Zeer goede service

Gsm voldoet aan verwachtigen. Lader en oortjes zijn leuke bonus!

Mijn order is perfect geregeld

Prima webside

Duidelijk, correct en snel geleverd

iPhone X in A staat besteld Bestelproces is duidelijk. E-mails ter bevestiging en volgende dag van verzending. Met PostNL verstuurd; wederom bericht en tijdslot van 2,5 uur; evt te wijzigen: prima. Geleverd: nette Rephone-doos met daarin de telefoon, oplader, nieuwe kabel, nieuwe oortjes met draad (Apple), pennetje voor Sim-kaart, verloop voor jack naar Lightning. Telefoon ziet er pico bello uit. Inderdaad A;. Kortom: prima!

Er wordt gedaan wat wordt beloofd - Top -

Telfoon op A niveau gekocht en is dit ook inderdaad. Op het scherm een nieuwe beschermfolie. Zeer aanbevelingswaardig.

Zeer positief

Op zondag een iPhone besteld en keurig op dinsdag al geleverd. Netjes verpakt, inclusief beschermfolie en bijbesteld hoesje

Snelle en goede service!

Mijn bestelling van een refurbished mobiel is snel afgehandeld. Binnen een week kreeg ik mijn nieuwe refurbished mobiel thuis gestuurd. In een keurig doosje, nieuwe kabel en oortjes erbij. Voor een hele schappelijke prijs. En met 2 jaar garantie. Ik bestel voortaan alleen nog maar via Rephone! En telefoon doet het uitstekend, en ziet er keurig uit. Overtreft mijn verwachtingen!

Ik kreeg wat ik wou!

prima!

Vlotte afhandeling, alles was goed verpakt, alle bijbehoren incluis. communicatie over verzending kon beter... op één dag verzenden hoeft niet persé, twee dagen is even goed. Maar als je 24h belooft, heb je (jongere) klanten die vol ongeduld wachten en teleurgesteld zijn bij latere levering.

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar