heel fijn en snel

snel een telefoon gevonden voor mijn bedrijf

Snelle levering en mooie gsm

Mooi gsm B class gekozen en een klein krasje op het scherm voor de rest bijna een nieuwe gsm Echt aanrader!

Snelle levering, toestel prima in orde,

Precies datgene wat ik besteld had en perfecte aflevering

Ik was blij verrast door de snelle levering en correct verzending dus volgende keer weer repo-overeenkomst zeker weten deze was voor een vriendin

Super snel en telefoon werkt prima!

We hebben een iPhone 8 refurbished(zo goed als nieuw) gekocht. Kwam super snel en werkt verder prima!

Echt meer dan prima - denkt mee en overtreft verwachtingen van webwinkel

Op zaterdag voor onze bijna jarige dochter een prima en erg betaalbare iPhone SE besteld (zou maandag moeten worden geleverd). Door een storing in de iDeal afhandeling was helaas de betaling nog niet goedgekeurd. Daarom is het bestelde toestel niet op maandag geleverd en uiteindelijk ook niet meer op voorraad. Door belletje met klantenservice op dinsdag werd ons probleem doorgezet naar Dennis, die vervolgens meedacht hoe onze dochter op woensdag in plaats van teleurstelling alsnog een passend verjaardagskado zou krijgen. Hij heeft toen gelijk meegezocht naar beschikbare alternatieven en voor ons zonder meerprijs een spoedverzending van iPhone met betere specs verzorgd. Onze dochter heeft nu net haar verjaardagskado in ontvangst genomen en is echt super happy! Telefoon ook helemaal prima, met nieuwe schermprotector en batterij voor laagste prijs. En Rephone loste het probleem gelijk en flexibel op, echt super!

Duidelijke site, snelle afhandeling

Prima ervaring. Op de site alles duidelijk omschreven, zonder “addertjes” onder het gras. Snelle levering, netjes verpakt

mooi materiaal en ook snel geleverd , dus ik ben dan ook zeer tevreden , en al het dan ook in de toekomst opnieuw doen,

Snelle, prima service

Bij Mobico stond bestelling al ruim 10 dagen in bestelling, ondanks dat de website aangaf; op voorraad. Bij Mobico kon niemand iets vertellen over een mogelijke leverdatum. Na bellen met Rephone, werd ik dezelfde middag nog terug gebeld en zag de persoon fysiek het toestel voor zich. Nadat ik aangaf dat Mobico best een stuk voordeliger was, werd de prijs aangepast en werd het toestel de volgende dag geleverd.. bij Mobico had ik nog veel langer moeten wachten (heb wel snel mn geld terug gekregen v Mobico)

Snel, simpel en goed

Onlangs een iPhone X aangeschaft. A kwaliteit, werkelijk als nieuw. En een screenprotector standaard!

Er ontbreken 2 onderdelen

Telefoon is mooi maar de set was incompleet, meteen op de dag van levering gebeld en toezegging gekregen dat ontbrekende onderdelen nagestuurd zouden worden maar hierna niets meer gehoord of gekregen

Goede prijs/kwaliteit incl. Alle accessoires

Mijn telefoon werd heel snel geleverd. De kwaliteit was heel goed en alle accessoires die je er bij krijgt zijn ook top.

Verkeerde levering en slechte communicatie

Dinsdag iPhone 8 besteld wordt de volgende dag iPhone 7 bezorgd. Ik heb ze opgebeld en dezelfde dag de verkeerde telefoon terug gestuurd. Toen zeiden ze dat ik zaterdag de juiste telefoon binnen zou krijgen. Vrijdag ochtend zag ik dat de iPhone 7 bij rephone is aangekomen. Ik voor de zekerheid bellen wanneer de juiste telefoon geleverd zou worden. Er zou met een collega worden overlegd en ik zou snel terug gebeld worden. 2 uur later weer gebeld. Zelfde antwoord gekregen. Weer een paar uur later een mailtje gekregen dat het geld teruggestort kon worden. Ik weer opbellen en krijg ik te horen dat hij niet meer op voorraad is en dat hij pas begin volgende week komt. Verkeerde levering, slechte communicatie. En niet voldoen aan de 1 dag levering zoals op de site staat. Erg ontevreden. Zo ontevreden dat ik de moeite heb genomen om dit te schrijven want normaal laat ik geen reviews achter.

iphone nog niet aangekomen & klantenservice laat te wensen over

OA wegens reclame “voor 23:00 uur besteld is morgen in huis” koos ik voor een 2de hands refurbished iPhone die de volgende dag aan zou komen. Toen ik pas rond het middag nog niks binnen had, zelfs geen bevestiging van de verzending, heb ik twee maal gebeld en vervolgens twee keer mij laten vertellen dat er contact met mij opgenomen zou worden, wat niet gebeurd was. Er wordt eens me verzekerd dat het pakket wel op tijd -hetzelfde dag dus - zou aankomen - maar het pakketje is nog niet eens bij Postnl aangekomen, dus wat daar van waar is... EN een echte tijdsverspilling is het om elke keer dat je belt met de klantenservice, na het nodige 5-10 minuten wachten dat die naast het order nummer ook je naam, email en telefoon elke keer opnieuw vragen opdat ze je terug gaan contact op nemen (?) en dan hoor je ook niks van.

Goed en snel!

Snelle levering, product ziet er goed uit en werkt prima

Mooie, nieuw uitziende Iphone 8 ontvangen.

Precies ontvangen wat ik had verwacht.

Betrouwbaar Snelle service, mooie telefoon

Kapot scherm nieuw bestelde iphone 10

Ik keek er erg naar uit om mijn nieuwe iphone 10 te ontvangen. Toen ik hem kreeg was ik direct erg ontgoocheld. Twee groene lichtstrepen middenin het scherm. Ik probeerde jullie meermaals op te bellen zonder enig resultaat. Ook mijn e-mails werden niet beantwoord.

Twee iphone's voor mijn kinderen, ongeveer een jaar geleden. Opladen ging na enkele maandag heel traag. Gsm's waren nog in garantie. Eenvoudige on-line procedure ingevuld om reparatie aan te vragen. Woensdag om 16u verstuurd vanuit België (gratis) en zaterdag om 11u kregen we ze al terug MET nieuwe batterij. Uitstekende service!

snelle levering product voldoet aan de verwachting

van iPhone 5 naar iPhone 7 nagenoeg probleemloos informatie over kunnen zetten.

effectief

geen gezeur! In een keer in orde.

Prima product

Product correct ontvangen in perfecte staat en verpakking. Een aanrader voor een ieder die kwalitieit zoekt voor een betaalbare prijs.

Zeer snelle levering

's Avonds net na 11 uur besteld, de volgende dag al in huis, dat is snel. Lichte gebruikerssporen zijn bij Rephone inderdaad lichte sporen; een paar oppervlakkige krasjes aan de achterkant van de telefoon. Fijn, de nieuwe oplader en oortjes! De garantie hoop ik niet nodig te hebben, maar fijn dat die er is.

Probleemloze en soepele verkoop van mijn iPhone8plus

Gegeven bod voor mijn iPhone 8plus was reëel en zeker niet te laag. Opsturen is geen enkel probleem. Uitbetaling binnen een werkdag is mijn geval zonder gedoe gedaan. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail en je kan zelf uiteraard via de track en trace van postNL alles monitoren.

Uitstekend geholpen

De website is duidelijk, het bestelproces is makkelijk, en toen ik na een paar dagen belde met een vraag werd ik uitstekend geholpen.