Geen geld ontvangen.

Ik heb na 1 maand nog steeds geen geld ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar op e-mail wordt niet gereageerd.

Inleveren/opsturen van mijn telefoon ging netjes en snel. Het is wel meer dan 14 dagen en nog geen geld ontvangen. Over het algemeen ging het inruilen, beoordelen en de email communicatie heel snel en netjes. Ik wacht alsnog op antwoord en hoop dat dit snel afgerond is. Zo ja, dan ben ik erg blij en kan ik ze aanbevelen!

Iphone opgestuurd, geopened en na 3 weken bericht dat ze hem terug sturen wegens probelem.

Iphone opgestuurd, geopened en na 3 weken bericht dat ze hem terug sturen wegens probelem met betalingen? Ze hebben echter wel de iphone getest en daar dus door gebruikt en 3 weken niks van zich laten horen om hem vervolgens terug te sturen zonder mij een keuze te geven. Niks met Rephone doen, genoeg andere opties.

Nooit meer

Binnen 14 dagen werd er uitbetaald, nu 3 weken verder nog niks. Klantenservice niet te bereiken via telefoon of mail.

Komt afspraken niet na

Rephone is snel met het sturen van een verzendlabel en beoordelen van je oude telefoon. Binnen twee dagen had ik een waardebepaling voor een in te ruilen telefoon. Op hun website claimen ze binnen 48 uur het geld over te maken. In de e-mail met waardebepaling spreken ze ineens over 14 dagen maar zelfs dat maken ze niet waar. Ze reageren niet op e-mail en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Zelfs op het sturen van betalingsherinneringen en klachten wordt niet gereageerd.

Oplichters!!!

Na beoordeling en de belofte dat binnen 14 dagen het bedrag op rekening zou staan. Dat is dus niet het geval!!! Er wordt niet gereageerd op e-mails en het telefoonnummer bestaat niet!!!

OPLICHTERS??

Ik heb twee weken geleden mijn iPhone opgestuurd. Binnen 2 dagen was hij in goede orde ontvangen en beoordeeld. Ik heb direct het voorstel geaccepteerd. Volgens de website heb je het bedrag binnen 48 uur op je rekening. Na 1,5 week nog steeds niks ontvangen, krijg geen reacties op mijn mail en telefonisch ook onbereikbaar

goede prijs, snelle afhandeling

De aangegeven prijs kwam overeen met het uiteindelijke bod. De afhandeling was snel en professioneel.

Okeé

Ik wacht nog steeds tot het geld overgboekt wordt. Voor de rest was er prima communicatie.

Goede prijs, slechte service

Jullie bieden een goede prijs, maar afhandeling was traag en niet klantvriendelijk Ik heb in totaal 1 mailtje ontvangen dat mobiel binnen was en daarna niets meer. 2 x moeten bellen etc. 10 dagen na opsturen kreeg ik pas geld.

Goeie service

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Ik heb ook daadwerkelijk de waarde voor mijn iPhone gekregen die ingeschat werd via de website. Binnen een paar dagen stond het bedrag op mijn rekening. De eerst volgende keer zou ik weer zeker opnieuw mijn oude toestel bij Rephone inleveren !

Goede inruilprijzen

Nu al een aantal keren een telefoon verkocht aan rephone. Afhandeling gaat goedsoms even achter de status van uitbetaling aanvragen. Ik zal zeker weer verkopen aan rephone.

Alles prima, terugbetaling kan sneller

Snelle levering telefoon werkt goed en ziet eruit als nieuw

Esteld en volgende dag in huis

Product zoals beschreven

Zeer lange doorlooptijd.

Bij verkoop van IPhone na 3 dagen bericht over de beoordeling. Na dit bericht heeft het 11 dagen geduurd voordat de verkoopwaarde werd uitgekeerd. Op hun site wordt uitbetaling binnen 48 uur beloofd. Al met al een zeer langdurige procedure.

Duurt langer als vermeld

Telefoon opgestuurd Na beoordeling zou je binnen 48 uur uitbetaald worden. Staat er in de mail uitbetaling binnen 14 dagen. Zet dan niet op de website binnen 48 uur.

Belofte niet nakomen. Waar blijft mijn geld.

14 dagen geleden I phone opgestuurd. Zou 500,00 euro krijgen. Wacht nog steeds op geld. Reageren niet op e-mail. Je wordt dus opgelicht. Ruil hier niets in.

Geen geld ontvangen binnen aangegeven tijd

Ik wacht nog steeds op betaling van dit bedrijf. Ik heb via de e-mail contact gelegd. Ik kreeg als reactie dat het druk is. Oké, kan gebeuren maar het hoort niet zo te gaan. Telefoon is al 2 weken bij hun in bezit. Betaal volgens afspraak.

gsm goed beoordeeld, echter naar 14 dagen nog geen geld ontvangen

Iphone 11 opgestuurd en dezelfde dag nog goed beoordeeld door Rephone conform mijn aangegeven inschatting. Mail ontvangen van Rephone dat betaling binnen 14 dagen plaats vind op mijn aangegeven rekening. Op dag 11 een reminder gestuurd dat geld nog niet ontvangen is en op dag 14 gepoogd telefonisch contact te krijgen, maar helaas werd steeds de verbinding verbroken. Vervolgens nu maar de thuiszorgorganisatie gemaild en afwachten. Jammer dat dit zo moet gaan

komen afspraken niet na en zijn niet bereikbaar

Mijn Iphone aan hen verkocht en opgestuurd. Beoordeling ging snel. Binnen 14 dagen zou het geld op mijn rekening geboekt zijn, echter helaas heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en er wordt niet op emails gereageerd. Oplichters zijn het!! Nooit mee in zee gaan.

Afhandeling top

Veel keuze

Snelle service en eerlijke prijs

Voor een bedrijf dat toch winst moet maken geven ze eigenlijk nog een zeer faire prijs voor je oude toestel. De service gaat heet snel en heel transparant! Bedankt!

nog onbekend

De boordeling is een beetje te vroeg verzonden. Eerst maar even op de financiele afwikkeling wachten en dan beoordelen. Later