Snelle levering en mooi toestel

Toestel besteld van licht gebruikte sporen. Ontving een mooi werkend toestel.

iPhone niet van nieuw te onderscheiden

De iPhone heb ik snel ontvangen, maar ik heb hem nog niet in gebruik, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Wel gekeken of hij het doet. De walletcase die ik erbij had gekocht was beschadigd, dus foto's van gemaakt. Daarop kreeg ik een snelle reactie en kreeg een nieuwe. Top service dus.

Goede prijs, snel, 2jr garantie

Goede prijs, snel, 2jr garantie

Prima levering en volgens verwachting.

Nooit meer

Goede prijzen, maar de levering was niet zoals beloofd. Er werd ook gewoon gelogen over de leveringsdatum: om 9:00 zeiden ze dat het product diezelfde dag zou worden geleverd en onderweg was. Niks ontvangen en dan terug gebeld om 14:00 en dan was de levering voorzien voor de volgende dag. Gewoon liegen is dit. De telefoon werd uiteindelijk na meer dan een week geleverd ondanks hun belofte op de website van een snelle levering. Zeer spijtig. Triest

slechte levering

De levering door PostNL in België is onbetrouwbaar. Het is niet mogelijk om een alternatief leveringsadres op te geven als het eerste bezorgmoment niet lukt. Bij navraag krijg je een vaag en onduidelijk antwoord. Ik zal in het vervolg alleen nog een aankoop verrichten via een bedrijf dat niet met PostNL werkt.

Top service!

Top service! Recommended.

Snel en precies zoals verwacht!

Uiteindelijk prima aankoop

iPhone 7 voor dochter gekocht met een zgn. grade A status. Bij levering bleek er een flinke beschadiging in de behuizing te zitten. Klantenservice aardige mevrouw maar helpt je niet gelijk. Zet het alleen in het systeem. Uiteindelijk na paar daagjes wachten prima opgelost en compensatie gekregen. Ook oordopjes bleken defect. Rephone stuurde gelijk nieuwe. Prima service.

Levering niet volgens aangeven wel snelle communicatie

De iphone was besteld en zou de volgende dag worden geleverd... De camera van de Iphone was vies.... dat is wel slordig van een refurbish bedrijf...

Nog niet helemaal tevreden

Mijn iPhone was met 1 dag geleverd! Helaas is er was er iets mis met de antenne waardoor het ontvangst zeer slecht was. Klantenservice gebeld en kon de telefoon direct terug sturen. Zodra als mijn geld terug is gestort bestel ik weer een nieuwe, hopelijk dan zonder problemen.

Goede snelle service en garantie

Mijn iPhone hield er na 14 manden gewoon mee op. Ik heb hem opgestuurd en kreeg na anderhalve week een nieuwe. Ik miste alleen even een berichtje over wat ze hebben gedaan.

Goede IPhone, slechte communicatie

De geleverde IPhone voldoet geheel aan de verwachtingen en ook de prijs is goed. De communicatie over de leveringsdatum en hierover per mail gestelde vragen bleven helaas onbeantwoord. De leveringsbelofte op de website wordt niet nagekomen.

Mooie iPhone

Had een B Grade besteld, zag er uit als nieuw. Top service

Erg goede IPhone 6s, snel geleverd. Prima dus.

Prima, snelle levering, telefoon is als nieuw. Geheel volgens verwachting.

Keurige iPhone, matige kranteninfo

De zgan iPhone is idd zonder krasjes en gebruiksporen! Klantencommunicatie vind ik helaas minder. Geen info over verwachte levertijd en app en email hierover bleven helaas onbeantwoord.

een perfect toestel maar wel iets later geleverd.

IK heb een perfect toestel toe gezonden gekregen en ben zeer tevreden. Jammer dat het versturen een dag langer geduurd heeft dan toe gezegd. Maar des ondanks een top!

Goede en snelle service

Top telefoon ontvangen en goede prijs voor mijn oude telefoon gekregen. Ondanks dat het een B kwaliteit zou zijn ... ziet de telefoon iPhone 7 Plus er top uit en werkt prima. Goede service.

Supergoede service

de door mij bestelde IPhone 6s was zo goed als nieuw. Ondanks dat ik eerst de verkeerde had besteld regelde de klantenservice direct dat die order werd geannuleerd en de andere werd verzonden. Het al door mij overgemaakte aankoopbedrag van de foute bestelling werd direct teruggestort. Helaas was Rephone vergeten de oortjes in de doos te doen. Die werden een aantal dagen later nageleverd (vertraging bij Post) Ben dus zeer tevreden

matig

Ik had een Iphone x besteld. Deze werd geleverd zonder oortjes en de screenprotector was zo slecht bevestigd dat deze nutteloos was. Na een mailtje wel binnen een week de oortjes en screenprotector nagestuurd. Daarnaast dacht ik gelezen te hebben dat elk toestel een nieuwe batterij krijgt. Wat dus niet zo blijkt te zijn. 92% van de maximale capability heeft deze. Gemaild hierover en krijg het antwoord dat er wel garantie op ziet. Verder ziet het toestel er goed uit en werkt het prima. Jammer dat de service niet meteen goed was. Achteraf wel goed geholpen maar ben er dus zelf achteraan moeten gaan.

Zonder bericht 8 dagen later geleverd en ipad nog steeds niet!!!!!

Nadat mijn zoon een goede ervaring met jullie had, heb ik een iphone en ipad besteld bij jullie, iphone 16 okt besteld en 8 dagen later na vele tel geleverd, ipad nog steeds niet geleverd, bel elke dag, nu zijn ze mijn order kwijt, voelt erg slecht!!

Leveren snel, garantie slecht

Toestel was snel in huis, netjes en compleet, Blijkt de Bluetooth het niet te doen. Opgestuurd een reactie dat ze hem ontvangen hebben daarna niets meer. Paar keer gebeld, krijg je te horen status onbekend en u hoort vandaag nog, niet dus. 5 weken mijn telefoon kwijt geweest. Nooit meer dus

Telefoon prima, levertijd waardeloos, uw communicatie slecht

Volgens uw website wordt er binnen een dag geleverd. De werkelijkheid was een week! Waardeloos. Ik heb daarover gebeld en kreeg te horen dat dat wel meer voorkwam als er geen produkt op voorraad is. Heel jammer dat jullie dat niet proactief communiceren.

Fantastisch voor aankoop, waardeloos daarna

Ik heb een B grade Iphone 6s 32GB gekocht. Ik dacht gelezen the hebben dat all toestellen standaard een nieuwe accu krijgen, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet meer terug kan vinden. De batterij van mijn refurbished toestel is zeer slecht en moet tenminste een keer gedurende de dag worden opgeladen omdat hij het anders niet red. Dit is bij alleen gebruik voor social media (facebook / messenger) en de camera, maar met name fotos (geen videos). Ook op social media kijk ik geen videos of stream ik grote hoeveelheden data. Ik had al een 4 jaar oude iphone, waar al een keer een nieuwe batterij in is gezet en deze werkt VEEL beter dan de telefoon die ik van Rephone heb gekocht. Op 24 October heb ik een email gestuurd met een klacht en verzoek om een oplossing. Tot op heden (28/10) heb ik nog niets gehoord, dus ik zal er nu achteraan moeten gaan. Erg jammer. Een bedrijf onderscheidt zich met name van de concurrentie in hoe het met problemen omgaat. Verkopen kan iedereen.

goed product, goede service

problemen zijn snel en naar tevredenheid opgelost.