Great value for money

I sold my iPad easily using their system. The evaluation was done quickly after they received the product. They gave me a very good offer. The only downside is that it took three weeks to get the money.

Hartelijk voor uw mooie beoordeling! Team Rephone

Ben tevreden over het bedrijf

Meteen duidelijk wat de waarde is voor de telefoon die je inlevert.

Hartelijk voor uw mooie beoordeling! Team Rephone

Supervlotte afhandeling en keurige prijs

Zodra pakket is ontvangen krijg je bericht. Dezelfde dag nog is mijn product beoordeeld en dezelfde dag nog een voorstel ontvangen. Super vlot. Niets op aan te merken.

Hartelijk voor uw mooie beoordeling! Team Rephone

Ondanks slechte ervaring paar jaar terug tóch besteld bij jullie en ik kan alleen maar positief zijn. Had de telefoon écht de dag erna in huis en in prima staat. Heel blij mee!

Goede deal

Mail kwam in de spambox terecht. Betaling duurde wat langer dan verwacht. Goede prijs

Snel levering. Product goede kwaliteit

Product is snel geleverd en kwaliteit van het product is perfect.

Hartelijk voor uw mooie beoordeling! Team Rephone

Telefoon is op de dag van ontvangst gecontroleerd en ook meteen betaald

Hartelijk voor uw mooie beoordeling en hopelijk tot de volgende keer! Team Rephone

Snelle beoordeling slechte betalers

Na verzending snel antwoord. Uitslag discutabel, maar door mij geaccepteerd. Uitbetaling duurt wel erg lang. Wacht nog steeds op de beloofde €10,00

Snelle beoordeling van product, goede vergoeding

Kreeg goed prijs voor mijn iPad, gratis opgestuurd, heel snel een beoordeling, en geld werd overgemaakt.

Handig gratis versturen met Barcode voor een sticker bij afhaalpunt. Verder nette afhandeling volgens afspraak.

Snel geregeld

Binnen een dag na het verzenden van me telefoon een mailtje met het bedrag wat ik voor me telefoon kreeg. Helemaal top

Iphone gebracht en na 2 weken nog geen bericht of geld

Telefoon of e-mail wordt niet beantwoord

Ik koop al jaren onze telefoons via rephone. De levering van deze was net te lang om het voor onze vakantie te redden, maar na persoonlijk contact is dat helemaal super alsnog geregeld!

Goede en snelle afhandeling. Prima service.

+++

+++

Gewoon super

Nette en snelle afhandeling

Ziet er inderdaad uit als nieuw

Een iPhone besteld als nieuw. Hij ziet er ook uit als nieuw. Ondanks dat erbij stond dat deze levertijd wat langer zou duren en bij de orderbevestiging dat hij rond de 25 ste zou komen had ik hem 2 dagen later al op de twintigste. Dit is de tweede goede ervaring met Rephone.

Ben der blij mee

Had nooit gedacht dat het zo goed zal zijn de iPhone was de volgende dag in huis ik raat het iedereen aan

Geweldig goed bedrijf

Perfect geregeld, direct een label voor de verzending. Goede prijs voor mijn iPhone. Afhandeling/beoordeling super snel. Het geld stond binnen een paar dagen op mijn rekening. Niets negatiefs ervaren. Mijn volgende iPhone verkoop ik zeker aan Rephone!

Zeer snel.

Goede ervaring. iPad aangemeld opgestuurd en voordat ik het wist stond geld op de rekening. Aanrader als je van je oude iPad af wilt.

Goede ervaring, een eerlijke prijs voor mijn telefoon en het geld de volgende dag al op mijn rekening.

Perfecte afhandeling

snelle site snel geregeld opgestuurd en afgehandeld binnen 1 week complimenten dikke +

Hoge inruilprijs en snelle afwikkeling

Na rondsnuffelen op het web bleek dat Rephone de hoogste prijs gaf voor mijn iPhone 11 pro. Je krijgt een verzendlabel en binnen twee dagen had ik een goedkeuring. Paar dagen later stond mijn inruilbedrag op de rekening. Perfect zo dus!

Lang wachten

Duurd te lang voor antwoord en te lang wachten op je geld wacht nu bijna een week

Uitstekende service.

Mijn iPad Air in goede staat opgestuurd voor beoordeling. Eerlijke beoordeling gekregen en een mooi bedrag ervoor terug gekregen. Zeer tevreden met deze mogelijkheid.

Nieuwstraat 52

3241CL Middelharnis