos nam. Geen krasje op, ook is een iPhone X daar zeer gevoelig aan. Hij kwam precies net uit het fabriek. In mijn ogen heb ik een splinternieuwe iPhone. Perfecte service en zeer snelle levering. s’Avonds iets na 23u besteld en rond 10u de volgende dag al aangekomen. Nogmaals klasse service van Rephone!!!!

Prijs kwaliteit dik in orde

Je krijgt waar je voor vraagt. De lader en accesoires die je bij de telefoon mee in het doosje krijgt zijn we van mindere kwaliteit dan deze van Forza refurbished.

Niet nakomen wat ze beloven

Donderdag een bestelling geplaatst voor twee telefoons, zaterdag is het geleverd dat ging op zich nog snel. Tot het ik het pakket opende en de telefoon wou instellen de hele touchscreen werkt niet en loopt constant vast terwijl het ging om een A klasse telefoon op site aangeven dat ze getest worden maar de telefoon werkt niet kom niet eens door de instellingen echt belabberd. En dat voor een dure telefoon vind het belachelijk dat het zo moet gaan. Ga de telefoon ook per direct retour doen, graag een oplossing !

Snelle levering en het toestel ziet er prachtig uit

De bestelling werd super snel geleverd, de omschrijving klopte precies, het toestel ziet er perfect uit. Op een vraag van mij werd snel en netjes antwoord gegeven. Ben er erg blij mee

Snel geleverd wat besteld is

iPhone 8 die besteld is ziet er inderdaad ala nieuw uit, zoals beloofd. Ook snelle levering.

Super ervaring - snelle service - correcte afhandeling

Reeds meerdere toestellen aangeschaft via deze webwinkel. Super om deze toestellen op deze manier een 2de leven te geven. Overzichtelijke website - super snelle service - correcte afhandeling. Leuk om deel uit te maken van dit prachtig concept

Telefoon werkelijk zo goed als nieuw, zonder gebruikssporen

Telefoon half 11 savonds besteld, volgende dag om 1 uur al huis bezorgd. Telefoon van a-grade gekocht en werkelijk zo goed als nieuw zonder kleine beschadigingen, niet te onderscheiden met een nieuw exemplaar Top service en snel bezorgd ik ben er blij mee