Geld niet ontvangen

Geen geld ontvangen wacht al 1 week. E-mails en telefoontjes worden niet beantwoord. Geduld raakt op.

Betaling duurt lang

Communicatie correct en snel. Betaling gaat hopelijk sneller dan 14 dagen.

Snelle beoordeling maar wachten op je geld!

Ik kreeg al snel een bevestiging dat mijn IphoneXR goed beoordeeld was maar na 2 weken staat het geld nog steeds niet op mijn rekening! Jammer dat ik hier zelf achteraan moet zitten! Hopelijk komt het goed….

Je oude telefoon verkopen voor een goede prijs zonder gedoe!

Ik heb mijn oude iPhone 13 Pro verkocht. Ik kreeg bij Rephone er een hele goed prijs voor. Opsturen gaat gemakkelijk met een gratis verzendlabel en je pakket is ook nog eens verzekerd. Na het versturen van m’n telefoon kreeg ik binnen 2 dagen een mail dat mijn telefoon was ontvangen en binnen 2 dagen daarna ontving ik de e-mail dat mijn telefoon is beoordeeld en goed bevonden en binnen 2 weken het geld op mijn rekening ontvang. Topservice!

Snel en netjes en goede prijzen.

Opnieuw goede ervaringen met RePhone. Aanrader !

makkelijke service , snelle reactie

via de website alle gegevens ingevuld , de schatting kwam overeen met de prijs die ze uitbetalen. uitbetaling kan 14 dagen duren dus nog even wachten hierop maar de service is snel makkelijk en betalen beter dan andere websites

Positieve behandelingj

De door mij te koop aangeboden phone opgestuurd en de volgende dag reeds de uitslag. Dit was perfekt. Ga zo door.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling dezelfde dag nog afgehandeld alleen uitbetaling duurde 4 dagen inplaats van 48 uur. Wel moeilijk te bereiken via telefoon maar werd netjes teruggebeld en gaf aan dat het uiterlijk voor het weekend op de rekening zou staan en dit klopte vrijdag ochtend stond het netjes op de rekening

Netjes geregeld

Netjes geregeld, aanbod was minder dan in eerste instantie maar reeel! Keurig te woord gestaan door de klantenservice!

Serieuze online partij met eigen fysieke winkel

Serieuze partij met eigen winkel waarbij je een gevoel krijgt met wie je te maken hebt. Fijn! Heb ook de moeite genomen om langs te gaan in Middelharnis. gaf meteen een vertrouwd gevoel.

Alles ging hel vlot, van bestelling tot levering. Prachtig mooi toestel. Ik ben een tevreden klant!

kapotte telefoon en gedoe om hem terug te sturen

Betaald voor een uitstekende telefoon. ontvang een telefoon die vies is, met kras en die geen software kan updaten. Klantenservice geeft aan dat hij kapot is, maar een account aanmaken om het terug te kunnen sturen lukt niet. Inmiddels vier dagen en 3 helpdesk medewerkers verder. Ben niet blij.

Op sommige punten kan het nog beter

Snelle waardebepaling iphone en daar ook bericht over gekregen. Uitbetaling duurde zeven dagen, dat is te lang. Op website staat binnen 48 uur uitbetaling. Daarover vier keer gebeld, maar Rephone neemt niet op of stopt de verbinding. Als bedrijf moet je bereikbaar zijn.

Email en status worden snel beantwoord.

Voor uitbetaling moest ik helaas nog even vragen. Antwoord kwam wel snel en betaling,maar dat zou dus beter kunnen. Website is duidelijk en waarde bepaling prima.

Tot nu toe goed nog geen geld

Ik kan nog niet goed beoordelen mails en zo zijn netjes ik heb alleen na ruim een week mijn geld nog niet ontvangen.

De informatie en bericht van ontvangst Rephone uitstekend!

De vermelding van het bedrag van mijn opgestuurde Apple Watch is tot volle tevredenheid. Nog niet ontvangen maar is onderweg na goedkeuring van Rephone. Kortom zeer goed in handen en geregeld bij Rephone!

Snelle en eerlijke reactie

Dit was de derde keer dat ik een oude iPhone naar Rephone opstuurde. Snelle reactie en een naar mijne inziens eerlijke prijs.

Nog geen geld ontvangen dus kan er nog niets over zeggen

Dit is de tweede keer dat ik gevraagd wordt om een review. Maar heb nog niets ontvangen dus moeilijk te zeggen

geen ervaring

hoe kan ik een beoordeling geven als ik de telefoon een paar dagen heb.. het gaat er met beoordeling over hoe jullie te werk gaan als er problemen blijken te zijn..,

Prima en snel

Snelle betaling en mooie prijs

Snel en goede service

wij hebben alles voor nop moeten verkopen

De iPads waren er slecht aan toe, maar helemaal niets?

Beste Jaco, Erg jammer dat u ons zo laag beoordeeld. De iPads hadden geen waarde meer omdat het oude modellen waren die niet meer geüpdate worden. Daarnaast hadden ze ook schade en defecten waardoor we er niks voor meer konden bieden. Dit hebben we ook aangegeven en u had de kans om ze kosteloos (verzendkosten voor onze rekening) retour te ontvangen. Hopelijk een volgende keer beter! Met vriendelijke groet, Team Rephone

Tegenvaller

Ik zou voor mijn oude iPhone nog een leuk prijsje krijgen bij Rephone, na eerlijk alles ingevuld te hebben kreeg ik helaas minder dan de helft hiervoor terug. Ik ben hier uiteindelijk mee akkoord gegaan omdat ik de telefoon al had opgestuurd en wou er verder geen moeite meer voor doen. Maar toch vond ik het een beetje misleidend, ik had dit liever van te voren geweten.

Beste Tamara, Jammer dat we u niet volledig naar tevredenheid hebben kunnen helpen. In uw geval was er een schade aan het scherm ontdekt waardoor de waarde helaas een stuk uit is gevallen. Dit is niet aangegeven van tevoren dus vandaar de lagere prijs die door ons aangeboden werd. U heeft wel de keuze gehad om niet akkoord te gaan en dan hadden we u kosteloos het toestel retour gezonden. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Rephone

Ze claimen binnen 48 uur uit t betalen Ik wacht nu al ruim 2 weken

De telefoon wordt ook niet meer beantwoord dus ik denk dat ik genaaid ben!!!!!

Goede service en kwaliteit!

Zeer goed.