wij hebben alles voor nop moeten verkopen

De iPads waren er slecht aan toe, maar helemaal niets?

Beste Jaco, Erg jammer dat u ons zo laag beoordeeld. De iPads hadden geen waarde meer omdat het oude modellen waren die niet meer geüpdate worden. Daarnaast hadden ze ook schade en defecten waardoor we er niks voor meer konden bieden. Dit hebben we ook aangegeven en u had de kans om ze kosteloos (verzendkosten voor onze rekening) retour te ontvangen. Hopelijk een volgende keer beter! Met vriendelijke groet, Team Rephone

Tegenvaller

Ik zou voor mijn oude iPhone nog een leuk prijsje krijgen bij Rephone, na eerlijk alles ingevuld te hebben kreeg ik helaas minder dan de helft hiervoor terug. Ik ben hier uiteindelijk mee akkoord gegaan omdat ik de telefoon al had opgestuurd en wou er verder geen moeite meer voor doen. Maar toch vond ik het een beetje misleidend, ik had dit liever van te voren geweten.

Beste Tamara, Jammer dat we u niet volledig naar tevredenheid hebben kunnen helpen. In uw geval was er een schade aan het scherm ontdekt waardoor de waarde helaas een stuk uit is gevallen. Dit is niet aangegeven van tevoren dus vandaar de lagere prijs die door ons aangeboden werd. U heeft wel de keuze gehad om niet akkoord te gaan en dan hadden we u kosteloos het toestel retour gezonden. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Rephone

Ze claimen binnen 48 uur uit t betalen Ik wacht nu al ruim 2 weken

De telefoon wordt ook niet meer beantwoord dus ik denk dat ik genaaid ben!!!!!

Goede service en kwaliteit!

Zeer goed.

Zeer vlotte levering

Al een paar toestellen gekocht en altijd zeer correct

Supersnel gereageerd en beoordeeld.

Telefoon opgestuurd met label dus geen verzendkosten. Volgende dag bericht dat telefoon binnen was. Dag erna bericht dat telefoon beoordeeld was en bedrag wat beloofd was zou binnen 14 overgemaakt zijn. Na 16 dagen een e-mail gestuurd of er betaald kon worden en diezelfde dag nog stond het geld op mijn rekening. Dus prima geregeld zo.

Positief

Zeer snelle bevestiging van ontvangst en check iphone en in orde bevonden. Uitstekend. Op website staat dat dan binnen 48 uur het verschuldigde bedrag overgemaakt zou worden. Dit heeft pas 4 dagen na goedkeuring plaatsgevonden. Bovendien wordt er niet gereageerd op mail. En als je belt, wordt de lijn direkt ontbonden. Helaas dus slechte communicatie.

Altijd nette en correcte afhandeling

betrouwbare partij waar de klant nog gewaardeerd wordt

Bijna 1/2jaar geleden een prijsafspraak gemaakt maar we konden de originele verpakking niet meer vinden. Opeens gevonden en gebeld of de destijds overeengekomen prijs nog gold en ja, daar werd aan vastgehouden. Goede afspraken en evenzo goede inruilprijzen.

Doen wat ze beloven!

Vrijdag online gekeken wat telefoon waard is, geven echt een prima prijs. Direct een label PostNL ontvangen en ingeleverd. Zaterdag al bericht en beoordeeld. Toegekende waarde zoals beloofd. Dinsdag al het geld op mijn rekening.

Op dinsdag is de iPad bij hun aangekomen en op de dezelfde dag en mail dat alles goed was en dat ik het afgesproken bedrag binnen veertien dagen op mijn rekening gestoord zou worden na een week is het geld overgemaakt.

Geen origineel batterij.

Wnn je nog meer dan 500€ betaald verwacht je toch een originele apple batterij. Nu blijft er steeds een melding op staan van niet originele en kan je ook geen capaciteit zien. Hij loopt ook snel leeg . Voor de rest ziet hij er langst buiten ok uit.

Matige service

Moet lang wachten tot het geld is overgemaakt.

