Laden reviews...
Laden reviews...
2 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Gewoon een stelletje **********!
Beveelt niet aan
14 July 2021
Gj
Oss
Beste GJ,
Graag horen wij waar u niet tevreden over bent. Wij zijn geen oplichters en indien er iets is mis gegaan bij u horen wij dit graag, dan lossen wij dit spoedig voor u op. U kunt ons telefonisch bereiken of mailen op [email protected].
Bvd,
Mvg,
Geert
Rephone
Toestel besteld en was zeer keurig apparaat geen enkele beschadigd. Ook al had ik dit besteld. Ga zo door!
Beveelt aan
13 July 2021
Jaap de Geus
Hardinxveld
Ik heb mijn iPhone 8 Gold 64 GB verkocht aan Rephone. Het verzendlabel was snel binnen waarna ik hem verstuurd heb via PostNL. Binnen een dag was hij bezorgd en kreeg ik al een bevestiging per email dat hij nagekeken zou worden. Het weekend zat ertussen en vervolgens kreeg ik een mail dat ik conform hun eerste voorstel het geld gestort krijg. Fijn dat het zo snel gaat! Dit is de aanbieder die het meeste aanbood voor mijn oude iPhone (zonder krassen en/of beschadigingen).
Beveelt aan
22 June 2021
Sam
Amersfoort
Besteld en snel binnen goed product
Beveelt aan
10 June 2021
frans
renesse
Denken actief mee aan oplossing voor een wat moeilijke levering. Erg fijne ervaring.
Beveelt aan
10 June 2021
Ad
Winschoten
Verwerking duurde enkele dag maar goed op de hoogte gehouden en snel afgehandeld. Ga zo door.
Beveelt aan
10 June 2021
Quinty
Sittard
Makkelijk bestellen mooie webshop Telefoon was heel netjes geen sporen Mail goed beantwoord
Beveelt aan
8 June 2021
F. Hoogerheide
Katwijk
Fijne ervaring met Rephone
Beveelt aan
8 June 2021
H
Stoutjesdijk
Koop hier regelmatig toestellen en iPads voor ons bedrijf. Keurige service en duidelijke informatie.
Beveelt aan
8 June 2021
Henk-jan
-
Ik had mijn opgestuurd om te verkopen was heel snel gegaan en netjes op de hoogte gehouden dus erg tevreden.!
Beveelt aan
8 June 2021
Anke
Haarlem
Mijn mobiel maakte trilgeluiden die niet normaal waren. Ik heb toen contact opgenomen en daar werd heel snel naar gekeken. Ik werd serieus genomen en er werd snel doorgezet naar een reparatie. Deze is snel uitgevoerd zodat ik mijn mobiel snel weer terug had. Ik ben de hele tijd heel goed op de hoogte gehouden. Medewerkers zijn heel erg vriendelijk! Ik ben van plan om hier zeker vaker producten te kopen!
Beveelt aan
7 June 2021
Serra
Zwolle
Goed bezorgt
Beveelt niet aan
2 June 2021
Afdeling
Rotterdam
Heb gewoon defecte oortjes ontvangen.
Beveelt niet aan
31 May 2021
Anoniem.
Enschede
Goedemorgen,
Bedankt voor uw beoordeling.
Vervelend om te horen dat u problemen heeft met uw Airpods. We willen dat natuurlijk graag oplossen.
Om gebruik te maken van onze garantieservice of retourservice kunt u via onze website uw aanvraag indienen. U kunt vervolgens een label van PostNL downloaden waarmee u het apparaat kosteloos naar ons op kunt sturen. Via deze link kan u dat doen: https://www.rephone.nl/garantie
Zodra we het apparaat ontvangen hebben, zullen we deze binnen 5 werkdagen repareren en aan u terugsturen of het aankoopbedrag zal binnen 14 dagen op uw rekening worden teruggestort.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Rephone
Telefoon verkocht en precies bedrag gekregen zoals aangemeld.
Beveelt aan
31 May 2021
Dries
Volkuil
Beste Dries,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat het inruilen van uw telefoon zo goed is verlopen!
Met vriendelijke groet,
Rephone
Zeer professionele verwerking van mijn bestelling
Beveelt aan
27 May 2021
Biezen
Reuver
Beste Biezen,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat het bestellen bij ons zo goed is verlopen!
Met vriendelijke groet,
Rephone
Zelfs met de optie ‘meest gebruik’ viel het erg mee met gebruikssporen. Alleen wat lichte krasjes op de achterkant! Verder werkt die prima en ziet er (in t hoesje) uit als nieuw
Beveelt aan
27 May 2021
Lola
Papendrecht
Beste Lola,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de geleverde telefoon zo goed bevalt!
Met vriendelijke groet,
Rephone
Goede service.
Beveelt aan
27 May 2021
Vincent
Nijmegen
Ik heb vanaf zaterdag niets meer vernomen na mijn bestelling en ook niets ontvangen !!!! Dus dat is niet echt lovend ! Vind €430,- ook niet echt een bedrag om niets meer over te horen. Maar na 2 keer bellen toch netjes opgelost en een zeer mooi toestel ontvangen.
Beveelt aan
25 May 2021
Patrick
Someren
Beste Patrick,
Bedankt voor uw beoordeling.
Helaas was er inderdaad wat fout gegaan bij ons in het systeem waardoor uw bestelling niet helemaal goed binnen kwam bij ons. Gelukkig hebben we dit op kunnen lossen en vandaag zal er een toestel naar u worden verstuurd. Die zal dan morgen bij u worden bezorgd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Rephone
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
De iPhone werkt perfect. Snelle levering.
Beveelt aan
25 May 2021
Frank
Baarn
Beste Frank,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo blij bent met de geleverde iPhone!
Met vriendelijke groet,
Rephone
Uitstekend!
Beveelt aan
22 May 2021
Esther
Bosschenhoofd
niks aan te zien mooie iphone
Beveelt aan
20 May 2021
h van doorn
sassenheim
Goedemiddag,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde iPhone!
Met vriendelijke groet,
Rephone
Mijn telefoon was in het water gevallen dus heel snel maar een refurbest besteld en was volgende ochtend gelukkig al binnen.
Beveelt aan
20 May 2021
angelique
ter apel
Beste Angelique,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat uw bestelling zo snel is geleverd, we hopen u nog vaker te zien!
Met vriendelijke groet,
Rephone
Had even wat vragen en netjes beantwoord door mevrouw de klantenservice. Daarna besteld en volgende dag binnen. Gewoon netjes via PostNL. En zelfs 2 jaar garantie dus dat is geruststellend.
Beveelt aan
20 May 2021
E. van H.
Naarden
Goedemiddag,
Heel erg bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door onze klantenservice!
Met vriendelijke groet,
Rephone
Toestel voor het eerstverkocht via rephone. Was even spannend maar ging heel snel en kreeg binnen 1 dag al een beoordeling met bedrag. Akkoord en afgehandeld. Volgende keer weer.
Beveelt aan
20 May 2021
Ton
Haarlem
Beste Ton,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat het inruilen van uw toestel zo goed is verlopen, we hopen u nog vaker te zien!
Met vriendelijke groet,
Rephone
Toestel besteld met hoesje en screenprotecter. Zat zelfs als geplakt op scherm. Dus erg fijne ervaring!!
Beveelt aan
20 May 2021
Joey
Scheveningen
Beste Joey,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u blij bent met onze service!
Met vriendelijke groet,
Rephone
Nieuwstraat 40
3241CL Middelharnis
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Mobile, Technology, Telephony
Overige bedrijven