matig

langer moeten wachten dan gepland geen mail bericht gehad 3x moeten bellen. dus slechte communicatie.

Bestelling

Toestel besteld 2x reageert niet op e-mail oplichters maandag sta ik voor hun deur.

Goede service en refurbished telefoon is als nieuw

Levering duurde een paar dagen langer, hierover kreeg ik een persoonlijk mailtje met mogelijkheid voor alternatief

Gewoon een fijne zaak

Prima service en fijn geholpen in de zaak

Snel geleverd.

Telefoon ziet er perfect uit. Dit is de tweede keer dat ik hier en telefoon bestel. Bij telefonisch contact word je goed en snel geholpen.

Geen geld en geen contact

Mijn iphone 12 mini opgestuurd. Na een maand pas reactie, dat deze ontvangen en beoordeeld was. Zou binnen 14 dagen mijn geld ontvangen, maar helaas wacht al sinds oktober maar tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Bellen is niet mogelijk met ze en op de mail reageren ze niet.

Blij met het toestel, batterij laat te wensen over.

Gemakkelijke website, snelle levering. Ik koos een toestel met lichte gebruikssporen maar die zijn moeilijk te vinden dus dat is top! De batterij werd vervangen door een niet-origineel onderdeel en daar zijn wel wat problemen mee. Het weergegeven percentage klopt niet, bereikt nooit 100% en geeft foutmeldingen in de instellingen omdat iphone het onderdeel niet herkent.

Mijn iPhone 12 is prachtig, inderdaad als nieuw!

Eigenlijk wilde ik een iPhone 12 mini en die heb ik ook besteld. Er was verwarring over de leverbaarheid, hij bleek er achteraf alleen in het rood te zijn terwijl ik een witte had besteld. Na een paar keer heen-en-weer mailen (zo jammer dat jullie niet gewoon telefonisch bereikbaar zijn!) heb ik uiteindelijk maar een iPhone 12 besteld. Die kwam netjes de volgende dag en ziet er geweldig uit - dus qua product ben ik helemaal tevreden maar qua bereikbaarheid, communicatie over de beschikbaarheid van de producten en service na mijn oorspronkelijke bestelling trek ik er toch 1 ster vanaf.

Slecht tot nu toe

Na een prijs overeengekomen te zijn heb ik op 22 oktober een iPhone 13 PRO MAX 512 GB verstuurd aan Rephone met een label die ik had ontvangen van Rephone zelf. De telefoon is op 25 oktober om 09:52 afgeleverd bij Rephone. Tot op heden geen reactie en bellen kan niet. De verbinding wordt continue verbroken. Tot nog toe geen aanrader en krijg het gevoel dat ik ben opgelicht.

Geen geld terug en geen contact mogelijk

Na inleveren van mijn oude Samsung galaxy een waarde toekenning van €110 gehad. Ik ben hier akkoord mee gegaan. Echter na twee weken nog geen geld gekregen. Contact met rephone hier over is niet mogelijk. De telefoon wordt niet opgenomen en mails niet beantwoord.

Houden zich niet aan de afspraken

vorige jaar een prima ervaring, deze keer wachten op mijn geld. tot op heden niks ontvangen.

Nog geen geld , ervaring mag je dus zelf in vullen

Het begin was goed . Snel een reactie gekregen betreffend de waarde van de telefoon . Opgestuurd en een nieuwe waarde vaststelling ivm ( meer) krassen . Gelijk een mail om de contacten te beoordelen .Dit is echter pas mogelijk als alles afgerond is . We zijn nu bijna 14 dagen verder en nog geen geld overgemaakt . Hoeveel sterren is dit dan waard . Nul ?

Pas op! *****

KIES EEN ANDER Ze hebben mijn telefoon (iphone 14 pro) aangenomen. Daarna sturen ze een akkoord voor de prijs. Twee weken wachten en toen kreeg ik te horen dat die terug kwam. Twee weken nu en nog steeds geen telefoon terug. Telefonische zijn ze niet bereikbaar en op mail reageren ze ook niet meer.

iPhone goed verkocht

Zeer goede prijs gekregen voor mijn 14 Pro Max. Verzending was makkelijk en betaling binnen paar dagen ontvangen. Tevreden!

Snel heel tevreden

Toestel snel ingekocht en afgehandeld. Tot de volgende iPhone maar weer!

2 weken wachten zonder uitbetaling

Na 2 weken mail gestuurd waar mijn uitbetaling bleef. Mail terug gekregen dat mijn toestel maar werd terug gestuurd wegens betalingsproblemen.

Zeer slecht

Na het opsturen van mijn telefoon op 27 september 2023 bericht gehad dat er € 510,- binnen 14 dagen wordt overgemaakt. 21 oktober 2023 gemaild dat er nog geen geld was ontvangen en wanneer ik dit kon ontvangen, geen reactie. Probeer je vervolgens op 25 oktober 2023 om ze telefonisch te bereiken, wordt de telefoon er na een bandje op gegooid. Wat een slechte service is dit zeg.

Ze doen niet wat ze beloven

Ze doen niet wat ze beloven

Het duurt allemaal vreselijk lang

Meerdere malen contact gehad , je wordt wel netjes te woord gestaan als er wordt opgenomen

Niet doen!

14 dagen gewacht - geen geld geen telefoon nu wachten wanneer ze hem retour sturen

Slecht afgelopen

Tot nu heden heb ik mijn geld nog niet ontvangen, en het is al twee weken al. Het zijn bedrijven de al drie dagen uitbetalen.

uitbetaling duurt te lang

begin ging het goed alleen uitbetaling kan sneller

Slecht

3 weken geleden me apple watch naar toe gestuurd. Na 2 weken kreeg ik bericht dat er geen bijzonderheden waren gevonden en dat ik het afgesproken bedrag zou ontvangen. Na een week gewacht te hebben kreeg ik een email , waarin werd gezegd dat ze betalingsproblemen hebben. Me apple watch is retour gestuurd zonder de meegestuurde oplader . Complete tijdverspilling dit.

Niet tevreden

Mijn telefoon terug gestuurd en hebben hem ook al ontvangen inmiddels al twee weken geleden nog geen geld terug en bij bellen wordt gewoon opgehangen

Oplichters!

Telefoon opgestuurd en inderdaad snel een bevestigingsmail ontvangen. Na 2 weken nog steeds geen geld. Telefoonnummer niet bereikbaar. Geen reactie op de mail. Inmiddels een reactie via de mail. “Het spijt ons u te moeten informeren dat er problemen zijn onstaan met het verwerken van betalingen voor ingeruilde toestellen, en we begrijpen dat dit voor u als klant teleurstellend kan zijn. Om verdere vertraging te voorkomen en u niet langer te laten wachten, hebben we besloten om uw ingeruilde iPhone onmiddellijk naar u terug te sturen.” Conclusie: geen telefoon, geen geld en geen idee of de telefoon überhaupt wordt opgestuurd en of dat dan wel mijn telefoon is en in welke staan hij terugkomt.