Houden zich niet aan afspraken

Nadat ik mijn telefoon opgestuurd had en bevestigd had gekregen, ben ik akkoord gegaan met de inruilprijs. Dat zou volgens de site binnen 48 uur overgemaakt worden. Na 2 weken niets binnen, telefonisch zijn ze niet te bereiken. Melding gedaan bij thuiswinkel waarborg en toen had ik ineens wel mijn geld binnen.

Beste Twan, Vervelend dat dit is voorgevallen. Elke dag worden er bij ons betalingen verwerkt maar met uw gegevens is er dan iets mis gegaan. Door vakantieperiode en drukte is dit helaas niet snel opgelost. Waarvoor excuses voor dit ongemak. Hopelijk weer tot ziens! Team Rephone

Open communicatie

Na telefonisch contact een bevestiging per mail, daarna de winkel bezocht en alles was binnen een paar minuten geregeld. Top

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Team Rephone

De betaling van de vergoeding blijft uit

Verzenden gaat makkelijk maar betalen lijkt een probleem terwijl de telefoon al bijna 2 weken geleden is ingeleverd en betaling is aangekondigd.

Beste Matty, Vervelend dat dit is voorgevallen. Elke dag worden er bij ons betalingen verwerkt, maar in uw geval is er iets mis gegaan. Door vakantieperiode en drukte hebben we dit helaas niet snel voor u kunnen oplossen. Excuses voor dit ongemak. Hopelijk weer tot ziens! Team Rephone

Prima service, goede communicatie

Eerst word je blij gemaakt met 80 euro. Kan me voorstellen dat het bedrag minder wordt na onderzoek I pad . Maar 10 euro is dan wel een heel laag bedrag. Er wordt dan aangegeven dat batterij 76 % is…….. maar dat vind ik nog wel meevallen bij een I pad van 4-5 oud.

Beste Marijke, Helaas konden we niet het volledige bedrag aan u aanbieden. Wij moeten een waardevermindering rekenen als er een accu vervangen moet worden aan het apparaat. Uiteraard heeft u wel de mogelijk om het toestel kosteloos van ons terug te ontvangen. We horen het graag als we nog iets kunnen betekenen. Team Rephone

Snel geholpen en mooi toestel

Op vrijdag toestel besteld, op zaterdag geleverd. Gekozen voor meer zichtbare beschadigingen, dezen vielen reuze mee.

Eerlijke prijs

Mijn iPad Pro ingeleverd en er nog een mooi bedrag voor terug gekregen wat vergeleken met de nieuwwaarde eerlijk is voor 2de hands.

Zeer tevreden!!

Super service en snel en correct alles geregeld. Absoluut aanrader!! Bedankt!!

Goed product snelle levering

Tablet ziet eruit als nieuw en werkt ook als nieuw.

Betalen niet/veel te laat

Ik zou mijn geld binnen 14 dagen ontvangen, we zijn inmiddels 3 weken later en krijg mijn geld niet binnen. Ook reageren ze niet op mijn mails.

Beste Arthur, Vervelend dat dit is voorgevallen. Elke dag worden er bij ons betalingen verwerkt, maar in uw geval miste er nog wat gegevens om dit kunnen verwerken. Door vakantieperiode en drukte hebben we dit helaas niet snel voor u kunnen oplossen. Excuses voor dit ongemak. Hopelijk weer tot ziens! Team Rephone

Mijn gsm is goed toegekomen maar ik wacht nog steeds op mijn geld.

Zeer klant vriendelijk en goede producten.

Door een misverstand van mijnzijde, werd de bestelde iPhone later geleverd dan ik had verwacht. De levering zou tijdens mijn geplande vakantie zijn. Rephone heeft de levering uitgesteld zodat ik zelf na de vakantie de iPhone in ontvangen kon nemen. De zending kon ik perfect volgen via de track en trace. De iPhone ziet er als nieuw uit en werkt ook als nieuwe. Wij hebben als gezin u 2 maal via Rephone een iPhone gekocht en kunnen dit zeker aanbevelen.

Hartelijk voor uw mooie beoordeling! Team Rephone

Nieuwstraat 52 3241CL Middelharnis