Snelle levering, en prima refurbished apparaat. Helaas zat de verkeerde oplader er bij. Contact met de klantenservice ging heel snel om dit op te lossen.

Geweldig bedrijf

Snel, duidelijke communicatie, helder, niets meer aan doen dan alleen zo doorgaan!

Dikke prima

Beetje site, snelle levering

Iwatch werkt perfect,Iphone is helemaal niet goed.

Iphone werkt niet,bijna nergens netwerk en als ik een appje open valt hij na een paar seconde elke keer weg. Niet goed dus! ;(

Prima kwaliteit

Telefoon ziet eruit als nieuw en werkt prima!

Snel goed en niet duur

Tot nu toe alles naar wens

Heel tevreden!

Dit jaar al de derde telefoon die we voor ons gezin bij rephone bestellen. Vlotte service en we zijn tot hiertoe heel tevreden met de toestellen.

Zeer zeer slechte

Wat een oplichters bende. Telefoon netjes in de winkel in Middelharnis laten beoordelen om geen discussie te krijgen over de staat. Prijs vastgesteld, maar tot mijn verbazing werd er niet gelijk uitbetaald. Dit zou de eerst volgende werkdag via de bank gestort worden. We vonden de winkel voldoende betrouwbaar dus zijn maar akkoord gegaan. We zijn inmiddels 2 weken verder tientallen telefoontjes waar mijn geld blijft. Maar nog steeds niet uitbetaald. Later bleek dat het telefoonnummer een callcenter is met vriendelijke dames die niets anders kunnen doen als de boodschap doorgeven. Op mailtjes wordt niet geantwoord. Je denkt dit gebeurt mij niet,......We gaan maar aangifte doen in de hoop dat dit iets oplevert.

Goedemiddag, Vervelend inderdaad dat de betaling zo lang heeft geduurd. Het was op dat moment helaas erg druk, aangezien de feestdagen eraan kwamen. Hierdoor was er veel vertraging, niet alleen op het testen van de toestellen maar ook op de betalingen. Met vriendelijke groeten, Team Rephone

Super!!

Everything went perfectly fine, the phone arrived even sooner than expected despite the holidays. The iPhone XR I ordered looks basically new and I got such a good deal on it. Definitely recommend!!!

Recommended

iPhone SE (2016) rose gold - B grade: Delivery to Germany very quick and reliable. Case in very good condition as described; display without any scratches eg, has a slight yellowish tint though, especially around the edges. Smooth backup from old phone possible, as of now (2 days in use) no further problems.

Fijne site snelle levering

Fijne site snelle levering

Heel slechte ervaring

Mijn telefoon doet het binnen een week niet meer. Het was ook een dag laat bezorgd, zonder koptelefoon.

Beste Louwrens, Bedankt voor uw review en onze excuses voor de kapotte telefoon. Ik zie dat u het toestel heeft aangemeld bij ons voor garantie en dat ons technisch team hem al in behandeling heeft genomen. We doen ons best het toestel zo snel mogelijk weer naar u op te sturen. Met vriendelijke groet, Rephone

Overzichtelijke website, klantvriendelijke, persoonlijke behandeling

Goede producten.

Reeds meerdere keren artikelen besteld en altijd uiterst tevreden

Snel en professionele organisatie

Duidelijke gebruikssporen is niet hetzelfde als rot versleten.

Dat een refurbished toestel aangeboden wordt met “duidelijke gebruikssporen” is hier relatief. Ik krijg een gsm met daarop een band over de hele schermbreedte van bijna 2cm boordevol diepe krassen. Daarnaast staat de gsm ook krom ; je kan hem niet vlak op een tafel gebruiken. De accu tenslotte staat op 84%. Dit is het toestel waarvan je zegt ; tot op de draad versleten

Mijn iPhone 3 weken geleden verkocht nog geen geld

Ze beloven de verkoop binnen 1 werkdag uit te keren. Inmiddels 3 weken verder en heb nog niks ontvangen. Gebeld en beloven de uitbetaling maar nog steeds niks ontvangen.

Beste Tim, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat uw toestel op 24 november bij ons binnen is gekomen en dat er een betaling is gedaan op 3 december. U heeft de recensie op 9 december geschreven, dus ik hoop dat u het geld toen al wel heeft ontvangen. Zo niet, kan u onze klantenservice gerust even mailen zodat we het kunnen uitzoeken voor u. Met vriendelijke groeten, Rephone

Bestelling klopt totaal niet + heel slechte communicatie

Mijn bestelling werd onvolledig geleverd (1 van de 2 artikels). De verzending zelf duurde meer dan een week, ook geen tracking code, geen communicatie over de verzending. Gemaild dat de verzending onvolledig was, geen antwoord. Opeens een nieuw pakje, met het overige, foutieve artikel. Weer zonder enige vorm van communicatie. Tot 2x toe gemaild maar geen antwoord. Hopelijk komt dit nog in orde...

Alles keurig en snel geregeld

Voor iedereen die zijn iPhone wil verkopen raad ik Rephone aan. Alles snel en makkelijk geregeld. Ik raad deze site zeker aan.

Snelle service alles ziet er goed uit

Blij met mijn iPhone

goed geholpen, goed product

Mooi

Heel goede bezorging niks aan de gsm

Ideaal

Snel geleverd + goede kwaliteit

Heel goed omdat alles snel en goed verliep

Alles ging goed. De bestelling kwam optijd, ik kreeg een goede telefoon en het was een goede prijs! Ik zou deze site zeker aanraden

Uitstekent

Mooi foontje ontvangen echt super blij mee binnen 1 dag gewoon binnen en werk ech super goed ik kan nu heel de dag lekker faceboeken en filmpies kijke echt geen geld wat ik betaal bedankt hoor heren en dames ik ben zoo blij met jullie echt